Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Mijn moeder was 19 en vader 21 toen bij ons de eerste kwam.
    Ik heb een zus van 22 ben zelf 20 en een zusje van 18 ;)..

De eerste keer was ik zwanger op mijn 16e maar is toen een miskraam geworden...
    En woon al sinds ik net 16 was uit huis...

Mijn vriend is bijna 28 en zijn broer 25.
    Zijn moeder is 52 en vader 54.

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Wat is er hier veel gekletst! En vooral over leeftijden! Ik denk altijd maar zo, het maakt niet uit hoe oud je bent, als je er maar klaar voor bent om goede ouders voor je kind te zijn. Ik maak op mijn werk (juf) regelmatig mee dat wij de ouders op moeten voeden... Dus ik wil dan niet weten hoe die ouders hun kinderen opvoeden....

Groetjes, Nijntje

3. Loe

Loe Niet meer actief

och, ik voel me ook oud als dat nu zo opgenoemd wordt. Ik ben 33, mijn mannetje is 35.......had het gewild misschien 2-3 jaar eerder, maar toen had ik nog niet echt supermoedergevoelens. Speelt ook mee dat ik mijn man pas op mijn 29ste heb leren kennen!
    Mijn ouders waren 27 en 29......(hebben er geloof ik wel anderhalf jaar over gedaan)

4. Niet meer actief

Je bent zo oud, als je jezelf voelt!
    En zolang het voor jezelf en je partner goed voelt, moet je vooral niet naar andere luisteren.

Ik hoor juist heel vaak dat m`n mannetje oud is en dat hij traag zaad zou hebben enz enz.

Zelfs vandaag weer iemand op m`n werk.
    "Ben je nog niet zwanger, je moet maar eens met een ander naar bed gaan dan zal het wel lukken, die van jouw heeft gewoon oud en traag zaad"

Nou leuk om te horen, ik probeer er voortaan niet meer naar te luisteren, maar ondertussen wordt het wel gezegt, gemeend of ongemeend.

5. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Jeetje Wendy, wat een klote opmerking van die persoon...

Je kan toch niet zo over iemand gaan praten.. Ze moesten het zelf allemaal maar zo eens meemaken met alle onzekerheden!

6. Niet meer actief

Ja die persoon had ook al gezegt dat hij mij zo zwanger zou kunnen maken.
    Lekker bluffend en ik heb steeds meer een hekel aan dat soort mensen die zo praten.
    :thumbdown:

Ik wil een kindje van m`n man, niet van iemand die met z`n l...u..l.... praat. :oops:

7. MyPrecious

Heeft diegene zelf wel een vrouw/vriendin? Bluffende mensen heb ik ook zo'n hekel aan, maar om nou over zoiets te gaan bluffen.. Ze weten gewoon niet hoeveel pijn het doet! Bah, ik zou ze zo een stomp voor 't hoofd geven.

8. Niet meer actief

Ik houd me dan ook groot hoor, soms zou ik wel eens willen zeggen hoe het voelt, maar dan laat ik een zwakke plek zien en dat gun ik ze helemaal niet.
    Dat zijn ze niet waard om m`n zwakke plek te zien.

9. MyPrecious

Ja idd, dat is ook de enige reden waarom je je groot zou houden.. Maar je zit er wel weer mee hé dan..

Ze beginnen bij me schoonfamilie ook te vissen en praatjes over een eventuele zwangerschap bij mij.. Ook van die nare grappen. En dan denk je echt, jullie moesten eens weten! Zo was mijn 2e kerstdag verpest, en dan zeg je maar niks.

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Inderdaad een k#t opmerking!
    Vrienden van ons gingen redelijk vroeg trouwen, want ze wilden snel kinderen. Kregen ze elke keer te horen "en nog niet zwanger?" Toen ze na 1,5 jaar zwanger raakten, ging het mis. Nu zijn ze, gelukkig al weer 14 weken zwanger (ruim een jaar na de mk). Maar mensen weten niet wat ze zeggen! Ze denken er niet eens bij na. Toen ik een tijdje terug niet lekker was, kreeg ik continu te horen "ben je zwanger?" Wij zijn niet eens lang bezig geweest, maar toch gaat zo'n opmerking je storen. De mensen wisten niet eens dat we bezig waren... Ik zei toen elke keer maar "als je getrouwd bent en je voelt je niet lekker, ben je zwanger...". GRRRR ik werd daar op een gegeven moment zo boos over!

