Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Dat is een goed idee Berbel :) , ga ik uitproberen!

2. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Loe, als je een korte lf hebt betekend dat helaas niet dat je ook eerder kunt testen. De vroegste zwangerschapstesten, die je 4 dagen voor je 'NOD' kunt gebruiken, beweren 10 dagen na de bevruchting een zwangerschap vast te kunnen stellen. Hiermee zeggen ze dus dat een normale NOD tenminste op 14 DPO valt... Maar er zijn maar weinig mensen bij wie dat ook lukt. Hopelijk wordt je voorlopig gewoon niet ongesteld!

@ Djaar, jammer dat je een nega-test had maar ja er zijn maar weinig meiden die op 10 DPO al posi testen, nog een paar daagjes geduld! Oh en dat is moeilijk I know. ;)

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Kweb, jou temperatuur gaat duidelijk 0.1 per uur omhoog. Dus voor vandaag denk ik dat uiteindelijk toch 36.9 je preciese temperatuur is. Nòg netjes, volgens mij is je ei wel geweest. Ik denk op dag 19.

@ Wendy, Jeej mooie ovu test meis!

@ Loe, ahh hartritmestoornissen zijn erg vervelend.. Zit ook in mijn familie en ik heb het zelf 1x gevoeld.. Heb je er vaak last van?

@ Mosa, spannend met je temp... Het kan ook zijn dat een eisprong niet in je temp terug was te zien en dat het een innestellings dip is? Ben héél benieuwd hoe je temp morgen is. Het zal toch niet 2x gebeuren dat ie weer zakt?

..

Ik heb zo'n hekel aan mannen die alleen aan zichzelf denken hé. Vriend wilt vanavond weg en ik heb echt geen zin, maar nu is ie kwaad omdat ik niet mee wil. Ja kan hij niet drinken hé. Ik blijf alleen nu liever thuis voor de zekerheid, stel dat er wel iets is straks met oma dan wil ik wel heen kunnen.
    MANNEN soms zijn ze flink irritant..........

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    MP Sterkte meis!

Blegh heb weer zo slecht geslapen, constant hoofdpijn!
    hier nog geen ongi gisteravond was de spotting alweer weg. snap er niets van.

5. MyPrecious

Dankje lieverd.
    Hoe voel je je verder? Wanneer heb je voor het laatst getest? Ik hoop toch stiekum dat het zo mag zijn voor jullie hoor :oops: , wat zou dat geweldig zijn.

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ja verder wel goed, alleen last van oververmoeidheid haha en hoofdpijn sinds gister avond en hoe is met jou?

enne, laten we er maar niet teveel op hopen ;)

7. MyPrecious

Jawel! Ik hoop het héél erg voor je ;) alleen wel beloven dat je ook hier een beetje blijft kletsen dan hé anders voel ik me straks zo alleen haha :p .

Met mij gaat het naar omstandigheden wel goed. Zit wel veel beter in me vel, volgende week afspraak maken bij de HA :) . Heb nu al dikke 2 weken bloed verlies dus het gaat weer overnieuw zoals het in ronde 2 begon geloof ik.

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Marb, jeetje zeg, jij alweer 19 weken zwanger?! Wat gaat dat hard zeg! Alles goed?

@ Wendy, ik betwijfel of de test helemaal positief is (of ik zie het verkeerd?) maar hij is in ieder geval een stuk duidelijker dan die van gisteren, dus je eisprong is in ieder geval onderweg.

@ MyPrecious, dat is wel rot van je vriend! Hopelijk is straks alles weer goed tussen jullie!
    Ik neem ook aan dat mijn temp niet weer zakt morgen, maar het kan maar zo. Innestelingsdipje mag natuurlijk ook vandaag, als hij morgen maar weer hoog is 8)

@ Springmuis, vreemd dat de spotting weg is :( Je temp is ook nog wel hoog zie ik, dus je mag nog steeds een beetje hoop hebben! Hebben wij wel voor je in ieder geval, maar ik snap je terughoudendheid heel goed!

9. MyPrecious

@ Mosa, Achja ik reageer niet meer op hem, heb ik helemaal geen zin in. Gaat vanzelf wel weer over :D. En anders maar niet, laat hem zelf maar eens begrip tonen.......... :oops:
    Ik duim i.i.g wel voor je dat je temp morgen hoger is! Hopelijk helpt 't!

