Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ja he!
    Ik heb dus ook meteen gebeld en - als alles goed blijft gaan- heb 10 februari mijn eerste echo en de 18e een intakegesprek voor zwangerschapsbegeleiding bij mijn Gyn. Wat zal die raar op haar neus kijken zeg!

De realiteit van dit alles moet nog even bezinken hoor....

@NIJNTJE: meid,..van harte! Ik weet nu uit eigen ervaring hoe het voelt. Nu kunnen we samen zwangeren :)

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik kan me voorstellen dat alles nog een beetje moet bezinken! Maar toch apart van vorige week denken dat je geen eisprong hebt, dan blij zijn dat je wel echt een eisprong hebt, en nu gewoon ZWANGER!
    Ik hoop dat je er lekker van kunt genieten en dat je een voorspoedige zwangerschap zult hebben!
    Weet je vriend het al?

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    @ Hellen, inderdaad, gezellig samen zwanger zijn! Het voelt nog steeds heel onwerkelijk, terwijl ik al bijna een week geleden een positieve test gehad heb...

@ Mosa, inderdaad misschien tijd voor een nieuwe thermometer... Als ie elke keer iets anders aangeeft.... beetje vreemd....

@ all, veel succes met wachten (op je ei of ongi, die hopelijk niet komt) of klussen ;)

Groetjes

4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Goedemorgen allemaal...

Hellen meis gefeliciteerd joh :) Heel leuk

All, ik ben op mn werk, dus kan geen lange berichten typen... Mijn ei is (gelukkig) nog niet geweest....Temp was vanmorgen 36.5, dus kan nog lekker aan de klus. Nu op naar mn ei, heb mn testen weer, dus kan um niet missen hihi

tot later
    Liefs

5. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Hellen en Nijntje; GEFELICITEERD !

@Mosa; waarschijnlijk inderdaad een nieuwe thermometer kopen ?!

@de rest; ik ga zo nog even bijlezen maar ik wilde jullie alvast melden dat ik gisteravond weer ineens een temp had van 37,8 en ijskoud. Vanmorgen had ik weer heel braaf 37,2 dus niets aan de hand lijkt het wel.
    Ik ga zo nog even alles nalezen (had geen tijd het weekend want ben gaan schaatsen !)

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    vanmiddag naar de HA, spannend.... Nu begint het pas echt door te dringen....

Groetjes, een ineens heel onzekere Nijn

7. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Hallo meiden,

Berbel sorry voor me uitval van gistere ik had gewoon weer een zwaar emo dag.

kwebbel ja ik hoop ook dat het snel raak is en gezien me gevoelens me misselijkheid en me steeds gevoelig wordende (.)(.) denk ik dat het nu weer raak is maar wil er gewoon niet aan denken omdat me dat alleen nog onzekerder maakt.

heleen en nijntje Gefeliciteerd ik hoop dat ik de volgende ben die zeggen kan jippie ik ben zwanger.

verder is me temp weer rustig 37.3 gebleven. maar er is voorals nog geen ongi onder weg. Had het weekend wel lage rugpijn maar dat is nu weer over

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Hellen,

GEFELICITEERD!

9. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    @ Hellen: Gefeliciteerd!

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    @ Klussertje80, je kaartje ziet er in ieder geval goed uit! Ik zal voor je duimen! *duim, duim, duim*

11. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Helen: gefeliciteerd!

12. Klussertje80

@ sammie hoelaat krijg jij je uitslag? hoop dat het een goede positife uitslag zijn zal

13. Loe

Loe Niet meer actief

ik ga ook een nieuwe kopen! Thermometer bedoel ik. Die van mij die piept niet soms. Gewoon helemaal niet. Vreemd he. Wel geeft ie de temp aan. Vanochtend 37.1. t houdt niet over. Tweemaal 37.1 en 1x keer 37.0. Nou ja, mag ik 37.1 opschrijven he......maar overduidelijk is het niet.

Hellen! Jee, wat een soap joh! Van harte gefeliciteerd! Echt super!

Nijn, veel succes bij de huisarts. Niet te nerveus proberen te zijn hihi, t is het leukste consult van je leven :)

14. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Hellen, van harte meid en geniet van je zwangerschap!

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Klussertje, spannend hoor! Hopelijk is het inderdaad raak, je kaartje ziet er in ieder geval mooi uit!

@ Sammie, spannende dag vandaag! Ik duim voor een goede uitslag!

@ Nijntje, succes bij de ha vandaag! Maar je test is duidelijk genoeg hoor!

@ Loe, morgen vast een mooie stijging! En als je thermometer niet piept, dan is er inderdaad iets niet goed denk ik. Ik ga er ook vandaag één kopen en dan temp ik morgenochtend met ze allebei.

16. Klussertje80

ik heb zojuist ff me fert gebeld moet nu wachten tot vrijdag dan zaterdag zondag een testje doen en dan maandag ff de fert terug bellen en dan kan ik een afspraak maken voor een nieuwe b12 controle. maar ik ga dus nu rustig afwachten

17. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Heej meiden!

allereerst...Hellen van harte gefeliciteerd meis! ik heb natuurlijk je topic over je weg in de mmm gevolgt en wat ben ik blij voor je dat het gewoon zo, natuurlijk is gebeurd! geniet ervan meis!
    laat die dokter maar een poepie ruiken ;) :)

en wat de rest betreft :D ik, vergietmuis, ben het weer even vergeten :)

owja mijn temp is voor de verandering maar weer eens omhoog gegaan ;)

liefssssssss

ps: Klusvriendin spannenddddd!

18. Loe

Loe Niet meer actief

He klussertje, jij ook een b12 tekort? Ik namelijk ook. Had ook b11 (foliumzuur)tekort. Heb er zelfs een neurologische aandoening van overgehouden, omdat niemand van de heren doktoren wilde prikken op b12, dat kwam alleen bij ouderen voor..... :( Echt balen. Mocht je helemaal omhoog zitten met een ampul (of prik je niet zelf?) dan wil ik je er wel eentje opsturen hoor (kweetniet of ik dat hier mag schrijven, maar verwijder het anders maar, b12 is een vitamine).

Succes!

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    @ Springmuis, je maakt het wel erg spannend, hoor!

@ Sammie heb je al een uitslag?

@ Mosa, heb er ook wel zin in om naar de HA te gaan (zin om naar de HA te gaan... :( ) Volgens mij straal ik helemaal!

Groetjes

20. Klussertje80

loe voorals nog heb ik niet hoeven prikken alleen extra b12 pillen mijn b12 was 5,5% telaag dus zou met extra pillen te verhelpen zijn. mocht ik nu dus echt zwanger zijn dan moet me b12 wel op pijl blijven en dan moet ik wel gaan prikken

Deel Deze Pagina