Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Bereke,

Als je je afscheiding weghaalt en alleen je posi ovutest laat staan, krijg je denk ik wel een dik kruis. Probeer maar even...

@Loe, nee Mosa zei dat :)

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Britt: Meis hele dikke knuffel lieverd! *Knuffie*

3. Loe

Loe Niet meer actief

@kweb, oeps sorry.......:)

@ mosa: zeg, wanneer gaat die temp van ons nu eens omhoog dan? Ik heb er echt weinig vertrouwen meer in, in die van mij dan.......zou echt zo vreselijk jammer zijn, we hebben zo goed geklust deze maand......

4. Loe

Loe Niet meer actief

@ springmuis: zit naar je tempkaartje te kijken, wat er heel erg spannend uit ziet...........

5. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    wat is het hier rustig vandaag.
    Ik mis een paar van de vaste meiden tot nu toe. Zul je zien dat ze vanavond gezellig zitten te kletsen als ik weer thuis aan het werk ben (koken, wassen, poetsen etc)

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @loe; jij hebt ook een hele hoge basale temperatuur zien ik. Lijkt me lastig om dan het ei te vinden.

7. Loe

Loe Niet meer actief

Hoi Djaar, ja hoog he. Maar ik slaap ook lang, misschien ligt het daaraan. In oktober is mijn temp na de eisprong naar 37.4 gegaan, hoger heb ik nooit gehad. Maar ik zie m nu niet eens naar 37.1 of 37.2 gaan! :(
    Ik ga ook maar even iets anders doen, ben er erg op gefocused merk ik.......

8. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ik ben juist hier om iets anders te doen. wil niet bezig zijn met wel of niet zwanger maar zoek gewoon een kletsmaatje om mijn dag om te krijgen.

9. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ik zit op mijn werk (maar er is weinig werk dus te veel internettijd), en jij gewoon een vrije (mid)dag ?

10. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Wies, veeeel succes gewenst voor de volgende ronde voor jullie. En een dikke knuffel!

@ Afrola, oh ja ik had er wel iets van mee gekregen idd, sorry ik ben zo vergeetachtig de laatste maanden :( . Mooi dat je nu wat rustiger bent zonder het tempen. Dat heb je soms ook wel gewoon even nodig. Ik hoop dat voor jou volgende maand tempen niet meer nodig is natuurlijk.

@ Britt, heel veel sterkte. Kan me voorstellen dat het héél wat met je doet als je zoiets te horen krijgt.. :(

@ Springmuis, gezien je vorige kaartje zou vandaag dan je NOD zijn als je uitgaat van je langste LF... Verschrikkelijk die onzekerheid zo..

@ Wendy, ben benieuwd hoe je ovu testen eruit zien, want als je nu nog positieve ovu test heb lijkt het me sterk dat je ei al is geweest meis..

@ Natjes, zie er goed uit je kaartje ik denk wel dat je ei is gesprongen. Ben benieuwd hoe je temp morgen is.

@ Djaar, als je testdrang krijgt denk dan aan 1 ding, als er iets zit dan blijft het wel zitten! Ik vind voor je NOD testen echt eng.. En als je zwanger bent dan heb je straks gewoon een goede test en geen wazig streepje die je nu dan al zou kunnen krijgen ;) .

@ Sylvia, heel mooi kaartje!

.....

@ ALL. Ik zit nu op dag 16.. En me lijf doet gek.. Ik voel me bijna nooit meer zo ongesteld, maar nu vandaag AHHh me buik. En ja ook nog steeds bloedverlies op dag 16.. Gisteren gekke steken boven de schaamstreek, wat kan dat zijn? En gisteren had ik echt de hele tijd honger, ik had net me eten op en me maag borrelde alweer.

