@Molly & Jes: wow, misschien een innestelingsdip! @Wies: veel succes bij de IUI! @Ikdus: ik denk dat je ei is gesprongen op dag 22! En super geklust!
Aquilegia: jouw kaartje lijkt wel veel op die van mij! (tot nu toe). En laten we hopen dat die van mij en Molly weer omhoog kruipen!
Oh nee, toch niet echt Aquilegia, ik ben in de war vandaag! Bijna een botsing en nu zit ik thuis met pijn in mijn keel!
Goedemorgen dames. Hier gisteren dus een daling van - 0.3C, en vandaag een lichte stijging van + 0.2C. Irritante ik vraag zich dan af waarom het nou niet gewoon + 0.3C stijgt. 1 heel klein bruin flubje, het kan 2 kanten opgaan. Feit is wel dat ik de vorige keer pas 14 dpo ben begonnen met tempen (en dus nog steeds mijn basale temp niet precies weet), toen steeds rond de 37 C zat, en nu er steeds net ietsjes onder, wat me toch een negatief gevoel geeft. Kan uiteraard niets anders doen dan afwachten en doorgaan met leven. Dat ging me gisteren goed af, wordt vandaag moeilijker, maar ga wel afleiding zoeken.
Molly, ik zou nog even niet te veel waarde hechten aan je temp en het niet vergelijken met de vorige keer. Toen was je zwanger en dan kan je temp net nog een tikje hoger zijn. Laat je niet gek maken hierdoor. x
Meiden ook ik zit nog steeds met de nodige vraagtekens bij mijn cyclus. Echt ik weet het niet meer, hoe kan dit nou zo lang duren voordat ik nu eens ovuleer. Oke een beetje stress kan het negatief beinvloeden maar zolang dan? Word er een beetje moedeloos van, ook van mijn vent trouwens nog steeds geen actie en na zelf wat pogingen gewaagd te hebben, heb ik het voor nu maar even opgegeven en kan het me allemaal even niks meer schelen. (Sorry )
jeetje mieke, wat een ...situatie zit jij! Ik moet eerlijk toegeven dat het bij ons op het moment meer mijn schuld is. Heb zo vaak last van mn buik, misselijk en doodmoe! En tegen mn zin in heb ik ook geen zin in! Maar waar blijft dat eitje van je nu?
Molly, ik had vanmorgen besloten dat ik het maar laat zoals het nu is. Ik kan me er erg over opwinden (van binnen) en daar heb ik niks aan. Pooh, ik vraag me ook af waar dat eitje blijft, normaal dag 14-15-16 en nu? En jij hebt toch een beter excuus om geen zin te hebben hoor. En ik denk dat jouw man daar meer begrip voor zal hebben
Hallo, ik hoop dat iemand hier iets meer over triphasec pattern afweet. Ik heb me helemaal sufgezocht op het net, maar er is eigenlijk niet zo heel veel over te vinden. De een zegt dat je dan waarschijnlijk wel zwanger bent, de andere site dat het niets uitmaakt. Ik zal mijn kaartje hier plaatsen en ik hoop dat iemand weet wat deze tweede verhoging inhoudt.
@mieke, ja weet je, als ik een eitje zou hebbenzou ik en soort sex monster worden. Denk ik...hahaha Maar ja, na een jaar zonder ei.... Ben gewoon ongelovelijk moe en ga eerder naar bed dan mn vriend. Die komt pas na middernacht..
Mieke: he wat vervelend! En wat een rare cyclus! Hopelijk springt je ei snel en hebben jullie dan geklust! Havefun: geen idee helaas, ik heb er niet zoveel verstand van... Nieuw kaartje in mijn album! Nu maar hopen dat mijn temp hoog blijft!
ik heb ruzie met fertility friend :x nu zegt het ding ineens dat ik 3DPO zit, terwijl ik daar niets van geloof (dan zou ik een erg korte cyclus hebben). al met al is het deze maand allemaal een beetje vreemd en heel anders dan normaal. bah, waarom moet een lichaam telkens veranderen wat dat betreft. Mieke wat een rotsituatie zeg.. ik hoop echt dat je toch nog snel een ei krijgt hoor! wat dit is echt niks! snap wel dat je er doorheen zit. zijn er trouwens nog mensen die ook de BMM voelen? ik probeer het telkens maar het is alsof ik er niet bij kan.. met veel moeite lukt het soms maar ik weet niet hoe ik kan voelen of ie open of dicht is. Hij(zij) is niet heel hard ofzo maar weet niet of ie open of dicht is.
Hoihoi, Hoe gaat het hier met iedereen? Ik ben al een tijdje niet echt actief geweest hier. Ik heb deze maand ook nog niet getempt. Ik wordt er een beetje moe van. Ik weet dus ook niet hoe mijn cyclus deze maand zal zijn, maar maakt me ook niet uit. Ik zie wel. En ik ga vandaag lekker mijn verjaardag vieren. Maar ik wil hier iedereen succes wensen met het vinden van jullie ei en anders het wachten. xx Joyce
Jent gefeliciteerd! Je hebt gelijk hoor Pooh! Ik kan ook nooit lang boos blijven, dat zit niet in mijn aard. Havefun, op FF kun je wel eea lezen over een triphasic pattern, ik heb er ook eens eentje gehad, helaas was ik toen niet zwanger. De omschrijving die FF geeft daar staat ook bij dat het niet zo hoeft te zijn. Klik maar op deze link dan kom je er vanzelf. http://www.fertilityfriend.com/Faqs/Tri ... chart.html
Mieke, wat een vervelende situatie allemaal.. En dat ei wat niet wilt komen! Geen etos meer slikken dus.. Dees, wat een vroeg eitje zeg! HaveFun, een Tripestic nog wat komt meestal pas na 7 of 8 dagen na je ei. Aquilegia, mooie temp heb je hoor. Hopelijk ook één van een zwangere .. Ik heb het even gehad, heb erge ruzie met mijn vriend. En nu staat zijn telefoon uit. Een dag die zo goed begon, lekker naar de huishoudbeurs met me tante en dan moet me vriend het zo verpesten ben er gewoon een beetje vedrietig door