ben de gehele dag niet naar de wc geweest bang om bloed tegen te komen.... maar toen ging ik drinken en toen moest ik rennen dus toch me test mee genomen en toch ff testen wilde niet langer wachten en hij geeft toch posi aan whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Wauw jij vruchtbare dame haha haha super meis! Alvast voorzichtig gefeliciteerd nu je nog 8DPO zit. Spannend hoor meis, ik hoop echt dat alles goed mag blijven gaan. Ik duim voor je! Voor jullie! .
dag ladies ... pffft ... ik hou het ff een dag niet bij en ik moet direct 6 pagina's doorspitten we zijn we een stel kletsdozen hier (om maar een fraaie woordtspeling te vinden zegt maar) @ Klus: gefeliciteerd! Wow, dat zijn nog eens berichten zeg @ Bereke: Het is idd niet zinvol om oraal te meten. Rectaal is beter, hoewel niet altijd fijn En zoals Loe al zei, om dezelfde tijd. Een uurtje eerder of later maakt niet uit. Zodra je 3/4 uur later dan normaal naar bed gaat, heeft het wel zin om iets later te tempen. @ all: vandaag HSG gehad, niet fijn en erg pijnlijk, maar gelukkig is alles goed en open. Geen verstoppingen e.d. Nu nog een keer bloed prikken voor progesteron. Was al eens gedaan, maar de waarde toen was 29 en moest zijn 30, dus de gyn wil nogmaals prikken om te kijken of het iet een eenmalige aktie was.
Strijkkraal, da's nog eens goed nieuws zeg! Gefeliciteerd in elk geval. Mag ik vragen in welk ziekenhuis jij onder behandeling bent? Omdat ze in mijn ziekenhuis een progesteron van 15 goed genoeg vinden. klusser, ik vroeg het je toch vanochtend! VAn harte gefeliciteerd!
klusser, ik vroeg het je toch vanochtend! VAn harte gefeliciteerd! ====== idd maar toen wist ik niets nou ja gevoels matig wel en nu weet ik het wel en nu geloof ik het niet
Toen ik jouw kaartje zag, dacht ik kan niet missen! Maar ja, ik wil natuurlijk niet iets vervelends op mijn geweten hebben. Maar nu mag het, dus nogmaals: ik ben super blij voor je!
Ik ben in het St. Fransiscus Ziekenhuis in Roosendaal onder behandeling. Ja, ik weet het ook niet. Ik vond 29 niet eens slecht ... 1 punt onder de waarde. Maar ja, we gaan maar weer prikken. ligt op de route naar m'n werk, dus dan ga ik lekker vroeg ...
@ Klussertje, voorzichtig gefeliciteerd en dat het deze keer ook maar bij je mag blijven! Volgens mij ben je best goed vruchtbaar, alleen wil het niet blijven plakken, ik duim voor je dat het nu wel blijft! [-o< @ Strijkkraal, gefeliciteerd met het goede nieuws! Jammer dat het 'pijnlijk was. Maar het was voor een goed doel! Nu extra vruchtbaar, of heb je alleen maar kans met IUI? (heb iets gelezen maar weet het niet helemaal meer)
@ Bereke, Rectaal is idd het meest betrouwbaar, en elke morgen op hetzelfde tijdstip tempen met hetzelfde aantal uren slaap. Alleen dat laatste is niet heel realistisch Dus als je maar heel weinig kan slapen dan kun je of op het juiste moment of gewoon als je later wakker wordt tempen maar dan kun je ervan uit gaan dat die temp niet betrouwbaar is. Een enkele keer is natuurlijk niet zo erg... Maar liever niet middenin je cyclus Succes!
@ Klus, haha kon dat maar dat je me een ei kon sturen. Nee ik zal binnenkort echt naar de HA moeten gaan, maar dat komt wel goed. Neem ff mijn tijd en dan ga ik een afspraak maken . @ Mosa, hoe gaat het met jou? @ Springmuis, en hoe gaat het met jou?
@ Afrola, temp je deze cyclus niet? @ Klus, ja dat weet ik maar ik moet er wel zelf achter staan anders lukt het me niet.
Klussertje, wat lees ik nu ? Een posi test Wauw gefeliciteerd meis...en al zo snel posi getest. Heb je een foto? Meiden, wat denken jullie van mijn ovutest van vandaag? Nog niet echt heel erg posi he? De C streep was ook wel erg licht hoor, maar de T komt nu wel aardig in de buurt van C vind ik.... P.s. dat wat erachter zit is lijm hoor