Nu vanmorgen tempen, schommelde steeds tussen 36.3 en 36.4 dus ik heb 36.35 aangehouden. Ik was zo moe dat ik ben blijven liggen en om 12 u tempte ik weer voordat ik me bed uit stapte en me temp was 36.0 ? Me temp gaat ALTIJD 0.1 omhoog als ik 1 uur later temp of 0.2 als ik 2 uren later temp. Dus me temp zou eigenlijk rond de 36.7 moeten zitten om 12u. Ik een ovu test gedaan, en een hele lichte teststreep dus er zit geen ei aan te komen. Ik snap er helemaal niks meer van :confused: :confused: .

En over de HA, I'm working on it. Gesprekken met me vriend gehad, nu kijken wanneer hij vrij kan krijgen. Wil 'm wel mee hebben, want hij snapt lang niet wat dit allemaal inhoudt zonder eisprong. Hij denkt dat je medicijnen krijgt en dat het dan klaar is. Dus ik ben ermee bezig.

M'n kaartje: [​IMG]

11. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

aargh manne die kunnen er wat van :(
    ik zit op een virtuele petsite in een groepje gezellig te kletsen. zijn een paar zwanger en 1 net bevallen en wat gewone moeders en heeeeeel perongeluk 2 verdwaalde mannen. ik had gistere verteld dat ik dus posi had getest..... en ik heb daarstraks ff op de bank gelegen omdat ik het zuur kreeg en misselijk was. dus dat zeg ik daar.... 1 van die mannen ineens ooohw dan ben ik ook zwanger want ik ben ook misselijk. ikke ja hoor jonge jij bent ook zwanger. van een bier buik :p :p komt die ander jongen er aan is het veilig om de groep binnen te wandelen? want ik hoor dat het een echte vrouwen middag is geworden en dat er 1 hier wat hcgtjes rond loopt te gooien . ik heel droog ja dat deed ik maar B heeft alles op gevangen voor zijn kamer olifant... de vrouw van B ligt helemaal dubbel :p :p

12. Klussertje80

mptje ik zou haast gaan denken dat je zwanger bent :oops: en wat fijn om *met een vergroot glas* te lezen dat je toch naar de ha gaat zodra je ventje de tijd heeft!

13. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    my precious ik wil je niet onder druk zetten, maar dit kan niet goed zijn hoor. Ik zou de ha bellen en meteen vragen voor een doorverwijzing naar het zh dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
    Heel veel succes.

xxx Joyce

14. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @MP: wat goed dat je stappen onderneemt voor de HA! ! En het zou nog steeds kunnen dat het simpel te behandelen is hoor en misschien heb je wel een eisprong, maar is ie undercover ofzo...
    xxx

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Wat is er weer veel gekletst....

@ MP, goed dat je naar de HA gaat!

@ Springmuis, en hoe was je temp vandaag?

Groetjes, Nijntje

16. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    wat ik nu toch heb.......

ik voel gewoon een beetje vocht uit m'n ***** lopen (al twee keer) en beide keren bleek het een beetje slijmerige afscheiding te zijn. Heb ik geloof ik nog niet eerder gehad na eisprong.

Zou het samenhangen met steekjes van gisteren (heel licht) en een licht trekkend gevoel (5 sec) in mijn onderbuik ?

17. Klussertje80

djaar jij volgt nijntje helene en mij gewoon :p
    best wel raar eigenlijk nu mijn bannertje

18. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ik hoop het zo maar wachten duurt zo lang. Misschien voel en zie ik wel dingen die er helemaal niet zijn.
    Maar nu na 7 maanden zonder pil zou je toch zeggen dat ik mijn lichaam moet hebben leren kennen.

Enne ik vindt je nieuwe look je FANTASTISCH staan, hou vol en ik hoop jullie snel te volgen. [-o<

19. Klussertje80

ik bid voor jou Djaar *en alle andere meiden * dat jullie snel mogen volgen....
    ik ga nu snel in bad en dan gaan me man en ik vanavond ff uit

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Sinds gisterenochtend niet meer langs kunnen komen, dus heel veel om bij te lezen.

