Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

owja mijn temp is voor de verandering maar weer eens omhoog gegaan

=======
    ohw ja muis dat was ik je vergeten te zeggen ik heb met onze goede heer afgesproken dat wij toch lekker samen zwanger gaan zijn en hij heeft het goed gekeurd :p :p

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    hahahaha nou dan moet het wel goed komen toch ;)

3. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Muisje, wanneer ga jij nu testen? Je maakt het ECHT super spannend he :)

4. @ Hellen: GEFELICITEERD!

@ all: Het lijkt wel of m'n temp. redelijk stabiel blijft afgelopen dagen. Hij schommelt niet heel erg meer heb ik het idee. Wat denken jullie? Vandaag komen m'n ovu testen binnen. Ik heb er 24 besteld geloof ik, zal ik maar meteen beginnen? :)

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ik denk pas aankomend weekend als mijn duvels er dan nog niet zijn ;)

6. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    @leonie, Ja ik zou er wel mee beginnen. Hoop voor je dat ie snel komt anders ben je steeds een godsvermogen kwijt aan ovutesten.

@muisje, jeetje dat je het volhoudt :)... vind het heel knap, maar als ik je kaartje zo zie kan ik me niet voorstellen dat je duivels eraan komen. Maar dan aan de andere kant, je kaartje daarvoor kwamen ze uiteindelijk ook...ga voor je duimen :)

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Klussertje, spannend dat je komend weekend kan testen! We gaan gewoon met z'n allen heel hard duimen dat je zwanger bent en dat alles goed gaat!

@ Springmuis, jippie, temp weer omhoog :D Jeetje zeg, wat spannend!

@ Nijntje, dat je vandaag straalt geloof ik meteen :)

@ Leonie, je temp is inderdaad een stuk stabieler! Kan best een goed teken zijn hoor! Hopelijk komt je eisprong snel!

@ Afrola, al weer terug uit Heerenveen? Hoe heb je het gehad? En is je eisprong inderdaad eind vorige week geweest?

@ All, ik heb een superdeluxe thermometer gekocht ;) Zelfs met twee cijfers achter de komma. Hopelijk morgen dan écht een hoge temp!

8. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo allemaal,

Weer terug uit Heerenveen. Geweldig veel lol gehad, gefeest, gedanst, gehost, geschreeuwd, geklapt. Het was een hele gezellige boel daarzo!
    Verder heb ik erg veel watery/egwhite slijm gehad. Ik vraag me toch af of een deel van het slijm dat ik vind klusslijm is dat pas later eruit komt zeg maar... (sorry voor de vieze praat :oops:). Zaterdag voelde ik me iets minder, zeer weinig trek en pijn in mijn buik. (ook gevoelig bij het klussen) Ik vermoed dat op die dag mijn ei is geweest... Hoop het ook.

@ Hellen, Gefeliciteerd met je posi test. Is het al een beetje doorgedrongen?

@ Nijn, Gefeliciteerd met je knalposi test, daar kun je niet omheen ;) Wat zei de huisarts?

@ mosa, Ei op vrijdag zie ik... Nu nog een paar mooie hoge temps om het te bevestigen. Werd wel een beetje tijd met je lange lf...

@ Springmuis, nega test, dat verwachtte ik niet bij jou kaartje... Hopelijk binnenkort nog een posi test dan... Succes nog met afwachten...

@ Wendy, heel vervelend zwangerschapsnieuws in je omgeving terwijl het bij jou niet lukt. Vorige week vertelde mijn moeder dat een nichtje zwanger is en dat het heel snel is gegaan. Ik kon het ook even niet opbrengen om daar heel blij op te reageren, wat mijn moeder niet kon (of wilde) begrijpen. Tsja gevoelens kun je nou eenmaal niet sturen! Ik kan me voorstellen dat je even wat meer afstand neemt. Ik temp deze maand niet. En het geeft mij even wat rust. Dus ik beveel het aan als je het even niet meer trekt! Sterkte en een digi-knuffel!

@ MP, je hoeft je niet zo druk te maken om de huisarts hoor! gewoon zeggen dat je probeert zwanger te worden en dat je daar nu ruim een half jaar mee bezig bent en dat het je opvalt dat je nauwelijks ongesteld wordt maar dat die lang aanhoudt en dat je je temp bij houdt, dan je kaartjes laten zien, en zeggen dat je niet ziet dat je een eisprong hebt. Vervolgens zal de huisarts je vast wat vragen stellen wat hij/zij verder wilt weten en daar kun je dan antwoord op geven of zeggen dat je het niet weet. Je wilt toch gewoon weten of je een eisprong hebt? En ook waarom die ongesteldheid bij jou raar is? En daar maak je je heel erg zorgen om. Dat zeg je gewoon tegen hem/haar. Je wilt tenminste antwoord op de twee vragen en die zal hij geven of hij gaat onderzoek doen of je doorsturen als hij je niet direct antwoord op kan geven. Meis praat met je vriend, vraag of hij mee wil gaan, laat hem eventueel de ha bellen en gewoon gaan! Een dikke knuffel en veel moed gewenst!