11. Niet meer actief

Ja soms is het toch wel zwaar om niets te kunnen/mogen/willen zeggen.
    M`n ouders weten wel dat we bezig zijn, maar ze vragen gelukkig nooit ernaar.
    Ik ben daar wel heel heel blij mee.
    Klinkt best raar, maar dat is wel.

Grappen hoor ik ook dag in dag uit, best erg en ja ik lach maar gewoon mee, maar van binnen kan ik soms wel janken.

En ook als ik nu voortaan hoor dat er iemand zwanger is wordt ik een beetje boos, niet dat ik het iemand anders niet gun, maar gewoon dat is een gevoel.
    M`n mannetje zegt dat het allemaal goed komt, dus daar gaan we maar vanuit.
    Maar we zijn hier allemaal om zwanger te raken, en als het dan niet zo snel en gemakkelijk gaat is dat toch een beetje en domper.
    En ik heb steeds meer het gevoel dat er iets met mij is ipv misschien met de zaadjes van m`n man.
    We zitten pas in ronde 9 en ik weet dat de huisarts had gezegt ga van 2 jaar uit ivm endometriose in de familie, maar toch had ik dit eerlijk gezegt niet verwacht en had ik al wel een dikke buik verwacht. :oops:

12. Niet meer actief

Ja erg storend is dat ja.
    Ik hoor het ook vaak hoor

"ben je nog niet zwanger?"
    "hebben jullie wel sex?"
    "je mannetje heeft oud zaad?"
    "spuit hij wel in het goed gaatje?"
    "wil je wel zwanger worden?"
    "van zuigen wordt je niet zwanger hoor?"
    "kom maar eens mee, ik zal je wel eens zwanger maken!"

Nou ja ga zo maar door. :(

13. MyPrecious

@ Nijntje, Oh dat kan ik ook wel begrijpen dat je daar gek van wordt! Zo zullen sommigen ook wel oordelen over ons als ik ooit zwanger mag zijn, dat we niet getrouwd zijn. Ik vind het al lang belangrijk dat het tussen mijn vriend en mij goed zit, trouwen zegt me weinig..

@ Wendy, Snap wel dat je er blij mee bent dat je ouders niks vragen. Het is toch echt iets van jullie 2 en als je ergens mee zit kun je nu tenminste ook bij jou ouders je verhaal kwijt. Denk ik, of niet? Ik zit er ook over na te denken om het toch maar tegen mijn ouders te zeggen, vooral nu ik straks naar de HA ga.. Dan wil je toch je verhaal wel ff kwijt..
    Ik snap ook hoe je je voelt dat het misschien aan jou ligt. En weet ook hoe je je dan kan voelen, ik heb zo ook 0% kans. Als je je niet vertrouwd moet je gewoon naar de HA stappen weer om te controleren op endo. Dan weet je ook zeker hoe en wat er in je lichaam gaande is, misschien maak je je wel onterecht zorgen over jezelf. Je man heeft wel de leeftijd dat hij zijn zaad zou laten controleren zonder dat jullie al een jaar bezig hoeven zijn denk ik.. Of zijn jullie daar weleens achteraan geweest? Ik wil me nergens mee bemoeien, maar vroeg het me zo af.

14. MyPrecious

Oh Wendy wat een rot opmerkingen :( .
    1 Staat nog zo in me geheugen van 2e kerstdag: Zit je vol? Ik: Ja, ik zit wel vol ja! HÉ HOREN JULLIE DAT **** IS ZWANGER > door de hele kamer... Schoonmoeder in shock..

15. Niet meer actief

Nou ik kan gelukkig wel bij m`n mama terecht, m`n papa is meer afstandiger op dat gebied.
    M`n mannetje heeft al 3 kindertjes verwekt dus het zou goed moeten zijn.
    2 kindertjes bij z`n ex van 18 en 11.
    En hij is donor geweest bij een lesbi stel van ons.
    Daar heeft hij een kindje verwekt en die is nu 2,5 jaar.
    Voor lebi stel heeft hij toen in potje klaatgekomen zeg maar, en hun zelf ingebracht.

