Jeetje Sammie, zij zal zich toch ook wel kunnen voorstellen dat dit een hele belangrijke uitslag voor jullie is?! Nu moeten jullie nog een dag extra wachten! Hopelijk is de uitslag er morgen wél! Ik zal morgen duimen dat de uitslag er is en dat alles goed is! Mag ik vragen waarom jullie het laten testen?
Ik ging net even tempen met mijn oude en mijn nieuwe thermometer. Ik was even benieuwd of er een verschil zou zijn tussen die twee. Maar nu zat er dus 0,4 tussen Ik vind dat zo vreemd! De nieuwe was 0,4 lager, en zo laag is mijn temp eigenlijk nooit 's avonds. Morgenochtend ga ik ook met ze allebei tempen, hopelijk kom ik er dan wel uit. Anders kan ik deze ronde nooit een eisprong ontdekken Het lijkt me dan niet zo handig om midden in mijn cyclus te switchen van thermometer, het lijkt nu net of die nieuwe veel lager uitvalt dan mijn oude.
Hoi Mosa, Ik denk idd dat thermometers (helemaal van 2 verschillende merken) niet identiek zijn en dus een verschillende temperatuur kunnen aangeven. Jammer dat je meter precies midden in je cyclus kapot gaat! Misschien kun je de cyclus afmaken met beide thermometers en dan houd je zeg maar 2 lijntjes bij na je cyclus kijk je dan welk lijntje een beetje klopt met de temperatuur van de 1e periode, snap je 'm nog?
@ Leonie, dank je voor je reactie! Ik heb inderdaad twee heel verschillende thermometers. En ik weet niet zeker of mijn oude kapot is, maar vanochtend 5 keer getempt en telkens 0,1 lager. Dat is wel heel vreemd. Ik zal wel even kijken of ik twee lijntjes kan bijhouden, maar liever zou ik hebben dat de temp gewoon gelijk is met beide Maar morgenochtend zal ik het merken!
nouja sammie, wat is dat voor assistent? Ben van mening dat ze ten aller tijden (uitzonderingen daar gelaten) correct moet blijven tegen jullie. Dan moet ze niet zeggen dat de post smiddags ook komt. Zeg dan gewoon sorry we hebben geen post gehad vandaag, probeer het morgen nog even.... Groot gelijk dat je er wat van gaat zeggen. @mosa, ja sorry, zag meer mensen erover, dus dacht ga ff op google kijken Zolang je oude thermometer het nog wel doet zou ik deze ronde afmaken met die, anders krijg je mss een heel vertekent beeld van je cyclus. Of net wat leonie zegt, 2 curves bijhouden. Maar gezien je temp komt je ei elk moment denk ik. Heb ff een foto gemaakt van mijn bijna posi test, denk wel dat ie morgen of overmorgen echt posi is. Sorry voor het kleurverschil. Vriendlief heeft nieuwe foon en je geloofd het of niet, maar de camera van die foon kan scherper inzoomen dan onze digi cam....dus daar maar even een foto mee gemaakt.
muisje, ja he....gisteren nog geklust en vrijdag, dus morgen weer klussen. Gaat goede kant op haha. Had um nog niet verwacht zo vroeg, pas op dag 20 eigenlijk, maargoed, eerder mag natuurlijk altijd
daar gaan we ook helemaal voor en jij ook he...posi testen hoor van het weekend....met nega nemen we geen genoegen Ik ga lekker slapen. Slaap lekker lieve meiden en tot morgen Liefs xx
Ook maar even hier: Zeker omdat de temp nu iets lager is dan gister. Ik ben nl. benieuwd of meer positieve/zwangere dames dit hebben meegemaakt. Dag 2. Wederom met blosjes op de wangen (hoort er zeker bij?) deed ik een thuistest. Ik wilde gister die dubbeltesten van Clearblue hebben, want daar kwam de mijne van gister ook vandaan. Daar was er nog maar één van dus die heb ik bewaard voor zaterdag...voor mijn moeder. Ze hadden alleen nog Etos eigen merk. Daar had ik wederom een tweede, vaag streepje mee. Het is vandaag ook nog maar nét mijn NOD (of woensdag?) anyway. Ik vind het jammer, omdat dit een heel ander streepje is dan met de Clearblue test. Je ziet um wel...maar minder duidelijk dan die van CB. Dus nu durf ik nog steeds niet heel blij te zijn. Nu heb ik dus alleen nog van die Etos testen..dus de komende dagen zal ik nog druk aan de pies zijn elke ochtend..om te zien of het streepje dan ook dikker wordt. Maar goed...men zegt hier altijd streep = streep. En daar houd ik me dan maar een beetje aan vast. En aan de gedachte dat zo'n eigen merk test van Etos wellicht wat minder gevoelig is dan die van de Clearblue. Foto's in de volgende links: http://img.photobucket.com/albums/v716/Hydrangeaonline/DSCF6506.jpg http://img.photobucket.com/albums/v716/Hydrangeaonline/DSCF6519.jpg http://img.photobucket.com/albums/v716/Hydrangeaonline/DSCF6526.jpg ..PFFFFF....nog een paar dagen in de zenuwen zitten. Of niet? Wat vinden julie?
