als ik het goed heb heb jij zaterdag als testdah toch? Ik zou volgende week woensdag wel kunnen maar wacht tot volgende week vrijdag (hoop ik)
Nee op dit moment heb ik geen testdag..ik wacht denk ik tot 3 feb. dan ga ik weer naar de FA dan kan ik het voorleggen.. dus moet nog even 2 en halve week wachten haha klinkt wel erg ver hmz.....
@springmuis; ik heb een vraag. Ik zie dat je al in ronde 28 zit. Ook ie ik aan je kaartje dat je temp nu in tegenstelling tot de vorige ronde heel stabiel en hoog is. Heb je in al die andere rondes ook al eens zo'n stabiele en hoge temp gehad ?
Nee die zijn allemaal wisselvallig geweest, kwam zelfs maar 1 tot 2 keer op de 37.0 per cyclus en nu zit ik er dagen overheen.. dus dat is ook al zo raar..
dan heb ik je verward met iemand anders (kan ook niet anders met zoveel meiden hier) Wauw, hoop dat je niet eerder in de verleiding komt dan.
hihi ik had volgens mij wel gezegd dat ik van t weekend ging testen, maar dat gaat dus niet meer door ik durf het gewoon niet
ik vondt het ook al merkwaardig. Viel me op omdat ik zelf nu ook voor het eerst (totaal van 3 rondes ?!) zo hoge temp heb. Gek genoeg had ik de vorige rondes voor het slapen gaan lager dan de ochtenden en nu lijk ik wel koorts te hebben voor het slapen gaan. Heb gewoon kleffe zweethandjes en voel me soms gloeien.
hahaha we shall see ik zeg nu wel heel stoer dat ik niet test, maar zo stoer ben ik niet hoor haha dus ik kan elk moment die test pakken maar ik doe het niet [-(
lijkt wel of iedereen weg is hier. wel gezellig zo even in de pauze (is al een half uur voorbij) Ik ben ook zo'n heilige hoor. Ik heb woensdag dus mijn NOD en zeg dat ik vrijdag ga testen ! We gaan elkaar gewoon helpen om het vol te houden, enne van mij mag je ook volgende week samen met mij testen hoor.
Haha ja moet even kijken of ik dat wel echt volhoudt of dat mn ongi er dan niet al is, anders zeg ik... Doen we! hihihi
Dames, wat is week tot week? Klussertje, heb je te vroeg getest dan? Ik had vorige week ook 2 streepjes met sensi-test maar negatief met kruidvat. Ben gewoon ongesteld geworden. Wel op dag 36 zeg maar. Ik had nog een vraag over het tempen, moet je persé op het zelfde tijdstip tempen of maakt een half uur eerder niets uit, als je niet uit je bed bent geweest? Ik moest zo nodig pissen, ik hield het al vanaf 5 uur op. En om half 7 ben ik maar gegaan. Temp was 36.3 Om 7 uur nog eens getempt en toen was het 36.5 Gewoon 36.3 aanhouden? die had ik gisteren ook.
even wat anders. als ik te brutaal ben zeg het me dan. ik zie dat je 21 bent en al 28 rondes gehad hebt dus waarschijnlijk al vroeg begonnen. Nu ga ik er vanuit dat je wens er is, je zaakjes voor mekaar hebt en je partner ook duidelijk achter je staat. Wat ik me afvraag is hoe je huisarts, gyn. en natuurlijk ouders omgaan met je kinderwens? Ikzelf ben 31 en mijn omgeving kan niet wachten (weten niet dat ik begonnen ben met proberen) en zelfs mijn huisarts besloot dat het wellicht beter was om mijn vriend niet in te lichten over het stoppen met de pil en er gewoon een 'ongelukje' van te maken. nogmaals, als ik te brutaal ben dan hoor ik het wel. Gaat me eigenlijk om de vraag of je met 21 en vruchtbaarheidsproblemen ook serieus genomen wordt
Ik vind dat wel een goede vraag. En zeker niet brutaal. Ben daar eigenlijk ook wel benieuwd naar. Zegt je HA dan bijvoorbeeld, je bent nog jong je hebt nog genoeg tijd om zwanger te raken of?
@mamaria; ikzelf gebruik een oorthermometer (ligt naast het toilet) en meet uit gewoonte als ik naar toilet ga (de hele dag door). Ik schrijf de temp op van 7.00 maar kijk wel als ik om 6.00 ga plassen en om 7.30 als ik de deur uitga (gemiddeld scheelt dat tussen 6 en 7.30 zo,n 0,1, maar soms + en soms-) echter voor mij kan ik nu wel duidelijk de temp voor en na ei bepalen (achteraf dan natuurlijk)
Ik doe het rectaal. Maar mijn man vroeg zich af of ik hem wel 'diep' genoeg deed omdat de temp zo laag was. Hij vond dat niet normaal, maar volgens mij is 36,3 niet raar ofwel? Ik heb bij ff nu gewoon 36,3 aangehouden. De eerste die ik heb gemeten. Maar op ff kan je trouwens niet voor rectaal kiezen, alleen oraal of vaginaal> Welke moet ik dan kiezen?
ik heb geen idee, weet alleen dat in oor als niet betrouwbaar wordt gezien (ik houd stug vol!) en waarschijnlijk is mijn temp wel wat hoger als gemiddeld. Misschien dat iemand anders je vraag kan beantwoorden
Hoi hoi! tuurlijk mag je dat vragen idd alle zaakjes zijn voor elkaar, anders was ik er nooit aanbegonnen, als ik niet zeker wist dat ik het kindje iets kon bieden. De doktoren gaan er heel normaal mee om, iig ik heb niet het gevoel dat ze me anders behandelen als iemand die 5 of 10 jaar ouder is, ik word dan ook serieus behandeld. wel weet ik dat ik toen ik bij de huisarts zat voor het eerst ik een verwijsbrief mee kreeg voor de FA en dat er boven in iets stond (gewoon al voorgedrukt wat op al die papieren staan) dat als de vrouw "jong" is en na een jaar nog niet zwanger is er dan nog wel even kan worden aangekeken, oftewel, het heeft nog niet echt veel haast, maargoed wij waren alweer langer dan 2 jaar bezig en dan word je als de sodemieter die molen in gegooid en alles moet zo snel mogelijk gebeuren, vandaar dat wij binnen 3 weken al wisten dat bij mij alles goed was en bij mijn lief niet. zo hoop dat het een beetje duidelijk is
@muis; is me helemaal duidelijk, ik hoop dan ook dat alle "jonge" meiden dit zo ervaren als ze in deze situatie terecht komen. vindt het wel knap dat je op zo'n leeftijd zo'n sterke kinderwens hebt. Zelf heb ik dat nooit gehad, zelfs niet de drang naar een partner. Ben dan ook pas laat aan de man geraakt hihi en mijn kinderwens heb ik daarna pas gekregen
en nu weer genoeg over dit onderwerp. Ik zit hier op mijn werk en wil zo graag naar huis en een flink stuk gaan wandelen. de zon schijnt zo lekker. Maar ik weet dat ik in het donker naar huis ga en dan op de bank blijf hangen.