Hm..Wat was dit voor nacht? overal waar ik kom op het forum lees ik dat mensen slecht hebben geslapen, ik dus ook constant wakker en dan niet meer kunnen slapen, draaien draaien draaien en dan weer slapen en weer wakker en zo de hele nacht bah! heb nu ook eerder getempt want door dat slechte slapen kreeg ik me toch rugpijn bah! volgens mij gaat mijn temp nu wel langzaam omlaag ben ik bang.
@ Djaar en Mosa, als mijn temp morgen hoog blijft krijg ik een kruis op dag 22! I hope so......... al denk ik zelf dat het toch echt een dagje daarvoor geweest zou moeten zijn. Mosa, je gaat morgen stijgen he! Kom op, ik blaas je omhoog! @ klussertje, ik kan me indenken hoe onzeker je dan kunt zijn. Ik hoop dat de eerste echo heel snel gaat zijn! maar tis natuurlijk heel goed dat de test zo lekker donker is.
aaah springmuis, niet verder dalen hoor. Morgen weer vlot omhoog, kom op! Ik moet nog iets melden.........ik moet zo vaak plassen het is absurd. Ik moet altijd wel veel plassen hoor, met name 's ochtends. Af en aan is het dan. Maar ik was net geweest gisterenmiddag en gisteravond, en ik ga ergens heen, maar moet na 15 minuten weer, en dan ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel nodig! Hebben jullie dat ook weleens?
Hoi dames, Kweb, wat een naar berichtje! Veel sterkte! Hopelijk krijgt iedereen deze cyclus een mooi kruis bij ff en later een positieve zw.test in handen. Mijn temp. was deze morgen gedaald maar zit nog steeds boven die rode lijn. Moet je temp. gewoon boven die rode lijn blijven om ev. een kans te hebben op zwangerschap? Maakt het uit dat je temp. boven die lijn blijft maar wel schommelt? Sorry voor al die vragen hoor!
@ Klussertje, dat snap ik ook wel, helemaal in jouw geval. Wanneer heb je de eerste echo? ====== Vanochtend voor ik naar me werk ging*waar ik nu ook ben * heb ik snel ff gebelt en heb voor 10 feb me eerste afspraak staan
hi allemaal! Nog een paar dagen en dan komt mijn NOD er aan... spannend! @Kweb: jeetje, sterkte meid. xxx (je temp kan morgen ook nog omhoog gaan...)
Goedemiddag meiden, Heb net even bijgelezen: @djaar, meis wat een mooi kaartje. Ik heb ook goede hoop voor je...spannend hoor @Wendy, Zo wat een daling zeg...zou mij niets verbazen als je eitje komt @Loe, gezien jouw posi testen en je stijging, verwacht ik wel dat je morgen een mooi kruis krijgt...zou raar staan te kijken als je temp ineens daalt @syzuQ, jij ook veel suc6 bij het vinden van je ei @klusser, jammer zeg dat mensen dat nieuws niet voor zich kunnen houden. Ze kunnen toch ook wel logisch nadenken dat jij zelf degene wil zijn die het zegt. Ook voor de mensen die je hebben gefeliciteerd, natuurlijk wel lief bedoelt, maar ook voor hun geldt: wacht ermee tot jij zelf komt. Nu gaat het gewoon goed meis, je beebje houdt zich goed vast. @mosa, wat balen zeg...ik was echt overtuigd dat je ei eraan kwam toen je thermometer kapot was gegaan zeg maar. Maar mss dat deze daling wel een aankondiging is. @muisje, jouw daling komt denk ik van de slecht nachtrust...bij jou ben ik gewoon overtuigd van een zwangerschap....(als ik er nu maar niet naast zit) @bereke, dat je temp schommelt na je ei is niet zo heel erg hoor...je ziet het vaker. Op zich mag je temp wel onder de rode lijn komen. Alleen als je richting je NOD gaat en hij gaat dan onder de rode lijn is het niet zo`n goed teken. In het begin, zo ongeveer waar jij nu zit is het niet zo erg. Sommige meiden hebben een hele diepe daling tussen dag 5 en 10 DPO maar dat zou dan op een innesteling kunnen wijzen. Niets om je zorgen over te maken dus. En de vragen zijn ook niet erg, hoe denk je dat wij aan deze kennis zijn gekomen @sylvia, meis jij houdt het ook spannend... vind alleen de daling van vandaag een beetje eng....ik blaas um weer omhoog pfffff pffff pffff @all, mijn ei is gister niet gesprongen temp was 36.6 vanmorgen...0.1 graad lager dan gister. Maar weet eigenlijk zeker dat ie vanmorgen is gesprongen. Heb dezelfde soort buikpijn als vorige ronde toen ik die bloeding had...het is nu alleen iets minder erg, maar erg herkenbaar. Nou, dan hebben we toch nog goed geklust haha. Had gister alleen wat moeite met in slaap komen, door alle ellende van die dag, maar verder goed geslapen. en lang hahaha om 12.00 pas mn bed uitgekomen. Natuurlijk wel om 7.30 vanmorgen getempt. Heel stom, ze zeggen wel eens bij slecht nieuws dat het de volgende dag altijd iets beter gaat, al kun je je dat niet voorstellen. Maar ik voel me wel wat beter dan gister. Het is gewoon een beetje een gat waar je invalt. In november bij de laatste controle was alles nog goed en op de foto was eigenlijk niets meer te zien...en dan 1.5 maand later BAM! wordt ineens de grond onder je voeten weggetrokken. Ik heb mezelf wel gedwongen sterk te zijn voor mn ouders...en proberen positief te blijven. In elk geval tot maandag als de uitslag komt
Update; ovu-test nog altijd negatief grrrrr. Morgen is de laatste test dus ik hoop dat ik hem nog spot.
