Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Brrr koud heb ik het! vandaagt van 3 tot 10 geschaatst hahaha ben net thuis :)
    hm...weet niet meer wat ik zeggen wilde Grrr :)

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik kan me voorstellen dat dat het een stuk lastiger maakt! Toch zou ik het telkens weer proberen te bespreken, want je hoort hier natuurlijk niet alleen voor te staan!

@ Springmuis, nou nou, dan heb je vast veel kilometers gemaakt! Je zult morgen wel spierpijn hebben dan :)

@ All, ik ben benieuwd of morgen de verhuizing toch doorgaat. Ik las net dat ze het morgen of overmorgen willen doen, dus ben benieuwd!

3. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Heeeey meiden :) de drang om te testen word hier erg groot. Ik wil zooooo graag maar weet dat het nog geen zin heeft omdat ik nog voor me vermoedelijke nod zit en nog heel ver voor me normale nod. maar begin de ochtenden wel wat misselijk. en ben snel moe en futloos. nou ja hopen dan maar dat er momenteel een engeltje mij bewaakt.

4. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Sorry klussertje maar testen heeft voor jou helaas echt nog geen zin, want je zit nog maar 6 dagen na je ei. Misschien dat je volgend weekend kunt testen als je temp zo hoog blijft.

En muis wanneer wilde jij weer een testje gaan wagen? Je temp blijft wel erg mooi.

En er ging sowieso iemand testen vandaag maar ik ben even vergeten wie, nou heel veel roze toegewenst.

xxx Joyce

xxx Joyce

5. Klussertje80

Sorry klussertje maar testen heeft voor jou helaas echt nog geen zin, want je zit nog maar 6 dagen na je ei. Misschien dat je volgend weekend kunt testen als je temp zo hoog blijft
    ====
    joyce me ei is al eerder geweest voor mijn gevoel. wss de 30ste of 31 dec

6. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    eerlijk gezegd zou me dat verbazen want dan is je temp na ei wel erg lang laag gebelevn. Ik denk dat je ervan uit moet gaan dat die pas 6 dagen geleden is geweest. Och ja en als je denkt dat die al wel is geweest dan zou ik een goedkope test van de kruidvat doen, maar ik denk nu dat het nog zonde geld is zeg maar.

xxx Joyce

7. Loe

Loe Niet meer actief

ook vandaag geen stijging van de temp :(

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Goeiemorgen!

@Jent: Ik denk volgend weekend ofzoiets als ik dan nog niet ongi ben ;) voorlopig nog even niet haha

@Mosa: Het valt mee hoor, heb meer staan voetballen op het ijs :)

9. Loe

Loe Niet meer actief

MP,ik lijk een beetje hetzelfde als jij te hebben......:( als ik kijk naar mijn kaartjes. ben eind julli gestopt met de pil, dit is de zesde ronde. Vanaf oktober bijgehouden met FF. Bij oktober ziet ie geen eisprong, bij november wel, maar werd ik na 9 dagen alweer ongesteld. Ook deze ronde zit er volgens mij geen eisprong in. Heb de temp kaartjes getekend net op papier van de gyn, en ik kan er ook geen bifasische curve uithalen hoor........

Snik, ik ben toch ook wel verdrietig vandaag. Zelfs mijn vriend is volgens mij ook wel teleurgesteld. En nu moeten we ook nog een half jaar zelf proberen. Gaat lekker als je geen eisprong hebt.......

Snik. Wanneer komt die eisprong nou.........

10. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    @loe, vorige keer steeg hij ook in 2 stappen dus het kan nog hoor, misschien is hij morgen wel omhoog.

@wendy, dikke knuffel voor je

@klussertje, tja zwanger worden is héél veel geduld hebben, ik ben daar ook niet zo goed in. ;)

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ Klussertje, succes met wachten nog!

@ Loe, wat vreemd :( Maar misschien stijgt hij morgen door, dan zou je hem gisteren gehad hebben? Je had gisteren toch ook last van je buik? Ik hoop het voor je meid! Ik kan me voorstellen dat je onzeker wordt van je kaartjes/cyclussen, maar deze keer kan je eisprong nog makkelijk komen hoor! Een dikke knuffel van mij, want een verdrietig gevoel erom is niet leuk!

@ Springmuis, ik heb nog even naar je kaartje gekeken en het enige wat ik nog kan bedenken is dat je eisprong op dag 22 was, dus dan zou je nu op 13 dpo zitten. Alhoewel, als ik nu jullie kluspatroon bekijk, dan hoop ik van niet! Als hij dus eerder geweest is, dan blijf je nog wel een kansje maken, dus ik blijf weer duimen ;) Net zo lang tot het echt niet meer kan!

@ Berbel, jij hebt ook een mooi kaartje! En je hoeft nog maar een weekje geduld te hebben!

