Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Ja ik vul um ook in omdat ik het handig vind hoor...maar ik doen gewoon "YES" dan geeft ie een kruisje...maar ik zie bij sommige van jullie dan AM of PM staan, dus vroeg me af... Nouja, klussen is klussen toch :)

2. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Heyyy goed zeg... Joh 4 weken zijn zo om... Je hebt hier immers geleerd wat het is om geduld te hebben hihi....nee gekheid, maar hartstikke leuk hoor

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    O meiden, wat hoop ik voor jullie dat jullie dit ook snel mee mogen maken! *duim, duim, duim* voor heel veel mooie kaartjes en nog meer positieve testen!

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Nijntje, leuk dat je de afspraak bij de vk al gepland hebt!

@ Kweb, het maakt inderdaad niet precies uit wanneer mijn eisprong is (geweest), maar met mijn lf van 17 dagen hoop ik alleen maar dát hij is geweest. Anders wordt het wel een hele lange cyclus!

Ik vul trouwens ook altijd AM of PM in, maar ook meer omdat het kan. We doen het eigenlijk nooit 's ochtends, ik vind 's avonds fijner. Maar voor het kaartje maakt het in ieder geval niet uit.

5. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!

@ Nijn: leuk leuk leuk! Kun je vast gaan lezen wat ze zoal doen bij eerste echo, lekker op voorbereiden.

@ Kweb, hoop dat jouw eisprong er snel aankomt hoor!

@ Djaar, meid je hebt lange cyclussen, maar je krijgt in elk geval een mooi rood kruis als beloning!

@ Mosa, ik ga voor je duimen.....ik zit in t zelfde schuitje. Zie mijn temp. Ik heb dit nog nooit gehad. En ik krijg ook geen ei, ik weet het zeker! Wat is dit nou voor onzin? Ik merk dat ik erg emotioneel en gespannen ben, omdat we vorige maand naar huis zijn gestuurd bij de gyn, met de woorden je hebt een eisprong, laag progesteron maar goed genoeg, zaad goed, ga het nog maar eens zes maand proberen. Ik heb het gevoel dat het verloren maanden gaan worden. Weet dat het negatief gedacht is, maar het volgens mij goed kunnen. Blijkbaar is mijn eisprong al zwak (progesteron 15) en nu helemaal niet..........

Ben erg verdrietig. Ik weet echt heel goed dat het voor iedereen verdrietig is waarbij het niet snel lukt, maar ik heb ook al een te traag werkende schildklier, een neurologische aandoening en een pacemaker. Mag ik dit dan aub wel een keer lukken? Voel het niet als gemeen van mij, ik heb het niet erover dat het bij anderen dan niet moet lukken hoor, natuurlijk niet. Maar ik zou graag eens zien dat mijn lichaam nu eens goed werkt en dat ik niet hoef te vechten om medische hulp......
    Misschien ben ik voorbarig, ik weet het niet. Ik hoop het.......

Liefs van een verdrietige Loe.

6. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Lieve Loe,

Je hebt gister ook nog een posi test gehad meis, ik denk dat je ei vandaag gaat springen en dat je temp morgen weer mooi omhoog gaat....let maar op. Vorige ronde had ik ook 2 posi testen en mn ei is netjes na de 2e posi test gesprongen. Ik help even met blazen PFFFF PFFF PFFF PFFF.....

Kom op meis, klein beetje vertrouwen hebben in de natuur. Je ei komt echt wel...geloof er heilig in.

Dikke knuffel voor jou

7. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Loe, je mag gerust een keer hier zo je hart luchten. Doen we allemaal. En ik geloof ook dat we allemaal met elkaar meeleven. Met geduld gaat het ons ook lukken vroeg of laat op wat voor manier dan ook.

Liefs,
    Djaar

enne over dat kruis, vorige cyclus had ik geen kruis en die daarvoor alleen maar stippels. Dit is de beste eruit

8. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen Meiden,

@ Loe, wat een moeilijkheid, ik snap je gevoel wel hoor! Maar blijf proberen het positieve in te zien, al is dat soms heel moeilijk. Een flinke huilbui en je gevoel van je afpraten helpt vaak wel een beetje. Helaas heeft de ene persoon altijd heel veel geluk in het leven en een ander heel veel pech... Daar zullen we mee om moeten leren gaan. Als het deze ronde niet mocht lukken en je bij een volgende ronde opnieuw geen eisprong kunt ontdekken kun je dan niet bellen naar de (gyn)receptie of bij de ha langs om je verhaal te doen?

@ Mosa, wat een gedoe met twee thermometers en de tempstijging die uitblijft :( heel vreemd... Ik snap je frustratie, maar kan helaas niets anders voor je doen dan duimen dat die tempstijging er nu snel gaat komen [-o<

@ Nijntje, een eerste afspraak bij vk en een echo gepland, heel spannend!

@ kweb, schommelende temps terwijl we bij heel veel meiden juist een vrij stabiele temp zien, hopelijk betekend het iets goeds!

@ Djaar, mooie stijgende temp!

@ sammie, hopelijk vandaag geen zeurende assistente en een goed uitslag.

@ all, vandaag voor het eerst creamy slijm ontdekt. Dat krijg ik meestal enkele dagen na ei... Dus volgens mij kan ik op de wachtbank plaatsnemen :)
    Verder zijn ook mijn duimen overuren aan het maken voor alle tempmeisjes [-o<

Fijne dag allemaal!

9. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Kwam dit net ook tegen op het toilet. Ik heb tot nu toe nog geen eggwhite gehad, maar wel creamy achtig spul, das voor mij ook een teken dat ei eraan komt.

