Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

moos het kan wel zijn dat berbel het zo niet bedoelt maar ik kan het gewoon niet echt verdragen dat iemand voor mij geheel nieuw ineens zoiets zegt

2. Loe

Loe Niet meer actief

whoeiii, ik heb n donkere ovu stick!

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    @ Loe, je ei komt eraan! Dus waarschijnlijk toch een ei deze ronde!

@ all, mijn temp is vandaag weer gestegen. Ik heb besloten dat ik vanaf nu niet meer ga tempen. Morgen nog een testje doen en dan de HA bellen...

Groetjes, Nijntje

4. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Hi allemaal,

@Nijntje: gefeliciteerd!

Ik ben al een paar dagen heel moe, vanmiddag zelfs een paar uur geslapen.
    Heel raar.... is nog te vroeg om kwaaltjes te hebben, toch?

5. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    hallo meiden,

Is het forum nu al verhuisd? ik heb in elk geval de hele middag er niet op gekund.

@mosa, voor ik het vergeet, als je op FF naar data en daarna naar temperature corrector....kun je daar alles invullen en dat geeft FF je normale temp.

@all, zie een hoop spannende dingen en een paar treurige dingen...

@Klussertje, ik wist niet van jouw geschiedenis. Vind het echt super kl*te voor jullie kan me voorstellen dat je soms wat geirriteerd raakt. Hoop echt dat het snel raak mag zijn

@Wendy, hoop dat je wat meer rust krijgt als je wat minder met zwanger worden bezig bent.Je kent jezelf het beste en als je dit moet doen om je rust terug te vinden kan ik je alleen maar aanmoedigen. Suc6 verder meis

@loe, je hebt opzich wel een mooie stabiele temp...maar waar je ei nu blijft, hij komt vast heel snel

@MP wat een ellende joh...maar ben het wel met mosa eens...de dokter is er voor en ik geloof ook wel dat de dokter met een oplossing kan komen

@sylvia, denk wel dat het nu te vroeg is om wat te voelen...maar wie weet, je zou je innesteling kunnen hebben en daar wat last van hebben misschien.

@all Nou mijn temp is vandaag met 0.2 graden gestegen. Hoop eigenlijk niet dat m`n ei gister was...dan hebben we veel te weinig geklust, maar wel op de goede dag dan. Morgen kijken wat de temp zegt.

6. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    @klussertje, ik bedoelde dat je iedere cyclus weer zoveel geduld moet hebben, sorry als ik je ermee gekwetst heb, dat was zeker niet de bedoeling.

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik zie dat er vanmiddag nog berichtjes geplaatst zijn, maar ik kon de hele tijd niet op de site komen.

@ Loe, wat goed dat je een positieve ovulatietest hebt :D Maar goed klussen dan!

@ Nijntje, ik zou inderdaad stoppen met tempen! Lekker toch?!

@ Sylvia, mooi innestelingsdipje! Volgens mij is het inderdaad te vroeg om klachtjes te hebben, maar je weet het niet.

@ Kweb, maar even afwachten wat je temp dan morgen doet! En bedankt voor de tip over de temperatuur corrector op ff, maar het lastige is dat ik pas om half 4 op bed lag en om 4.15 uur ging slapen, terwijl ik normaal om 6.15 temp. Maar als mijn temp morgen hoog is, dan denk ik dat ik kan aannemen dat mijn eisprong in ieder geval geweest is. Is hij morgen laag, dan zal hij nog niet geweest zijn.

@ All, ik ben blij dat we er weer zijn :)

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik lees nu trouwens dat de verhuizing echt voor onbepaalde tijd is uitgesteld. Het blijkt dat een groot deel van de leden niet op de site kon komen vandaag (waaronder dus ik), terwijl anderen wel op de site konden komen. Maar gelukkig is het weer opgelost!

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    hihi ik dacht ook vanavond ineens HUH ik kan niet meer op zp :)

hier nog geen ongi, bm is nog steeds hoog en hard..hm..vaag allemaal!

slaap lekker allemaal!

liefssss

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Dát ziet er goed uit. Aan de slag dan ..en snel ook :)

Hier een bemoedigende 37,2 na een avond en nacht waarin ik het zo mogelijk NOG kouder had dan de avond ervoor. Ik voelde warm, maar kreeg het maar niet warm.

Vandaag wel lichte hoofdpijn....dus het zullen wel PMS klachten zijn. Maar goed...ik hoop en hoop en kijk af en toe even stilletjes naar de nog steeds hoge en zelfs nu lichyt stijgende temperatuurlijn. Nog 2 dagen.......

