He hallo, Ik heb geloof ik inderdaad mijn ei nu gehad op woensdag, althans als ik morgen ook nog 37 of meer heb geeft FF woensdag aan. Dan kom ik uit op een cyclus van 47 dagen, dus niet slecht gezien de laatste. Ik zelf temperatuur met een oorthermometer (en ja wordt als onbetrouwbaar gezien). Mijn schommelingen in dit kaartje en het vorige worden veroorzaakt door het hebben van de griep tijdens het vorige kaartje en het onregelmatige tijdstip van tempen en aantal uren slaap tijdens dit kaartje (ivm kerstvakantie) Nu na 4 kaartjes heb ik wel geleerd dat mijn temp voor ei max 36,8 is en na ei min 37,0 Dus dat geeft mij voldoende info. Nu alleen nog die wisselende cyclussen onder controle en korter zien te krijgen. Waarschijnlijk allemaal ontpillen ?!
heey hallo klus kotters. Hier ff een ego berichtje hier gaat het lekker. vanochtend eerst getempt en temp was weer terug zo hoog als eer gistere ik voel me niet ziek! maar wel moest ik ff de wc knuffelen. ik heb toen voor het eerst in heel me temp periode een poging gedaan om me bmm te vinden maar die ben ik kwijt nou ja kwijt ik heb hem gevonden hoog en gesloten. zou het dan toch?
Hey meis, Volgens mij moet je morgen al kunnen testen hoor...maar snap ook als je wil wachten tot na je NOD.....tis idd lastig om nu te bepalen of je doorgaans een lf hebt van 14 dagen of langer.... Nou spannend allemaal... hoop heel erg dat je posi test
Goedemorgen allemaal, Hier ben ik ook weer eens. Heel hard gewerkt deze week en in mijn vrije tijd geschaatst dus er bleef weinig tijd over om hier te kletsen. Aankomend weekend zit ik in Heerenveen bij het EK-allround schaatsen . Ik sta tussen de hossende oranjefans . Ik heb er erg veel zin in. Zo nog de laatste spullen pakken en dan vertrekken. Hopelijk houdt het vriezen ook nog even aan want dit weekend kan ik niet schaatsen dus ik hoop maandag nog even te kunnen schaatsen . Hier verder nog schaatsliefhebbers? Op de meeste plekken in het midden en zuiden van het land is het nu onderhand wel veilig. Ook zullen er een aantal toertochten zijn dit weekend en die mogen alleen maar doorgaan als er duizenden mensen over het ijs heen kunnen... Verder denk ik dat ik nu ongveer aan het eind van mijn vruchtbare dagen zit... Hopelijk vandaag eisprong... Komend weekend zitten we met 11 man in twee huisjes dus het is neit helemaal zeker wat onze klusmogelijkheden zijn... Iedereen een fijne dag en fijn weekend gewenst! En doe geen gekke dingen nu je het forum niet op kan Liefs, Afrola Na mijn huidige ego-berichtje zal ik ook nog even reageren op anderen...
@klussertje1980; ik ga het beste voor je hopen @afrola; klinkt goed dat plan van je, als je nu een oranje ei op je hoofd zet herkennen we je misschien wel op TV hahahahaha
@ Springmuis, EN EN EN EN EN EN ? (ik ben niet nieuwsgierig, maar wil het wel graag weten ) @ Sammie, jammer meis dat de ongi heeft doorgezet, dikke knuffel! @ Djaar, zou heel mooi zijn als EIndelijk je ei is gesprongen, werd wel eens tijd en je hebt er hard voor gewerkt, ik duim voor je! @ Michelle 2007, kaartje ziet er goed uit, maar je zult nog een paar dagen moeten wachten, op 9 dpo kun je niets met zekerheid zeggen, ook niet door klachtjes, helaas zijn er veel meiden die er last van hebben zonder zwanger te zijn. Nog even volhouden die onzekerheid, succes! @ Ilona, mooie stijging, mogelijk innestelingsdipje? Ik hoop het voor je! @ Mosa, jammer meis dat de eisprong toch nog niet geweest is, hopelijk komt ie nu snel! @ MP, Meisje wat een nare berichten... Hopelijk is er nog een beetje hoop! Heel veel sterkte! en een dikke knuffel! @ Rest, heel veel succes en plezier als je op ei-jacht bent, dikke knuffel als je ongi bent, en veel succes op de wachtbank!
@ Djaar, ik had geen tijd om een oranje ei op mijn muts te knutselen . Ik heb een rood wit blauwe muts met oranje sjerp...
En doe geen gekke dingen nu je het forum niet op kan ====== ik doe geen gekke dingen hoor ik ga alleen positief stestenmaar verder niets
Goedemorgen, @ Ilona, wat fijn dat je temp weer gestegen is! Spannend zeg! Als hij morgen hoog blijft, ziet het er denk ik goed voor je uit. Ik ga in ieder geval duimen! @ Kweb, hopelijk laat je ei niet meer zo lang op zich wachten! @ Michelle, je maakt zeker een kans maar op 9 dpo is daar nog niets over te zeggen. Pas als je temp rond/na je nod nog hoog is, dan is het een goed teken. Tot die tijd kan het nog alle kanten op en zul je toch moeten afwachten. Succes! @ Djaar, heel fijn dat je eisprong in ieder geval geweest is! En die wisselende cyclussen zijn inderdaad niet leuk! Hihi, ik moest lachen om je muts met een oranje ei, dat zou wel heel grappig zijn! Wij allemaal voor de tv @ Sammie, dus toch! Balen hoor! Een dikke knuffel! Spannend dat jullie de 12e de uitslag van het zaadonderzoek krijgen, is er een reden dat jullie dat laten onderzoeken? @ Klussertje, spannend hoor! Nog eventjes geduld hebben! @ Afrola, wat leuk dat je naar het schaatsen gaat dit weekend! Ik hou zelf niet van schaatsen (zowel kijken als zelf doen) maar het ziet er altijd supergezellig uit Heel veel plezier in ieder geval en hopelijk is je eisprong inderdaad vandaag! @ All, mijn temp is nog verder gedaald Gisteren toch maar weer geklust (tot zo ver het idee om om de dag te klussen ) en er kwam weer weinig uit na afloop. Dus ik denk echt dat hij snel komt, maar wanneer dat is nog een mysterie. Iedere avond denk ik, morgen zal mijn temp wel stijgen, maar nee hoor. Maar we wachten weer 'rustig' af. Allemaal een hele fijne dag!
@mosa; hou vol met dat klussen. Ook ik heb weer lang geduld moeten hebben en soms echt moeten vechten om een kusje/klusje. Maar goed dat de nachten koud zijn dan hebben we een excus om tegen de mannen aan te kruipen en dan kun je soms wel eens in de haast vergeten iets aan te trekken
@ Djaar, we houden het klussen ook nog wel vol hoor! En vergeleken bij jou heb ik nog niet zoveel te klagen, maar ik dacht echt dat mijn cyclussen nu korter bleven. Dan is het wel balen. Maar uiteindelijk zal ons geduld wel beloond worden @ Klussertje, I know, maar soms heb je geen keus Gewoon veel afleiding zoeken en leuke dingen doen, dan is het zo zover dat je kunt testen!
kreeg net telefoontje van de gyno *ik heb maandelijks een bel consult ivm de meerdere mk's * en die lieve schat verteld me zojuist dat ik dus nog tot 3 feb moet gaan zitten te wachten aaaaaaaaaaaahrg
de onderzoeken gaan hier gewoon door.. heb nega getest.. maargoed dat konden we ook wel verwachten he