@ Wendy, ja dan zou je wel zeggen dat het goed moet zitten bij je man.. En dat zegt niet dat het bij jou niet goed hoeft te zitten, dat wil ik er niet mee zeggen. Zwanger worden is aan 1 kant al gewoon geluk hebben als bij beide alles goed zit. Je moet maar net op tijd zijn voor je ei en dan moet het nog 's blijven zitten als het bevrucht is. Die mensen die in ronde 1 zwanger zijn hebben gewoon zo'n geluk.. Heb wel een vermoeden waarom mensen zulke "grappen" in het openbaar gaan maken. Aandacht tekort. En met dat in me hoofd kan ik er niet eens kwaad om worden ze zijn zelf al zielig genoeg. Weltrusten meid! @ Kweb, dikke knuffel meis.. Ik maak nu ook kanker mee in de familie en wat is dat een onzekerheid.. En als het je vader is komt het nog dichterbij. Ik duim voor je vader... En over je nega ovu test, de wonderen zijn de wereld nog niet uit hé en als het goed is moet je ei nog springen of is vandaag gesprongen. Dus te laat hoef je eigenlijk niet te zijn.
dank jullie wel, lieverds... Ja ik denk ook dat mijn ei vandaag is gesprongen. Vorige ronde 2 posi testen gehad en de dag na de 2e test gesprongen, toen was mn test ook weer nega. Aangezien die vandaag ook nega is, denk ik dat vandaag mn springdag is geweest. Gister om 18.00 uur posi getest...nou kleine berekening zegt dat ie 24 uur later springt, dus vandaag om 18.00 en om 18.45 geklust....dat kan nog wel hihi. Nu is het afwachten. We hebben er alles aan gedaan en anders volgende ronde weer. Met mn vader is het afwachten. We wisten al dat het niet meer te genezen was, maar hij was bij de laatste controle in november zo "gezond". De arts was er ook super tevreden over, maarja, dan in zo`n korte tijd zo`n grote verandering. Ze gaan nu starten met bestraling om in elk geval de uitzaaiing kapot te stralen. Blijft zowieso afwachten en natuurlijk genieten we van elk moment. Morgen maar even naar mn ouders toe....
Zo, even Wie is de mol kijken en er zijn gelijk twee pagina's bijgekletst Wat een rotopmerkingen kunnen mensen maken zeg! Dat snap je ook echt niet! Ik zou zelf altijd oppassen met wat ik zeg, want je weer maar nooit in wat voor situatie mensen zitten! Wendy, bij jou slaan de opmerkingen echt helemaal nergens op! Hoe durven mensen zeg! Ik heb er gelukkig niet zo'n last van en de meeste mensen denken geloof ik ook niet dat wij al bezig zijn. Mijn ouders weten het dan wel, en met hen heb ik het er ook wel vaak over. Maar dat vind ik wel prettig eigenlijk. @ Kweb, jeetje zeg, wat een rotnieuws over je vader Je vertelde pas al wel dat je vader meer klachten had, maar dit is wel heel verschrikkelijk! Hopelijk valt het allemaal nog mee maandag, of is dat ijdele hoop? En dan ook nog gedoe op je werk! Balen zeg, hopelijk wordt het snel opgehelderd en is het allemaal minder erg als dat het nu lijkt. Maar als je ovulatietest vandaag negatief was, wil dat niet per sé zeggen dat je eisprong vandaag was hoor! Misschien is hij juist morgen wel en hebben jullie dus precies op de juiste tijd geklust. En hier mag je altijd je verhaal kwijt hoor! Een hele dikke knuffel!
@ Kweb, meid wat een vervelende dag voor jou vandaag! Heel veel sterkte en hoop dat jullie en je familie veel steun hebben bij elkaar, samen met je vader en dat het goed komt met hem! Morgen wordt je dag vast weer beter, doe het lekker rustig aan morgen! Ik denk ook dat jullie goed en veel hebben geklust hoor! Het kan zelfs al 6 dagen voor eisprong, dus... komt goed! Kweb, ik heb toch nog even een vraagje aan je hoor misschien heb je er na vandaag niet zo'n zin in, dan zeg je het maar, oke? M'n 3 ovu testen zien er heel toevallig precies hetzelfde uit als jou bovenste 3 ovu testen van januari 09. Zou m'n eisprong dan nog komen denk je? Als dat zo is dan ben ik wel super optijd begonnen met testen... na zo'n lange cyclus achter mij..
