djaar wat een geklus bij jou zeg. ik schat je kaartje rooskleurig in. maar ja nig een paar daagjes geduld en ook jij weet meer het word wel ineens een zwanger bedoeling hier
haha, ja zonder klussen geenhuisje, boompje, kindje ! Vorige ronde hebben we ook zoveel geklust maar mocht het helaas niet zo zijn. Ook de ronde daarvoor hadden we achteraf gezien ook op de juiste dagen geklust en was het dus ook niet raak. Daarom ben ik nu ook weer zo bang dat het niets word. Maar we hopen nog steeds samen zwanger te zijn met alle tempmeiden.
Ha ladies. Een vrije dag vandaag en ik heb maar een beetje uitgeslapen. Ik kan maar niet in slaap komen de afgelopen dagen. Maar dat is zo gek nog niet. Inmiddels voel ik me al aardig zwanger...heb continue blosjes op mijn wangen en zelfs een beetje een gevoel van verhoging. Ik krijg mijn boterhammetje amper weg ( ben nog niet misselijk, maar eten staat me een beetje tegen) en tja de (.)(.) zijn aauuwwwwww. Maar wél superzacht. Bijna zou ik zeggen"kneedbaar. Maar liever niet hoor Vandaag moet ik naar de afvalpoli. Ik heb de afspraak laten staan. Wellicht kan die dame me ook adviezen geven om zo min mogelijk aan te komen tijdens de zwangerschap, want ik ben nogal zwaar. @ Djaar: het ziet er bij jou wel bemoedigend uit , zeg! Verder een warme groet aan alle dames en een dikke knuffel aan hen die het even nodig hebben!
heleen ik ken je gevoel hoor. ik loop nu ook met moeite een broodje op te eten *ben als een kwartier bezig maar het wil niet* drinken daar in tegen gaat heel vlotjes
Ohh...zie je..ik heb exact hetzelfde. Drinken gaat nog prima. Dus ik zorg in ieder geval dat ik goed blijf drinken en zat zelf al te denken aan vloeibaar eten..zoals wat yoghurt ofzo. Ik zal dat morgen eens proberen. Misschien gaat dat makkelijker. Nou ja...als het hierbij blijft hoor je mij niet klagen, hoor!
Ow gelukkig geeft ie posi aan... ja was het zo grappig haha...En goedzo dat je later nog een keer de test doet...Hoop dat die ook posi is...en ja dan gewoon daar vanuit gaan, is alleen maar goed voor je gemoedsrust
Mijn temp. is niet gestegen deze morgen. Dus ofwel gebeurt dit morgen nog ofwel is er toch geen eisprong geweest (en was ovutest toch niet positief) ofwel is het omdat ik oraal meet (maar goed, dat zou met sterk lijken omdat ik het al heel deze cyclus zo doe en je de verschillen dan toch zou moeten merken). Weet dus niet wat ik er van moet denken...
He Britt, wat erg voor je meis. Ik heb helaas in het verleden hetzelfde meegemaakt. Bedenk goed wat jezelf wil. uiteindelijk ben ik pas met 14 weken gecurreteerd omdat het zh het eerder niet wilde doen. Maar als je de keus hebt en je bent nu nog steeds niets verloren. Dan zou ik voor een curretage gaan. Ik voelde daarna zo'n opluchting. Dat we eindelijk weer opnieuw konden beginnen en dat we niet meer om de zoveel weken terug moesten naar zh enzo. Er komt zo veel rompslomp bij kijken. Ik kan alleen maar zeggen volg je gevoel. Heel veel sterkte. xxx Joyce
@ all: Mijn temp is ook niet echt gestegen. als ik nu hogere temps voor morgen in zou vullen, verschuift mijn eisprong weer! Kan niet goed zijn.......vanavond nog 1 keer klussen, maar denk dat het weinig zin heeft. Heb nu geen positieve ovutest meer (sinds gisteren), maar temp gaat niet omhoog........ @ Bereke: ik krijg volgens mij een ander kaartje als ik jouw FF link open, want daar is je temp gestegen naar 36.3 zie ik. En jij schrijft dat ie niet gestegen is......
Sorry loe, ik bedoelde eigenlijk dat hij wel iets gestegen is maar geen 0,5 graden. Dus eigenlijk niet genoeg om een eisprong aan te duiden of ben ik mis?
Hoi, ja da's mis. Ga maar eens twee dagen de temp invullen van ongeveer 36.5. Waarschijnlijk krijg je dan een kruis.... Volgens mij moet hij minimaal 0.2 stijgen en dan drie dagen boven je basale (gemiddelde temp van voor de eisprong) blijven. Datis de belangrijkste stelregel. Dus niet 0.5 in een keer.
Jullie hebt toch niet zo'n spermatest gedaan? Die zijn niet echt betrouwbaar namelijk bij ons gaf ie een goede uitslag terwijl we heel slecht zaad hebben. Zou het dus niet al te serieus nemen.
@natjes: ja, volgens mij is je ei geweest hoor! @britt: heel veel sterkte! xxx Nog maar 5 dagen en dan mag ik al weer testen... spannend!
Loe, als ik voor morgen en overmorgen 36.3 of 36.5 ingeef (dezelfde temp als vandaag) dan krijg ik een een kruis in stippellijnen op 13/1. Dus als mijn temp. nu hoog genoeg blijft dan zou ik toch een eisprong gehad hebben?
En loe sorry hoor maar nog een laatste vraagje : waarom krijg ik een stippellijn? Zie op de andere meiden hun kaartje telkens gewoon volle rode lijnen.
ik heb begrepen als je geen informatie verder invult, over postieve ovu testen, baarmoederdingen of andere zaken, dat ie dan altijd een stippellijn geeft. Kweetniet meer wie dat zei, kweb misschien......
Nou heb er wel een positieve ovutest instaan en ook wel hier en daar iets ivm afscheiding. Dus dan zal het toch betekenen dat er nog twijfel is, vrees ik. Bedankt voor jullie hulp in elk geval!