lieve schatten van moedernatuur MP aller eerst wil ik jou heeeeel veel sterkte wensen en wat de ha ook zegt laat je niet afschepen zoals al gezegt hoort hij/zij jou een gyn verweizing mee te geven. doet ie dat niet blijf net zo lang door gaan tot ie het wel doet en wss gaat de ha jou ook clomid voor schrijven clomid zorgt er voor dat er een eisprong geregeld word. annaoniem wat verschrikkelijk rot 2 mk's vrij kort achter elkaar MUIS en DJAAR jullie zijn gewoon zwanger en volgen nijntje heleen en mij gewoon. POOKIE bedankt voor de felicitatie MAMARIA welkom bij de club uuuuuuuuhm verder weet ik het niet XxX Deeske
@kweb; kijk maar eens naar mijn/ons kluspatroon van deze en de vorige ronde. Ook bij mij is het soms vechten en moeite doen om te klussen. Het valt ook mij zwaar soms om het om de dag vol te houden. Maar wat ik merk is dat het kijken naar een **film vaak wel helpt om in de stemming te komen. En eerlijk is eerlijk als je de mannen zelfs in hun slaap gaat "verwennen" zijn ze er als de kippen bij (moe, ziek of wat dan ook) Probeer het maar eens. Wat bij Djaarman de knop om heeft gezet was waarschijnlijk mijn onregelmatige cyclussen en mijn totale reddeloosheid en overstuur zijn als ik ongi wordt. Daardoor besefte hij pas echt hoe groot de wens en het verlangen is. Gelukkig heeft hij na enige uitleg wel door dat er heeeeel weinig kans is en ook echt niet elke maand (zoals menig boekje onze mannen voorschoteld) @ de dames die denken geen eisprong te hebben als ze op dag 18 nog niets merken of positesten, gewoon volhouden, mijn eisprong komt ook erg laat maar blijkbaar komt ie wel. Mijn ongi is altijd 1 week en heftig en duidelijk slijmproppen dus het kan wel.
Goedemorgen meiden, @ Springmuis, ik ben erg benieuwd naar je temp vandaag! @ Kweb, wat vervelend hoe het gisterenavond bij jullie is gegaan! Het is ook wel heel lastig om het nu allemaal leuk en 'spontaan' te houden, maar om zwanger te worden is het toch belangrijk om op ongeveer de juiste dagen te klussen. Maar gisteren was alleen maar extra toch? Hopelijk lukt het vanavond wel! Een dikke knuffel in ieder geval, want dit is niet zo leuk! @ Djaar, mooie temp weer! @ Loe, een kwartiertje tempen maakt niets uit! Maar wat een mooie temp! Nu lijkt het toch wel sterk op je eisprong! *BLAAS* * BLAAS* @ All, vandaag is mijn temp weer gedaald Ik snap er niets meer van. Inmiddels is mijn vriend ook snotverkouden dus ik hoop dat we het klussen kunnen volhouden. Gisterenavond in ieder geval gelukt. Als mijn eisprong nog komt, dan is het mijn langste cyclus tot nu toe, ik had zo gehoopt op eentje van begin 30 dagen. Dan was mijn nod alweer bijna! Fijne dag allemaal!
@Mosa; hopelijk zet de verkoudheid niet dusdanig door dat het alles in de war schopt. Daarnaast hoop ik dat je ei snel komt, misschien morgen gezien je temp van vandaag?!
@ Djaar, ik hoop het! Maar ik heb wel vaker deze temp gehad, dus ik zie het wel. Toch is het vreemd dat ik me lichamelijk al anderhalve week voel alsof ik m'n eisprong heb gehad. Kun je zien hoe je lichaam je in de maling kan nemen hè?!
@mosa; het is inderdaad niet leuk. Ik heb in deze laatste ronde vaak veel helder en rekbaar slijm gehad. Dat maakt het helemaal stom om te ontdekken wanneer eisprong is (heb dit keer geen ovutesten gebruikt, daar ben ik achteraf ook blij mee). Ik hoop zo voor je dat je ei snel opduikt en dat je dan ook fit bent. Vanmorgen kreeg ik van Djaarman nog advies om me ziek te melden (ben niet ziek maar heb onwijs hoge temp). Mijn reactie was dus zo van en waarom dan ben toch niet ziek ?! Nou hij vondt maar dat ik met de griepepedemie thuis moest blijven in deze fase om risico's uit te sluiten. (wat is het toch een schatje). Gisteren vroeg ik hem of ik de liefde van z'n leven was, zegt ie nee ?!?!?!?! Dus ik kijk wat vreemd en vraag ? Krijg ik een aai over mijn buik en het commentaar; de liefde van mijn leven is daar. zucht.............. was het maar echt zo dan wordt het zo mooi .........
