Hoi meiden, @ Nijntje, heerlijk gevoel zeker?! @ Springmuis, het blijft vaag, want je hebt écht een supermooi kaartje! Volgens mij blijft het evengoed spannend hoor! Ik duim weer verder! @ Hanna, lief van je dat je nog steeds zo meeleeft! Jij alweer 7 weekjes zwanger, gaat toch best hard! Hoe gaat het met je? Voel je je een beetje goed? En kun je er een beetje van genieten? @ Sanne, dat is toch logisch dat je even moest huilen toen je hoorde dat iemand anders zwanger was! Knuffel! @ Loe, ik denk dat die buikpijn toch echt met je eisprong te maken heeft. Maar ik verwacht ook wel dat jouw temp morgen ook echt omhoog gaat! Probeer het even rustig af te wachten, als je over een paar dagen nog 'zo'n buikpijn hebt, zou ik even bij de ha langs gaan. @ Kweb, kan inderdaad een vroege eisprong zijn! Zou niet verkeerd zijn natuurlijk! @ Leonie, ik kan me echt voorstellen dat je radeloos wordt van jezelf! Eén zo'n lange cyclus oke, maar nu schiet het weer niet op. Ik denk dat de huisarts nu nog niet zoveel zou doen, omdat je in de twee ronde zit. Als het je lukt, zou ik nog even deze cyclus en de volgende afwachten. Stel dat de volgende weer zo lang dreigt te worden, dan zou ik aan de bel trekken. Knuffel! @ Hellen, Yeah Ga zo door! Klachtjes kunnen een goed teken zijn, maar juist ook een tegen van naderende ongi. Maar we duimen door!
@ mosa: wat een lief berichtje! thanks! Dat ga ik zeker doen! @ spingmuis: kaartje ziet er wel goed uit hoor! Duim, duim, duim, duim, duim!
@ Nijntje, GEFELICITEEEERD! Geniet ervan! @ Loe, ziet er idd niet uit als een eisprong.. Die buikpijn hoeft niet met je ei te maken te hebben trouwens.. Ik heb er ook weleens last van en ook van menstruatie"pijn" zo midden in mijn cyclus.. Maar geen ei.. Maar ik denk dat je ei wel gaan springen binnenkort hoor. @ Mosa, ziet er goed uit, je kaartje! @ Springmuis, misschien heb je te vroeg getest..? Weet je zeker dat je ei op die dag geweest is? Duim voor je! @ Kweb, kluszeeee . @ Hellen, wow spannend kaartje begint het nu echt te worden hoor .
Meiden nogmaals bedankt voor jullie felicitaties! Net met moeite mijn mond kunnen houden tegen mijn schoonzus, maar het is gelukt... @ Hellen, prima, 37,1! Goed bezig! Spannend... Het klinkt goed, maar het kan ook een naderende ongi zijn (al hoop ik dat natuurlijk niet voor je).Duim, duim, duim, voor nog meer hoge temperaturen en een positieve test @ Leonie, echt balen zo'n lange, onduidelijke cyclus... Succes ermee, meid! @ Loe, vervelend die buikpijn... He kan van je ei zijn, maar misschien heb je iets onder de leden... Groetjes
hey meiden, thx all voor de reacties. Heb met mijn 2e plas even een testje gedaan, die was nega. Ik had nog 5 ovutesten liggen en heb er net maar 6 besteld... Ik weet dat ik niet zou testen deze ronde, maar lukt me eigenlijk niet zo goed hihi. Gister nog wel geklust en morgen weer....voel nog geen ovupijn, wat ik meestal wel heb. Hoop dat ei eerder komt, maar we zien het wel. @muisje, jeetje meis mooi kaartje zeg, wanneer ga je testen? @mosa, ik geloof ook dat jouw ei geweest is, ben heel erg benieuwd naar je temp morgen. En goed geklust hoor, moet bijna wel raak zijn he @hellen, jij houd het ook spannend zeg....fijn dat je temp weer iets omhoog is gegaan. @sanne meis, ja tuurlijk is dat rot en pijnlijk als vrienden wel zwanger zijn en jij niet meer. Hoop dat je snel weer zwanger bent *digihug* @leonie, nou kan me voorstellen dat je je afvraagt waar het naartoe gaat met je kaartje. Kijk het nog ff aan, maar niet te lang hoor, kan nooit goed zijn. Ik blaas ff voor je ei pfffffffffff pffffffffff pfffffffff euhmmm nou dat was het weer....tot later liefs
@ Kweb, misschien gaat je temp nog wel lager en komt er een super ei . Daar duimen we voor . En dat je over een paar dagen dan maar een super positieve ovu test mag krijgen.
