Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Hellen, ik kan me er iets bij voorstellen hoe jouw dag geweest moet zijn :) Maar heerlijk toch?!
    En dat je de komende dagen nog wat testjes gaat doen, snap ik ook heel goed, zou ik zelf ook doen!
    En over dat het mis kan gaan op jouw leeftijd, dat kan natuurlijk op elke leeftijd. Maar ik zou proberen daar niet te veel bij stil te staan. Als het wel mis zou gaan, dan is het vroeg genoeg daarvoor.

En daarom ben ik ook zo extra blij voor je, dat je een een situatie zat waar het maar de vraag zou zijn of het zou lukken.
    Gefeliciteerd met je moeder, wat een supercadeau zal dat zijn voor haar!
    En met klachtjes is het toch heel lastig, ik denk dat ik ze de afgelopen tijd allemaal heb gehad, maar toch niet zwanger.
    Tot een positieve test, kun je er vaak nog niets van zeggen. Maar misschien is dat bij iedereen weer anders.

Dus probeer er vooral zoveel mogelijk van te genieten! Een beetje zorgen maken mag natuurlijk, maar laat het vooral de blijdschap niet overschaduwen!
    Laat je af en toe nog wel even weten hoe het met je gaat?
    En ik hoop natuurlijk ook dat we allemaal je snel volgen!

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Loe, ik vind Apeldoorn niet echt het noorden van Gelderland hoor! Ik woon er een half uurtje vandaan. Zeg maar op de lijn van Harderwijk en Amersfoort.
    Apeldoorn is nog wel een redelijke grote stad, mijn woonplaats niet echt, dus ik zal hem niet noemen :)

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Hellen, gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat je een goeie zwangerschap zult hebben. Super hoor!

.

Ik wil iedereen bedanken die mij die lieve berichtjes stuurde in de afgelopen dagen. Moet nog steeds met mijn vriend praten, hij lijkt het allemaal ook niet zo te snappen. Hij snapt niet dat je zonder eisprong niet zwanger kunt raken.. En dan leg ik het hem uit hoe het allemaal in z'n werk gaat, maar hij denk dat ik gewoon zwanger kan worden ofzo.. Weet niet wat dat met hem is..

Ik voel me al beter. En wanneer ik me echt goed voel en met de volle 100% er achter sta dan ga ik een afspraak maken :) . Maar voel me zoiezo al beter als de weken voorheen! Komt goed.

4. Loe

Loe Niet meer actief

oooo zit je ergens bij nunspeet oid Mosa? Ik kan geen reclame maken he......ik bedoel elburg, nunspeet of ander dorp? hahaha. Zit ik dan in de goede richting? Of ligt barneveld ook nog in gelderland?

volgens mij weet ik niet eens zeker of ik dan op de goede lijn lig haha. Maar dacht het wel.

Ehmmmmmmm..........zeg dat het weinig nut meer heeft om te klussen vanavond met die tweede positieve ovutest. Wij kunnen niet meer!

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    That's the spirit :) Ik ben blij dat het iets beter met je gaat!
    En het gewoon blijven uitleggen aan je vriend, op een gegeven moment zal het kwartje bij hem ook wel vallen. En anders wat informatie hierover opzoeken op internet en dit uitprinten voor hem zodat hij het kan lezen? Maar ik denk dat het misschien ook wel angst bij hem is? Iedereen (zowel vrouwen als mannen) die een kindje willen zal toch een bepaalde angst hebben dat het niet snel of helemaal niet lukt. En dan is het bagataliseren vaak makkelijker dan erkennen dat er misschien iets niet helemaal goed zit.

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Loe, ik ken al de plaatsen die je opnoemt, maar daar woon ik niet. Je denkt de verkeerde kant op zeg maar :) Ik stuur je wel even een pb-tje!
    Over het klussen, als julie gisteren geklust hebben, hoeft het in principe niet meer, maar als jullie nog iets energie over hebben, zou ik het in ieder geval vanavond nog één keertje doen. Maar als jullie geen zin hebben, dan zou ik het vooral niet doen!

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Eej Loe en Mosa..ik kom straks ook jullie kant op wonen. Grappig :)

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O ja, waar dan?

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Raalte :D

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Raalte ken ik alleen van naam, ik denk dat dat meer naar het oosten ligt vanuit mijn woonplaats gezien.
    Woont je vriend daar?

