Zo , ik ben weer ff bijgelezen; @Mosa; wat een raar kaartje toch, en nog steeds geen ei. Vreemd hoor.En vannacht slecht geslapen, ik eindelijk eens als een blok...maar lag ook veel te laat in bed. Dus nog knap dat we vanmorgen geklust hebben. @Djaar; wat een lieve vent! Die van mij zegt dat soort dingen niet zo snel, vanmorgen zelfs wat ruzie gehad over het "klus patroon". Ik moet maar initiatief nemen, alsof ik uitmezelf wakker wordt als hij naar bed komt? @klussertje80; ik kon geen kruidvat testen meer krijgen, heb inmiddels weer een voordeelpak via internet besteld. Niet dat ik de zs testen nodig zal hebben deze maand @Wendy; mooie dip, misschien pre-ei dip? En wat die collega betreft dat kan echt niet, misschien eens naar vertrouwenspersoon op werk stappen? @kweb; gatver bah, ook al ellende met vervelende ziektes. Ik hoor het ineens overal om mij heen inc mijn eigen opa Ik leef met je mee meid! Goed dat je je ei "gegrepen" hebt! @Loe; ziet er goed uit! @springmuis; bah spotting......na zoveel hoop toch een teleurstelling. Nu op voor de MMM @MP;Dikke knuf voor jou en oma! Zo zal ik nu echt "bij" zijn.......... Ik ben eerlijk gezegd nog wel sjaggie om het gemiste ei! BAAL BAAL BAAL BAAL BAAL BAAL BAAL BAAL BAAL BAAL BAAL **helemaal nu ik mijn banner hier zie
@ Suzy, klinkt inderdaad erg logisch dat ze de omstandigheden zo gunstig mogelijk willen hebben voor de IUI. Je kunt je inderdaad ook beter voorbereiden op het 'ergste', dan kan het alleen maar meevallen. Wel spannend hoor, die IUI! Hopelijk is het meteen de eerste keer raak, want een pretje zal het wachten dan al hélemaal niet zijn lijkt me! @ Pookie, dan is het zeker knap dat jullie vanochtend nog geklust hebben! Ik zit met een ziek vriendje (en mannen zijn altijd éxtra ziek en zielig ), dus hopelijk wordt er hier vanavond nog wel een klusje geklaard! Inderdaad wel balen dat je je eisprong 'gemist' hebt, alhoewel twee dagen van te voren klussen natuurlijk ook niet slecht is. Maar ik kan me voorstellen dat je liever nog iets extra geklust had.
Suzy Q, succes hoor met de IUI, lijkt mij toch ook erg spannend. Het gaat er inderdaad zeer gecontroleerd aan toe. Maar ja, het ziekenhuis wilt ook gewoon in 1 keer met je klaar zijn @Mosa; O, o een ziek mannetje. Dat is meestal niet zo mooi. Die van mij doet het dan in ieder geval niet. Maar ja wij hebben er sowieso al moeite mee om het om de dag schema vol te houden. Hij is veel uithuizig s'avonds en komt laat thuis en ik ben een ochtend mens dus als hij thuis komt lig ik meestal al in een coma. We proberen nu zelfs maar na avondeten en voor activiteiten klussessies in te plannen
@ Pookie, bij jullie is het dan inderdaad erg lastig om het klussen te 'plannen' zeg maar, vooral als jij al slaapt als hij thuiskomt. Dat hebben wij gelukkig niet! Eergisteren was hij ook al ziek, dus toen hebben we geklust zonder te zoenen Ik wil niet ook ziek worden natuurlijk
Verslaafd niet met 18 keer nee Maar leuk toch dat je er nog steeds zo van kan genieten! ======== Ik wil zelf ook de theater wereld in.... dus wie weet sta ik over een poos ook wel te schiteren mijn zanglessen gaan steeds beter nijntje ik wens je heeeel veel plezier
Ja Eindelijk weekend! Daar ben ik ook echt aan toe. Lekker veel slapen En weer eens op iedereen reageren hier
hoi dames sorry sorry dat ik zo vaak niet ben geweest... ! ik had het gwoon druk met van alles, en mn hoofd stond er even niet naar sorry. maar hoe is het hier allemaal? @kweb.. echt heel naar wat je nu doormaakt, ik weet echt precies hoe je je voelt.. mijn vader is afgelope mei overleden aan een hersentumor, die toen ook ineens uit het niets er was, 10 weken ziek geweest en toen was het over... maar ik ga echt heel erg voor je duimen dat het bij jullie echt beter gaat en dat je vader snel weer beter is! *duim*duim*duim*duim*duim*! @wendy wat een nare opmerkingen!? echt heeeeel erg vervelend zeg! en ik hoop dat je nu een pre-ei dipje hebt! @mosa, hopen dat je eitje toch snel komt! @pookie echt heel erg balen als je je eitje net gemist zou hebben, maar wie weet toch goed genoeg geklusd! hier allemaal niet zo veel byzonders, veel gewerkt, en vanalles gedaan. mn temp was vanochtend in eens weer wat hoger, tzou leuk zijn als het een vroeg eitje zou zijn ,maar ik ga er niet van uit groetjessssssssssss
@ Mosa, balen dat die eisprong van jou uit lijkt te blijven. Je hebt idd wel een vrij stabiel tempkaartje zonder stijging @ Strijkkraal, succes alvast met de IUI, ik kan me ook goed voorstellen dat je opziet tegen het slikken van hormonen. Ik wacht ook altijd zolang mogelijk voordat ik meds ga slikken. Het doet toch altijd meer met je lichaam dan je zo op het eerste gezicht verwacht/denkt. Maar soms kom je er gewoon niet onderuit. En nu sta je helemaal onder controle van de gyn dus dan gaat het vast wel goed! @ Pookie, ontzettend jammer dat je eisprong eerder kwam dan je verwachtte. Maar je bent nog niet kansloos hoor met 2 dagen voor je ei! En hier in de stad zag ik bij toeval dat de zwangerschapstesten van het kruidvat (2 voor 5 euro) deze week weer in de schappen liggen... Ze waren hier ook weken uitverkocht. Dus ws binnenkort bij jullie ook weer. @ Klussertje, 18 keer naar dezelfde musical, dat kost een hoop geld zeg... Ik vind musicals ook heel leuk, maar dat red ik niet hoor... Laat je tezijnertijd wel weten in welke musical je gaat schitteren. Heb je hier alvast een paar fans Zo nu weer even eten...
