Goedemorgen, @ MyPrecious, jeetje, als je oma een tijdje geen zuurstof heeft gehad, dan ziet het er inderdaad niet goed uit Wat ontzettend rot zeg! Heel veel sterkte! @ Sanne, is het niet zo dat je na een vmk nog hcg in je lichaam kunt hebben zitten? Dus dat daardoor de ovulatietest een streepje geeft. Ik heb dat weleens gelezen. @ Kweb, volgens mij is je eisprong zeker geweest, met zo'n stijging! Ik zou inderdaad 37.0 aanhouden en in principe maakt het nog niet eens zoveel uit, je hebt in ieder geval een goede stijging. @ Wendy, dat was een mooi ei-dipje dan! @ Loe, gefeliciteerd met je kruis Wat vervelend dat je last hebt van hartritmestoornissen! Doe maar goed rustig aan! @ Afrola, vervelend dat je spierpijn in je schouder hebt! Ik zou alleen niet weten wat je er tegen kunt doen. Komt het van het schaatsen? Volgens mij moet je in dit soort gevallen juist oppassen met masseren, in ieder geval door iemand die er geen verstand van heeft. En hopelijk zijn die pms-kwaaltjes juist een goed teken! @ All, ik heb zowaar een stijging Maar dat had ik vorige week ook en dat liep ook op niets uit, dus ik moet eerst maar zien of hij wel hoog blijft. Ik ben benieuwd!
@mosa joepie een stijging laten we hopen dat het nu wel echt een eitje betekend! en ja, ik weet niet of het nog hgc zou kunnen zijn, maar dat lijkt me toch wel dat het dan erg lang in je urine zou zitten? volges mij is dat meer als er b.v. nog wat is achter gebleven van je miskraam.. maar dan zou je volges mij ook wel buikpijn ofso moeten hebben.... maar goed ik weet het dus ook neit, ik weet wel dat ik na mn eitje nog had doorgetest met ovu testen, toen ik dus wel zwanger was, maar dat die streepjes lichter zijn als het streepje dat ik nu heb.... dus ik weet het eigenlijk ook niet! naja ik hoop gwoon op een aankomend eitje! groetjess
@ Sanne, ik weet het ook niet hoor, maar heb het weleens gelezen. Maar even kijken wat je test vanmiddag doet, of het streepje dan duidelijker is of niet. Hopelijk is het inderdaad een aankomend eitje! Veel plezier bij de kapper!
haha ja lets hope so dat ie dan donkerder is dan zal het w.s. wel een aankomend eitje zijn hoop ik! kbedoel we willen weer vol goeie moed deze ronde in, en dan heb ik geen zin in stom hgc wat nog in mn lichaam zit wat er dan niet meer hoort! maarja helaas heb je dat dan ook weer niet voor het zeggen zoals zoveel! ahhahaha maar dat bij de kapper komt wel goed lekker nieuwe coupe! hahaha groettjess
@ Sanne; foto! @ Mosa: ik blaas me helemaal stuk.......... @ all: ik werd vorige maand 9 dpo al ongesteld, zou ik dan aankomende woensdag al een testje mogen doen of pas volgende week zaterdag........jee, heb nu al moeite om me in te houden: Loe! (spreek mezelf toe) Ga nou eerst maar s kijken of die temp een fatsoenlijk lijn geeft!
@loe haha nee ik ga nog geen foto doen, eerst kijken wat die vanmiddag doet. en over dat vroege testen, ik wil je echt adviseren om echt echt te wachten, ik d8 ook ik heb korte lf vorrige x dus kan ikw el eerder testen.. nou dat kon dus ook wel maarja heeft wel weer veel verdriet gebracht wat er misschien anders niet geweest was.....maar ik snap het wel hoor als je je niet kan inhouden hahaha
allemaal ff kruizen en een eisprong! joepie @kweb, als je vandaag nog kan klussen dat zit je helemaal goed. Ik zou wel 36.9 aanhouden, toen werd je net wakker en dat is ook hoog genoeg. @sanne, als je een negatieve zwangerschapstest hebt gehad dan is er geen rest hcg meer voor een positieve ovutest, dus ik denk dat je ei er langzaam aankomt. @mosa, jij gebruikt geen ovutesten of wel, misschien wel handig voor jou om te doen, geeft nog meer duidelijkheid. @wendy, het zou wel raar zijn, een eisprong zonder positieve test terwijl je anders altijd heel duidelijk een positieve test kreeg. @afrola, vannacht slapen met je bed iets omhoog of een extra kussen, dan lig je anders en kan het misschien wat ontspannen. allemaal een fijn weekend
@ klussertje; hihi. Trek. Nou eh..........banane vult, maar dat stopt als je zo'n hele tros eet. Eh.........sultana en dat soort dingen dan? Of heb je gewoon zin in lekkere dingen? ====== ik kan vanalles naar binnen douwen gezond ongezond
grrrrrrrrrrrrrrrrr; dat is dus mijn buikje Ben weer eens begonnen met lijnen. Althans gezond eten en geen tussendoortjes behalve fruit (Sonja-stijl). Misschien dat het helpt. Ik heb alleen wel de hele dag een rommelende maag. Ik heb ook een weekmenu uit het maazine van Sonja klaarliggen maar daar wordt ik al hongerig van als ik ernaar kijk. Dinsdag fruitdag........................tussendoor fruit lekker maar overdag alleen maar fruit
Ik heb heel veel "ei" buikpijn, dus ik denk dat hij op springen staat of is gesprongen. PPPPFFFF echt auwie auwie
@ loe: zit net ff naar je kaartje te kijken.. en je het begin van je cyclus lijkt op die van mij.. 5/6 dagen een gelijke temp.. Hoe kwam dat bij jou, weet je dat nog? Gebruik je de Etos zwanger worden pillen toevallig?