@ Hellen, ook de etos-test is positief hoor! Ik begrijp dat het moeilijk te geloven is, vorige week had ik precies hetzelfde. @ Kweb, die ovu-test ziet er goed uit! @ springmuis, en en en... hoe is je temperatuur? @ all, ik ga vandaag de verloskundige bellen... het wordt nu echt heel serieus allemaal! Groetjes
Goedemorgen meiden, @Hellen, kan goed hoor dat het niet op alle testen even duidelijk te zien is. Ze reageren waarschijnlijk allemaal op een andere waarde HCG. Maar toch is de etos test gewoon posi, ik zie toch duidelijk een streep @Nijntje, spannend meis. Hoop dat je snel terecht kunt Mijn temp is echt heel erg aan het schommelen. Voorgaande kaartjes waren heel stabiel. Hopelijk mag dit een goed teken zijn voor deze ronde. Vanmorgen weer een temp van 36.7. Heb zelf het gevoel dat mijn ovutest vanavond posi is en dat mijn temp morgen z`n dipje heeft om vervolgens weer omhoog te krabbelen en een mooi kruis aan te geven
wat een spanning hier overal. Mensen aan de worstel met thermometers, mensen in gevecht met assistenten (pak ze!), mensen op streepjes jacht en niet te vergeten mensen die nieuwe dingen in het leven van een vrouw gaan ontdekken! Wat mij betreft; ik heb het gelukkig weer warm. Gisteren kon ik het maar niet warm krijgen. Zondagavond had ik ook al de bibers maar een temp van 37,8 !? Gisterochtend de verwachte 37,2 maar de rest van de dag koud en aan de avond weer 37,7 ?! Sta ik vanmorgen op met een temperatuur van 37,4 ! Voel me prima en echt niet ziek of zo. Wel heeft gisteren de hele dag mijn buik gerommeld, zou het dan nu goed gaan ? O ja, ben gisteren ook regelmatig wat vochtig geweest van onderen ? Beetje slijm bij afvegen. Lijkt wel of ik deze cyclus een overschot aan slijm heb voor en na mijn ei.
ik voel me weer in mijn kindertijd, ben weer zoveel aan het duimen dat ik eelt op mijn duim heb Ik wil zo graag met je meedoen en hoop dat voor alle meiden hier. Met die gekke cyclussen van mij duurt alles zo lang!
Vraagje he, Je kan op ff natuurlijk aangeven wanneer je hebt geklust, maar maakt dat zoveel verschil of je gewoon ja aangeeft of AM/PM?
@kweb; ik heb geen idee of dat verschil uitmaakt. Ik vul het gewoon zo in omdat het zo kan hihihi Vindt het soms wel een geheugensteun om het om de dag effect aan te houden. Zoals je wellicht gezien hebt zijn mijn cyclussen nogal lang en hebben we de vorige keer ook weken om de dag geklust maar het heeft nog weinig geholpen.
Goedemorgen meiden, @ Sammie, hopelijk vandaag dan wel de uitslag! Ik duim! @ Kweb, fijn toch dat je eisprong eraan komt! @ Springmuis, hopelijk ook nog een hoge temp! @ Hellen, ik kan me voorstellen dat alles nog onzeker is, maar je bent nog zo pril zwanger dat het logisch is dat de streepjes op verschillende testen kunnen verschillen. Maak je daar maar geen zorgen over! @ Djaar, wat een mooie stijging zeg Daardoor had je gisteren een mooi dipje! Spannend hoor! @ All, ik ben even aan het klooien geweest met de thermometers, maar uiteindelijk heb ik de eerste temp aangehouden van mijn oude thermometer, omdat ik dat tenslotte de hele cyclus al doe. Nu was hij dus 36.7 Al ik de komende twee dagen minimaal 36.9 heb, dan geeft hij een kruis op dag 20. Dat hoop ik dan maar. Ik voel me namelijk wel alsof mijn eisprong geweest is, maar waarom stijgt mijn temp dan niet?
Jipiiee ik heb mijn eerste afspraak bij de verloskundige staan en ook een eerste echo gepland! Het duurt wel nog even, nog 4 weken, maar uiteindelijk denk ik dat het zo voorbij zal zijn... Groetjes
Mss heb je vandaag wel een klein dipje en is je temp de afgelopen 2 dagen hoog/hoger geweest. maar omdat je natuurlijk niet hebt kunnen tempen weet je dat niet..... Als jij het gevoel hebt dat ie geweest is, zou ik daar een beetje op vertouwen... En je hebt goed geklust, dus wat dat betreft maakt het niet zo heel veel uit dat je het niet zeker weet, toch?