Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    hey wendy,

ja volgens mij gaat alles hier wel ok..
    Zie dat je temp mooi stabiel is...beter dan je andere kaartjes he? Zo volhouden maar :)

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Zo meiden, wat is hier veel gekletst zeg.... Ik heb echt de tijd moeten nemen om alles bij te lezen....

@ Springmuis, je temp is ook niet een beetje omhoog gegaan, maar super veel. Goed bezig! *duim, duim, duim*

@ MP, heel veel sterkte!

@ Mosa en Loe, blijven hopen op een ei! Ik duim voor jullie *duim, duim, duim*

@ Strijkkraal, super nieuws. Proficiat!

@ Sanne, ook jij veel sterkte en kom op. De volgende ronde wordt (hopelijk) jullie ronde!

@ Sammie, hopelijk gaat je temp niet verder omlaag... Pfffffffff, misschien helpt het...

@ All, hier is mijn temp voor mijn doen nog steeds hoog... Het is bijna zaterdag.... kan bina niet meer wachten....

Groetjes, Nijntje

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    hallo,
    ik ben er ook weer eens na een paar dagen afwezigheid.
    het drukke werkschema is weer begonnen dus gewoon ff geen tijd gehad.
    Nu eerst ff een stuk teruglezen. tot zo!

4. Hey meiden,

Ik lees nog steeds vrolijk mee hoor met jullie! :D
    Er zitten inderdaad hele mooie kaartjes tussen!

@ Djaar: Ik zie in jou kaartje dat je temp. behoorlijk kan schommelen, maar volgens mij heb je nu wel een ei gehad en is je temp. behoorlijk omhoog gegaan! Bij mij schommelt die temp. ook erg, maar nog geen ei kunnen vinden en ook geen hoge temp. Zou het kunnen komen dat ik onder de tong temp en het daardoor zo schommelt?

Ik hoop maar dat ik snel ongie wordt en m'n volgende cyclus minder lang is.. de maanden vliegen voorbij zo en zit nog maar in ronde 2 :)

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ MyPrecious, fijn dat je je vandaag iets beter voelt, je hebt ook even tijd nodig om over de eerste schrik heen te komen natuurlijk.

@ Kweb, jeetje, je vader kanker :( Fijn dat jullie van elk moment genieten, is erg belangrijk!

@ Wendy, hoi! Goed dat je het rustig aan doet! Succes deze ronde!

@ Nijntje, supermooi kaartje nog steeds! Nog maar twee nachtjes slapen en dan heb je duidelijkheid! Maar ik verwacht goed nieuws!

@ Pookie, hopelijk heb je deze ronde een vroege eisprong!

@ Leonie, balen zeg, die irritant lange cyclussen! Nu moet je telkens zó lang wachten hè?! Ik zie wel dat je vruchtbaar slijm hebt en dat je een tempdipje hebt, hopelijk komt er nu dan écht een eisprong aan!

@ All, wisten jullie al dat de verhuizing van zwangerschapspagina voor dit weekend gepland staat?! Volgens mij gaat het nu echt door. Morgen in de loop van de dag tot zondag in de loop van de dag is de site niet bereikbaar. Dus deze keer moeten we écht afkicken :)

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    :( Ik zie nu ineens dat ik mijn 1000e berichtje heb gemist ;)

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ok ik ben op blz 1168 begonnen dus vanaf daar zal ik de boel oppakken!

@Sannehai; helaas het mocht niet zo zijn. Rustig aan sterkte en vol goede moed maar weer de nieuwe ronde in.

@Maar; wij hebben een tijd geleden al eens zo'n thuistest gedaan, mannetje uit nieuwsgierigheid en van mijn kant beroepsdeformatie ;) Als er een analyse is wil ik hem uitvoeren. Het liefst zou ik de ziekenhuisversie doen dus als iemand hier de methode heeft;PB hem mij aan apparatuur en chemicalien kan ik wel komen.

@sammie; ver##@@@ duivels toch! suc6 in de volgende ronde.

@ nijntje; voorzichtig gefeliciteerd dan...

