Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Kweb, zulke ovu testen had ik bijna alleen maar van Sensitest :( .. Maar ik hoop dat je snel een dikke posi test krijgt!

2. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    ik in principe niet als ik uitga van mijn vorige ronde...maar dit is pas mijn 2e ronde met sensitest

Vorige ronde had ik wel een hele duidelijke posi test, maar bij deze twijfel ik een beetje. Als de C streep nu een stuk donderder was geweest, zou er geen twijfel zijn, maar vind ze redelijk gelijk opgaan

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik vind je ovu test niet positief, zeker als ik je vorige ovu testen zie met de positieve ovu testen er tussen. Maar hij zit er wel aan te komen. En die test van vandaag is idd erg licht..

4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    nee nouja vanavond toch klussen en lekker doortesten :)

5. Hey meiden!

Allereerst Klussertje, van harte meid! Super gefeliciteerd! Wat een goed nieuws!

@all: vandaag ovu testen binnen gekregen. Maak ik het pakketje open... wat zijn ze KLEIN! haha Ik heb nog nooit die testen gezien, alleen hier op de site in iedereen z'n album en daar lijken ze net zo groot als een zw.test! haha Maar natuurlijk gelijk een testje gedaan... had gisteravond nl hele tijd steken aan beide zijkanten onderin buik, verder geen slijm of veel afscheiding. Test streepje was heel licht. Ik neem aan dat de test dan negatief is? Zal ik gewoon door blijven testen nu? En wanneer zouden jullie beginnen in de volgende ronde, aangezien m'n cyclus erg lang is?
    Ik dacht vanaf dag 30 ofzo, maar ben bang dat dan ineens m'n cyclus korter is en ik m'n evt. eisprong mis.
    Oja, stel die ovu-test is positief en temp. gaat niet omhoog, heb ik dan geen eisprong? En andersom? sorry voor de vele vragen...

6. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@klussertje gefeliciteer :D

@hellen jij ook nogmaals gefeliciteerd :D dit is niet meer te ontkennen!

@all mijn temp blijft nog steeds een beetje hoog hangen.... zal wel een gekke ronde worden:)...en dan w.s. ook een gekke temp worden als mn eitje komt wantja, of ie zo nog makkelijk te vinden is met deze hoge tempen?

@hellen, toen ik pas zwanger was, had ik ook de hele dag terwijl ik het niet eens heet had ofso, blosjes op mn wangen, duss tkan dr bij horen;)

groetjesss

7. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

kweb op foto is de streep niet te zien. maar ik hou hem te goed voor jullie. volgende week test ik weer verwacht dat ie donkerder is. en zovroeg is het nu ook weer niet..... vandaag is me nod

8. Sannehai

@klussertje dat is wel snel dan na je ei.. word je anders op 9dpo ongesteld..? kan hoor:) maar ik d8 dat ik al snel was na mn ei met op 11dpo ongesteld worden:)

9. Klussertje80

lieverd de ff ei klopt niet me ei is van 30 dec

10. Klussertje80

ik ben nu 2 weken na me ei.

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik kom weer eens even kijken hier, en ik zie goed nieuws! klussertje, gefeliciteerd meid!

Strijkkraal, toevallig, ik heb ook in het st.fransiscus in roosendaal gezeten. nu zit ik in tilburg, maar de behandelingen etc voor de ivf heb ik in roosendaal gehad. bevalt het je goed daar? (nu ik dit typ vraag ik me af of ik het al niet wist, en of we het er al niet eerder over hebben gehad, zo ja, mijn excuses, ik spreek zoveel mensen hier)

Ik zit nu weer op het wachtbankje, van het weekend ongi worden, en dan volgende cyclus een terugplaatsing van waarschijnlijk 2 cryo's (ingevroren embryo's).
    Ik had verder nog gehoopt meer zwangeren te zien hier, helaas zie ik nog teveel bekende namen staan met een tempkaartje. Ik duim voor jullie meiden!

12. Sannehai

@ klussertje oo sorry:) ik zat gewoon even naar je temp kaartje te kijken :) maar in iedergeval super toch :D word vast een hele mooie dikke posi test!

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    JEEEEEEJ...weer een medezwangere. Gefeliciteerd!

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ MP, deze ronde temp ik idd niet. Om meerdere redenen: vanwege de oud&nieuw periode en een lang weekend weg; en om even wat meer rust te creeeren. Vorige ronde eindigde bij mij beetje moeilijk. Ik ben twee weken enorm emotioneel geweest, dat is echt niet normaal voor mij. Ik hoopte dat als ik niet zou tempen ik het een beetje meer los kon laten. Dat is gelukkig wel gelukt. Nu de vruchtbare dagen geweest zijn begint het wel weer te kriebelen.
    Ik blijf hier wel meekletsen omdat ik graag wil weten hoe het hier met iedereen gaat. En ws doe ik volgende ronde toch wel weer tempen...

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Klusser,

Heb je wel een foto...van de test

16. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Hoi meiden,

Hier weer even een berichtje van mij!
    Ik kom binnenkort weer terug bij de tempkaartjes.
    Heb vandaag een echo gehad en ik zou nu 8 weken en 2 dagen zijn, maar helaas was er alleen een vruchtzak te zien. Ik moet nu of wachten tot het vanzelf komt of een curretage. Ik ben er nog niet helemaal over uit. Eeerst maar even een nachtje over slapen.

Dus tot binnenkort!

Liefs Britt

17. Sannehai

he britt wat ontzettend balen meid!

heel veel sterkte er mee!

18. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Sammie, wat fijn dat de uitslag goed was!

@ Klusser, je hebt de laatste tijd toch hard je best gedaan om vitB12 op niveau te brengen? Hoop dat het gelukt is en dan is dat vast je benodigde plakmiddel!

@ Sannehai, je zit nog redelijk aan het begin van je cyclus dus je temp gaat vast nog wel wat verder omlaag

@ Wies, bijna klaar voor een nieuwe ronde, hopelijk nu wel raak. Zetten ze er twee terug om de kans te vergroten?

19. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Britt, wat een ontzettend naar bericht... Jeetje hopelijk kun je het snel een beetje van je afzetten als de curretage of ongi voorbij is. Veel sterkte een dikke digiknuffel!

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    @ Klussertje: Super gefeliciteerd! Super meid, maar met zo'n kaartje kon het ook bijna niet anders... Nu lekker gaan genieten!

@ Sammy, fijn dat de uitslag goed was!

@ Britt, kl#te voor je! Heel veel sterkte!

@ Strijkkraal, vervelend dat het onderzoek pijn deed, maar heel fijn dat de uitslag goed was!

@ all, ik ben morgenavond pas weer terug hier, want ik moet morgen werken en vergaderen....

Groetjes, Nijntje

Deel Deze Pagina