Wel leuk om je lichaam op die wijze te leren kennen. Voorheen dacht ik: Gadver, wat een hoop afscheiding en nu staan we een gat in de lucht te springen haha

10. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

goede dag allemaal. me temp is momenteel weer omhoog aan het gaan :) hij was deze ochtend weer 37.4 heb voorals nog nergens geen last van wat op een ongi kan duiden. ben alleen misselijk bij het opstaan en me borsten worden langzaam aan weer gevoeliger.

Loe meis huil maar ff lekker uit dat mag! ik weet hoe het is bij jou ik heb naamlijk pricies het zelfde langsaam werkende schildklier waardoor ik ook overgewicht heb een vitamine b12 tekort wat nu hooplijk weer een beetje op pijl gaat komen. artsen die me niet verder willen hebben want ik ben te zwaar maar ze kunnen me wel zeggen dat mijn mans zaad goed is en dat ik ook niets mankeer behalve me overgewicht. en zo word ik dan weer het ziekenhuis uit gestuurd, met de mededeling val eerst maar 15kilo af daarna zien we wel verder.

11. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

sammie voor jou duim ik heeeeeel hard dat vandaag de uitslag wel er is en dat die ook goed nieuws met zich mee brengt.

mosa in gevecht met 2 termometers hihihihihi hoop dat je kan vinden welke temp je het beste gebruiken kan.

uhm muis wat is je temp? weer hoog dan ga ik een feestje bouwen hoor

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    @ Loe, een digitale knuffel voor jou! En ik sluit me aan bij Kweb, je ovu-test zag er goed uit, dus je ei zit er echt aan te komen. Ik blaas je temp even omhoog ppfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

@ Klussertje, spannend....

@ Sammie, al een uitslag binnengekregen? Ik hoop echt dat de post vandaag wel aankomt. Wat een schandalige behandeling door die assistente!

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Heej meiden mn temp is weer omhoog gegaan..
    dacht nou nu doe ik toch eens stiekem een test...maar nikkes noppes nada.
    wel een streepje te zien maarja dat is de verkeerde :)
    en mn baarmoeder is zoooo keihard en hoog maarja als de test zegt dak niet zwanger ben ben ik het ook niet ;) al roept mn hele lijf van wel zucht...
    maarja nu maar wachten op mn ongi :(
    ik ga iig ECHT niet meer testen, mn lijf zoekt het maar uit als ik zwanger ben zie ik het over 9 maanden wel :)

liefssssssss

14. Loe

Loe Niet meer actief

@all, dank jullie wel. Ik heb ook wel echt even een traantje gelaten. Tis spanning iedere ochtend nu hier. Ik wil gewoon een goede eisprong. Hopelijk gaat hij morgen inderdaad omhoog, zal straks nog een ovu testje doen (doe ik vaak in de middag). Als ie morgen niet stijgt (en de twee dagen daarop), dan weet ik het niet meer.

@ Sammie, ben zo ontzettend benieuwd. Ik ga ondertussen duimen dat het goed nieuw is allemaal.

@ nijntje, wat gaat het nu al hard he.......bijna vijf weken!

@ klussertje: ik heb voor alle diagnoses moeten 'vechten'. Ik heb geen overgewicht, maar ben niet de slankste. Alles komt dr makkelijk op zeg maar. Ik moet zeggen ik beweeg weinig door vermoeidheid en hartklachten, dus tja.......dan gaat het ook snel. Lukt het je met afvallen of wil je dat eigenlijk niet? Hard he, dat ze dat zeggen. Makkelijk praten hebben ze. In het allerergste geval kun je misschien nog een ander ziekenhuis zoeken als je dat zou willen........ik heb de vraag nog niet tegen mij horen stellen, maar de gyn vroeg in het eerste consult wel naar mijn gewicht. Da's misschien ook al een teken........ik ben 70 kilo (dás dan ook het zwaarste voor mij) en 1.72 en heb maat 40.......
    Maar : je kaartje ziet er prachtig uit!

15. Loe

Loe Niet meer actief

@ Springmuis, ben jij niet gewoon zwanger?

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    @ Springmuis, je temp weer omhoog!? Goed bezig! Alleen vreemd dat de test negatief is... Anders misschien naar de HA gaan om een bloedtest te doen? Misschien maak je langzamer HCG aan...

@ Loe, 70 kg bij 1.72 en maat 40 is toch geen overgewicht? Dan zouden er heel vele meiden in Nederland overgewicht hebben....

17. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @loe, ik heb geen idee, haha was het maar zo!

@Nijntje, ja nou ik wacht het anders wel af tot ik naar de arts moet, gooit ze er maar gewoon een echo tegen aan is toch in dezelfde kamer ;)

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Tja, zo kan het ook... Ik duim echt voor je (en dat doe ik al een hele tijd ;) al sinds onze 'saaie' temperatuur elke ochtend...)

19. Loe

Loe Niet meer actief

@ nijn.....mwa, kweetniet hoor over dat gewicht. ben niet de slankste, maar ook niet dik te noemen. Weegschaal in ziekenhuis is echter, met kleren aan, 3 kilo zwaarder............daarom probeer ik nu ook maar even niet te snoepen. Als je hun getal aanhoudt, met kleren dus, dan zit de bmi net onder de 25...........dus kunnen ze (lekker puh!) niks zeggen...........maar tis naar voor alle mensen waartegen ze het wel direct kunnen zeggen, zonder dat daar altijd direct aanleiding voor is.......

Maar he........springmuis, wanneer ga jij testen dan?

20. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Loe ik heb net weer nega getest ;)

Nijn je bent lief! *Knufffieeee*

Deel Deze Pagina