Wat een discussies over clomid . Ik denk niet dat iemand hier in het temp topic zo is die het online gaat kopen, (tenminste dat hoop ik niet) maar toch.. Als je weet dat je gezond bent etc. dan vind ik het wel aantrekkelijk lijken voor iemand die echt wanhopig is om zwanger te worden en het niet wil lukken. Eigenlijk is het gewoon troep, alle medicijnen die je ook maar inneemt. Maar ik ben wel blij dat het er is voor de mensen die het WEL nodig hebben. Alleen online kopen, nee hopelijk snapt iedereen wel dat dat geen oplossing is. @ Wendy, Maak je geen zorgen over je bmm meis. De meesten hebben het rond de vruchtbare dagen idd. Ik heb het 1x gehad zo'n 2 weken voor de ongie (wat ik eigenlijk geen ongie kan noemen ) .. @ Loe, mooie temp verhoging! Je kon ook 37.35 aanhouden dan heb je het gemiddelde . @ Leonie, de temp wordt altijd hoger hoe langer je slaapt. Bij mij wordt ie precies 0.1 hoger per uur. @ Springmuis, lieverd ben je toch nog ongie geworden ... Vind het erg rot voor je. En ik snap ook wel hoe je je voelt, ik voel me ook elke keer zo wanneer de cyclus voorbij is zonder eisprong. Maar het komt goed meis, blijf voor jullie duimen en hopen. Ben benieuwd naar de uitslag van je lief. @ Mosa, NEE toch... Ik dacht ècht dat je temp omhoog zou gaan .. Blijf voor je duimen dat het eitje nog komt! @ Pookie, Hahah dat zou wat zijn! Oh ik koop een roze test dan krijg ik een meisje lol. Ach wie zou er niet blij zijn met wat ie "krijgt". Als het maar gezond is. Zo lees je ook weleens: "ik heb 2 jongens en wil nu graag een meisje" of iemand dan tips heeft. Dan denk ik, hoeveel zijn er wel niet die zo'n moeite doen voor een kindje! Natuurlijk kun je een voorkeur hebben, maar om die op zo'n pagina uit te spreken?
Daar zijn we weer...........allemachtig, komen jullie allemaal naar de veluwe met koninginnedag dan? We hebben wel 15 giga dozen vol! En nu nog een hoop twijfel kleding. Moet ik nog passen. Maar het draait me nu voor de ogen, dus effe zitten. Wat is er al weer hoop een kletst! @ Afrola, ziet er super uit! Ben echt nieuwsgierig, maar dan zul je zelf ook zijn. @ Muis, ach meid, ik leef met je mee........ @ Mosa, hoe ist mogelijk.........ik gun het je om ook zo'n kruis te hebben nu. T heeft nu wel lang genoeg geduurt toch! @ Sanne, zeg als t werkt ben ik heel snel bij jou hoor met mijn wagentje! @MP, tja jij kon ook niet weten dat het zo'n discussie werd. Maar ik snap je intsteek wel hoor @ all: ik heb nog steeds buikpijn en ietsje rugpijn, bleh. Nou, nu eerst even koffie. Dan nog 1 ronde kleding pfff.........
hey loe haha ja als het werkt is iedereen welkom hoor haha mooie stijging heb je vandaag trouwens zeg
@ Pookie, handig zulke zwangerschapstesten @ Loe, jeetje, 15 dozen Wat een werk zal het geweest zijn om het allemaal uit te zoeken! En op de veluwe woon ik al, dus laat maar weten waar ik moet zijn
hey dames khep net wat eggwhite ontdekt.. maar zit te twijfelen of het nou echt vruchtbaarslijm is, of dat het komt omdat ik gister avond met vriendlief heb geklusd.... dit was de eerste x dat ik ff chekte vanbinnen van vandaag...dus zou kunnen dat het er al heel de dag zit zegma van gister nog....:S naja ik vul het wel in op ff.. wie weet
Hoi, Ik heb helemaal niets terug gelezen, dat ga ik straks even doen. Ik ben net thuis van de musicul Joseph. Het was met 1 woordt GE-WEL-DIG! Echt het was zo zo zo mooi. Ik heb ook wel op enkele punten een traan gelaten hoor, wat was het mooi. Dit was de 1e musicul voor ons en meteen een hele mooie ervaring. Ik ga nu lekker eten. Groetjes
het spijt me als jullie vinden dat ik misschien over reageerde op het Clomid verhaal. Maar ik vind dat we op dit forum elkaar ook best mogen waarschuwen als we denken dat iemand "iets gaat doen" wat verkeerd kan aflopen. Ik bedoel, ik zie jullie gezichts uitdrukking er niet bij, weet ook niet hoe of wat jullie verder denken of van plan zijn. Ik zie alleen maar wat er geschreven wordt. Dus sorry voor mn overbezorgdheid. Tis alleen maar goed bedoeld.