hee afrola hoe komt het dat je afgelopen ronde niet getempt hebt? ( dat heb ik vast even gemist sorry!) weet je wel of je eitje geweest is? groetjess
@ Klussertje, 18 keer naar dezelfde musical, dat kost een hoop geld zeg... Ik vind musicals ook heel leuk, maar dat red ik niet hoor... Laat je tezijnertijd wel weten in welke musical je gaat schitteren. Heb je hier alvast een paar fans ===== ik ga alleen op last minute of actie ik ga geen volprijs betalen
Laat je tezijnertijd wel weten in welke musical je gaat schitteren. Heb je hier alvast een paar fans ===== dat zal ik zeker doen. het kan ook zijn dat ik alleen voor zang ga ipv musical
@ Sannehai, heb je zeker gemist, maar je had denk ik wat anders aan je hoofd. Geeft niet hoor! Op het eind van mijn vorige cyclus was ik erg emotioneel en was overtijd, temp heel hoog... Dus ik wilde even wat rust creeeren. Bovendien wilde ik rond kerst en oud& nieuw en afgelopen weekend niet de wekker zetten om te tempen... Ik heb echt even mijn gedachten kunnen verzetten. En niet tempen geeft rust . Maar door o.a. slijm en buikpijn kon ik wel bepalen wanneer ongeveer mijn eisprong was (afgelopen zaterdag of zondag) dus volgende week wordt het spannend... Ben jij weer een beetje bijgekomen van je vmk en wil je weer vol goede moed aan de slag?
hee ja hier gaat alles weer zn gangetje hoor, ik denk ook dat ik gwoon ff mn hoofd op wat anders wil zetten en dat heb k nog steeds wel beetje hoor vriendlief zitten ook een beetje te kijken of we misschien wel een hondje willen nemen. maar dat wordt misschien ook wel weer druk als er dan een babytje mag komen. maar we zijn heel positief en gaan er natuurlijk met volle moed weer tegen aan.. khep voor aankomende maand 2 pendels staan dus laten we hopen dat ze uit komen! wij gaan in iedergeval weer flink aan de klus! ik snap dat je ff lekker niet wou tempen, heerlijk is dat ook eh, soms denk ik ook ik stop dr mee, maar ben toch te nieuwschierig! hahaha maar wel fijn dat je wel weet dat je eitje gweest is... afwachten geblazen voor jou dus al weer! spannend hoor! ik duim voor je! doeiii
Wij gaan zondag naar de musical van Joseph in Breda. Dit wordt onze 1e musical. We waren in totaal voor 2e rangs 110 euro kwijt. Ik heb er zoveel zin in.
Ow wendy leuk! Joseph! lijkt mij ook wel een leuke musical! wij zijn er bij 2 geweest, Fame en Grease, Fame vond ik niet zo heel leuk, Grease vond ik fantastisch! ben er anderhalve keer geweest maar volgens mij heb ik dat verhaal al eens verteld haha liefsss Heeey Afrola welcome back girl
hmmmm Musicals, ik ben er werkelijk sinds de lagere school niet meer mee in aanraking geweest. Wij zijn ook wat meer bandjes/festivals mensen. Maar wat niet is kan nog komen!
@ Klussertje, leuk dat je de theaterwereld in wil, hopelijk lukt het je! @ Sanne, jeetje dat is nog kort geleden van je vader! Verschrikkelijk hoor, en allemaal zo snel gegaan Gelukkig kun je toch weer met een positief gevoel de nieuwe ronde ingaan! @ Wendy, leuk naar Joseph! Ik heb die zoektocht gevolgd op tv, was ook erg leuk! Alvast veel plezier! Ik ben ook niet zo van de musicals, maar kan me voorstellen dat andere mensen ze erg mooi vinden. Met een excursie van school ben ik ooit naar Miss Saigon geweest in Londen, maar geloof het of niet, ik ben op ongeveer de helft in slaap gevallen. Dan was ik vast wel érg moe Door het applaus na afloop schrok ik wakker
blegh ik weet niet wat ik heb maar ik heb een onverzadigbare honger...... ik kan de hele dag door eten. Echt niet lekker meer