@djaar; het lijkt erop dat je ei geweest is, het zou toch balen zijn als hij komt als Djaarman zoveel weg is ( niet echt fijn zo'n baan!)

@Annie; fijn dat je geen curettage hoeft te ondergaan, het heeft toch best veel impact. Rustig aan verder en neem er de tijd voor om eea te verwerken...............

@Strijkkraal; gefeliciteerd met de beweeglijke zaadjes, toch goed nieuws

@Springmuis; wat maak jij het spannend!Nu moet ik morgen weer ff tijd zoeken om te spieken :(

@Hellen; Welkom, kaartje ziet er mooi uit ondanks stippelkruis. Nog ff afwachten.

@Leonie; poeh hee dat is zeker een lange cyclus. dat moet inderdaad niet te vaak gebeuren. Misschien ontpillen?

@Kweb; heftig verhaal van je vader.....vlak voor kerst is bij mijn opa ook kanker geconstateerd en de arts zegt ook: ten allen tijden genieten alsof het je laatste dag is, je weet nooit wat er gebeurt.
    @MP; ook sterkte meis.........en ga nu ook eens voor jezelf naar de HA dan heb je het maar gehad.

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    O, neeeeeeeee. Morgen is het de dag van Springmuis!

@Springmuis; hup gelijk na tempen bed uit testen en hier posten zo lang het nog kan!

@mosa; had je helemaal over het hoofd gezien. In ieder geval nog geen ei op kaart. heb je wel al wat gevoeld?

Ik denk dat mijn ei wat later is deze cyclus, ik ben weer begonnen met de Etospillen en daarmee was mijn eisprong zo rond dag 21! Maar ik ben er wel 2 x zwanger mee geworden, hoe kort of slecht het ook afgelopen is.
    Misschien gaan we dan wel een kindje maken in Parijs, in dat geval noemen we het PARIS ;)

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Pookie, ik denk dat morgenochtend de site nog wel bereikbaar is hoor! Dus Springmuis, voor die tijd willen (lees: moeten) we het weten ;)

Mijn eisprong is inderdaad nog niet geweest, maar voor mijn gevoel was hij afgelopen weekend al (veel buikpijn). Maar dat zal wel niet, anders had mijn temp wel moeten stijgen. Vandaag had ik ook veel buikpijn (krampen) en gisteren na het klussen kwam er weinig uit (bij mij volgens mij een teken dat ik rond mijn eisprong zit). Dus ik hoop op een stijging morgen of overmorgen.

Hopelijk hebben de etos-pillen bij jou deze keer dan hetzelfde effect (met ander afloop natuurlijk!). Ik heb ze ook twee rondes geslikt, nu weer alleen foliumzuur. Ik had ook een keer soort zwanger worden pilletjes van de kruidvat, maar toen was mijn cyclus ineens 40 dagen. Daar ben ik dus gelijk mee gestopt!
    Zou wel superromantisch zijn natuurlijk, een kindje maken in Parijs! Dat moet gewoon gebeuren! En de naam went vast wel ;)

10. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    he getver.....gewoon het hele weekend afkicken....zullen we veel spannende dingen missen....

trouwens mosa, nee ik heb nog niets gehoord van testpoint. In het onderwerp zwanger worden hebben ze er wel een topic over geplaatst, zal straks nog eens ff kijken wat ze daar zeggen.

thnx voor jullie reacties op het verhaal van mijn vader.....we genieten idd elk moment en gaan van het goed uit...:)

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hm...misschien hou ik jullie wel in spanning :)

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hellen welkom meis!

13. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    hey meiden,

ik heb eigenlijk een vraagje over ontpillen. Als je last hebt van het ontpillen, heb je dat dan vanaf het begin? Wat ik eigenlijk probeer te vragen: ik ben nu bezig in ronde 5 en dus 4 maanden van de pil af. Voor mijn gevoel heb ik geen ontpillingsverschijnselen gehad. 4 mooie cyclussen waarvan ik van 2 cycli zeker weet dat ik een ei heb gehad en van 1 weet ik het bijna zeker. Zou het nu nog kunnen dat ik last ga krijgen van ontpillen of zou ik dat dan allang gemerkt moeten hebben.

