Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Hallo Allemaal,

Ik lees al een tijdje mee met jullie. Ben zelf deze cyclus gestart met tempen, maar moet zeggen dat ik er niet echt heel wijs uit word. Wat waarschijnlijk ook niet kan na 1 cyclus tempen

Ben wel erg benieuwd wat jullie van mijn tempkaartje vinden !? Vandaag was me temp opeens 0,3 gragen gezakt, wat kan dat betekenen ? Is dat een teken dat het deze maand niet gelukt is ?

Ik kan niet echt heel erg actief mee doen op het forum, het is niet zo makkelijk om op het werk constant te internetten ... wat ik wel probeer natuurlijk :D

Groetjes,
    Ilona

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Pakt MP vast en geeft een dikke knuffel!*
    Sterkte meis!

Hier nog steeds alleen nog bruinverlies, en temp zakt niet onder de lijn...
    Maar denk dat het vanavond of morgen wel doorkomt..

3. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    MP: wat verschrikkelijk voor je! Als het ineens zo dichtbij komt, is het niet te bevatten he. Heel veel sterkte en een dikke knuf.

Mosa: vertel,vertel, vertel! Wat deed je temp vanmorgen?!

4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hoi hoi,

Welkom hier bij de tempers )
    Die daling ziet er niet goed uit meis...ik ben bang dat je ongi eraan komt.
    Als je zwanger bent blijft je temp hoog. Je zit nu al op 12 DPO ...als ie verder gaat zakken ga je waarschijnlijk ongi worden, maar hoop dat ie morgen weer omhoog gaat.

Suc6 meis

5. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@MP; veel sterkte meid, dikke knuffel

@Nijntje; de mooie dag komt al dichterbij!

@Ilona; innesteling misschien, hopelijk is ie morgen weer flink omhoog

@ALL; Ik weet het niet meer hoor. Mijn temp is nu 37 dus goed kans dat ei nu geweest is (of vandaag is). Ik heb nog steeds veel slijm bij het afvegen en zelfs gewoon in mijn onderbroek (voel het gewoon eruit lopen?!) Gisteren had ik 1 keer een dikke gele slijmprop (maat; circa 2 speldeknoppen) en voor de rest een ongi gevoel, steekjes in de liezen en heeeeeel veel eggwhite/watery slijm. Vanavond nog maar eens aan de klus en hopelijk hebben we het dan goed gedaan.

Djaarman vertelde me gisteren dat hij volgende week de hele week moet overwerken en dan pas om 23.00 thuis zal zijn of zelfs een aantal dagen niet thuis zal komen om reistijd te besparen. Het moet dus nu wel een eisprong zijn anders wordt het weer een zeker verloren ronde vrees ik.

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen

7. Loe

Loe Niet meer actief

goedemorgen!

@Nijntje: o je houdt ons wel in spanning hoor!

@ djaar: ik ga duimen dat dit je eisprong was meid...
    @mp; heel veel sterkte......

@all: geen eisprong voor mij........had er al een slecht gevoel over imv ovulatietesten die niet echt duidelijk werden, zelfs niet voor mij. Gisteren niet geklust, dagje uit geweest in Duitsland en daarna direct naar huisartsenpost omdat ik gigantische oorpijn kreeg en helemaal duizelig was. Steken! Blijk ik ook nog een oorontsteking te hebben. Bah. Gewoon maar pijnstillers nemen. HEb nu geen pijn meer, maar ben zo duizelig als wat. Komt door het evenwichtsorgaan.

GEEN eisprong..........ik voel me kl**te. Ja, het kan nog komen, ik weet het maar ik heb nog nooit later dan dag 17 mijn eisprong gehad........

Lieve luitjes, ik ga even lezen wat jullie gisteren allemaal gekletst hebben.

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Ilona, welkom hier! Ik ben ook bang dat deze tempdaling geen goed teken op 12 dpo :( Maar even afwachten wat hij morgen doet.

@ Sammie, wat vindt je zelf van je kaartje nu? Hij daalt nog niet echt verder hè?! Maar de ongi zet ook nog niet door, vreemd hoor!

@ Maar, lief dat je aan me denkt :)

@ Djaar, met zo'n stijging lijkt het me dat je eisprong gisteren is geweest! Ik ga voor je duimen dat je temp ook de komende dagen hoog blijft! Je hebt nu echt wel lang genoeg gewacht!

