Thnx meiden komt wel weer goed hoor we weten dat de kans om natuurlijk zwanger te worden zo verschrikkelijk klein is dat de kans om posi te testen er eigenlijk niet was.. ben ook niet verdrietig om de nega test..maar wel dat ik toch verder moet met de MMM, maarja denk ik maar weer zo, ze gaan ons helpen een Beebje te krijgen
Ach jeetje, wat ontzettend balen dat de test toch negatief was! Ik had er serieus een goed gevoel over. Maar was je temp nog wel hoog vanochtend? Ik vind het heel rot voor je! En verder heb je helemaal gelijk, de MMM gaat jullie helpen om een beebje te krijgen! Ee hele dikke knuffel van mij!
ja dat is wel weer waar. muisje ik blijf dag en nacht aan je denken en hoop dat er toch nog wonderen bestaan zowel voor jou als voor mij
Muis, hou vol hoor! Mosa, wat is dit nu vandaag? dat hadden we niet afgesproken. Maar eh........ik doe ook niet echt mee.......t wil niet echt tot op heden.....vanavond even geen geklus voor ons beiden, pff.....misschien als ie morgen naar 37.2 gaat krijg ik een kruis maar ja, ik heb echt weinig hoop daarop. Het lijkt wel alsof mijn thermometer niets anders kent dan 37.0! tis niet echt meer een verrassing als je dat ding onder de dekens vandaan haalt ahahhahahaha!
@ Loe, dit hadden we inderdaad niet afgesproken Maar morgen weer een kans! En ik voel dat morgen gewoon onze dag gaat worden
@Mosa: dit moet haast wel je dip voor de stijging zijn @Loe: het kan haast niet anders dan dat jouw temp morgen ook omhoog gaat!
@ Springmuis: een dikke knuffel! Even over het stippelkruis op mijn kaartje: eerder zat ik kaartjes bj te houden bij menstruatiekalender. Daar werd niet specifiek om cervixslijm etc. gevraagd. De keren dat het op het kaartje staat aangegeven, was dat omdat ik dat toevallig zelf noteerde. Vandaar. Maar op verzoek van enkele dames kaartleest-sters, heb ik alle data van de afgelopen periode op FF ingevuld, omdat vrijwel iedereen daarmee werkt en die dus ook beter kan interpreteren. Komende cyclus ga ik dus ook voor het cervixslijm en wellicht ook het baarmoedermond-verhaal. Eens kijken of dat een dicht kruis oplevert ( áls ik dan ook wel weer een ei mag krijgen) De hoge temp wordt niet meegenomen als je aangeeft dat het koorts was, ze staan er dan wel...maar worden niet inbegrepen, had ik althans begrepen. Vandaag wederom 37 graden. Het is na mijn ei de laatste tijd alleen maar 37 of 37,1. Géén verdere stijging. Dus hoewel ik moed probeer te houden vraag ik me wel af, of ie niet wat verder zou moeten stijgen..nu we al op CD 10 zitten Verder nog even een groet en een steunbetuiging aan alle dames die wachten op een ei of die wachten op hun NOD dag!
hellen, dat is bij iedereen verschillend, maar zolang je temp mooi hoog blijft maak je kans op een zwangerschap . daarvoor hoeft die echt niet verder te stijgen. het zou leuk zijn dan lijkt de kans iets groter op een zwangerschap. xxx Joyce
@ Sylvia, je zit alweer op 4 dpo, gaat toch best wel weer hard hè?! Ik neem ook aan dat nú toch echt mijn eisprong komt, maar ja dat denk ik dus al de hele week @ Hellen, je kunt alles inderdaad gaan bijhouden áls er een komende cyclus komt natuurlijk En je hoeft inderdaad niet een extra tempstijging te hebben als je zwanger bent hoor! Je temp zit nu evengoed 0,4 graden boven de horizontale lijn dus dat is prima! En trouwens, je zit op 10 DPO en niet op 10 CD. 10 CD betekent de 10e cyclusdag, 10 DPO betekent 10 dagen na ovulatie (days past ovulation).
Je moet zeker nog moed houden! Over een paar daagjes weet je meer! En in ieder geval hopen dat je temp mooi hoog blijft!
@ kweb: Wil nu toch eigenlijk wel heel erg graag morgen testen @ Afrola: Als dit een innestellingsdipje is, kan me ei dan wel dag 11 geweest zijn ? hmm dat heeft testen morgen niet veel zin denk ik ! Mosa1982: Thanks ! Hopelijk komt je ei gauw ! Ga nu weer gauw door met werken .... aangezien we vandaag de lucht uitgaan, wens ik jullie allemaal een prettig weekend !
Ilona ik denk dat je ei dag 13 is geweest, en dat dit dan een innestelingsdipje is, dat kan tussen de 5 en de 10 dagen na je ei plaats vinden...
@ ilona, ik denk ook dag 13, vooral omdat die hoge temp op dag 12 een open rondje is. Dus dan zou ik nog een paar daagjes proberen te wachten voor de zekerheid! @ Springmuis, heb je trouwens het idee dat de ongi er aan zit te komen?
Ohh...ik heb het toch kkkkoud! De verwarming staat op 23 en ik heb steenkoude handen en voeten ( maar mijn gezicht lijkt wel warm te zijn). Kennelijk ben ik niet warm genoeg qua temp. Immers: zwangeren zijn warmer dus die zullen het ook niet koud hebben. Dus ik durf bijna niet meer te hopen. Springmuis: nu maar hopen dat die weg blijven!
Je hebt zeker een heel lastig kaartje, maar uitgaande van je vorige cyclus zou ik zeker gaan beginnen als ze binnen komen. Wanneer heb je in je vorige ronde je ei gehad, of weet je dat niet? Als je um gehad hebt is het denk ik op dag 51 geweest en je zit nu al op dag 48, dus ja zeker gaan beginnen, hoop dat ze morgen binnen zijn. 1 test doen heeft niet zoveel zin. Als die namelijk nega is en morgen issie posi, dan mis je um. Bij sommige meiden is een aanloop in hun testen te zien, maar bij andere issie gewoon in eens knalposi, dat heb ik gehad. Dus als je begint, vanaf dat moment dan elke dag totdat ie posi is en dan doortesten tot ie nega is... suc6