Niet dat ik dat vraag omdat ik ergens last van heb of iets....vroeg het me gewoon af...

14. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    hm...goeie vraag..ik denk persoonlijk dat het dan al vanaf de 1e cyclus na het stoppen moet zijn.

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Springmuis, je doet maar ;)

@ Kweb, ik denk dat in de meeste gevallen ontpillen al wel vanaf het stoppen met de pil begint. Maar het kan wel zo zijn dat je na een aantal regelmatige cyclussen ineens een langere hcyclus hebt. Misschien dat dat dan ook ontpillen is?
    Maar ik denk dat als alles meteen goed op gang is gekomen (zoals bij jou) dat de kans klein is dat je er nu nog last van zal krijgen.

16. Hey Kweb,

Ik denk ook dat jij er gewoon bijna/geen last van heb.
    Ik weet nog dat ik 1 avond vlak na pilstop de hele tijd aan het lachen was en niet meer kon stoppen :D en ook zei ik steeds dingen, het floepte er steeds uit zeg maar, terwijl ik dat helemaal niet wilde zeggen...
    echt gek hoor!

ik heb ook een vraagje aan jou Kweb. Jij gebruikt toch Sensitest ovulatietesten? Welke gebruik jij en welke zou jij mij aanbevelen?
    Ik zie dat je dipsticks hebt, maar ook dipstick extra sensitive speciaal voor vrouwen met lange en onregelmatige cyclussen (like me :D ) die moeilijk hun ei kunnen vinden. Wil ze gaan bestellen alvast voor volgende ronde... als die ook nog gaan komen!

17. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Mijn temp was vanmorgen weer met 0,3 graad gestegen :D mss dan toch nog goeie hoop !?

18. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Hey meiden

bedankt voor jullie reacties :) Ik denk zelf ook niet dat ik nog last ga krijgen van het ontpillen, maar you never know....

@leonie, ik heb zelf idd de "normale" dipsticks gebruikt en ben er zeer tevreden over. Over de extra gevoelige weet ik eigenlijk niets, ik heb ze nog niet nodig gehad. Deze ronde heb ik ze niet bijbesteld. Heb er nog 5, dus ga maar testen vanaf dag 18 (laatste 2 cycli ei op dag 20 gehad) Als het deze ronde niet lukt, ga ik ze volgende ronde wel weer bestellen. Ik zou in elk geval geen andere meer willen.

@Ilona, jeetje wat spannend zeg....wanneer wil je gaan testen? Maar heb jij zo`n lange LF (volgens je banner)?

@springmuis, en jij dan....ben heel benieuwd wat je temp vandaag gaat doen.

@all, mijn temp is vanmorgen weer 0.1 graadje gedaald naar 36.5 vanaf nu ga ik wel even een beetje goed klussen om de dag....maar nog geen ei inzicht en ook geen afscheiding, dus zal nog wel een weekje duren.

Ik kom straks nog even koekeloeren

Liefs

19. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    hallo dames.....
    zouden jullie even naar mijn kaartje willen kijken?
    denken jullie dat ik nog kans maak?
    want ik heb wel symptonen zoals...
    gevoelige borsten soms met steken en blauwe aders erop...
    dinsdag avond kreeg ik echt links onder in mijn buik boven mijn schaambeen steken....
    en die zijn sinds gisteren overgegaan in menstruatiekrampjes...
    en al vanaf mijn eisprong lichte hoofdpijn normaal heb ik dat 2 dagen voordat ik ongesteld moet worden...

alvast bedankt meiden..

20. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @ Kweb ... Ja ik vind het super spannend. Ik weet dus ook echt niet wanneer ik zou kunnen testen. "normaal" gesproken is je LF ongeveer 14 dagen dus zou ik morgen kunnen testen, maar als ik me banner aanhoud (die is gebasseerd op een cyclus van 28 dagen) dan kan ik pas volgende week woensdag testen ..... pfff ik weet het dus echt niet !?

Het is natuurlijk pas de eerste keer dat ik temp en weet ook niet zeker of mij ei wel echt op dag 11 is geweest.

Deel Deze Pagina