Mijn temp was vanochtend ook een beetje raar, begon met 36.9, 2e keer 36.8, 3e keer 36.7 en 4e keer 36.8... ik heb dus maar voor 36.8 gekozen... Gelukkig heb ik nog een paar dagen en kan mijn temp dus weer omhoog...
@kwebbeltje, gefeliciteerd meid, fijn dat de test donkerder is, nu op naar een goede echo. @kweb, ik denk dat je echt goed geklust hebt, om de dag is juist heel goed. Die keren dat het bij raak was, was in ieder geval niet die keren dat we het vaker hadden gedaan. Sterkte met je vader. @mosa, irritant die temp van jou, wij willen gewoon een ei zien. @loe, ik denk dat hij morgen wel een eisprong geeft @wendy, wat een aso's met die opmerkingen, gelukkig heb ik daar nog nooit last van gehad maar ik vind het behoorlijk shocking. Dat is bijna sexuele intimidatie. Je dip zou mooi voor je ei zijn, hopen dat je test nog positief wordt. @sylvia, spannende tijden komen eraan! @all.Hier weer ongi, in ieder geval niet hoeven twijfelen ofzo. Jammer maar weer een volgende ronde. Ik denk dat ik rond dag 10 weer begin met tempen.
@kweb; laten we hopen dat je ei vandaag springt, dan heb je in elk geval goed geklust. Ik ben blij te horen dat het je vandaag beter gaat. natuurlijk gaat het de komende dagen met ups en downs maar uiteindelijk gaat het zoals het gaat en kun jij er weing aan doen. Blijf positief maar eerlijk naar jezelf en je ouders. @Silvia; we blazen hier al op volle kracht hoor!
Ja ik ben toen ook boos geworen op die 2. ===== Mijn oppas kindjes zoooo lief hun papa had gezegt dat ik zwanger was *van november* heb ze daarna niet meer gezien. vandaag kom ik daar aan oppas waar is baby. ikke heel rustig gezegt dat baby nog in me buik zit. doen ze me truitje om hoog en gaan ze met zijn 2tjes mijn buik luisteren ohw baby slaapt geven een kusje en zeggen slaap lekker baby oppas
Hoi meiden! Spotting gesignaleerd, althans dat denk ik, bij het voelen van BM was mn slijm niet meer wit of doorzichting maar heeeeel licht bruin achtig, moeilijk te omschrijven, iig geen rood of roze maar ik ga er nu dus vanuit dat ik ongi word vandaag of morgen zet het door.
@ Djaar, ik vertel het dan zoiezo pas nadat we bij de huisarts zijn geweest. We gaan zoiezo nu wel naar de HA, volgende week een afspraak maken. Ik kan het wel gaan rekken maar daar wordt het ook niet makkelijker van. Heb mijn vriend ook mogelijkheden uitgelegd wat er nu allemaal dan waarschijnlijk staat te wachten en hij begint het nu wat te beseffen dat ik niet zwanger kan raken zo. En op de 1 of andere manier valt er een last van me schouders dat ik nu weet hoe en wat er kàn gaan gebeuren. Jou temp is heel erg mooi trouwens! Super. @ Wendy, zo laat dat maar een super ei zijn! @ Loe, zo ziet het eruit als een eisprong afgelopen dinsdag. @ Klus, ahh zulke mensen heb ik ook zo'n hekel aan de niks voor zich kunnen houden.. Snap dat niet hé. Maar fijn dat je test nog positiever was super. @ Mosa, hmm wat vervelend zo.. En ik weet ook niet goed wat ik nu over je kaartje moet zeggen omdat die teveel op mijn kaarten gaat lijken .. @ Berbel, jammer van de ongie. Succes in deze ronde! @ Springmuis, zou het kunnen dat je ei later was?... . @ All, oma waar ik het een tijdje geleden over had ligt weer in het ziekenhuis. Ze houden haar nu kunstmatig in leven