Hoi Tummetje, ik kan bij jou geen kaartje vinden van nu, alleen 1 hele lange..... Ik gebruik kruidvat zwanger vitaal.......
@ Sanne, blij met je nieuwe coupe? @ Loe, dank je voor het blazen, gisteren heeft het in ieder geval geholpen En dat je een korte lf hebt (maar hopelijk deze keer wat langer!) wil niet zeggen dat je ook eerder kunt testen. Dus je zult toch nog wat meer geduld moeten hebben! @ Berbel, ik heb de vorige keer ovulatietesten gebruikt, maar geen positieve gehad. Ik heb ze nog wel, maar ik vind het zo'n gedoe met niets drinken en wachten met plassen. Ook vind ik het niet fijn om op mijn werk te doen, en moet ik het dus extra lang ophouden omdat ik bijna twee uur met de trein moet reizen naar huis. Maar het zou wel makkelijker zijn, daar heb je helemaal gelijk in! Jij nog veel last van je ongi? @ Pookie, altijd lastig dat lijnen Succes in ieder geval dan! @ Wendy, fijn dat je eisprong mooi vandaag is! @ Springmuis, hoe is het met jou? al ongi of toch nog niet?
@mosa, welk merk ovutesten heb je dan? Ik test wel op mijn werk maar dat merkt niemand eerder kreeg ik ook nooit een positieve ovutest maar nu gaat het wel goed. Ongi gaat wel, ik kan niet wachten tot de volgende eisprong. @pookie, ik probeer ook te lijnen maar motivatie is wat minder.
@ Berbel, ik heb een tijdje geleden ovulatietesten besteld via e-bay, maar niemand kent ze. We hebben op mijn werk per verdieping maar één dames- en één herenwc, dus het is daar nogal druk. Dus dat vind ik te veel gedoe. En ik drink veel water op mijn werk, dus het is lastig om dat ineens niet meer te doen. Voor het klussen hoef ik het niet te doen, dat lukt de hele tijd wel om de dag. Misschien dat ik de volgende ronde maar weer een poging doe, heb er nog 35 ofzo liggen. Eerst maar zien hoelang deze ronde nog gaat duren.
hallo meiden, daar ben ik dan (ditmaal gewoon vanuit mijn eigen huisje) Ben vandaag al druk geweest en ga zo even alles bijlezen van wat ik gemiste heb. Ik wilde jullie even laten weten dat mijn temp helemaal raar is. Laagste vandaag was 37,4 (ook het meest dus dat houd ik maar aan) echter ik begon vanmorgen bijna meteen al met 37,6 ?!?! Ik ben zo benieuwd....... voel wel een soort van spierpijn nu vlak onder mijn navel maar dat zal wel niks zijn. Heb zojuist wel stiekem al getest met KV 2 voor 5 maar geen 2e streep. (nu baal ik van mezelf natuurlijk dat ik toegegeven heb. Nu maar proberen om te wachten tot minimaal woensdag.
Hihi, Djaar, ik snap wel dat je getest hebt, het is ook wel moeilijk om te wachten natuurlijk! Je kaartje is nog super! Maar 10 dpo is bij bijna iedereen echt nog te vroeg. Over een paar daagjes kun je het nog een keer proberen, maar het klinkt allemaal heel positief! Ik heb in ieder geval goede hoop voor je!
@ Djaar: oeh, dat ziet er héél goed uit... Spannend! Jammer dat je nu nog geen tweede streep hebt, maar dat zegt niks. @ Mosa: ah, zo te zien eindelijk een ei! @ rest: sorry
He Mosa en Marb; Ja ik wist wel dat het eigenlijk te vroeg is om te testen, maar ja je hoort van die verhalen..... Ga nu ook braaf proberen te wachten en niks vertellen aan Djaarman (die er trouwens van overtuigd is at ik niet zwanger ben maar gewoon de griep heb! Nou ik kan je zeggen dat ik het echt wel voel als ik de griep heb en ik voel die dingen nu echt niet. Ik ga zometeen afsluiten hier en even onder mijn dekentje kruipen op de bank met mijn kat en dan samen een tukje doen (drukke dagen gehad, erg moe en een lange avond en een drukke zondag in het verschiet) Vindt het verstandig om dus even te slapen nu het kan. Enne die slaapt die piekerd niet en misschien droom ik nog wat moois.......
Meiden ik heb denk net op de valreep nog een posi-ovu-test, met de laatste test. Dus op dag 19 dus positief. ps. foto`s staan in m`n album