@ Loe, balen dat je eisprong nog niet is geweest! En vervelend dat je een oorontsteking hebt! Maar het kan best dat je cyclus nu iets langer is hoor, nog niets om je zorgen over te maken! Ik hoop dat je eisprong snel komt! Beterschap in ieder geval!

@ All, mijn eisprong is dus ook nog niet geweest :( Mijn temp was weer laag vanochtend. Wel was het gisteren zo voor het eerst deze cyclus dat er bijna niets uitliep naar het klussen, dus misschien is mijn eisprong vandaag? Maar weer afwachten, maar ik hoop wel dat hij nu wel snel komt. Met mijn lange lf van 17 dagen, zit ik al minimaal op 36 dagen.

Allemaal een hele fijne dag toegewenst!

9. Loe

Loe Niet meer actief

@ Mosa, zullen we zeggen dat we dan met de temp gaan springen over twee dagen?

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Loe, van mij mag hij ook morgen al wel stijgen hoog :) Laten we dan zeggen, de temp springt UITERLIJK over twee dagen omhoog ;)

11. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Goede morgentjes allemaal:D

MPtje heeeel veel sterkte al weet ik niet geheel wat er is. en idd was het maar mogelijk om jou ff op het fietsje naar jou ha brengen :p

Muisje @Deees dat ben jijjjjj! Ik jou klus vriendin Coooooooool ik heb een klus vriendin :p :p

Sammie ik hoop voor jou dat de temp niet verder zakt en dat het bruine zooi alleen maar van het schhonmaken is van je bm *doet je lichaam meestal als je zwanger bent*

Ilona welkom hier ook ik denk dat het niet veel goeds te betekenen heeft.

Djaar ook ik hoop voor je dat je eitje is geweest wel naar voor jou hoor zo een week zonder je ventje echt te zien

Nijntje voor jou duim ik heel hard dat je zaterdag echt een knal positive test hebt.

All heb vandaag eindelijk me kruis gekregen van ff alleen moet die wel 5 dagen terug :p voor mij is dat echt de dag geweest dat ik voelbaar ei had. zou het toch op 5 januari zijn geweest dan heb ik met die 1ne keer klussen er na niet echt veel kans volgens mij
    Verder zou ik toch weer wel snel wat roze willen zien hier het is nu zo een drovige bedoening hier

XXXXX Deeske

12. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Mosa: balen, maar het kan echt elk moment komen nu.... (ik weet hoe frustrerend het is)

Mijn temp is weer lekker hoog en FF heeft de stippellijn vandaag verplaatst.

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Deeske, ik kan niet echt wijs worden uit je kaartje. Ik vind de plaats van het kruis wel logisch, maar als je echt je eisprong gevoeld hebt, dan moet je dat maar aanhouden natuurlijk.

@ Sylvia, fijn dat je een kruis hebt! Dan kun je nu weer op het wachtbankje.
    Ik heb op zich nog niets te klagen hoor, maar ik had in mijn hoofd dat ik nu weer een cyclus van 31/32 dagen zou krijgen met een vroege eisprong. Ook heb ik al vanaf het weekend buikpijn, maar dus geen eisprong. Dan is dat wel even balen. Maar nu hoop ik op vandaag of morgen!

14. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    blijkbaar gaan we hier al met een aantal mensen hopen dat het morgen bloedheet wordt op de schaatsen hihihi

ik heb het gevoel dat mijn temp nu wel hoog blijft. Ik voel me gewoon warmer (had ik andere keren ook wel een beetje) maar ik vindt het gruwelijk spannend. Vorige rondes hebben we ook zo braaf om de dag geklust en toch is het toen niet gelukt. Zou wel super zijn om nu zwanger te worden. Om meerdere redenen!

15. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi meiden,

Voor de nieuwsgierige onder ons; hier even een verslag over mijn bezoek bij de gynaecoloog.
    Vanmorgen om 8.45 uur had ik een vaginale echo. Het vruchtzakje was niet meer zichtbaar, dus waarschijnlijk op 1 januari verloren met 1 druppeltje bloed.
    Er is nog wel wat dik slijmvlies te zien, dus binnen nu en een week moet ik gaan menstrueren. Mocht dit niet het geval zijn, dan moet ik contact opnemen met mijn vk (zij was er trouwens net ook bij).
    Ik ben zo opgelucht dat ik niet gecuretteerd hoef te worden. Uiteraard ben ik ook erg verdrietig dat het niet zo heeft mogen zijn, maar we gaan positief verer.
    Tenslotte waren er al weer kleine follikels aanwezig in eierstok.