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Mijn temp was wat gedaald vanochtend, dus ik dacht: zie je wel, je wordt gewoon ongi. Toch voelde ik me de afgelopen dagen anders dan anders, dus om kwart over 6 dacht ik: ik doe een test. Die is toch negatief.

Wel....het resultaat staat in onderstaande link. Nu is het een CB test....ik las iets over dat ze vals positief kunnen zijn, dus ik hoor graag jullie mening. Ik kan alleen nog maar trillen en "Oh my God "zeggen...

http://img.photobucket.com/albums/v716/Hydrangeaonline/DSCF6503.jpg

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! (Getikt met nog trillende handjes)

12. Niet meer actief

@Hellen1971,

Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan!

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Jah..denk je dat het goed is? Ik voel me net een kip zonder kop nu....bijna een uur later is het streepje er nog...iets dunner..maar wel een heel duidelik streepje. Ik was bang voor vals positief. Ach..what the heck..ik haal vanmiddag nog wat testen..en test gewoon nog een paar dagen door ....

Misschien dat ik het dan écht geloof!

14. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@hellen nou die lijkt me toch echt wel duidelijk positief hoor! super gefeliciteerd!

@all mn temp doet gek....:S ik had nu ineens vanochtend 36,9... nou normaal heb ik als mn eitje geweeest is 36,8 en nu ineens dat.... ik had wel wat onrustig geslapen maar ik denk eigenlijk dat het daar niet van kan komen.. want ik slaap wel vaker onrustig en dan is ie echt nooit zo hoog! maar goed toch maar ingevuld bij ff..:S

maar echt heel gek... en voor een ei lijkt het me ook nogal mega vroeg?! kben net ongi af!?

naja dames ik ga weer aant werk groetjes!

15. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    hellen gefeliciteerd de test knalt er echt af hoor. geen twijfel over mogelijk. Geniet van je zwangerschap.

xxx joyce

16. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Mosa1982: Me temp was zondag wel gezakt, maar had toch een testje gedaan, zoals ik al verwachtte was het negatief ... ben ook ongi geworden die dag. Maar me temp was vanmorgen weer 37,2, hij moet toch zakken als je ongi bent ?

@hellen: Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan !

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Helen, mooi test hoor :) gefeliciteerd met je zwangerschap!

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    @ Hellen, een hele mooie test zeg! Proficiat! Nu lekker gaan genieten!

@ Mosa, wat heeft je temp gedaan?

@ Springmuis, je temp begint nu wat te zakken, maar hij blijft boven de rode lijn.... duimen dat ie wat hoger blijft/wordt. *duim, duim, duim*

@ Kweb, het zou best kunnen dan je ei geweest is, maar één keer klussen, kan ook genoeg zijn....

@ All, ik heb nog een testje gedaan en ik kan er niet meer omheen.... Check mijn album.... Ik ga dadelijk de HA bellen.

Groetjes, Nijntje

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Hellen, wat zie ik nu :confused: :confused:
    Je bent gewoon zwanger! Wat een ontzettend goed nieuws zeg!
    Gefeliciteerd!!!
    Wat een heerlijk nieuws om binnenkort aan de gyn te vertellen :)

@ Springmuis, het is inderdaad vaag bij jou! Ben benieuwd naar je temp vandaag!

@ Sanne, ik weet ook niet wat die hoge temp betekent, maar misschien is je lichaam nog een beetje van slag? Waarschijnlijk is hij morgen wel weer wat lager.

@ Ilona, balen dat je ongi bent geworden :( Maar je temp kan ook nog tijdens je ongi of erna zakken, dus dat gebeurt de komende dagen vast wel.

@ All, ik had zoiets raars vanochtend :( Ik tempte, maar hij piepte maar twee keer. Toen was hij 36.6, maar omdat hij maar twee keer piepte dacht ik, dat klopt niet. Nog een keer, nu piepte hij wel 10 keer, toen was hij 36.5. Nog maar een keer, 36.4. Toen 36.3 en daarna 36.2 :( Toen heb ik het maar opgegeven en bedacht dat het tijd is voor een nieuwe thermometer. Onder de 36.5 heb ik écht al maanden niet meer gehad, dus heel vaag. Dus ik ben nog helemaal niets verder!

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nijntje, je kunt er inderdaad niet meer omheen :D Heerlijk voor je hoor!

Deel Deze Pagina