@ Klussertje, hopelijk kloopt al je gevoel en test je posi en blijft het bij je! Succes met nog even afwachten!

@ rest, sorry heb niet alles kunnen onthouden. Ik hoop dat iedereen op ei-jacht snel een ei zal vinden. En iedereen veel geduld met afwachten tot je een positest in handen hebt!

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    @ Afrola, dat lijkt me ook zo leuk om eens mee te maken daar in Thialf. Maar ik heb niemand in mijn omgeving die mee wil... ach ja, nu hebben we daar voorlopig toch geen tijd meer voor...

@ springmuis, wat knap als je zo lang kunt wachten! Je kaartje ziet er goed uit, dus ik ben echt benieuwd...

@ all, het was fijn bij de HA. Ze nam alle tijd voor me en was, zo leek het tenminste, ook erg blij voor mij. Ik heb een hoop info meegekregen en mag een verloskundige gaan zoeken.

Groetjes

10. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    willen jullie even naar mijn ff kijken...
    ik moet woensdag ongi worden maar ik heb nog geen tekenen dat het er aan gaat komen..
    wel al 5 dagen na mijn eisprong krampen en steken in mijn buik en zeer gevoelige borsten vooral savonds en aardige dikke aders op mijn borsten...
    sinds gisteren is mijn onderbuik opgezet...
    en mijn baarmoedermond zit nog hoog terwijl die normaal al beneden had gezetten...
    ik denk wel dat ik zwanger ben maar durf het niet te hopen vorige ronde ook zoveel symptonen gehad maar deze nog niet...

en doe veel boeren en scheten laten hihihi

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    je temp is nog steeds mooi hoog, al maakt hij vandaag een klein duikelingetje. Ik zou gewoon afwachten tot woensdag (en dat zegt iemand die niet tot haar NOD kon wachten)... Succes er mee!

Groetjes

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Afrola, fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! En hopelijk morgen een mooie hoge temp zodat je zeker weet dat je eisprong geweest is!

@ Nijntje, zulke consulten zijn voor een huisarts natuurlijk ook hartstikke leuk! Nu lekker gaan genieten!

@ Michelle, je hebt zeker een mooi kaartje, maar tot je nod kun je er vaak nog niet zoveel over zeggen. Tot dan blijft het afwachten. Je kwaaltjes klinken wel positief!

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Haai, ik ben sinds vrijdag niet meer online geweest dus ik heb weer ff moeten bijlezen.

@springmuis; Balen inog geen zekerheid........Ik duim voor je!

@mosa; je bent een schat! Je reacties voor MP en Wendy, klussertje etc....zo lief! Wel een heeeeeeel vreemde thermometer! Een nieuwe nu in 2 decimalen, WAAR gekocht?/ Ik ben alle winkels afgegaan voor 1 die meet in 2 decimalen!

@Afrola; Misschien een ijsbaby gemaakt?/Dat wordt dan vast een toekomstige Pechstein/Kramer!

@Nijntje en Hellen1971 GEFELICIFLAPSTAART

Zo dit is even sumier de reacties op afgelopen weekend, ik zit vandaag thuis met heel rare hoofdpijn/duizeligheid. Mijn bed leek vanmorgen wel een draaimolen. gelukkig is het nu na ibuprofen wel beter.
    Voor de rest nog saai, moet minstens nog tot eind van de week wachten op mijn ei. Ik heb wel mijn nieuwe voorraad ovu + zss testen binnen. Deze maand grijpen we dat ei zeker bij de kladden!

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Pookie, een ijsbeeb, daar teken ik voor! Pechstein/Kramer here she/he comes! Ha! ;)

@ Nijntje, het is idd ontzettend gaaf om mee te maken! We waren met een groep van 9 grote en kleine schaatsfanaten :D .
    Maar nu jij volgend jaar met een kleine zit heb je idd wel wat anders aan je hoofd dan in Thialf juichen en klappen! Ik hoop zo dat wij volgend jaar ook niet kunnen ;)

@ Michelle, ik hoop het voor je, maar nog even geduld hebben...

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Pookie, je maakt me helemaal verlegen :oops:
    En over de thermometer, ik was iets te vroeg met juichen :) Ik had er eentje van Braun gekocht bij de Etos en er stond op professionele nauwkeurigheid. Dus wat denk je dan, twee cijfers achter de komma. Toen haalde ik hem uit de verpakking en nu blijkt dat hij maar één cijfer achter de komma heeft :( Dan had ik dus net zo goed zo'n goedkope kunnen doen, want ik wilde er eentje met 2 decimalen.
    Dus het blijft een mysterie waar je die dingen kunt kopen!

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O ja, wat vervelend dat je je zo rot voelde vanochtend! Maar gelukkig hielp de ibuprofen, want als iets vervelend is, dan is het wel duizelig zijn vind ik!

