ik ben ook van de musicals hoor ... Les Mis, Cats heb ik 2 x gezien, Chess, de Phantom, Miss Saigon. Fantastisch. Heb ook op een musical koor gezeten, helemaal geweldig
Bedankt voor jullie berichtjes meiden. We moeten nu afwachten hoe het met me oma zal verlopen.. Ze heeft een tijdje geen zuurstof gehad dus het is zoiezo allemaal al negatief als ze bij zou komen. Ze halen haar waarschijnlijk maandag van alle aparatuur af.. Ze ligt dus in coma en wordt ook nog eens in slaap gehouden.. Het ziet er allemaal slecht uit al zou ze bijkomen wanneer het mag.. Ik kan het me nog niet eens beseffen allemaal..
@mptje heel veel sterkte meid @mosa ja.. heel snel gegaan dames, ik d8 voor de fun ik doe es een ovu testje, en ik zie gewoon weer een 2e streepje staan! zou wel een Heel vroeg aankomend eitje zijn voor mijn doen! maar wie weet natuurlijk eh.. zou leuk zijn we wachten wel weer af! groetjes
MP, heel veel sterkte! Ik ben trouwens nog nooit naar een musical gaan kijken. We hebben dit nooit met school gedaan en zelf heb ik er nog nooit aan gedacht om toch maar eens te gaan. Al lijkt grease me wel heel leuk.
goedemorgen meiden, Nou mijn ei is volgens mij echt gister geweest....heb alleen jullie hulp nodig ivm temp. Ben gister om 01.45 naar bed gegaan...normaal ga ik zo rond 23.00. Heb dus minder nachtrust gehad dan normaal. Had mn wekker wel gezet om 07.30 maar heb daar doorheen geslapen en werd om 08.00 wakker. Getempt en deze was toen 36.9.... om 09.45 heb ik nogmaals getempt om de verloren slaap een beetje in te halen en toen was mn temp 37.1. wat denken jullie wat het beste klopt? of zal ik gewoon het gemiddelde van 37.0 aanhouden?
Goede morgen, Heb denk toch eitjes-dip gehad gisteren. Ik heb bewust gisteren niet geklust en we gaan vanavond wel nog een keer klussen. Ben wel erg benieuwd wat m`n laatste ovu-test vandaag doet, dus at is wel even leuk om nog te zien. Niet dat ik niet zwanger wil worden hoor, maar om gewoon rustig te zijn om het feit dat ik een eitjes-dip heb gehad. Ja hoe leg ik dat goed uit, nou ja misschien snappen jullie me wel. Iedereen een fijne dag vandaag. ps. kweb we lopen samen op geloof ik, samen op de wachtbank.
Goedemorgen allemaal! @ sannehai: mooi zou dat zijnt toch een vroege eisprong. Denken jullie wel goed na over een hond, want het is echt heel veel werk. Meerdere malen per dag lopen elke dag, in weer en wind. En 's ochtends vroeg. Mijn broer heeft een hond en nu een baby, en tis erg druk. Hondje krijgt niet zoveel aandacht meer. Dat verdient zo'n beestje niet. Ik vind als je er voor gaat, ga je ook voor een dier. Heb zelf met dieren gewerkt, dus ligt me echt na aan het hart. Laat het niet zo'n impuls zijn..... sorry, ik wil niet betuttelend overkomen, maar ik heb gezien hoe het soms gaat. Echt zielig. @ iedereen: kijk naar mijn kaartje, ik heb een kruis! Ben overgelukkig. Nu graag iets verder omhoog........... @ bereke: mooi kruis heb jij ook! @ klussertje; hihi. Trek. Nou eh..........banane vult, maar dat stopt als je zo'n hele tros eet. Eh.........sultana en dat soort dingen dan? Of heb je gewoon zin in lekkere dingen? @MP, veel sterkte....... @ Mosa, hoe was je temp vandaag? Ik ga heel hard blazen voor je........ @ iedereen: fijne dag vandaag, ik heb nogal last van hartritmestoornissen, maar de cardio is op vakantie (moet toch echt mijn eigen hebben), dus wachten tot maandag. Dus ik houd me gedeisd t weekend............
@wendy, spannend...denk wel dat het je ei was...en ja we lopen idd gelijk op....balen alleen dat jij zo`n lange LF hebt. Ik mag de 31e testen deze ronde @loe...nou zie je nou dat je ei toch is gekomen...ik wist het mooi hoor...nou welkom bij ons op de wachtbank. @all heb net even zitten spelen met ff en als ik bij mijn temp morgen en overmorgen alvast wat invul, krijg ik een kruis op de dag van mijn posi test (dag 17)....das toch ook raar.... iemand daar een verklaring voor. Mijn temp heeft vandaag toch een duidelijke stijging gemaakt en op dag 17 wassie nog erg aan het bergbeklimmen....soms snap ik niets van ff
@ kweb nog een keer: volgens mij rekent ie echt wanneer je temp boven je basale temp uitkomt.........en dat klopt niet altijd helemaal.........zou dat het niet zijn?
ja maar volgens mij dan wel met 0.2 graden verschil van je basale temp....dus dan zou het nog niet kloppen bij mij. Mijn basale temp is 36.6 en hij heeft steeds geschommeld tussen 36.6 en 36.7. Bij jouw temp klopt het volgens mij wel. Als je bij jou een dag eerder je kruis zet, ben je zeg maar niet met 0.2 graden gestegen... Daarbij komt ook, dat ik gister echt mij ei heb gevoeld....ik hou ook gewoon deze dag aan....