@ Loe, wat ontzettend vervelend dat je gisteren zo verdrietig was! Hopelijk voelde je je vandaag iets beter! En ik hoop dat je temp morgen omhoog gaat! Een hele dikke knuffel van mij in elk geval!

@ Djaar, supermooi kaartje zeg!

@ Afrola, fijn dat je weer op het wachtbankje zit! Lekker dat je een best regelmatige cyclus hebt!

@ Klussertje, wat zie ik nu :confused: Een zwangerbanner?! Wat goed zeg! GEFELICITEERD!!! Ik ben heel blij voor je en hoop dat nu eindelijk alles goed mag gaan!

@ Springmuis, nog steeds een hoge temp zie ik :) Wel heel jammer dat je gisteren een negatieve test had! Het verbaast me eerlijk gezegd ook wel op basis van je kaartje. Maar hopelijk komt het alsnog! Ik duim in ieder geval nog steeds ;)

@ Sammie, wat een goed nieuws :D Toch een hele opluchting lijkt me dat het zaad goed is! Nu maar hopen dat dit jullie ronde wordt!

@ Sylvia, mooie stijging had je vandaag en een mooi dipje op 6 dpo! Ook voor jou duim ik!

@ Bereke, welkom hier! Als je maar altijd oraal tempt, dan is het volgens mij wel zinvol hoor! Rectaal is betrouwbaarder, maar met oraal tempen zie je in ieder geval wel een patroon en dat is vaak het belangrijkste.

@ Strijkkraal, wat ontzettend fijn dat alles goed was met de HSG! Wel vervelend dat het heel pijnlijk was, maar nu heb je het weer lekker gehad! Hopelijk is de progesteronwaarde nu ook goed!

@ Leonie, hopelijk komt je eisprong nog écht snel! Je temp is wel een stuk stabieler gelukkig, misschien een goed teken?

@ Sanne, knuffel!

@ Wies, wat spannend dat jullie binnenkort weer gaan beginnen met de terugplaatsing! Hééééééél veel succes alvast, deze keer moet het gewoon lukken! Ga je ook weer tempen?

@ Britt, jeetje :( Dus toch slecht nieuws! Ik heb gisteren nog wel aan je gedacht. Wat ontzettend klote zeg! Was het eindelijk zo ver, loopt het zo af :( Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel! Succes met de beslissing!

@ Maar, op welke dag van je cyclus zit je nu eigenlijk? Hopelijk helpt het niet-tempen! En wat fijn dat de zaadtest helemaal goed was! Toch een fijn gevoel lijkt me! Oeps, ik lees nu het berichtje van Desiree :( Maar dat hoeft in jullie geval natuurlijk niets te zeggen!

@ Kweb, hopelijk komt je eisprong binnen een paar dagen!

@ Wendy, dag 9 lijkt me wel érg vroeg hoor! Maar misschien heb je afgelopen zondag een andere nacht gehad, dat je temp daardoor hoger was?

@ Hellen, fijn dat je je nu al zwanger voelt :)

@ MyPrecious, ik snap echt helemaal niets meer van je kaartje! Fijn dat je zo goed bezig bent met je vriend! Is wel zo fijn als hij ook weet hoe of wat, en helemaal fijn als hij meegaat naar de afspraak! Kunffel!

@ All, Jemig, dat was een hoop bijlezen :confused: Mijn temp lummelt ook maar wat verder, ik weet ook niet wat het is. Gevoelsmatig heb ik echt het idee dat mijn eisprong geweest is, maar zonder tempstijging zal dat toch niet het geval zijn. Wel jammer, want dan weet ik ook niet of hij nog komt of hoe lang deze cyclus dan wel niet gaat duren. We klussen in ieder geval verder en we zien het wel. Gelukkig ben ik érg druk op mijn werk, dus te weinig tijd om er nu echt mee te zitten. En er is toch niets aan te doen, maar we zullen we weer zien.

Deel Deze Pagina