@ Afrola, inderdaad ja, volgend jaar heb je geen tijd om naar het schaatsen te gaan, maar over zo'n 25 jaar moeten jullie verplicht op de tribune zitten te kijken naar zoon- of dochterlief ;)

17. Loe

Loe Niet meer actief

Moos, ik heb er eentje van de kruidvat gekocht hahaha. Voor 4.80. Hopen dat ie het goed doet. Denk dat bij mijne de batterijen op waren.

oja @ all: help, ik heb alweer een postieve ovutest, hoe kan dat nou? Heb zelfs, heeeeeel dom ik weet het, schaam me gewoon, toch maar zwangerschaptestje gedaan, midden in de cyclus hahahahaha. Niet lachen aub. Doe ik al. Niks natuurlijk.

Hoe lang blijven die dingen positief dan? Heb ze van babyboom, die worden nooit heel donker, maar deze zijn bijna net zo donker als de controlestreep, donkerder krijg ik ze nooit.

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Loe, die had ik ook beter kunnen kopen! Maar ja, verpakking natuurlijk al kapot gescheurd :)
    En over de ovulatietesten, misschien heb je een lange lh-piek? Twee dagen kan volgens mij wel, maar dan moet morgen het streepje wel lichter zijn. En dat van die zwangerschapstest vind ik niet dom hoor, door dit soort dingen ga je toch twijfelen.
    Dat was wat geweest, als hij positief was geweest :)

Waar in Gelderland woon jij eigenlijk ongeveer, ik woon namelijk ook in Gelderland. Helemaal in het westen van Gelderland.

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ha Ladies.

Pff..wat een dag zeg. Ik testte vanochtend om kwart voor 6, omdat mijn temp iets was gedaald en ik dus dacht dat er toch gewoon een menstruatie aan zat te komen en ik eigenlijk het idee had ( maar ja...je denkt dan dat het de wens is die spreekt en dat je het je verbeeldde) dat ik zwanger kon zijn. Ik voelde het gewoon. Maar goed. Ik dacht dus vanochtend even..hmm...toch niet? Krijg ik binnen een mum van tijd een positief testresultaat voor mijn kiezen! Ik heb mijn NOD pas morgen! IK ben er nog steeds helemaal ondersteboven van. Mijn lief ook. Op een positieve manier, hoor, maar jee...we hebben wel even wat praktische probleempjes.

Maar goed: als dit goed blijft gaan en ik op zó een geweldige manier, tegen alles in, dus gewoon zelf een positieve test heb, komt dat ook wel goed.

Toch vind ik het ook eng. Ik ken de statistieken voor dames van mijn leeftijd en hoewel ik nu superpositief blijf denken...wil ik ook niet dat ik daar helemaal geen rekening mee houd. En ik heb net nog even een stapeltje testen gekocht...gewoon..om de komende nog eens te testen. Misschien dat het dan eindelijk doordringt. Want vorige week kreeg ik nog een dikke min ( ja..ik kon niet wachten :rolleyes: ) en nu is het ineens positief en best duidelijk, volgens mij. De streep is nog steeds zichtbaar, 12 uur later. Maar ik wil het blijven checken, dus ik plas en temp nog even door.

Vandaag is mijn mams jarig...ik deed net een bakkie bij haar. Wat was het moeilijk om mijn mond te houden! Ze viert het officieel zaterdag en we willen het dan ook al vertellen. Juist vanwege de statistieken. Ik heb dan liever dat ze weten wat er nu speelt. Kunnen ze meeleven en verheugen en..omdat Lief en ik nog 150 km uit elkaar wonen, dan kan mams mooi mee naar de controles :)

Maar goed...ik ben echt compleet overdonderd! Blij, bang en van alles tegelijk!

Voor de geìnteresseerden nog even wat dingetjes over klachten enzo:

Ik heb PMS klachten in het kwadraat...
    - vreselijk zere borsten en tepels
    - heel opgeblazen , beetje drukkend gevoel
    - veel steekjes, prikjes en gerommel onderin in mijn buik
    - rode wangen :)
    - een temp van minstens, 5 graden hoger ( check de kaart)
    - sinds gister niet zoveel eetlust ( en vandaag heb ik echt amper iets gegeten van de schrik)
    - opboeren en soms vaag misselijk

en wat echt niet bij mijn PMS klachten hoorde: het vreselijk koud hebben, mn. 's avonds en s'nachts

Wordt vervolgd. De banner verander ik wel zodra de zaak echt is doorgedrongen..

@ Springmuis..kom.,..laat me nu eens weten of we samen kunnen gaan zwangeren!

Andere dames op de wachtbank: ik wens je net zo'n aardeschokkend moment als ik vanochtend had toe!

20. Loe

Loe Niet meer actief

hihi helen, tis mooi toch!

Mosa, ik woon in het noorden dan geloof ik. in *** (mosa weet het al)(niet vertellen vertellen, ik wil voor bekend graag anoniem blijven hahaha!) Jij dan?

Deel Deze Pagina