Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Ik ben nog helemaal "nieuw" in dit topic maar wou toch even het volgende al zeggen:

Klussertje en helen: een hele dikke proficiat! Dat jullie een vlotte en zorgeloze zwangerschap mogen beleven!

Britt: hoe erg! Veel sterkte!

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Klusvriendin JAAAAAAAA Gefeliciteerd meis! Woehoeeeeee!
    ennneee nogmaals bedankt voor het liedje dat je voor me had aangevraagd op de radio, was errug lief ;) Knufffff

@Britt, Ow jee, wat %^$#% meis :( heel veel sterkte en een dikke knuffel!

@MP: Met mij gaat het wel...zoals je vast wel gelezen hebt, vanochtend weer nega getest dus het kan beter ;)

3. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

@ Klusser, je hebt de laatste tijd toch hard je best gedaan om vitB12 op niveau te brengen? Hoop dat het gelukt is en dan is dat vast je benodigde plakmiddel!
    =====
    ik hoop dat ik genoeg plak middel heb gebruikt :)

4. Klussertje80

Klusvriendin JAAAAAAAA Gefeliciteerd meis! Woehoeeeeee!
    ==============
    zo en nu jij nog schat !

bereke bedank voor de felicitatie en alle andere ook natuurlijk. Ik kan het momenteel nog heel moeilijk geloven na alle tegen slagen van het afgelopen jaar!

5. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Britt lieverd, heel veel sterkte! Wat is het soms toch een oneerlijke wereld. Hou je taai. Dikke knuf

Afrola, wat nou "volgende ronde ga ik ws weer tempen"! Dit wordt jouw ronde meis. Echt. Posi blijven hoor! Tis misschien goed om het ff een beetje van je af te zetten. Doe ik ook deze ronde. Even geen temp,ovu en slijm. Geeft wel rust he?

Klussertje, van harte! Tis je onwijs gegund (net als iedereen hier hoor)

Muis, ik blijf onwijs hard voor je duimen!

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meis,

Sterkte en een dikke knuffel!
    Een bij ons clubje Suus1987 heeft precies hetzelfde als jouw vandaag te horen gekregen...
    Misschien kunnen jullie elkaar steunen...

7. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ja, toen ik voor het eerst naar de gyn ging hebben wij via PB nog even contact gehad ;) . Ik moet zeggen dat mijn ervaring doorgaans wel OK zijn. Het enige vind ik (en misschien zal dat in andere ziekenhuizen ook zo zijn) dat je vaak zelf je mond open moet trekken. Zo hadden diverse echoscopisten een myoompJE gezien op de follikel metingen en iedereen riep dat het allemaal niet zo erg was, zo klein. Na een half jaar heb ik de gyn toch eens gevraagd of dat niet eens naar kon worden gekeken want tja, het hoort er toch niet te zitten. Na de 1e hysteroscopie bleek dat myoompJE toch wat groter te zijn en is ie onder narcose verwijderd. Het operatieverslag (heb mijn dossier vandaag gezien ;) ) sprak over een groot (!) myoom en volgens de tekening van de gyn circa 30% van mijn baarmoeder vulde ... :confused:

Mijn eerste menstruatie was nog geen derde van wat het normaal was! Ik was lichtelijk in shock.

De gyn van vandaag heb ik normaliter niet. Maar hij (en dan weet je over wie ik het heb - noem liever geen namen op een forum) is echt zo'n popiejopie figuur maar je kunt echt alles tegen hem zeggen. En hij zegt ook gewoon hoe het ervoor staat. Hou ik wel van.

Dus afgezien van het feit dat je er zelf ook bovenop moet zitten ben ik wel tevreden.

@ afrola: misschien idd nu extra vruchtbaar. Op zich zijn mijn kansen niet alleen op IUI gestoeld. Waar het aan ligt is voor iedereen wat onduidelijk, de afzonderlijke ingredienten doen het namelijk goed, alleen het samenvoegen, daar gaat het waarschijnlijk fout. Maar aan wie dat ligt en waarom weten we dus niet.
    Overigens is het niet zo verkeerd om even niet te tempen hoor. Ik ben deze cyclus ook weer begonnen na een aantal maanden afwezigheid. Ik werd helemaal gek van mezelf, onzeker en het sexleven wordt het ook niet leuker op. In mijn vruchtbare periode MOEST er geklust worden, want stel dat we het ei zouden missen. En was ik zwaar gepikeerd als mijn man niet wilde. Dat wilde ik niet meer, dus hebben we niet meer getempt en ook geen andere dingen gedaan ...

@ Britt1: *digihug* wat vreselijk :( sterkte

8. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Maar, het is idd fijn om alles even van je af te zetten. Minder druk te zetten op het klussen etc. Verder ben ik niet zo negatief dat ik denk dat het deze ronde niet raak is, maar ben ook nog niet overtuigd dat het deze ronde wel raak is... We zien het wel als de ongi uitblijft... Ik probeer me er gewoon niet al te druk over te maken ;)

Heb wel al gedroomd dat ik van mijn vader moest testen, ondanks dat ik zei dat het veels te vroeg was. Vervolgens was de test hartstikke posi en toen zat ik opnieuw met een probleem, nu moest ik mijn vent gaan vertellen dat ik posi getest had zonder hem terwijl ik hem had beloofd dat niet te doen :) (Waar je je in je droom al niet allemaal druk om maakt ;) ) Uiteindelijk was mijn vent vooral blij en verbaasd en uiteraard niet boos.... En toen werd ik wakker gekust door mijn vent omdat ik op moest staan.
    Zo'n droom heb ik nog niet gehad, natuurlijk wel eens over baby's gedroomd maar nooit over het krijgen van een positest. Dus wie weet he.