Gisteren vroeg ik hem of ik de liefde van z'n leven was, zegt ie nee ?!?!?!?! Dus ik kijk wat vreemd en vraag ? Krijg ik een aai over mijn buik en het commentaar; de liefde van mijn leven is daar. ======== Djaar echt en man om trots op te zijn. mijn vente gistere ineens ook Dessje in jou buikje groeit nu iets en dat kan niemand van ons afpakken ik kijk hem aan..... schat ben je ziek hij zo nee maar weet nu zeker dat je het meent dat je zwanger bent dus moet ik weer extra lief voor je zijn. daarna heeft ie ff met me buik geknuffeld en een kusje gegeven op me buik en is daarna gaan slapen. ik heb verder bijna de hele nacht wakker gelegen omdat ik geen draai/houding vinden kon. ======== Ik zit nu alleen nog met 1 ding waar ik niet over uit kan.... ik heb positief getest maar volgens een week tot week kalender kan ik nog niet zwanger zijn. hoe kan dan me test positief zijn?
@klussertje80; ik zou denken de test geloven en anders eens bij de huisarts langsgaan om een bloedtest (kunnen ze toch aan hcg waarde ook een tijdsbestek aflezen ofzo?) Lief toch die mannen. Maar jij bent al zwanger en ik moet nog een week wachten voordat ik kan testen. Heb er weinig vertrouwen in dat ik zwanger ben moet ik je eerlijk zeggen
Meiden, Heb al de hele dag rare steken in mijn eierstok, dus dacht laat ik maar een ovutest doen, en er is nu al een tweede streep zichtbaar. En dit na heel de ochtend 1 pakje drinken, maar wel maar 1 uur niet geplast... Hij is in het echt iets donkerder dan op de foto... Door testen of gewoon wachten.. ik temp niet meer, ik wou pas beginnen met ovutesten rond dag 16 aangezien mijn vroegste ei op dag 18 geweest is...
@sammie; persoonlijk hecht ik meer waarde aan temperaturen dan testen. Ik begin gewoon vanaf dag 10 te klussen en hou dit vol totdat ei duidelijk geweest is.
@klussertje80; ik zou denken de test geloven en anders eens bij de huisarts langsgaan om een bloedtest (kunnen ze toch aan hcg waarde ook een tijdsbestek aflezen ofzo?) ===== Djaar me ha zou me al terug bellen omdat ik een vraag had ivm me oxzasepam gebruik tijdens zwangerschap. Dus ik had het hem zo voor gelegt dat ik volgens week tot week kalenders niet zwanger zijn kan. zegt de ha weet dat een week tot week kalender heel leuk is als je een cyclus van 28 dagen hebt maar gezien jij dus wel duidelijk je eisprong hebt gehad op 30dec ben je nu idd gewoon 2,5 week zwanger en geeft de test dat aan. maar toen vroeg ik hoe hij dat nu dan zeker kon zeggen dat ik me ei gehad heb zegt ie zo nou ja je zegt me net die dag veel steken gehad te hebben in je buik de 29ste draadjes slijm en vanaf de 31ste veel waterige afscheiding nou dat is gewoon een duidelijke eisprong. dus ik kan eindelijk weer op me lichaam vertrouwen *niet voor 100% natuurlijk maar we zijn op de goede weg
Dit kan betekenen dat die onderweg is. Morgen weer testen en als die dan duidelijker is, binnen 24 tot 48 eisprong. Klussen maar.
@klussertje80; zie je wel en als je nog twijfelt dan komt het wel aan het licht bij de verloskundige bij een echo, ik ga er vanuit dat je daar toch ook al een afspraak hebt staan.
Dag Dag Alles goed hier? @Meiden die willen dat ik test: Ik doe het echt niet hoor Iedere keer die teleurstelling is $#$%^@ en dat wil ik mezelf en natuurlijk mijn liefje besparen, dan heb ik liever onzekerheid hihi liefssss
@klussertje80; zie je wel en als je nog twijfelt dan komt het wel aan het licht bij de verloskundige bij een echo, ik ga er vanuit dat je daar toch ook al een afspraak hebt staan. ==== nee die ga ik maandag bellen en ik blijf onder controle van de gyno al zei me huisarts zojuist dat dat niet eens nodig is omdat me bmi net goed is voor de vk dus me afval race doet het goed
muisje ik vind het knap hoor dat je liever in spanning zit. ik kan dat echt niet dat merk je nu maar weer maar ik verwacht wel dat je zwanger bent ik hoop het gewoon voor je en ook voor djaar
Heeej klusvriendin! hoe voel je je? maarruhh...jij bent toch ong 3 weken en 4 dagen zwanger? dat kan toch gewoon bij de week tot week? kussieee