Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Vandaag is mijn NOD en ik had afgelopen dinsdag getest (eigenlijk tegen mijn pricipe van voor je NOD testen). Vandaag dus op NOD getest...
    Ik heb getest met matcare. Heb er toen 9 (dacht ik) besteld voor € 15,= of zo....

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Nijntje,

Gefeliciteerd!

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Thnx Sammie!
    Voor jou een paar spannende dagen...tot a.s. maandag...

Groetjes

4. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!

@ nijntje: van harte ! Mooi hoor. Test ziet er prachtig uit.

@ Mosa, hoe is jouw temp?

@ Hellen, ook bij jou ziet t er goed uit he!

@ all: mijn temp is weer gekelderd, ik snap er helemaal niets van. Heb nog niet eerder zo'n kaartje gehad. Misschien heb ik geen eisprong deze maand. Gek is dat ik echt buikpijn heb. Eergister en gister. Een eisprong is het dus niet, maar wat dan wel........

Liefs!

5. Niet meer actief

@Nijntje27,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan!
    :) :) :)

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Nijntje, wat fijn dat het écht raak is :D GEFELICITEERD!!! Ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap zult hebben!

@ Hellen, ik hoop dat je temp nog hoog was!

@ Sammie, alvast succes aanstaande maandag! Hopelijk is de zaaduitslag goed!

@ Loe, wat vreemd :( Maar misschien is je eisprong vandaag? Dat je temp nu mooi laag is omdat je ei vandaag springt en dat hij vanaf morgen stijgt? Ik hoop het voor je!
    En dat van die buikpijn had ik ook, al vanaf afgelopen weekend, maar ook nog geen eisprong.

@ All, check mijn kaartje :D Gisteren toch nog maar een keer geklust, had voor de zoveelste keer deze week een voorgevoel, maar het lijkt er nu toch echt op dat hij gisteren geweest is. Hopelijk blijft mijn temp hoog!

7. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    @ Nijn: Wow! Gefeliciteerd! Dat is goed nieuws zeg!

Ben net terug van een mooie (koude) boswandeling. Wat is het nu mooi in het bos zeg. Prachtig, zo sprookjesachtig. Ik had de hond meegenomen. Het was gewoon genieten (ondanks de kou)

Morgen gaan wij ook de schaatsen onderbinden. Gister op de valreep schaatsen aangeschaft. Heb er zin is. het is al zo lang geleden dat ik heb geschaatst...

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Meiden thnx voor de felicitaties! Ik ga morgen nog een keertje testen, kijken of ie nu nog duidelijker wordt! Maar de test is zo toch eigenlijk duidelijk genoeg, toch?

@ Mosa, voorgevoel is goed geweest. Ik had afgelopen maandag een voorgevoel en dat is waarheid geworden... Nu op de wachtbank... *duim, duim, duim*

@ Strijkkraal, het is buiten nu inderdaad heel erg mooi. Heb van de week mooie natuurfoto's gemaakt. Ik ga morgen weer even schaatsen, vorige week ging het best goed...

@ Loe, we blijven hopen op een ei... Alleen is wachten wel heel erg vervelend... Succes!

@ Hellen, wat heeft je temp gedaan vanochtend?

Groetjes, Nijntje

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    JA! Nijntje van harte gefeliciteerd! je streepje is duidelijk genoeg ;) Woehoee! :whistle:

@MP: Tnx voor je lieve berichtje meis :D

@Mosa: Ik duim dat je ei is geweest!

@All: Temp blijft hoog :eek:

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Nijntje, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan

@Mosa, Joepieeeeeee! Daar gaat je temp! Ik volg het nog steeds hier en elke dag dacht ik, pfffff, nog steeds niet... Maar wachten wordt beloond he! Succes op de wachtbank en ik duim voor je!

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
  12. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Nijntje gefeliciteerd met je zwangerschap geniet ervan.

Muis je maakt het wel spannend zeg. Heb je ooit eerder zo'n mooi kaartje gehad en dat je niet zwanger was?

xxx Joyce

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    @ Springmuis, je temp blijft echt heel mooi hoog... Misschien halverwege deze week nog een tesje wagen? Ik duim nog steeds voor je!

Groetjes, Nijntje

14. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    nou mijn temp is eigenlijk nooit echt stabiel...die is altijd lekker aan het op en neer gaan :eek:

nijntje dank je :D

15. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi nijntje mega gefeliciteerd!:D

hier kwam vandaag familie van mn vriend vertellen dat hun zwanger zijn.. echt mega leukvoor ze.. maar gelukkig lag ik nog op bed.. toen vriendlief het vertelde moest ik echt janken. maarja.

verder doet mn temp eindelijk weer normaal... wat denken jullie die temp van de afgelopen dagen weg laten of...? want mn kaartje ziet er eerder verticaal dan horizontaal uit ... haha

groetjess

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    @ Sanne, balen zeg! Maar huil maar lekker uit bij de vriend, daar is ie toch ook voor?

Nou meiden een hele fijne middag, ik ga er voor even vandoor.

Groetjes

17. Loe

Loe Niet meer actief

sorry, ego berichtje, maar ik heb zo'n stekende buikpijn, iemand een idee wat dat kan zijn? Of ook weleens gehad? Dit is nou de 2-3e dag op rij........:(

18. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    @nijntje jehhhhhhhhhh gefeliciteerd meis...hele mooie test:)

@Loe, je ei kan nog komen hoor... ik had afgelopen 2 rondes ei op dag 20...

@Mosa, nou ok mss een klein beetje oversext hahaha maar dat moet wel anders komen er nooit beebs ;)

@all mijn temp is vanmorgen gezakt naar 36.4, nog nooit eerder zo`n temp gehad....mss komt ei wel eerder deze ronde, we zullen zien

19. @Nijntje: Van harte gefeliciteerd!

@ kweb: ben je al wel begonnen met testen? Misschien komt hij wel eerder idd. Een mooi kaartje heb je hoor :)

@all: Ik wordt een beetje radeloos van mezelf. Het ene moment denk ik, het zit niet goed, ik ga naar de dokter en het andere moment denk ik, ik temp. en klus gewoon vrolijk verder en we zien wel. Lastig...

20. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik had weer een mooie 37,1!
    En echt ik heb het zelden zo koud gehad als gisteravond. de avonden ervoor ook al wel wat, maar het lijkt steeds erger te worden. Mijn wangen zijn niet koud, wel mijn voeten en handen. En ach..daarnaast heb ik ook wel typische PMS klachten: zere borsten en tepels (nu wel meer aan de zij- en bovenkant), krampjes, buikpijn laag onderin , steekjes, ik heb meer trek, pukkels, lage rugpijn en ik begin me knap moe te voelen.

Tijd zal het uitwijzen..

Maarre NIJNTJE: van harte gefeliciteerd, meid! Wat een prachtig streepje op de 2e test in je album!

Springmuis: ik duim nog steeds!

Mosa....ziet er goed uit he :) !

Deel Deze Pagina