En hoe voel jij je verder, lekker rustig nu je even wat afstand hebt genomen? Duim voor je dat jij ook snel aan de beurt bent!

9. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    @britt, wat een ongelooflijk k*tnieuws zeg...dat gun je toch echt niemand. Ik hoop dat het snel weer raak mag zijn voor jullie.

@maar, heb nog steeds geen antwoord op dat mailtje wat ik had gestuurd naar testpoint. Heb vandaag weer een mail gestuurd. Heeft maarman de test al gedaan?

10. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Strijkkraal, nou dan duim ik voor je dat de IUI gewoon niet meer nodig is en je deze ronde een mooi posi test in handen krijgt!

Het voelt idd wel beter om je er niet te druk over te maken en je leven te leven zoals het komt. Soms is dat wat makkelijker gezegd dan gedaan. Ik merk wel dat ik deze ronde minder gefixeerd ben op de sex ik er nu meer van kan genieten. Verder heel veel leuke dingen gedaan met familie vrienden en mijn vent en dat heeft me ook goed gedaan :D .

11. Klussertje80

lieve britt sorry dat ik nog niet reageerde op jou. meis ik wens je heel veel sterkte en suc6 en hoop dat het vruchtje snel afkomt

12. Niet meer actief

@Britt1,
    Heel heel veel sterkte en ik hoop dat het allemaal snel los komt, en dat je verder kunt.
    *dikke knuffel*

@All,
    Heb nu al 2x gehad dat als ik een posi-ovu-test heb dat ik op dag 17 ongi wordt, dus m`n eitje moet toch echt heel dichtbij zijn.
    Nou we wachten netjes af.
    Als ik morgen een posi-ovu-test heb is m`n nod hetzelfde (1 Febrauri= cyclus van 33 dagen) dus ik hoop niet dat ik weer een langere cyclus krijg.

Groetjes

ps. FF denkt een eisprong te hebben gezien, maar het lijkt me sterk.
    Ben wel pas vanaf dag 9 gaat testen en die was beetje duidelijk en het wordt steeds lichter.
    Zou het toch kunnen, gezien m`n onregelmatigheid? :oops:

13. natjes

natjes Niet meer actief

zouden jullie mijn tempkaart eens willen bekijken? Zou ei geweest zijn?

14. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    lijkt er wel op volgens mij. probeer eens twee dagen nog zo'n temperatuur in te vullen, misschien krijg je dan wel een kruis.

15. natjes

natjes Niet meer actief

je hebt gelijk! Als ik morgen weer 'hoge' temp heb gehad geeft ie kruis aan!

16. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @klussertje; wat een geweldig nieuws GEFELICITEERD !

Maar klopt het dat je nog niet op 14 dpo zit? Kan makkelijk zijn dat ik me helemaal vergist heb.

@all; mijn temp was gisteravond weer 37,5/37,6 en vanmorgen 37,2/37,4 dus heb ik maar 37,3 ingevuld. Ik wordt er zo onzeker van deze dagen en het duurt nog zolang tot het NOD of testdag is.........

17. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    We hebben idd getest zondagochtend. Het is wel ff een gedoe, maar we hebben ook wel erg gelachen hoor. En de uitslag was positief, dus das wel lekker. Ik weet dat het misschien niet helemeaal te vertrouwen is, maar er zaten 2 testen in, dus we gaan er later nog een x een doen. (we hebben ze toch in huis he? ha ha)

18. Klussertje80

Maar klopt het dat je nog niet op 14 dpo zit? Kan makkelijk zijn dat ik me helemaal vergist heb.
    =====
    djaar volgens ff niet maar zoals ik al vermoede heb ik dus op 30 dec me ei gehad. en is dat in me temp niet te zien omdat ik veeeel korter geslapen heb dan normaal. de laatste hogere temps zijn wel van na de normale tijd slapen

19. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0

Oke, heb ik het dus toch goed gezien :) Ik was net eens even aan het kijken in de kaartjes van de zwangeren en het valt me op dat de meeste al op dag 11 of 12 positief testen en de hoogste temperaturen 37,2 zijn ?!

Nu zie ik dat jij net als ik voor ei 36,7 hebt en na ei 37,3 dus dat geeft hoop voor mij.

Ik ben echt blij voor je dat het nu gelukt is en ga hopen voor je dat alles goed blijft gaan.

20. Klussertje80

ik hoop het natuurlijk ook maar nog het meest voor al me schatten hier waar het nog helemaal niet bij gelukt is dat ze dit begin van het jaar wel positief nieuws hebben en dat we op het eind van het jaar allemaal mama zijn!

Deel Deze Pagina