Hoe gaat het hier met jullie? Misschien ben ik binnenkort weer wat vaker in dit topic te vinden, maar tempen zit er voor mij even niet in. Geen behoefte aan om eerlijk te zijn.

16. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

@mosa thnx dat je zo aan me denkt meid ;) vink echt lief! ik hoop voor jou dat je tempje lekker snel gaat stijgen en dat je eitje is geweest! of iniedergeval snel mag komen!

@djaar ik denk ook wel dat jou eitje is geweest hoor meid;) nu hopen dat je temp lekker blijft stijgen:)

@sylvia.. jou temp stijgd ook mooi hoor:)

@sammie.. balen zeg meid, hopen dat je temp niet nog verder zakt..:(

@loe ik duim voor je dat je ei toch nog komt hoor!

@mptje.. meid toch.. heel veel sterkte knuffeltje voor jou.

@nijntje.. en en en hoe was je temp weer vandaag... oehh nog maar 2 daagjesss:p haha spannend hoor meid, ik duim voor een mega posi test voor jou!

@all

hier verder niet veel byzonders.. gewoon nog ongesteld.. moet volges mij van die vieze surfplanklappen in mn ondergoed dragen, want bij een mk mag je geen tampons gebruiken ivm infectie ofso... Bah.
    ook is mn temp nog hoog, maar zakt hij al wel steeds.. Ook word ik Elke ochtend helemaal nat en plakkerig vant zweet wakker...dit heb ik nog nooit gehad..maar zal dr zeker wel bij horen ofso..:S

naja vandaag weer aant werk..wez ullen zien hoe dat verloopt...owja ook mega verkouden hier ook oorpijn en mn hoofd zit gwoon helemaal vol... Bah.

owja denken jullie dat ik misschien ook nog langs zou moeten bij de vk om te kijken of alles schoon is als ik niet meer ongi ben of?

groetjessss

17. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Mogge,

Pfff, de uitslag van de proefcapacitatie is bekend .... voldoende beweeglijke zaadjes over voor IUI. :whistle: wat is DAT een pak van m'n hart zeg. Volgende week dinsdag heb ik de HSG, maar de gyn vertelde mij dat als die goed is, dan gaan we de volgende cyclus beginnen \:D/

@ MP: heel veel sterkte *digihug*

@ sannehai: balen zeg. Maar er heerst wel een stevig griepvirus en daar kan je behoorlijk beroerd van worden ook.

@ annie: :( *digihug*

@ djaar: we gaan duimen!

@ loe: pfff, oorontsteking is waardeloos. Beterschap!

@ ilona: welkom. Zulke dalingen betekende bij mij altijd einde oefening en werd ik ongi. Maar idd misschien een innestelingsdip. Duimen maar dat ie snel omhoog gaat.

18. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@annie dikke knuffel meid

@Strijkkraal super gefeliciteerd :D:D

@all ik ben dr weer vandooor !

19. Loe

Loe Niet meer actief

mosa, ik heb mijn banner aangepast! Morgen gaan we voor de laagste temp en dan overmorgen voor de stijging (voor de zekerheid dan he, want het gebeurt gewoon morgen al!

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Djaar, fijn dat je het gevoel hebt dat je temp nu wel hoog blijft! En het zou inderdaad super zijn als je zwanger zou zijn, ik duim voo je hoor!

@ Annie, fijn dat alles 'goed' was, en fijn dat je het allemaal toch positief inziet. En dat je nog verdrietig bent is ook logisch hoor, daar zul je nog wel een tijdje last van hebben. Hopelijk is het nu snel weer raak!

@ Sanne, ik heb er natuurlijk geen verstand van, maar ik denk dat je het beste de vk kan bellen en dan je verhaal vertellen. Dan hoor je wel of je even langs moet komen. Voor mijn gevoel is het zeg maar voor je daadwerkelijke nod (als je uit zou gaan van 14 dagen) mis gegaan en ben je gewoon ongi geworden. Volgens mij komt dit vaker voor, alleen als je niet voor je nod test, dan zou je gewoon ongi zijn geworden. Snap je?
    Hopelijk stopt het bloedverlies snel, want dat lijkt me erg confronterend! Knuffel!

@ Strijkkraal, joepie! Wat een supernieuws zeg! :thumup: Wat fijn dat je al zo snel de uitslag kreeg! Ook mooi dat jullie waarschijnlijk de volgende cyclus gaan beginnen! Moet je dan clomid slikken?

@ Loe, deal :D

Deel Deze Pagina