Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Heej meiden!
    loop hier behoorlijk emo te zijn door mijn dubbele gevoelens :(
    aan de ene kant ben ik blij dat eindelijk mijn ongi er is en ik duidelijkheid heb, maar zooo verdrietig dat we weer een stap verder zijn in de MMM
    ben benieuwd naar de uitslag van lief donderdag, en ben benieuwd wat er gezegd gaat worden 3 feb.
    zucht..

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik kan me er alles bij voorstellen, muis! Sterkte

3. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hey muisje echt mega balen voor je van je ongi! dikke knuffel... ik duim voor je voor goeie uitslagen! echt knuffell

groetjess

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Dank jullie wel meiden!

knufffffffff

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    poeh poeh meiden wat een discussie!
    Maarreeh medicijnen via het internet vind ik sowieso te link!

Verder gisteren een leuke avond gehad, mijn hubbie moest optreden en hij zag er heerlijk uit. En ze speelden ook lekker dus dat was ook mooi.

Alleen stress hier..........lekkage. Op de grens van de aanbouw dus dat is niet zo mooi.
    Morgen maar een dakdekker laten komen :(

6. Sannehai

ahh pookie dat is echt balen zeg lekkage! ik hoop voor je dat het snel geregeld is!

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik hoop het ook,
    lekkage wordt denk ik veroorzaakt door de vorst.
    En nu ineens regen tja dan zoekt het water wel zijn weg!

Maar balen, volgend weekend gaan we naar Parijs dus dan moet het wel geregeld zijn!

8. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Springmuis, balen zeg dat je ongi is doorgebroken :( , dat had ik nou niet verwacht... Een hele dikke knuffel!

@ Sannehai, ja volgend weekend testen als ongi uitblijft. Ik voel vanalles, in elk geval flinke PMS zeg maar en of het ook wat betekend?

@ Pookie, wat leuk dat je vent voor publiek speelt, wat voor instrument bespeeld hij? En ik kan me wel voorstellen dat dat er goed uitziet! ;)
    Wel balen trouwens van je lekkage! Hopelijk kan het snel verholpen worden.

9. bereke

bereke Niet meer actief

Hoi hoi, ik ben sinds vrijdagnamiddag niet meer komen lezen en wat is er ondertussen veel geschreven!

Loe, begrijpelijk dat je geen energie meer hebt om een uur te moeten rijden naar een andere gyn.! Hopelijk ben je vlug zwanger en hoef je dat dus ook niet te doen!

Pookie, wat vervelend die lekkage. Hopelijk is het vlug opgelost en kan je ontspannen naar Parijs vertrekken!

Springmuis: rot dat je ongi geworden bent! Hopelijk valt de uitslag van je lief goed mee!

Sannehai, je zou idd verwachten dat die ovutesten wat duidelijkheid brengen hé! Gelukkig dat jullie wel om de twee dagen klussen.

Kweb, hopelijk komt er de volgende dagen vanzelf een duidelijk kruis te voorschijn bij ff.

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    knufffieeesss!

ik was nog ff vergeten iets te zeggen ;)

Wendy ik heb het ook wel eens dat bm pijn doet bij sex enzo, maar het enige wat de arts bij mij heeft gevonden is dat ik een zeer gevoelige baarmoedermond heb.
    dat kwam er bij de hsg uit, omdat het "installeren" heel veel pijn deed en de hsg zelf niet.
    dus misschien dat je dat ook kan hebben..

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ Marb, leuk dat je ook hier komt vertellen of het een jongetje of een meisje wordt! Wat denk je zelf?

