Heeeej daar hebben we Marb met haar super leuke banner! wat gaat de tijd toch snel meis! 19 weken alweer! Mp tuurlijk kom ik dan nog hier haha alleen niet zo veel denk ik
he die muis, weet niet of je het gezien hebt maar ik ben niet zo sterk geweest en heb getest ! uiteraard negatief maar het was ook veel te vroeg. Heb het nog steeds bloedheet, moe en spierpijn gevoel in de onderbuik dus...... maar proberen te wachten tot op zijn minst woensdag.
Ohneee! daar heb ik denk ik overheen gelezen! FOEI! maar nega dus maargoed je bent nog te vroeg he, temp ziet er goed uit, dus ik hoop dat je volgende week dan wel posi test hoor! ik duim ontzettend voor je!
@ Sanne, fijn dat je haar geslaagd is! En ook goed dat je ovulatietest iets duidelijker is dan gisteren, dan zal er inderdaad wel een eisprong aan zitten te komen! Dan heb je gelijk een betere cyclus! @ Wendy, ik hou je niet tegen om op roze te gaan deze maand hoor @ Marb, leuk toch, zo'n druktemakertje in je buik Ik kan me er geen voorstelling van maken, maakt lijkt me een heel speciaal gevoel! Lief dat je nog altijd komt checken hier! Ik denk trouwens dat je even in de war bent, en dat het tweede deel van je berichtje (over naar huisarts gaan en oma) voor MyPrecious is Hoezo krijg je eigenlijk pas op 22-2 de 20-wekenecho? Dat duurt nog heel lang, of bedoel je 22-01? @ Loe, ik weet niet wat het is dat je voelt, maar misschien inderdaad ovulatiepijn? @ Djaar, ik wil het niet nóg spannender voor je maken, maar ik denk dat we hier allemaal héél verbaasd zouden zijn als jij niet zwanger zou zijn! (niet dat dát iets zegt overigens, was het maar zo!)
Ehm.... hoop foutjes sorry Over de huisarts enzo ging idd over MP, maar jullie avatars lijken zo op elkaar (dat paarse) Raak daar altijd van in de war.. Ik snapte al niet waarom MP op mij reageerde terwijl ik iets over jou had gezeged En de echo moet idd 22 januari zijn (komende donderdag)...
Trouwens....nog iets vaags hiero..ik had steeds beetje buikpijn afgelopen dagen, gister dan die spotting, dat is nu weg maar de buikpijn ook... moet ik die spotting dan rekenen als gewoon een 1dags ongi ofzo? of zal het een foutje van de natuur zijn geweest? hahaha vind het zo raar! heb het nog nooit gehad zo, na de spotting werd ik altijd ongi en niet zo'n beetje ook!
@ Marb, hihi, geeft niets hoor! Klussertje heeft de avatars gemaakt van MyPrecious en mij, dus vandaar dat ze misschien een beetje op elkaar lijken. Spannend dan donderdag! Willen jullie weten wat het wordt? Laat je het hier ook weten of blijft het geheim? Als je hier voor die tijd niet meer komt, heel veel plezier en succes dan! Hopelijk is alles helemaal goed! @ Springmuis, in ieder geval niet als dag 1 rekenen! Het was toch ook geen rood bloed, maar een beetje bruinig? Nu maak ik het misschien nog spannender, maar het kan ook juist een goed teken zijn! Als je durft, misschien begin van de week nog een testje proberen? De vorige keer is alweer een paar dagen geleden.
nou dames ik moet nog wat bekennen. de vorige keer had ik het idee om wat voor mijn mannetje te kopen en em te geven in geval van een positest. Heb ik niet gedaan. Echter vandaag heb ik dat wel gedaan (een klein boekje genaamd papa worden!, staan allerlei humoristische do's en don'ts in) Ik heb het in laten pakken en verstopt in huis. Ik heb vanmiddag dus al gewoon 2 uur liggen slapen en werdt wakker toen mijn mannetje belde om te zeggen dat het toch weer tegenzit op het werk n hij pas om 20.30 thuis zal zijn. Dus effe snel hier alles checke en dan weer wat dutten want ik ben zo moe. Heb net nog even getempt (37,5/37,4 linkeroor en rechteroor hahahahaha toch verslavend zo'n oorthermometer langs het toilet) Heb nog steeds spierpijngevoel in het midden van mijn onderbuik en soms steekjes in de lies (geloof dat ik nu wel klachtjes ga krijgen/inbeeldden
@Mosa: Nee het was niet rood of roze, maar heel erg licht bruinig zo moeilijk om uit te leggen haha gisteravond was het weer wit, en nu nog steeds. maar bruinig een goed teken? ik dacht dat t alleen met innestelen kon gebeuren dat je wat gekleurd heb maar ik denk dat ik ergens volgende week dan nog maar eens ga testen als er niets gebeurd qua ongi.. @Djaar: Ooow wat leuk! iets gekocht voor Djaarman! ik denk dat ik het pas doe als ik posi heb getest haha maarja bij ons is de kans zo klein dat ik het gewoon niet aan zou durven om het vooraf te doen Nou ik ga weer even terug in bed liggen, die hoofdpijn wil maar niet weg, zelfs niet na 2 asprientjes
Hoi meiden, Allemaal wat klachtjes zie ik hier voorbij komen. Hopelijk is dat een goed teken voor jullie. Ik had eigenlijk een vraagje of nou ja een vraagje. Ik heb nu al sinds ik bezig ben met zwanger worden, niet meer gedronken. Nu hebben we vanavond een feest en daarna gaan we waarschijnlijk door en gaan we stappen in het centrum van Tilburg. Ik heb best zin om gewoon te drinken en even alles los te laten. Hoe kijken jullie daar tegen-aan hoe doen jullie dat nu allemaal. Ben nu dus gewoon al 10 maanden drank-vrij. Dus waarschijnlijk lig ik na 1 of 2 glaasjes al onder de tafel. Maar zouden jullie gewoon wat drinken zolang je nog niet zwanger bent :
Wendy, Ik zelf drink niet en nog nooit gedaan (hooguit 2 glaasjes), maar als jij wat wilt drinken kan dit echt geen kwaad.
