Ik ben afgelopen zondag gaan schaatsen, maar ik kon er weinig meer van... Kom ik een kind uit mijn klas tegen (groep 4-5)... Maar zij vond dat ik erg goed kon schaatsen, wel grappig.... Hier dooit het (nog) niet. Het is hier nu precies 0 graden... Maar het ijs is nu zo dik, dat het wel een beetje dooi kan hebben.... Alleen zijn de verschillen in NL wel heel erg groot op dit moment....
ja joh het scheelde vannacht wel meer dan 20 graden van noord naar zuid! ik zal eens kijken hoe koud het nu hier is..
hahaha daar is het: wo, 07-01 do, 08-01 vr, 09-01 minimum temperatuur -8°C -3°C -7°C maximum temperatuur 2°C 0°C -1°C
wo, 07-01 16:00 2.1°C half bewolkt wo, 07-01 15:00 2.6°C geheel bewolkt wo, 07-01 14:00 2.2°C geheel bewolkt wo, 07-01 13:00 1.1°C lichte buien dus dooien doet het wel
dan woon jij niet in de buurt van het gezellige brabant.... Ik denk dat het vanavond hartstikke glad gaat worden. Al de sneeuw is gesmolten door het zout, maar dat water gaat natuurlijk weer bevriezen.... Wordt leuk morgenvroeg... Ach gewoon een beetje aanpassen en dan zijn we zo weer op het werk (ben morgen dus pas 's avonds online....)
Hoi meiden, @ Sammie, meid, wat balen zeg! Maar rozeverlies in combinatie met je temp kan denk ik niets goeds betekenen Knuffel! @ Springmuis Maar misschien gaat je temp morgen wel weer omhoog? Het was ook wel erg koud vannacht. Voor de zekerheid maar even goed blazen *BLAAS* *BLAAS* En wat een vreemde droom had jij vannacht zeg @ Twinny, slik je nu de pil om een regelmatige cyclus te hebben? En we blijven in ieder geval om de dag doorklussen hoor! @ Sanne, ik vind het nog steeds zo sneu voor je En dan ook nog eens ziek! Doe maar lekker rustig aan en verwen jezelf de komende tijd maar goed! @ Nijntje, je temp is nog verder gestegen zie ik! Ik ben benieuwd of je helemaal tot zaterdag kunt wachten met testen @ All, ik had vanmiddag echt zo'n ongi gevoel, dan denk ik óf is mijn eisprong vandaag? Maar zondag en maandag had ik ook al last van mijn buik. hm...beetje vreemd! Maar vanavond weer klussen, één dezer dagen (mocht hij dus nog niet geweest zijn) zal mijn eisprong toch wel een keer moeten komen natuurlijk.
@ Mosa, ik ben inderdaad heel erg nieuwsgierig en doe echt mijn best om tot zaterdag te wachten. Nog 2 daagjes werken en vrijdagavond een avondje weg, dus dan is het snel zaterdag, toch?
Het lukt je vast wel! En des te groter is de kans op een overduidelijk tweede streepje natuurlijk Komt vast goed!
mosa: denk wel dat ik daarom de pil slik, weet eigenlijk niet. de fertiliteitsarts zei dat ik dat moest doen. Misschien ook wel voor die cyste?! Merk het de 23e wel. ben eigenlijk wel blij, anders moest ik vast zo'n 8 wkn wachten eer weer zo ver was! twinny
@ Twinny, ik weet niet of de pil helpt voor cystes? Maar dat zou kunnen hoor! In ieder geval fijn dat je nu sowieso een 'normale' cyclus hebt! Dan kunnen je er de volgende maand met frisse moed tegenaan!