@ All, ik ging érg laat naar bed gisteren, dus heb niet getempt want hij zou toch niet betrouwbaar zijn. Dus ik weet niet of hij nog hoog zou zijn, morgen maar weer zien!

Fijne dag!

12. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    @mosa, dan mis je misschien net een belangrijke temp, had je toch 'sleep deprived' in kunnen vullen.
    Ik heb wel een leuk kaartje maar 2 dagen voor eisprong het laatst geklust, dus het zou me verbazen.

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Berbel, ik weet het, maar op mijn normale tijd was hij 36.2 (na 2 uur geslapen te hebben), die klopt echt niet. En toen ik wakker werd was hij 36.9, maar dat was om 11 uur. Dus ja, welke zou ik moeten aanhouden? We klussen in ieder geval de komende tijd door, dus ik kan mijn eisprong in ieder geval niet missen.

En 2 dagen voor de eisprong kan best hoor! Maar het is nog even afwachten.

14. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    @mosa, tja lastig. maar met die dip van vrijdag en de stijging van gisteren kan het goed zijn dat je eisprong vrijdag was.
    Ik weet ook niet wat ik zou invullen, hopen dat je temp morgen mooi hoog is.

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Berbel, ik hoop (en denk) ook dat mijn eisprong vrijdag was, maar ik wacht nu inderdaad maar even de komende dagen af wat mijn temp gaat doen.

16. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hallo dames

hier was ik ook weer eens

@springmuis tblijft toch nog spannend bij jou eh! ik duim voor je hoor!

@mptje.. je moet echt naar de ha gaan vind ik.. al je moed bij elkaar rapen en hup dr naar toe, wat mosa ook zegt, je zal je echt beter voelen als je er terug van bent. wat ook heus wel makkelijker gezegd dan gedaan is hoor meid!

@wendy...bah echt niet leuk eh weer zo'n bericht dat er iemand in de omgeving zwanger is, leuk voor hun natuurlijk maar dat is dan weer zo confronterend.. knuffeltje meid!

@mosa, ik hoop dat je temp lekker gaat stijgen, dan zou je ei denk ik vrijdag geweest zijn!

@berbel, hee meid spannend zeg weer op het wachtbankje.. je kaartje lijkt echt veel op je vorrige kaartje vind ik! misschien een goed teken? ik heb ergens gehoord dat je na je mk vruchtbaarder bent.. ( wij hopen dat dat zo is toch? ;)) haha

@all

ik heb dus even de temp van de eerste paar dagen weg gehaald, tzag er zo gek uit! en nu vanochtend ineens ging mn wekker niet af! dus ben ik helemaal vergeten te tempen! haha lekker dom! hihi achja wel heerlijk geslapen hoor ;)

groetjesss zeg... wanneer gaan ze nu eigenlijk verhuizen..:S?

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sanne, lekker toch dat de wekker vanochtend niet ging! Komt morgen wel weer! Succes weer deze ronde! Hopelijk deze keer met andere afloop!

@ All,ik kwam dit tegen:
    Nieuwe planning:

Er is geen nieuwe datum voor de verhuizing van Zwangerschapspagina.

Door ziekte, vakantie en aanpassingen aan de nieuwe stijl lopen we uit.

Onze excuses voor de onduidelijkheid en het eventuele ongemak dat dat met zich meebrengt.

We houden jullie op de hoogte!
    Team Zwangerschapspagina

Dus we kunnen weer verder :)

18. Klussertje80

@klussertje, tja zwanger worden is héél veel geduld hebben, ik ben daar ook niet zo goed in
    ======
    berbel ik weet niet of jij mijn voor geschiedenis kent maar 2,5 jaar bezig en 5mk's ik geloof dat ik dan wel weet hoeveel geduld ik hebben moet

19. Klussertje80

ohw ja joyce de rede dat ik vermoed dat me ei sprong al op de 30/31ste is geweest komt omdat ik die dagen veel steken heb gehad en ook echt rekbaar slijm had bij het afvegen. ik ken me lichaam in tussen erg goed en weet dat ik na me eisprong altijd waterig/creamige slijm heb en dat is nu ook het geval. ook heb ik de hele periode korter geslapen. wel op de zelfde tijd tempen maar veel later naar bed. normaal om half 11 nu om 12 uur

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Klussertje, ik weet zeker dat Berbel het zo niet bedoeld hoor! Natuurlijk heb jij een hele lange en nare voorgeschiedenis, maar iedere nieuwe ronde moet je toch weer geduld opbrengen tot je nod.

Als je zo zeker weet dat je eisprong toen was, dan moet je gewoon van de 30/31e uitgaan en hoef je niet meer zo heel lang te wachten!

Deel Deze Pagina