@ Djaar, wat spannend zeg Vet haar klinkt ook veelbelovend!Hopelijk kun je het boekje snel geven! @ Springmuis, ik weet het ook niet precies, maar volgens mij kun je soms tijdens je nod ook iets (bruin)bloedverlies hebben als je zwanger bent. Maar ik wil je geen valse hoop geven hoor, misschien is het niets. Maar het is wel vreemd het niet doorgezet heeft en dat je temp al zolang zo hoog is! Beterschap met je hoofdpijn! @ Wendy, ik drink zelf eigenlijk nooit, maar dat is omdat ik het niet lekker vind. En misschien denk ik er (te?) makkelijk over, maar ik zou wel wat drinken in jouw geval. Als je rond je nod zit, kan ik me voorstellen dat je er rekening mee houdt, maar nu zou ik gewoon lekker genieten! Veel plezier! @ All, een hele fijne avond!
@ Mosa, je kan clomid wel op internet kopen trouwens haha, vond laatst zo'n webwinkel. Wel aantrekkelijk maar ik vind het ook gevaarlijk. Ja idd alles wat je binnen krijgt aan medicijnen vind ik troep. Maar als het niet anders kan moet het wel als je een kinderwens hebt. Nouja ik hoor het ook wel allemaal bij de huisarts hoe en wat. Ik hoop i.i.g dat jij niks nodig zult hebben in de toekomst. @ Marb, hahah ja gooi het maar op de paarse kleur, komt gewoon door je zwangerschap PUH haha. Nee ben zelf ook wel in de war soms door de avaters . Fijn om te lezen dat 't zo goed gaat! @ Wendy, je zou wel een paar glaasjes kunnen drinken denk ik hoor, het zou nu toch geen kwaad kunnen je hebt immers geen band met een gesprongen eitje.. Iedereen fijne avond.
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik ga volop genieten en zie wel waar het schip strand. Fijne avond allemaal.
Het voelt af en toe net alsof ik ongesteld moet worden...toch niet op 3 dpo he..........lijkt me nogal onwaarschijnlijk. Maar toch.... Fijne avond!
@ MyPrecious, waar kun je clomid kopen dan op internet? Ga ik dan gelijk doen Kun je je toch niet voorstellen dat je dat zou doen?! Als het uiteindelijk zou helpen, zou ik het ook wel slikken, maar nu nog niet in ieder geval. Hopelijk krijg ik na deze cyclus weer een normale. @ Loe, ik heb na mijn eisprong sowieso veel buikpijn (ook echt ongi-buikpijn) dus waarschijnlijk zegt het niets hoor! Is morgen vast wel weer over! Gaat het ook al beter met je hartkloppingen? Zo, nu ben ik echt weg! Erg hè, toch nog even snel hier kijken We gaan naar vrienden toe, gezellig!
Hoi Mosa, ik glip ook af en toe hierheen of effe te kijken.......we hebben sinds kort een laptop..........nu ist nog veel erger haha! Mijn ritmestoornissen zijn minder, heb sinds gisteren anderhalve dosering medicatie genomen....had cardioloog al eens gezegd dat dat kon als ik veel last had. Echter, voor onze Sieb (zo noemen we ons ongeboren kind hihi) is t denk ik minder goed, want ook al mag ik een betablokker gebruiken tijdens zwangerschap, hoe minder hoe beter vanzelfsprekend. Maar ja, t moet nu maar even......maandag ziekenhuis bellen. Clomid op internet? Mwah, ik ben wel zo'n gek die dat uiteindelijk zou doen, maar absoluut niet zonder voor mijn gevoel lang te hebben gewacht en geknokt ervoor te hebben bij de arts..........alleen dan denk ik, als ik het toch denk nodig te hebben. IK HOOP ZO DAT HET DEZE RONDE RAAK IS! VOOR MEZELF EN OOK VOOR JULLIE!