@ kweb: ik zag net je ovu testen van november. CD 18 en 19 waren posi testen, dag 19 is toen ook je temp. omhoog gegaan, daarna omlaag en pas daarna helemaal omhoog. Heb je dus nu hetzelfde als vorige cyclus
hey meiden, We zullen zien wat de toekomst opbrengt. Mosa ik denk dat het ijdele hoop is, maarwe zullen moeten afwachten. Maar wat die ovutest betreft, zou toch raar zijn, als ik gister een posi test heb....of althans zo lijkt het toch en dan vandaag nega en dan mss morgen weer posi....nouja, ik zal morgen er nog wel even een testje tegenaan gooien....maar hoop toch dat mijn temp morgen mooi zal stijgen leonie, gezien je lange cyclus zou ik niet vreemd staan te kijken als jouw ei zich toch elk moment gaat aandienen....hou hoop meis en lekker doortesten tot ie mooi posi is.... muisje, bedankt voor de knuf en natuurlijk voor jou ook een knuf. Ik las dat je niet gaat testen van het weekend maar wacht tot ...euhmm, wat was het?... 2 feb. Knap hoor...ik had echt allang getest, maar ik heb goede hoop voor jou Lieverds ik ga lekker slapen... tot morgen maar weer xx
@ Kweb, je zult het inderdaad moeten afwachten met je vader, sterkte in ieder geval! Ik bedoel trouwens niet dat je ovulatietest morgen weer positief is, maar dat je eisprong misschien morgen is. Maar het blijft even afwachten wat je temp morgen doet. Slaap lekker!
MEIskjes ik heb nu geen tijd om te lezen maar moet wel ff mijn hart luchten. MIJN EI is alweer VOORBIJ Nu al, veel te vroeg.......... En we hebben heel slecht geklust de laatste dagen dinsdagavond en toen pas vanmorgen weer. Ik hoop nu maar heel hard dat het weer een fopei is maar ik ben er bang voor. De ovutest van gister was ook iets lichter dan die van woensdag. Maar geen van beiden echt knalposi............ Nu eerst maar weer een dagje werken! Misschien daar stiekum een ovutestje doen. Tot vanavond
@Kweb; wat een nieuws zeg. Wat heb jij een rotdag gehad gisteren. Weet dat er hier aan je gedacht wordt en je hier steun kunt vinden en je verhaal kwijt kunt. @Wendy; ook voor jou een stevige knuffel, laat de uitspraken van de minder wijzen op aarde je niet kwetsen! @MP; altijd verstandig om je ouders te vertellen over je wens, je problemen en gevoelens! Je zal merken dat als je het verhaal aan hen verteld hebt dat ook de stap naar de ha makkelijker zal worden. Wellicht wil een van je ouders zelfs nog mee om je te steunen (en ook je vriend uiteraard). @Muis en Mosa; hoe is het vandaag met jullie? @all; wat een ochtend zeg. Hoge temperaturen die constant wisselen (van 37,6 tot 37,3), te laat de deur uit, een auto die rare dingen deed (piepjes en lampjes) en dan op mijn werk aankomen en een aantal sites geblokkeerd hebben?! (gelukkig niet deze) Mijn temp is dus nog steeds prachtig hoog (voel me ook warm, heb s'avonds gloeiende bovenbenen ?) Verder heb ik nergens last van geloof ik.
Hoi, Ik ben even vanuit m`n werkplekje. Ik heb een temp. daling en ik hoop dat het een eitjes-temp. is. Vanmiddag weer even testen met ovu. Ik heb er nog 2 testen dus ik zou blij zijn als ik hem vandaag positief is. Ik heb goede hoop, heb ook al enkele daagjes buikpijntjes. (ei-pijntjes) Groetjes Tot later allemaal.