@ Kweb, ik denk eigenlijk dat de temp van 36,9 het meest betrouwbaar is... Verder over eitjes voelen. Ik heb afgelopen zaterdag ook heel duidelijk ei-pijn gehad. En zondag was alles weg. In de rondes waarin ik getempd heb geeft ff mijn eisprong een dag na de ei-pijn aan. Ik vond dat altijd raar, maar eigenlijk is het logisch. Zolang je pijn hebt is je ei nog niet gesprongen, want het doet vaak zeer omdat ie op knappen staat. Dan kan ook je buikvlies geirriteerd raken. Zodra je ei gesprongen is zal de pijn wegzakken. Bij die redenatie is het ws dat mijn ei meestal 's nachts springt en dus ws zondag heel vroeg. En als ik jouw zo beluister, zou bij jou wel eens dezelfde redenatie op kunnen gaan. Gister heb jij je ei gevoeld, vandaag is alles weg, dus ws is afgelopen nacht je ei gesprongen en dat kan dan best vandaag maar dan heel vroeg zijn.... Ik hoop dat je me hebt kunnen volgen
Hoi afrola ik kan je zeker volgen. Maar dan nog zou ff mijn ei veel te vroeg hebben aangegeven. Gister pijn en vandaag tempstijging, zou dus toch inhouden dat ie gister gesprongen is en dat denk ik dus ook. Vorige ronde had ik 3 dagen na mijn ei ineens erge buikpijn. De dokter heeft uitgelegd dat het springen waarschijnlijk gepaard is gegaan met bloed wat voor een bloeding in mijn buikholte zorgde en dus idd geirriteerd buikvlies gaf. Dat was ook met een dag of 2 over. Dus pijn na het springen kan ook nog. Nouja, zoals ik eerder al aangaf. Ik hou het er gewoon op dat mijn ei gister is gesprongen. Mijn temp zegt dat en mn gevoel en de ovutest geeft het eigenlijk ook aan....48 uur na posi test. Gaat er in elk geval om dat ik een ei heb gehad, dat vind ik het belangrijkst.
@ Wendy, mogelijk heb je je ei vandaag... Maar omdat jou temp nogal eens flink schommelt denk ik vooral dat je nog even moet afwachten de komende dagen en het best nog even door kunt klussen (als je daar zin in hebt natuurlijk ) @ Loe, ik denk ook dat je kruis nu goed staat hoor. Maar welkom op het wachtbankje @ Sannehai, aan de klus dus , veel plezier! @ klussertje, je eetbuien herken ik, ik weet nog lang niet of ik zwanger ben, maar niets wat eten betreft is op dit moment veilig in mijn buurt Heb zo'n trek deze week, terwijl ik afgelopen weekend nauwelijks een hap door mijn keel kreeg. Irritant he?! @ all, goedemorgen allemaal trouwens en een heel fijn weekend gewenst! Ik word hier gek van de spierpijn in mijn schouder (nu al een week ) Iemand misschien tips om het te verhelpen? Ik heb draag de hele dag een sjaal, smeer spiroflor en leg er 's nachts een kruik tegenaan, helaas zonder alteveel resultaat. Verder wordt ik gek van alle pms-kwaaltjes, maar ik zou pas eind volgende week ongi moeten worden (al hoop ik natuurlijk van niet!)
O Afrola, ik hoop dat jouw redenatie klopt. Donderdag heb ik veel last gehad van mijn buik.......eigenlijk nog niet gedacht dat de eisprong al zo dichtbij was. En vrijdag was dat een stuk minder. Maar niet helemaal weg, ik heb nu ook nog een beetje een beurs gevoel. Maar als hij donderdagavond/nacht gesprongen is hoeft de klussessie van vrijdagochtend nog niet te laat geweest te zijn! En helaas meer remedies tegen schouderpijn naast wat je al genoemd hebt en ibuprofen ( wat dus liever nu niet gebruikt wordt) weet ik niet. Misschien een goede massage?
@ Afrola, ik zit naar jouw kaartjes bij FF te kijken, maar wat is nu het goede kaartje? Zie alleen die die begint met 24 nov (heel mooi kaartje) en een van 25dec en dan alleen een lijn zonder veel rondjes erin......is dat m dan?
@ Kweb, nee waarschijnlijk heb je wel gelijk. En is je ei gister(avond?) gesprongen. Dat je langer buikpijn kan hebben rond ei weet ik, maar dat is bij de meeste meiden niet het geval. En in dat geval kun je op basis van je pijn niet precies bepalen wanneer je ei is geweest denk ik. Ik denk dat mijn redenatie vooral opgaat wanneer je relatief kort ongeveer een dag ei-pijn hebt... @ Pookie, hoop voor jou ook dat mijn redenatie klopt Heb je meer kans dan je eerst dacht En een massage helpt misschien ook wel, mijn vent heeft al wat geprobeerd, maar misschien is het nu beter om een sportmasseur of een fysiotherapeut in te schakelen... @ Loe, mijn vorige kaartje was idd heel mooi, maar deze ronde temp ik niet (op 2 keer na), maar houd ik wel mijn slijm bij etc. Op basis van mijn slijm en buikpijn en wat andere dingen kan ik volgens mij redelijk goed bepalen wanneer mijn ei is geweest.
hoi dames jammer genoeg ging mijn temp niet omhoog dus helaas geen heel vroeg eitje kon ik ook wel weten eigenlijk door die veel te lichte ovu test.. maar wie weet.. word ie vanmiddag donkerder ofso dat zou natuurlijk erg leuk zijn! @loe je hebt ook gelijk hoor over een hond, dat moet je niet zomaar doen, we gaan er ook nog heel goed over na denken enal of we het echt echt willen en hoe of wat. want het beestje verdient natuurlijk wel gewoon genoeg aandacht ik ga dalijk lekker naar de kapper heerlijk! hahaha nou dames groetjess!