Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Mijn HA en GYN daarin tegen zijn het er helemaal niet mee eens dat zo'n jonge meid als mij een kinderwens heeft, maar we hebben alles goed voor elkaar, en het blijft altijd nog onze keuze...

2. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @sammie; wat jammer dat jij deze ervaring hebt. En inderdaad jouw leeftijd was me ook opgevallen (daarom heb ik best bewust mijn leeftijd niet vermeld).
    Ik ken meer meiden die al zo vroeg zo zeker zijn. Helaas zijn er een paar daarvan niet klaar voor het ouderschap (als je dat al ooit bent) financieel gezien.
    Maar ik oordeel over niemand dus you go girl!
    Hopelijk gaat het snel lukken voor jullie.

Wie is er trouwens niet zo posi over huisarts of gyn?

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Beide vonden ze dat ik te jong was, maar hier is echt financieel alles goed geregeld!

4. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    heb je de indruk dat ze je nu ook minder goed/snel helpen of laten ze hun persoonlijke menig buiten hun expertise ?

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik merk bij de gyn wel heel erg dat wat hij zelf vind ook mij zo behandeld.
    Zo wil hij me niet verder helpen tot ik 10 kilo ben afgevallen(ben 174 en 78 kilo) en 2 jaar ouder ben...

Noch maak ik nog steeds afspraken, want hij mag me niet beoordelen naar leeftijd maar naar wat er medisch mis kan zijn.
    Mocht hij me in Februari weer niet helpen schakel ik mijn zorgverzekeraar in, betaal niet voor niks 150 euro zorg per maand.

De huisarts zei als jullie het goed voor elkaar hebben vind ik dat goed, mocht er wat zijn kun je hier terecht.
    Wat moet hij er anders van zeggen, hij mag me niet verplichten op onze kinderwens uit te stellen.

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ik denk dat je de juiste instelling hebt.

en over dat gewicht, ik ben 1.76 en weeg 88 kg dus........ afvallen is voor mij ook een wens maar ik merk dat me dat juist weer niet lukt nu ik met deze kinderwens bezig ben. Ben er van overtuigd dat ik op het moment dat ik weet dat ik zwanger ben wel bewuster met eten bezig kan zijn. En ja dat zou nu al moeten.

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland

8. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Mosa; ja soms is het echt een lieverd.
    En al die klachtjes....ik denk soms wel eens dat ik het voel omdat ik het wil voelen. Waarschijnlijk voel ik dus gewoon niks. En die temp, ik vind het ook onverklaarbaar maar er zijn wel gekere dingen gebeurd. Dus; IT AIN'T OVER UNTILL THE FAT LADY SINGS !

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hihi, daar heb je helemaal gelijk in Djaar!
    Succes met wachten dan maar :)

10. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    Ik moet wel lachen om die leeftijdverhalen. Als ik 88 zie staan, bijvoorbeeld achter de naam van Sammie dan denk ik...
    damn, in 1988 deed ik mijn 1e communie, ik word oud :)

hihi

11. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    dat heb ik ook wel een beetje maar met Djaarman is het exact hetzelfde. Die beweert al te kunnen fietsen toen ik nog zijwieltjes had :confused:

12. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Heeej klusvriendin!
    hoe voel je je?
    maarruhh...jij bent toch ong 3 weken en 4 dagen zwanger? dat kan toch gewoon bij de week tot week?
    =====
    volgens de week tot week kalender kan ik nu nog niet zwanger zijn maar volgens de kalender van hier wel.
    -------
    en mosa *dacht mosa* ik vertrouw nu echt op me lichaam
    -=-=-=-=-=-
    wie was hier nu ook bekent met de kruitvat testen maar waren daar nergens meer te krijgen?
    ik heb zojuist een extra doosje gekocht voor wie nodig heeft.

13. Klussertje80

mamaria ik heb zelf in 89 mijn comuni gedaan en idd dan kom ik zo heel veel jonge meiden tegen die dan of al moeder zijn of nu al bezig zijn met zwanger worden en dan heb ik zoiets van ben ik dan te laat of zijn hun zovroeg?

14. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    Allebei.
    Zij zijn er nu aan toe, ik was dat op mijn 20ste niet. Wij zijn gewoon wat later rijp. Haha
    Ik moest laatst denken. Ik ben bijna 30 met een dochter van 1.
    Die meiden zijn over 10 jaar 30 met een kind van 10. Wat een vershil he?

15. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    let even op dat we niet in de leeftijddiscussie raken dames!

Leeftijd kwam ter sprake door een zeer interressant gesprek wat ik met springmuis had. Ik ben erg blij met haar openhartigheid en die van sammie! Ter verduidelijking het ging mij om de vraag hoe de MMM reageert als je zo jong bent en met je wens in de MMM terechtkomt.

Maar die communie is voor mij nog wat langer geleden geloof ik hihi

16. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    o ja mijn kinderen gaan niet gedoopt worden dus die hebben dat communie-gedoe niet

17. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @mamaria; kun je na gaan als ik geluk heb is mijn oudste kind (wij willen er twee) bijna 8 als ik 40 wordt en Djaarman zal dan 43 zijn.

18. Klussertje80

ik was dat op mijn 20ste niet
    =====
    ik had op me 20ste niet eens een vriend :oops:

19. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    oh, ik ben absoluut niet uit op een discussie. Zoals ik al zei, ik was gewoon later rijp.
    Als zij er nu klaar voor zijn dan is dat prima.

20. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    Mijn moeder was 31 (vader 36) toen ze mij kreeg en 34 (39) toen ze mijn broer kreeg.
    Ik heb daar nooit hinder van ondervonden. Ze waren wel ouder dan de ouders van vriendinnetjes maar dat was alles.

Deel Deze Pagina