Dus je zou denken dat dat wel goed moet zitten, maar wie weet kunnen we altijd nog eens laten nakijken het is tenslotte 2,5 jaar geleden weer. ;)

16. Niet meer actief

Jemig dat is ook weer zoiets ja, dat doe je gewoon niet.
    Toch raar dat mensen zo doen, ik vraag me dat vaak af, waarom mensen dat doen.

17. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hey lieve meiden,

Nou wat leeftijden betreft kan ik dan ook niet achterblijven. Ik ben 28 mijn vriend 29. Mijn moeder is 55 en mijn vader 69. Mijn oudste zus is 43. Mijn vader heeft 5 kids uit een vorig huwelijk en samen met mijn moeder 2 kids.

Meiden is moet ff iest van me afschrijven en hoop dat dat hier even mag. Vandaag zo`n k*tdag gehad. Eerst kreeg ik op mn kl*te en werd beschuldigd dat ik een roddel de wereld in heb geholpen op het werk. Zal de details besparen, maar voel me er echt k*t onder. Ben eigenlijk woest, maar heb besloten dat maar even op zn beloop te laten. Ik ga er volgende week wel even mee naar personeelszaken. Ik laat het niet over mn kant gaan dat ik een negatieve aantekening in mijn dossier krijg.

Daarna belde mijn zus met slecht nieuws. Ze was met mijn ouders mee naar het ziekenhuis gegaan omdat mijn vader last had van zijn rib. Nu is gebleken dat de kanker weer aan het groeien is en het nu waarschijnlijk is uitgezaaid naar botkanker. Maandag krijgen mijn ouders de uitslag van de foto. Dat kon er dus ook allemaal nog wel bij. Heb gevraagd of ik morgen vrij mag. Ik trek het even niet nu....

Tot overmaat van ramp had ik vandaag een nega ovutest, dus die van gister was toch posi (nieuwe foto staat in mijn album)...en natuurlijk niet geklust gister. Gelukkig was vriendlief zo lief dat hij net na mijn test nog even wilde klussen, gewoon voor de zekerheid. Je zou zeggen: daar staat je hoofd toch niet na. Nee dat is ook zo, maar we wilde ook de kans niet laten schieten en het is ook wel een goede afleiding. Mn mannetje bleek gister een slechte dag te hebben...nouja, kan gebeuren. Was gister gewoon een beetje balerig....

Wat me eigenlijk bevreemde is dat ik vanmorgen geen tempdip had, maar een stijging van 0.1 graad... wat denken jullie daarvan?

Sorry voor mijn egoberichtje. Volgende keer zal ik weer netjes reageren op iedereen ;)

18. Niet meer actief

Wat naar allemaal zeg, wat een dag voor jouw.
    Ik hoop dat je vader toch goed geholpen kan worden.
    En je werk, laat het even rusten ja misschien wel beter nu.
    Je bent misschien nog goed op tijd voor je eitje hoor, wie weet springt hij pas vandaag of morgen.
    Heel veel succes meid, en een dikke knuffel. :)

19. Niet meer actief

Sorry meiden ik ga naar bed, m`n wekker gaat om 4 uur morgen weer af dus ik wil nog even goed slapen.
    Ik spreek jullie morgen hoogwaarschijnlijk weer.

Iedereen heel veel succes en allemaal die een dikke knuffel nodig hebben.
    ** DIKKE KNUFFEL**

20. Loe

Loe Niet meer actief

@ Kweb: meiddddddddddd....................nou scheld hier maar raak hoor. Heb je alle reden toe. t zit je niet mee. Wat betreft je vader, geniet van hem zolang als het kan. Ik heb in de thuiszorg (niet op de vloer, maar anders, kwam wel bij mensen thuis) veel mensen gezien met uitgezaaide longkanker, t is niet goed. Maar dat wisten jullie natuurlijk ook. Die roddels zijn gemeen. Jeetje zeg. Heb echt met je te doen.

Ik ga morgen voor je duimen en voor je blazen! Oke?

Knuf van deze Nemo

Deel Deze Pagina