Goedemorgen! @ Wendy, ik ga voor je hopen, veel succes! @ Djaar, wat heb jij toch een prachtig kaartje Je bedoelt het nieuws over die hoogzwangere op weg naar het ziekenhuis? Heb net even gekeken nav jouw zinnetje. Vreselijk. @ all: kijk nou, vandaag weer 37.2. Tis heel wat voor mij. Als ik nou maar een ei heb en mijn LF langer dan tien dagen is, ben ik blij.........zwanger worden is natuurlijk helemaal het summum, maar als alles goed werkt, ben ik sowieso al heel blij!
@ kweb: sterkte! Ik zit vlak voor mijn vruchtbare periode (denk ik). Ik heb natuurlijk een aantal maanden niets bijgehouden, maar meestal komt mijn ei ergens tussen CD14 en CD19 tevoorschijn. Mijn temp verraad nog niets, aan ovu-testen begin ik niet meer (ze worden nooit goed postieif, altijd vage streepjes). Sorry als ik mensen vergeet, maar als je een dag niet leest, zijn er gelijk 7 pagina's (!) bijgekomen ... en ik kan maar 1 pagina terug met een reactie.
@Loe; hopelijk was je ei gisteren of vandaag, volgens je temp zou het kunnen zijn. Ik hoop met je mee @Strijkkraal; hopelijk gaat het goed en over die ovutesten ik heb er ook veel gebruikt maar altijd vaag en weken aan een stuk knalpositief (volgens mij dus erg onbetrouwbaar)
Hallo lady's ik ben er ook weer. gistere geen fut meer om uberhaubt iets neer te pennen. deze ochtend toch weer een testje gedaan ik wil jullie het zo graag laten zien... deze was donkerder als 3 dagen terug maar man lief heeft de camera mee naar zijn werk voor de website van zijn werk.... vandaag is de opening van het pand waar hij alle electro heeft gedaan. dus weer geen foto Kweb meis allereerst voor jou een hele dikke knuffel. Djaar meis jij bent gewoon zwanger dat kan niet anders. UUUHm verder weet ik het niet meer. Wat betreft van die rare opmerkingen. daar ken ik ook nog wel een leuk verhaaltje over.... toen ik laatst zwanger was *november* had ik dat tegen 2 excollega's gezegt.... ik ben daarna nog heeeeel vaak in het efteling theater geweest maar iedereen liep me straal voor bij dus ik was zo blij dat ze het toch voor zich hadden gehouden. maar niet dus. afgelopen woensdag ging ik samen met ventje naar de sound * ja alweer* en ik werd door de een na de ander gefeliciteerd voelde me zooooo rot. zelfs spelers van de sound wisten het. ik kon wel janken maar tegelijkertijd ook wel gezegt dat het toen is misgegaan maar wss weer terug zwanger ben. ze schrokken allemaal van het nieuws dat het was misgegaan en wenste me heel veel sterkte toe.
Goedemorgen meiden, @ Pookie, dat zou inderdaad jammer zijn als je eisprong al geweest is Maar misschien is dinsdagavond wel genoeg? Ik hoop het voor je! @ Djaar, nog steeds zo'n mooi kaartje zeg! Ik ben erg (jij natuurlijk helemaal!) benieuwd hoe het afloopt! Maar ik heb goede hoop! @ Wendy, zou inderdaad een mooie eisprong-dip zijn! @ Loe, fijn dat je temp hoog gebleven is! Nog één dagje hoog en je krijgt een kruis denk ik! Helaas ga ik nog steeds niet met je mee @ Strijkkraal, veel plezier met klussen dan! @ Klussertje, heel goed teken dat het tweede streepje nog donkerder was dan een paar dagen geleden. Hopelijk kun je er nu een beetje van genieten, en kun je het feit dat het mis kan gaan een beetje van je afzetten. @ All, mijn temp was weer erg laag Ik heb een open rondje omdat ik sleep deprived heb aangeklikt, met een snipverkouden vriend naast je, slaap je niet al te goed Allemaal een hele fijne dag en alvast een prettig weekend!
en kun je het feit dat het mis kan gaan een beetje van je afzetten. ===== dit zou ik pas kunnen wanneer ik de eerste echo gehad heb