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ MyPrecious, dat is inderdaad het fijne van de meeste dingen, ze gaan vanzelf weer over! En misschien beseft hij straks dat hij niet helemaal redelijk is geweest.
    En dank je voor het duimen :)

11. MyPrecious

@ Mosa, ja idd :p hij is soms een beetje egoistisch. Maar gelukkig zijn er meer positieve dan negatieve kanten aan hem dat mag ik dan ook wel zeggen :p .

Ik ving trouwens op van de week dat je het over Clomid had. Weet je ook of de HA dat voorschrijft of alleen een gyn?

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Gelukkig maar dat hij meer positieve kanten heeft ;) En iedereen heeft zo z'n dingetjes!

Over de clomid, volgens Strijkkraal gaat dat via de gyn en houden ze dan ook de groei van eitjes in de gaten. Dus de huisarts schrijft dat in principe niet voor. Ook zei ze dat het best een agressief hormoon is, dus als het zonder kan, dan liever zonder.
    Ik vroeg me het alleen af voor als ik nu ineens van die lange (of eiloze) cyclussen zou krijgen.
    Voor jou zou het misschien wel wat zijn, maar ze zullen eerst gaan onderzoeken of je ook echt geen eisprong hebt. Dat kunnen ze doen door middel van echo's en het prikken van progesteron.

13. Niet meer actief

@Mosa,

Je kan misschien wel gelijk hebben hoor.
    In cyclus 6 op de foto is hij ook zo licht positief zeg maar.
    Maar ja wie weet had het morgen echt positief geweest, maar dat zal ik nooit weten natuurlijk.
    Ik ga er nu even vanuit dat dit toch positief is en dan kan ik m`n nod een beetje op berekenen.
    M`n nod valt als hij nu positief is op 3 Februari.

We gaan zo nog even klussen en ik heb echt heel veel pijn, dus ik hoop dat het eitje en de zaadjes elkaar snel gaan ontmoeten en dat ze vriendjes worden. :) :) :) :) :) :)

14. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dams hier was ik weer :D

en ja hoor mosa ben blij met mn nieuwe coupe! :D lekker stukje dr af en een leuk kleurtje!

@djaar je hebt echt een mooi kaartje meid, nog ff volhouden dan komt die streep heus wel!

@wendy oww heerlijk meid dat je eitje toch geweest is of er in iedergeval heel snel aan komt!

ik heb drnet weer ff ovu testje gedaan..ik weet niet zeker of ie duidelijker is als gister...maar ik denk het wel... we zullen het morgen wel zien hij is in iedergeval nog lang niet positief! hahaha

maar zit er misschien wel aan te komen :D zou leuk zijn! strax maar weer ff klussen voor de zekerheid! hahaha kan nooit kwaad eh;) hahaha

groetjesss

15. Sannehai

hey wendy heb nog ff naar je ovu testen gekeken, het streepje is nog niet net zo duidelijk als de controle streep maar dat was volges mij bij je vorrige testen ook neit toch? dus dan zal het w.s. je eitje zijn :D jippie

ik hoop dat mijn ovu test ook donkerder word.. .wie weet strax nog een xtje kijken:p hahaha

16. Niet meer actief

Hoi meis,

Ja klopt, ze is nog maar echt 1x echt zo donker geweest als de controle streep en de andere keren lichter van kleur.
    Nou ja ik heb nu wel een idee dat het vandaag of anders morgen posi zou zijn geweest.
    Dus we gaan straks nog even lekker elkaar knuffelen en dan misschien morgen nog een keer en dan denk ik dat het wel weer goed zit.

Ik ga gewoon deze ronde roze staan. ;) ;)

17. Sannehai

jaa ik duim voor je hoor!

18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    :) Het gaat prima hier. Druktemakertje in m'n buik, echt superleuk. Maar ik kan het niet laten om nog af en toe (lees: elke dag... :oops: ) te spieken bij de tempdames... ;)

Vind t trouwens echt dapper van je dat je naar de huisarts gaat. Enneh... sterkte met je oma :( (en de lompe kerel *zucht* )

19. Loe

Loe Niet meer actief

Goh zeg, ik heb alweer pijn in mijn onderbuik, helemaal onderin, ietsie naar links. Had ik met eisprong en voor eisprong ook al. Gisteren en eergisteren was het weg. Wat is dit dan nu weer? Nog steeds ovupijn?

20. Loe

Loe Niet meer actief

@ Marb: wat leuk! SUper dat het zo goed gaat. En eigenlijk heel lief dat je hier nog lekker komt spieken hoor!

@ Sanne: ben benieuwd naar je coupe!

Deel Deze Pagina