Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    :D Hallo iedereen! :D
    ben blij...hihihihi
    ben weer omhoog met mn temp woehoeee! :whistle:

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Jeetje zeg Springmuis :D En da top 13 dpo!
    Nu wordt het toch écht spannend hè?!
    De duimen draaien door [-o< [-o< [-o<

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Jaaa word spannend aaaaaaah hahaha :)
    ik ga als ik morgen nog niet ongi ben testen :oops: maar ik vind t eng :confused:
    en dank je wellll ik ga ook maar voor mezelf duimen :oops: :)

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    @ Mosa: ik heb geen idee. De gyn sprak vorige week over IUI met stimulatie, dus ik vermoed van wel. Ik moet na de HSG volgende week een vervolg afspraak maken voor die week daarop, en dan gaan we de planning bespreken.

@ springmuis: spannnneeeennd! ik duim mee

5. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @springmuis; wat maak je het spannend zeg

6. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Ik ga hopen dat me temp morgen omhoog gaat ... en anders ga ik vast ongi worden :(

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ohhh Springmuis....dat ziet er bemoedigend uit zeg! Ik duim voor je!

8. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hee...een kaartclupje ;)
    Ik kom gezellig meedoen, denk ik. Voor mij mijn eerste eisprong sinds ik temp. (ik schijn geen of weinig eisprongen te hebben) en de temp blijft stationair hoog. Dus ik zit op de wachtbank.

Het is fijn om de kaartjes van anderen te zien, want ik heb geen idee wat nu een normaal beeld is en wat niet.

9. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Helen: welkom bij de club!
    Je kaartje ziet er anders duidelijk uit hoor. Mooie temp verhoging deze cyclus!

10. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hoi Hellen...

Nou als ik jouw kaartje zie, zou ik toch zeker wel zeggen dat je een ei hebt gehad hoor...mss dat ff een stippelkruis geeft omdat je temp na je ei niet zo gek veel hoger is dan je basale temp... maar mooie stijging hoor... :)

11. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    he Hellen,

Ook ik verdenk je van het hebben van een ei!

Ik wens jou veel succes in de eierjacht en hoop dat we met z'n allen naar september/oktober mama's mogen gaan.

ps. geniet van ons kaartclubje!

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ Springmuis, wat ontzettend spannend dat je morgen wilt gaan testen! En natuurlijk is het eng! Hopelijk eerst maar een hoge temp morgen!

@ Strijkkraal, als het IUI met stimulatie is, dan lijkt mij ook dat je clomid moet slikken. Maar eerst inderdaad de HSG. Ook spannend natuurlijk! Zie je er erg tegen op?

@ Ilona, ik ben er ook bang voor als je temp morgen niet stijgt. Voor de zekerheid nog maar even blazen *BLAAS*

@ Hellen, hoi :D Komen we elkaar hier weer tegen!

@ All, Kweb noemde het maar het is volgens mij een misverstand dat veel voorkomt. FF geeft alleen een dicht kruis als je, buiten je temp, ook je afscheiding, ovulatietesten of de stand van je bmm bijhoudt. Als je alleen maar je temp bijhoudt, dan krijg je áltijd een stippelkruis, hoe overduidelijk je eisprong/tempstijging ook was!
    Als je wel andere dingen bijhoudt, en FF geeft alsnog een stippelkruis, dan doet hij dit omdat je dan dingen hebt ingevuld die elkaar tegenspreken, zoals vruchtbaar slijm ná je eisprong ofzo.

13. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    @mosa, dat heb ik ook geleerd sinds mijn vorige kaartje, alleen Hellen heeft volgens mij geen van die dingen ingevuld....behalve de kwaaltjes zoals krampjes en misselijk e.d. dus dan zou die alleen van de temp uit moeten gaan en die geeft in mijn mening wel een ei aan, toch?

14. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Hellen,

Ik zou de temp weghalen van wanneer je ziek was.
    Zie daar toch nog twee hoge bolletjes staan(weet niet hoe je dat doet), als je die weghaalt krijg je misschien een echt kruis?

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Omdat Hellen dus geen andere dingen in heeft gevuld, geeft ff dus een stippelkruis. Maar dat heeft niets met twijfel van FF te maken. Ook al zou je een kaartje met 14 dagen 36.0 en dan 14 dagen 37.0 hebben, als je geen andere dingen invult, krijg je alsnog een stippelkruis.

