Hoi meiden, Een heel snel ego berichtje van mij.... Ben net thuis van het werk en moet om 18.45u al weer weg zijn, dus geen tijd gehad om alles te lezen.... Hier nog steeds super goed gevoel! Temp iet gezakt, maar nog steeds 36,9, dus ruim boven de lijn. Verder helemaal geen rood/bruin/roze verlies, dus ook dat zit prima! Nog één nachtje slapen.... Groetjes, Nijntje
Hey meis! Thanks voor je berichtje! Vorige cyclus van 65 dagen heb ik niet getempt, ik heb toen 12 dagen voordat ik ongi werd wel slijm gehad, dus wie weet was dat een eisprong. Dat is een goeie! helemaal niet overna gedacht dat ik best wel eens een eisprong zou kunnen krijgen een deze dagen als m'n cyclus weer 65 dagen wordt! Nou maar hopen dat die testen snel binnen komen!
meis spannend hoor. En wat je zegt met je slijmverlies, dus idd goede kans dat ie omstreeks nu komt... Hoop ook dat je testen morgen binnen zijn @nijntje, voor ook zo spannend....ga zo voor je duimen dat je temp niet verder zakt morgen....hoop dat het forum morgen nog open is, maar ben bang van niet...dan zitten we echt allemaal in spanning.... @all, ik zit net te denken he, als je op andere forums over klussen praat, ben je gelijk oversext en hier praat iedereen er openlijk over zonder dat dit een sexsite is..... vind het wel lollig
Hoi meiden, We zijn er nog Maar ik neem aan dat de verhuizing morgen en overmorgen nu wel écht doorgaat. @ Springmuis, hm..ik vraag me af hoe het dan verder gaat met jou. Hoe je temp de komende dagen is en of je ongi wordt! @ Hellen, volgens mij is één van de eerste zwangerschapskwaaltjes juist het koud hebben hoor @ Leonie, ik zou echt niet weten wanneer jij het beste kunt beginnen met ovulatietesten Je hebt ook wel een érg moeilijk kaartje! @ Nijntje, spannend zeg! Ik denk dat jij morgen héél blij gaat worden Wel jammer dat wij tot maandag moeten wachten. @ Kweb, als ik eerlijk ben, vind ik jou wel een beetje oversext hoor Hier gaat het zelfs soms over de manier waarop we sex hebben @ Merels, lees jij nog altijd mee? Ik ben erg benieuwd hoe het met jou gaat! @ Nana, weet jij al wat meer trouwens? Je bent volgens mij al een paar dagen niet geweest. @ All, mocht de pagina er straks of morgenochtend uitliggen, dan alvast een heel prettig weekend en tot zondagavond/maandag! Hopelijk kan ik jullie dan vertellen dat mijn temp eindelijk omhoog is
heey meiden ik kom nog ff snel iedereen een heel fijn weekend wensen en mocht ik me niet kunnen inhouden dan horen jullie dat maandag wel maar officieel zou ik voor het mooie tot 3 feb moeten wachten. dan ben ik voorbij me vermoedelijke nod en voorbij me gewone nod!
Nou meiden, we verplaatsen het voor de zekerheid toch nog maar even naar morgen of overmorgen, we lopen nog tegen te veel dingetjes aan. Onze excuses voor het ongemak. ===== dus weer uitstel!
Echt waar? Dat is nieuw voor me. Jee. Ik ben echt niet warm te krijgen, vooral vanaf later in de middag en met name 's avonds. Jah..nu inmiddels wel. Na een half uur durende hete douche, een tshirt, pyama, fleece badjas (en na het nog steeds kkkoud te hebben) dekbed over me heen, ben ik weer wat opgewarmd. Wél voel ik me erg moe...dat zou een teken kunnen zijn dacht ik. Naast de enorm zere borsten en tepels. Maar ja..ik durf nog niet te hopen. Bovendien kunnen deze en de andere "dingen"die ik voel, ook gewoon aan een naderende ongi te wijten zijn.
Hm...dus nog geen verhuizing, Jammer! ik ben me hier toch oververmoeid ofzoiets zeg! heb vanmiddag al 3 uurtjes geslapen en vanavond weer een uurtje ach zullen de spanningen wel zijn ofzo en nu ga ik weer naar bed want mn oogleden hangen alweer op half zeven..blegh slaap lekker allemaal liefs!
Erg jammer meis . En ondanks dat je het wat meer dan een ander kon verwachten houd je toch altijd hoop, want de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Ik vond je kaartje er ook super uit zien, daar krijg je ook hoop van. Maar ik weet zoiezo wel dat er een klein wondertje op jullie wacht. Knuffel!
Goedemorgen meiden, @ Springuis, dit hebben we niet afgesproken Maar nog niet ongi, dus nog een heel klein sprankje hoop. @ Mosa, en is je tep flink gestegen? @ Hellen, je kaartje ziet er goed uit hoor, volhouden zo! @ all, hier is nog niet getest. Ik wil even wachten tot mijn mannetje wakker is en dan samen testen. Alemaal een heel fijn weekend en tot maandag (en als ZP niet verhuist, tot straks...) Groetjes, Nijntje
Net getest..... en er is weer een 2e streepje te zien! alleen hij knalt nog niet van de test af... Het streepje is wel duidelijker dan de vorige... Misschien vanmiddag zo een met "zwanger" of "niet zwanger". Dat is meteen duidelijk.... Groetjes, Nijntje PS: Temp was vandaag gelijk aan gister...
Ik heb 2 foto's in mijn album geplaatst... Kijken jullie er even naar? Maar ik denk dat ik mijn banner kan gaan veranderen.... Vanmiddag toch nog een "zwanger" "niet zwanger"test doen? Groetjes een heel gelukkige nijn!
duidelijk zwanger hoor als ik jou was zou ik geen cyclusbanner meer doen maar een beebje zwangerschapsbanner hihi... super gefeliciteerd......
goed zo meis... en nu lekker gaan genieten hihi.. ik mag over 4 dagen dus ben benieuwd.... had je voor dat je ging testen symptonen?
Ik had wel wat dingetjes, maar niet opvallend... Maandagavond had ik het gevoel, "ik moet morgen testen, want ik ben zwanger". Gedaan en een heel licht streepje... Nu eigenlijk geen klachten, af en toe een beetje misselijk, maar verder niks... Jouw kaartje ziet er netjes uit, je zit goed boven de rode lijn!
ja nog wel ja als die maandag ook zo is dan ben ik echt dik tevreden want dan is de kans heel groot voor mij... maar weet niet of je een beetje verstand hebt van je baarmoedermond? ik had gisteren dat ie aardig laag zat en dat die niet hard en niet zacht aanvoelde maar vanmorgen zat die weer aardig hoog en was ook weer niet zacht en niet hard... terwijl die eergisteren heel hard aanvoelde dus daarom denk ik wel dat ik ongesteld ga worden...
bmm weet ik niet heel erg veel van... ik heb iig begrepen dat ie hoog en dicht moet zijn, maar verder? Maar ik zal voor je duimen!