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Dat klopt ja :)

12. @ Hellen alvast gefeliciteerd, hoop dat het goed blijft gaan! Gelukkig snel gelukt! ;)

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Juist klussen vanavond! Sommige vrouwen worden juist aan de late kant van de eisprong bevrucht. Bovendien weet je niet of hij al geweest is of misschien nu nog plaatsvindt.

Ovulatie treedt op 34-36 uur na het begin van de LH piek, de LH piek duurt 48-50 uur. Ovulatie vindt plaats 10-12 uur na het maximum van de LH piek

KLUSSEN DUS!

14. Loe

Loe Niet meer actief

zucht........nou heb het berichtje laten lezen aan mijn vriend. We kunnen er nog om lachen hoor! maar het vreet wel energie als ik eerlijk ben, we hebben er ook allebei even weinig zin meer in. Na twee weken een beetje 'vrij af' is het ook weer ok, maar zoals nu, zo vaak, da's minder. Maar het is voor het goede doel. Weten jullie wat ik dan wel zo jammer vindt? Ik weet niet eens zeker of ik wel een eisprong heb......

15. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Vast wel, die test wordt niet voor niets positief en je temp laat ook al een voorzichtige stijging zien.
    Het is alleen niet bij iedereen heel goed zichtbaar in een grafiek.

Kom op vanavond de laatste keer ( voorlopig dan ;) )

16. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    hey meiden,

Voor ik het vergeet --> http://www.matcaremedical.com/fertility ... p-571.html <----- hier kun je zo`n thermometer bestellen. Ik geloof dat ie een euro of 8 kost, maar weet het niet helemaal zeker.

Vandaag een bijna posi ovutest, probeerde mn vriendlief over te halen om dan toch maar vanavond ook te klussen, maar volgens mij vind hij dat niet nodig. Hij zegt: kan je beter tot morgen wachten dan issie waarschijnlijk echt posi en hebben we tijd genoeg + we hebben gister nog geklust. Hij heeft ook wel gelijk. Test was nog niet dik posi. T streep bijna net zo donker als C streep. Denk wel dat ie elk moment kan komen, vandaag wat rommelig gevoel in mn buik, dus zal vast niet lang meer duren. Morgen gewoon weer klussen. Ik ga me er tot posi test aanhouden, klussen om de dag.

loe, 2 dagen posi testen kan goed hoor meis, kijk maar in mijn album :)

Heb niet alles heel goed terug gelezen, dus doe ff niet overal op reageren.

kom zo nog ff koekeloeren

17. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik heb mijn thermometer bij de lidl gehaald, 2 decimalen, soms liggen ze er nog.
    Maar met 1 decimaal lukt het ook hoor.

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Loe, jullie moeten maar zien hoor! Tegen je zin is ook niks natuurlijk! Maar aan de andere kant, het is nu nog één keertje 'verplicht' (deze ronde dan ;) )

@ Kweb, en dan kom je nu met die thermometer ;) Die zou inderdaad goed zijn, maar nu heb ik hem toch al. En ik wilde hem per sé vandaag hebben, omdat ik nu dus al twee dagen niet (goed) getempt hebt, en het nu juist zo belangrijk is.
    Om de dag klussen is inderdaad goed! Vooral als je ovulatietest nog niet helemaal positief is. Wel fijn dat je eisprong er in ieder geval weer aankomt!

@ Berbel, aan de lidl zou ik nu al helemaal niet denken bij een thermometer :) Maar wel een goede tip!
    Wat een apart kaartje heb jij trouwens! Hopelijk stijgt je temp morgen weer!

@ Sammie, heb je de uitslag al gekregen?

19. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hellen ik zal mn best doen :)

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Mosa,

Nee de post was vandaag niet binnen gekomen en de assistente deed heel raar, ik belde vanochtend en toen zei ze zaterdag is de post niet geweest dus de uitslag is er nog niet.
    Ze zegt in de middag komt de post weer... ik belde dus om half 2 en zei ze nee je belde vanochtend ook al en de post komt hier laat op Maandag...
    Dus om kwart voor vijf ging Edwin langs de HA om te kijken of de post was geweest en of dus de uitslag binnen was... zegt ze ik kan niet toveren hoor heb geduld!

Nou ja zeg ik zal morgen wel tegen haar zeggen dat ze niet dingen moeten beloven en dat ze zelf maar een keer in spanning moet zitten en dan nog laten wachten...

Deel Deze Pagina