hahaha MP daar hopen we idd op... Ik ben er op zich ook niet zo bang voor dat er geen ei komt..hoop alleen wat eerder, maar ben zeker niet ontevreden over mijn cycli, na het stoppen met de pil 27-31-29-32... als we met zn allen duimen gaat het helemaal goed komen, bij ons allemaal
kweb, volgens mij liepen wij de vorige cyclus gelijk op ongeveer qua eisprong en dpo. Deze maand weer dan? Ga jij wat eerder en ik wat later dan normaal. Gezellig kippenhok met veel eieren! Mosa, kom je ook dan? Nu ga ik verder broeden en blazen.................
hey loe, ik had mijn ei vorige ronde 5 dagen later dan jij...op dag 20. Ik ben alvast lekker begonnen met testen.... vorige ronde al begonnen op dag 9, maar na 2 cycli ei op dag 20 gehad te hebben vond ik dat een beetje vroeg. Eigenlijk wilde ik met mijn 5 overige testen op dag 18 beginnen, maar omdat mijn temp zo laag was, ben ik nu maar vast begonnen.... Hoop dat jou ei snel komt..mag onderhand wel he
Wat zou het ontzettend fijn zijn als het zo werkte hè?! Dat zou de meest ideale situatie zijn natuurlijk! Maar wie weet Hopelijk komt jouw eisprong inderdaad snel! @ MyPrecious, hoe gaat het met je? En hoe is het met je ongi? Weer zo'n klein beetje? @ Loe, ik kom graag met jullie mee in het kippenhok Ik heb alleen een langere lf, dus ik moet altijd wat langer geduld hebben. Maar eerst maar eens zeker zijn van mijn eisprong!
@Nijntje: Van harte gefeliciteerd ! Mijn temp was vanmorgen weer met 0,2 graad gezakt, maar we houden gewoon goeie moed Ga misschien toch wel morgen een testje wagen, als ik nog niet ongi ben geworden ..... heb de 2 voor 5 euro van de kruidvat gehaald, dus heb genoegd testjes liggen (ook nog 1 van predictor en 3 van CB )
@ Mosa, Het gaat wel met mij, bel heel emotioneel steeds :s. Ik verlies nog steeds wat bloed idd, het is ook echt heel donker van kleur :s .. Maarja ik weet toch wel dat het zo vanzelf niet goed gaat komen. Zit steeds te denken wat ik tegen de HA moet zeggen, heb geen idee hoe ik het allemaal het beste kan zeggen. Moet ik komen met het probleem dat ik amper ongesteld ben, of met het probleem dat ik geen eisprong heb (logisch als je ongie niet doorzet maar goed). Het is zo gek, toen we begonnen met zwanger worden hoorde ik vele meiden die ik ken die zwanger waren. Nu is al 1 bevallen, 1 staat op knappen en 1 volgende maand en dan nog 1 over een paar weken.. Oh en een ex van mijn vriend hoeft ook nog maar een paar weekjes.. En wij zijn hier, onvruchtbaar ..
Hoi, Ik wil even m`n ei kwijt, helaas nog niet men "eitje" maar gewoon even m`n hart luchten. Kreeg net berichtje dat een vriendinnetje zwanger is, heel leuk en ben ook blij voor haar. Maar ik zit er volgens mij een beetje doorheen. Ik kan het maar niet verdragen dat bijna iedereen om me heen zwanger raakt en wij maar niet. Zelfs m`n mannetje zei het al tegen me "het lijkt zo oneerlijk, maar onze tijd komt nog wel" en ja hij heeft ook wel gelijk, maar ja het voelt nu gewoon even zwaar k....t. Ik ben weer weg sorry, wilde even dit kwijt.
Hee Wendy en MP, hier hetzelfde gevoel hoor. Hoewel ik de laatste tijd nog niets meer heb gehoord in mijn omgeving, voellllll ik gewoon dat er binnenkort weer iemand zwanger raakt in onze directe omgeving en dat zijn niet wij helaas....... Weet maar dat je niet de enige bent, als dat al enige troost geeft. En volgens mij het enige dat helpt: je op jezelf concentreren en de zwangerschapsmededelingen zo positief mogelijk benaderen en dan weer 'wegkijken', even op jezelf en je hub concentreren. Meer weet ik ook niet wat te doen........ Dikke smakkerd voor jullie!
