Ik heb eindelijk mijn tempkaartje in mijn album kunnen zetten! Ik begin met tempen op dag 10, maar wist niet hoe ik dit aan moest geven, dus dag 10 is dag 1 op het kaartje. Ik temp via mijn oksel, niet zo handig, is niet erg betrouwbaar denk ik. Als het deze ronde niet raak is doe ik het via de poepert! Mijn man wil hem er wel graag insteken!
Goede avond dames! Wat kletsen jullie veel zeg! heb ongeveer 5 pagina's terug gelezen en dat was alleen van vandaag.... Hier nog eens mijn kaartje: [/url][/img] Wat zeggen jullie ervan?
Wat jammer Blondsteenbokje..... Hier de hele dag straalkachel aan in mijn buik, herkenbaar van de vorige keer, maar dan 3x erger.
(hmm krijg me kaartje niet hier...) ik zal wel weer een mooi kaartje krijgen. mijn temp is altijd heel erg stabiel. maar ik heb nooit van dat vruchtbare cervixslijm, kent iemand dat?
Desiree, ik ook niet hoor! Kelly, wie weet een innestellings dip? Molly, je maakt het lekker spannend. Lekker aan het gloeien van binnen... weet nog wel dat ik dat ook een keer voelde.
Mogge MIEPIE, dat was niet de afspraak! Wat jammer nou... Was gister zo blij met mijn 37.2, zit ik verdorie vandaag weer op de 36.9. Ik ga vandaag maar proberen hier niet verder te kijken, en gewoon 1x per dag te tempen, het weekend op de knollen te richten, want ik zit mezelf toch weer gek te maken.
Miepie, NEEEEEE zucht! het is wel heel overduidelijk zeg. KNUF. Molly, hihihi temp je meerdere keren op een dag dan, niet doeeeeen! Mijn kaartje begint weer saai te worden. Nog steeds geen ei, temp nog laag, hoop het weekend te klussen. Dus hoop ook dat eitje dan zondag springt. Wel een lange cyclus maar goed, zoals Aquilegia al zei, wel weer een kansje hierdoor. Vind het nog steeds raar dat dit zo gebeurd hoor?!
Gelukkig, mijn kruis blijft staan op dag 15 (Dan hebben we score "High" voor ons kluswerk ). Als ik de +OPK weghaal op dag 14, dan gaat het kruis wel naar dag 16. Maar ik denkt dat hij goed staat op dag 15 en die opk was echt .
Ik vul (bijna) elke dag wat in. Dry is al je geen slijm gezien of gevoeld hebt. Dat heb ik bijna nooit. Sticky is een beetje korrelig, plakkerig. Creamy is meer zoals handlotion. @Miepie: NEE! Dat had ik niet verwacht, wat ontzettend balen voor je!
Als je de eerste dag van je menstruatie nog weet, moet je op die datum menses invullen. Dan komt je kaartje wel goed te staan! Dag 10 als dag 1 rekenen is niet zo handig....
Nee, ik bedoel er alleen mee bezig zijn met 1x per dag tempen, invullen, en dan verder gaan met leven.
als het meezit gaat de IUI maandag plaat vinden. Ik had 3 grote eitjes, met 1 van zelfs 19/16mm. daarnaast nog wat kleinere, dus dat moest ze nog bespreken met mijn gyn. Hoop dat het niet teveel is. En dan moet mijn ovutest morgen negatief zijn, want anders is het te laat. Dus duimen meiden! en nu gauw gaan werken... liefs wies
hoi dames nou woensdag middag geopereed geweest en ben pas sinds een half uur thuis na omstandig heden gaat het redelijk veel pijn gehad na de operatie heb totaal 5 spuiten gehad in me spier tegen de pijn en daarbuitne nog pijnstillers alhoewel ik nog veel pijn heb ben ik toch thuis nu helaas zat het niet goed het zat idd buiten me baarmoeder omdat ze dus niet wisten waar het zat hebben ze m oeten trekken en duwen maar bleek aan de eileiders te zitten.kleven dus hebben ze verwijderd
Nee hè, Bengeltje dan kon je beter een miskraam hebben Kan je nog wel zwanger raken? Shit zeg Bengeltje een hele dikke knuffel voor jou ! Miepie, Potverdorrie! Jou kaartje was ook zo mooi.
ja kon want de eileiders heeft ie veder niets aan gedaan hij zegt kon het dus makkelijk verwijderen zonder de eileiders te beschafigen hij zegt alles ziet er heel mooi uit nu zij die
Bengeltje, wat rot voor je! Maar je eileiders zijn nog wel goed allebei? Dat is in ieder geval een lichtpuntje. Veel sterkte met deze moeilijke en emotionele situatie.