Heb je trouwens al bericht gekregen van je mail over die thuistest?

Dat is het nu juist, ze krijgt geen echt kruis omdat ze geen andere dingen heeft ingevuld. Verder is haar eisprong overduidelijk vind ik, dus of het nu uiteindelijk een stippelkruis of een dicht kruis is, maakt natuurlijk ook niet zo heel veel uit.

16. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Mwoah - valt (nu nog) mee. Ik hoor er wisselende verhalen over. De eerste hysterscopie die ik kreeg viel achteraf ook wel mee en ik denk dat de HSG ongeveer hetzelfde zal zijn. We zien wel.

Overigens heeft Mosa gelijk. als je naast je temp geen verdere primaire tekenen bijhoudt (zoals bm slijm, stand van de bmm, ovu-testen e.d.), dan geeft FF meestal een stippellijn aan. Daarbij heeft Hellen vorige cyclus ook tijdens de ovulatieperiode wel bm slijm bijgehouden en nu niet en dat neemt FF ook nog mee in de berekening.

@ Hellen: welkom overigens :D En ook ik "zie" een ei. Mooie verhoging hoor.

17. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ja maakt ook niet uit, ik zie ook gewoon een ei!

18. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Bedankt meiden voor jullie lieve berichtjes aan mij.

@ Springmuis, jij maakt het spannend meis, hoe voel je je?

@ Sammie, ik duim voor je meis..

@ Loe, balen van die ooronsteking en nog geen ei.. Ja dan weet ik meteen hoe je je voelt hoor. Maar het KAN nog.. Ik duim voor je, hoop het voor je.

@ Mosa, ookal zo lang aan het wachten op je ei :( erg rot.. Duim ook voor jou meis!

@ Sylvia, mooi zo van dat kruis, klopt volgens mij als een bus. Nu afwachten maar weer!

@ Annie, sterkte meid.. Lijkt me echt zo erg om mee te moeten maken.. Dikke knuffel!

@ Sannehai, dikke knuffel meis. Erg rot dat je je zo voelt... Hopelijk gaat het snel weer wat beter met je.

@ Strijkkraal, wat een goed nieuws zeg! Prachtig! Mijn duimen draaien voor jou.

Zo. Ik voel me vandaag een beetje beter al zat ik bijna te huilen in de auto naar huis bij een "sad" liedje.. Het gaat op en neer met mijn gevoel. De kanker van het familie lid die door me hoofd gaat, de babywens en geen eisprong hebben.. Zwanger worden weer een beetje in me hoofd opzij en weer met me gedachten bij die persoon :( . Wat zou ik de familie beter kunnen laten voelen als ik kan zeggen dat we een kleine verwachten. 1 lichtpuntje en ook voor diegene die kanker heeft..

Maar goed. :)..

19. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    @mosa...ja je hebt gelijk...volgens mij heb ik het dan gewoon verkeerd zitten lezen. Ik zie aan de hand van de temp ook gewoon een ei.

@mp....ik leef met je mee meis, bij mijn vader is zo`n 3/4 jaar geleden longkanker met uitzaaiingen geconstateerd. 5 chemo`s achter de rug en vooralsnog gaat het goed. Hij heeft nu wel alweer een tijdje last van een plek waar de uitzaaiing zit, maar wil er niet mee naar de dokter. Hij zegt: als het weer aan het groeien is, wil ik het niet weten. Ik respecteer het wel, al vind ik het niet slim. Het is in elk geval niet te genezen, dus we genieten gewoon van elk moment. Veel sterkte meis in deze moeilijke tijd.

20. Niet meer actief

Hoi meiden,

Hier ben ik even weer.
    Ik zie dat er nog geen zwangere meiden bij zijn.

@sannehai,
    Dikke knuffel meis.

@MP,
    Jij ook een dikke knuffel.

Ik zie wat spannende kaartjes, spannend allemaal zeg.
    Is voor de rest hier alles onder conrtole, tot zo ver je het onder controle kunt hebben natuurlijk.

Hier gaat het lekker rustig aan en dat voelt goed, dus ik blijf nog even lekker rustig aan doen.

Iedereen veel succes.

Groetjes

Deel Deze Pagina