@ Poohbear en Strijkkraal, als ik iets niet wil, dan is het laconiek over clomid doen. Ik baal alleen nu van mijn cyclus en wilde alvast iets info voor als ik dit soort vage cyclussen zou houden. Ik hoorde dat clomid in dat soort gevallen werkt om cyclussen korter te maken, maar ik zou dan al helemaal niet van plan zijn om dit via internet te bestellen! Dan zou ik naar de huisarts gaan om te kijken wat hij ervan vindt. Dus ik denk er helemaal niet 'makkelijk' over!
    Ik lees nu iets verder, maar het valt me op dat jullie er nu vanuit gaan dat iemand hier clomid wel zo via internet zou bestellen, terwijl niemand dat zegt! MyPRecious schreef alleen dat je het zelfs via internet kan bestellen waarna ik voor de grap (vandaar de ;) ) vroeg wat het linkje dan is. Ik denk dat niemand hier zo stom zou zijn om het via internet te kopen!
    En daarbij, volgens mij denkt ook niemand hier (ik in ieder geval niet!) dat je van zo'n pilletje zomaar zwanger raakt!
    Dus sorry dat jullie het blijkbaar zo opvatten, maar ik heb (gelukkig!) geen ervaring met clomid, maar ik wilde gewoon even weten hoe zoiets in zijn werk gaat. En waar kan ik het dan beter vragen dan hier op het forum?

@ Loe, wat een mooie stijging :)

@ Leonie, mijn temp wordt 's ochtends ook hoger naarmate het later wordt.

@ Kweb, ik zou gewoon van dag 19 uitgaan!

@ Afrola, jullie móeten gewoon een ijsbeeb krijgen :D

@ Springmuis, toch ongi :( Jeetje, wat balen zeg! Sterkte en een dikke knuffel!

@ Pookie, balen van de lekkage! Hopelijk regent het vandaag niet zo veel!

@ All, mijn temp is vanochtend weer gedaald, dus weer geen eisprong :( We wachten het maar weer af!

12. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, wat ontzettend balen dat je temp weer zo laag is... :( Wat een stomme cyclus :x Hopelijk eenmalig en krijg je nu of heel snel alsnog een eisprong en dan een mooie beeb, of anders de volgende ronde een cyclus van het boekje met een hele mooi beeb als resultaat! Ik blijf ieg voor je duimen [-o<

13. Sannehai

@afrola lastig te bepalen eh, zijn het nou klachtjes van pms van ongi worden, of van misschien wel zwangerschap!

ik duim voor je hoor meid

en mosa ik duim ook voor jou dat je snel je eitje krijgt!

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Sannehai, zeker lastig, aan mijn eetlust geef ik maar toe, maar de rest probeer ik zoveel mogelijk te negeren. De laatste dagen voor ongi-time vind ik ook heel vervelend. Gelukkig heb ik het heel druk op mijn werk dus hopelijk veel afleiding ;)

15. Sannehai

ja afleiding helpt altijd wel goed ja ;) :p spannend hoor meid! ik duim voor je..

pff ik doe echtdom.. ik blijf maar naar ie ovu test kijken in de hoop dat ik hem toch ineens nog donkerder vind dan die andere... wahah echt stom maarja;) haha je kan maar hoop hebben eh ;)

16. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Of hele speciale gaven en kijk je je ovutesten langzaam donkerder :)

17. Sannehai

whahahaha ;) ja dat zou leuk zijn :p

en dan daarna ook speciale gave die een posi zwangeschapstest geven:p

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Afrola, spannend hoor! Je zit nu op ongeveer 8 dpo toch? En je hebt niet zo'n lange lf toch? Je hoeft in ieder geval nog maar een paar daagjes te wachten tot je duidelijkheid hebt!

@ Sanne, ik snap het wel van de ovulatietesten hoor! Zou natuurlijk ook heel fijn zijn als je nu een kortere cyclus zou hebben!

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    van de week op het werk maakte iemand een geinige opmerking over zwangerschapstesten............als je een 2e roze streep ziet wordt het een meisje en een blauwe dan wordt het een jongen..............

Simpel dus gewoon een predictor kopen als je een jongentje wilt.;)

Alleen degene tegen wie het gezegd was was (zover) ik weet van het mannelijk geslacht :D

20. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Sannehai, als het werkt komen we straks allemaal bij je op bezoek ;) En maar hopen dat ons lichaam dan meewerkt :)

@ Mosa, Ei is zaterdagavond of zondagochtend vroeg gesprongen. Dus houd nu maar zondag aan en dan zit ik nu op 7 DPO. LF varieerd van 10-13, dus eind van deze week brengt wel meer duidelijkheid denk ik...

@ Pookie, als dat nou waar zou wezen :) , zou ik de testen van het kruidvat halen en mijn vent die van predictor :) Krijgen we er ineens twee tegelijk ;)

Deel Deze Pagina