Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Wegen bij de dokter? :eek: mijn arts vroeg alleen hoe zwaar ik was dus ik zeg nou ik heb werkelijk geen idee en toen zei ze oke, nou en ik ben toch echt wel een klein beetje te zwaar ;)
    maar hoefte niet op de weegschaal pfieeeuw! hahaha

2. Loe

Loe Niet meer actief

hoi, ik hoefde bij de gyn ook niet op de weegschaal, maar wel bij andere poli's in hetzelfde ziekenhuis. Dus kweet dat ie nogal zwaar aangeeft.........

3. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

loe jij bent niet te zwaar hoor :oops: ik weeg 92kg en ben maar 155 klein op me trouwdag 22juni2007 woog ik 105kg :oops: dus ben wel wat afgevallen maar het gaat niet zo heel rap.

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    toen ik gister bij de ha was, moest ik ook even op de weegschaal gaan staan. Die gaf toen 63kg aan (met kleren en een grote riem) en ik ben ook maar 1.60m. Mijn ha heeft niks gezegd over mijn gewicht...
    Maar inderdaad, ze moeten vaak iets te 'zeuren' hebben als ze het niet direct weten... Als je het snoepen kunt laten staan is dat helemaal prima!

5. Loe

Loe Niet meer actief

92 kg! Wel wat afgevallen noem je dat? Meid, ik vind t fantastisch, en dat meen ik! Ik vinnet super knap. :) dat ziekenhuis mag trots op jezelf, maar jij zelf helemaal!

6. Klussertje80

loe in 2 jaar tijd 13 kg kwijd dat is heel weinig.
    en over sam die krijgt om 14:00 de uitslag

7. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Persoonlijk heb ik hele goede ervaring met weight watchers. Ben toen in 8 maanden tijd 21 kilo afgevallen. Zit er nu wel weer 10 aan...maar das mn eigen schuld. Ik ben 1.84 en weeg 90 kg. Ben iets te zwaar, maar zit niet in een gevarenzone ofzo...

8. Klussertje80

kweb weight watchers sonja bakker en dat soord dingen werken niet bij mij ivm me schildklier

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik was niet gerust over mijn test van vanochtend in combinatie met de iets gedaalde temp. Dus ik heb toch nog een kruidvat test en een CB test gedaan. Gewoon, net, midden op de dag na ettelijke kopjes thee.

En ja..ik mag het nu echt gaan geloven. Ik ben ZWANGER!

Pff...voor hen die het leuk vinden

nog even de 2 meest recente tests:
    http://img.photobucket.com/albums/v716/Hydrangeaonline/DSCF6543.jpg

en mijn overzicht van de afgelopen 2 dagen:
    http://img.photobucket.com/albums/v716/Hydrangeaonline/DSCF6547.jpg

Zoals je kunt zien, is eigenlijk alleen de Etos test echt vaag. Die van vanmiddag kwamen ook razendsnel op..en dat op mijn NOD.

Ik ga nu eens puzzelen op een baby-banner...want die van Fertilityfriend mag nu wel weg :D

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Zie mijn onderschrift, morgen weer ik meer, want dan kan ik een uitreksel halen.

11. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Hey Sammie,

das goed nieuws he...deed de ass nu normaal?

12. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Sammie: dat is goed nieuws!
    @Loe: als je bang bent dat het weer 6 verloren maanden gaat worden dan belo je toch gewoon weer even? Je kunt gewoon eerlijk zeggen dat je je er niet prettig bij voelt en eerder aktie wilt ondernemen.
    Ik moest na mijn MA ook weer 6 maanden aankijken, maar heb vandaag gebeld en mag 22 jan weer langskomen (omdat mijn cyclus helemaal van slag is).
    Je hebt wel mooie cyclussen, aan de hand daarvan lijkt het wel of je inderdaad een eisprong hebt (anders zou je cyclus langer duren...)

13. Klussertje80

Sammie wat geweldig nieuws:)

14. Loe

Loe Niet meer actief

@ sammie, geweldig! Goh, jullie zullen goed opgelucht zijn!

@ All: als ik nu (voor de gein....wat een gein...not, maar goed) voor de komende dagen 37.1 en 37.2 invul (op verschillende manieren), dan gaat FF een kruis zetten bij dag 19.........is dat niet vreemd, gezien de dip van vandaag?

@ Sylvia: ik durf niet goed te bellen, wij zijn van gyn gewisseld en de fert. arts waar we dus laatst 1 keer zijn geweest, zegt probeer maar zelf. Kweetniet of we dan wel geholpen gaan worden. in april moet ik voor een herhalinguitstrijkje (had pap 2), dus dan sleur ik mijn mannetje mee, en gaan we uberhaupt wel ons best doen om hulp te krijgen.
    Deze cyclus wordt voor het eerst langer dan de vorigen..........

15. bereke

bereke Niet meer actief

Hallo dames,

Ik ben sinds deze ronde ook bezig met ovutesten en tempen. Nu heb ik daar nog heel veel vragen rond en kweb heeft me al een beetje geholpen in mijn topic, waarvoor dank.

Maar ik heb nog een vraagje voor jullie: ik heb hier in jullie topic al wat aan het lezen geweest en blijkbaar doen jullie het allemaal rectaal en elke dag op exact hetzelfde tijdstip. Ik doe het oraal en het tijdstip kan al eens wat verschillen. Verder gebruik ik een simpele thermometer die dus maar 1 cijfer na de komma geeft. Bovendien ga ik niet elke dag op het zelfde uur slapen. Als je mijn kaartje bekijkt schommelt mijn temp. ook sterk. Zou het nutteloos zijn om verder te gaan op deze manier? Wat denken jullie ervan? Misschien deze ronde maar gewoon verder doen en zien of het nut heeft of niet.

Veel liefs

PS: sorry als dit al ergens in het topic moest staan maar dat is een beetje te groot om helemaal na te lezen ;)

16. Loe

Loe Niet meer actief

Hoi, ik had je berichtje gelezen in het andere topic. Het lijkt me niet zo heel zinvol nee om oraal te meten. Beste is toch echt om rectaal te temperaturen. En dat iedere keer na dezelfde hoeveelheid uren slaap zoveel mogelijk. Ik temp in elk geval elke ochtend om hetzelfde tijdstip, ongeacht of ik een uur later of vroeger naar bed ben gegaan. Volgens mij doen de meesten het zo hier.

Succes!

17. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Yep hier ook rectaal. En ik heb ook gewoon een simpele thermometer met 1 decimaal. Mocht je een slechte nacht hebben gehad of door een feestje maar 2 uurtjes slapen tot je normale temptijd, gewoon je temp opnemen en dan als je wakker word nog een keer tempen....deze kun je dan op FF invullen en dan berekent ie zelf wat het had moeten zijn zonder die invloeden.....

Je kunt beter smorgens 1 tijdstip aanhouden en als je dan avonds de ene keer later slaapt dan de andere keer...nouja dat maakt niet zoveel uit

18. Klussertje80

whaaaaaaaaaaaa
    Ik ben heeeeeeeel stout :oops:

ik had nog zo 1 heel lief klein testje liggen en daar toch maar mee getest :oops:

en de uitslag willen jullie niet weten :p

19. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

20. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    jaweljawel klussertje willen we wel. Kom op mogen we je feliciteren?

verdorie springmuis, waarom geen posi test dat kan toch neit.

xxx joyce

Deel Deze Pagina