Ik heb nu besloten dat ik de volgende ronde als we niet zwanger raken nu, ik temp. en ovu-testen ga stoppen om echt rust in m`n hoofd te krijgen. Misschien ook hier m`n naam verwijderen en helemaal afstand doe. Ik heb ervaren dat temp. echt heel veel energie en kracht en gedachte`s met zich mee brengen. Dit is mijn ervaring en gevoel en daarom heb ik zo`n onrust in m`n hoofd en dat moet weg. Mijn ovu-testen zijn waarschijnlijk na deze ronde op dus dat is makkelijk en bestel niets bij. Ik moet echt rust vinden en ik maak deze ronde af en dan zien we het wel.
@ Loe, tsja ik slik ook ff en dan ben ik ook wel blij voor hun. Bij ons gaat het immers ook niet zomaar ff, dan gun je het een ander ook wel weer. Maar bij mij is het wéér anders omdat ik niet eens een KANS krijg daar voel ik me zo rot over.. @ Wendy, dikke knuffel meis. Ik snap je heel goed. Zolang je een eisprong hebt heeft het ook geen nut om te blijven tempen denk ik.. Geeft idd meer rust wanneer je niet hoeft te tempen.
@ Ilona, heel veel succes als je morgen gaat testen! Ik ga voor je duimen! Als ik jou was, zou ik echter eerst afwachten wat je temp morgenochtend doet. Als hij gedaald is, zou ik niet testen, ik denk dan dat het geen goed teken is. Als hij nog hoog is, kun je natuurlijk altijd een testje wagen! @ MyPrecious, lieverd, probeer je nu niet zoveel zorgen te maken over wat je moet zeggen tegen de ha. Sowieso moet je het allebei noemen, zowel het weinig ongi zijn als geen eisprong. En neem je tempkaartjes mee, die spreken voor zich. Dan ziet hij gelijk dat je weinig ongi bent, maar wel heel lang en dat je temp in ieder geval geen eisprong aantoont. Dus als ik je een tip mag geven, probeer er niet te veel over na te denken, gewoon gaan en dan komt het vanzelf wel! Hij zal je écht serieus nemen, na al deze tijd. En als ik zo je berichtje lees, dan denk ik dat je je over het zwanger worden niet veel slechter kan voelen dan dat je je nu doet, dus ik weet zeker dat je je heel opgelucht voelt na de eerste stap! Mocht je nu écht geen eisprong hebben zelf, dan is het vaak relatief makkelijk op te lossen. Dus probeer over je angst heen te stappen, bespreek met je vriend hoe je het het beste kunt uitleggen en probeer zo snel mogelijk een afspraak te maken. Een hele dikke knuffel en je weet me te vinden hè @ Wendy, ik kan me voorstellen dat je er doorheen zit na zo'n bericht van je vriendin. En ik kan me ook voorstellen dat je het allemaal te lang vindt duren, maar het is zo dat een gemiddeld stel er tussen de 6 en 12 maanden/rondes over doet om zwanger te raken. Dus je hebt nog kans in ronde 9, 10, 11 en 12! Dus nog 4 hele kansen om zwanger te raken! En ik weet hoe je je voelt hoor, ik heb het soms ook wel, maar probeer een beetje positief te blijven! Probeer te genieten van de tijd die jullie met z'n tweetjes hebben nu, probeer te genieten van elkaar! Probeer te bedenken waar je een jaar geleden van genoot, voor je actieve kinderwens, misschien kun je je daar weer wat meer op focussen? Er zijn maar heel weinig mensen die uiteindelijk echt geen kinderen krijgen, dus de kans is véééééél groter dat jullie over een tijdje wél een kindje hebben. Dus probeer hoop te houden! En als het je helpt om niet meer te tempen en geen ovulatietesten te gebruiken, dan moet je dat vooral doen! Ook voor jou een hele dikke knuffel! @ Loe, ook een knuffel voor jou, als ik toch al zo bezig ben met knuffels uitdelen
@ Mosa, dankje voor je berichtje meis. Ik voel me ook zo rot omdat ik nu het gevoel heb dat ik er alleen voor sta :s .. Ik probeer de hele tijd een gesprek met mijn vriend aan te gaan, maar dat loopt steeds op niks uit.. Word er zo gek van, van mezelf, van me lichaam..