Tuurlijk mag je mensen waarschuwen, maar volgens mij kwam in de berichtjes van ons niet naar voren dat we het ook daadwerkelijk wilden gaan kopen via internet. Maar het is goed dat je het zekere voor het onzekere wilt nemen door ons te waarschuwen! Het kwam alleen op mij over dat je vond dat wij er te makkelijk over denken, terwijl ik dat absoluut niet doe! En bij mij valt het op zich wel mee met de cyclussen (het kan nog veel erger dat weet ik ook) maar het is evengoed best frustrerend als je niet weet hoe lang je cyclus ongeveer gaat duren en op dag 29 zijn zonder ei (met een lf van 17 dagen) is ook best vervelend Maar no hard feelings van mijn kant hoor @ Sanne, ik weet ook niet of je vruchtbaar slijm had, want het kan inderdaad van het klussen komen. @ Wendy, fijn dat jullie genoten hebben van de musical! En zo te lezen is het voor herhaling vatbaar!
Poeh, 12 bladzijden om bij te lezen! En ik zei nog, niet te veel kletsen @ Springmuis, balen zeg dat je ongi is doorgebroken. Dat hadden we niet afgesproken. Wel fijn dat je nu in ieder geval duidelijkheid hebt... *knuf* @ Mosa, vervelend zeg die temp van jou! Denk je een ei te hebben, blijkt het een nep-ei te zijn... *pfffffffffffffffffffffff* @ sanne, fijn dat het weer beter met je gaat, alleen wel jammer van je ovu-testen... @ meiden op de wachtbank, heel veel succes en ik zal voor jullie duimen *strooi wat roze* @ all, we hebben mijn (schoon)ouders verteld dat ze allemaal voor de eerste keer opa en oma gaan worden! Het was echt super! Ook mijn oma (die dus overgrootoma wordt) was super trots. Ik hoop echt dat jullie dat gevoel ook snel mee mogen maken! Ik had van te voren trouwens nog voor de zekerheid even getempt en mijn temp was 37,1 ook voor de zekerheid nog een testje en check mijn album, je ziet geen verschil tussen test- en controlestreep. Fijne avond allemaal! Groetjes, Nijntje
hey nijntje echt super leuk dat jullie het iedereen verteld hebben lijkt me een super mooi moment! ja en over je test is echt geen twijfel mogelijk! haha super leuk. ik hoop ( en dat hopen wij vast allemaal hier ) dat we je snel mogen volgen! groetjess!
Ik duim ook echt voor jullie allemaal! Ben hier nog maar kort aanwezig, maar ik vind het hier zo gezellig! Iedereen leeft zo met elkaar mee, terwijl je elkaar niet eens kent... Echt super!
@ Nijntje, leuk dat jullie het verteld hebben tegen je ouders en oma! En mooie test hoor Dank je voor het blazen Ik heb trouwens alweer krampen in mijn buik. En iedere keer denk ik weer, zou mijn eisprong er nu toch aankomen Maar ja, we zien het wel weer!
Ik hoop echt dat het blazen werkt, want mijn conditie holt achteruit nu ik niet meer voetbal. Dat deed ik toch 3x in de week en nu vanaf eind december (in verband met de winterstop) niet meer... Ik zal echt iets anders moeten gaan bedenken, zodat mijn conditie wel een beetje op peil blijft...
voor die het aan me vroeg *weet niet meer wie* we hebben een beetje van de tv afgekeken daar hadden zo een week of 2 geleden bij eigen huis en tuin of zoiets een sierlijst langs het plafont gedaan en daar een lichtslang tussen gedaan en dat hebben wij nu ook. en meteen maar de hele handel omgegooid alles wat eerst links ston staat nu rechts en omgekeerd. ik maak van de week wel een foto van de licht rand en zet het wel te album
@mosa. ok ik snap je. Als je naar mn onderschrift kijkt ,weet je hopelijk genoeg...ik had helemaal geen ei of cyclus.
Bij jou was het helemaal verschrikkelijk ja! Vooral die ene héle lange, wat een geduld moet je dan hebben. Daarom, ik weet ook dat het een stuk erger kan, maar dan nog is het soms al wel vervelend als de cyclussen niet zijn zoals je ze graag zou willen Maar gelukkig is het bij jou uiteindelijk goed gekomen! @ Nijntje, dat zul je inderdaad wel merken aan je conditie! Hopelijk vind je iets anders wat je leuk lijkt! @ Klussertje, ik kan me niet echt een voorstelling maken van hoe het er uitziet dus ik ben benieuwd naar de foto!
Misschien heb iets over-gereageerd. Net als Poobear was het mij ook te doen om te waarschuwen. Misschien omdat ik al meer dan 5 jaar wacht op een wonder ... en ja dan valt er wel eens iets verkeerd hier ... en ik schrok er gewoon van Nou ja, laat maar ook ... we gaan door met de tempkaartjes hier ...
@ Nijntje, wat fijn dat iedereen zo blij reageerde. Dat lijkt me echt zo'n mooi moment om het je (schoon) ouders te mogen vertellen! Ik kijk ook erg uit naar dat moment, elke keer als ik op de wachtbank zit dan denk ik er toch wel over na @ Klussertje, de boel veranderen is dus gelukt, mooi dat jullie vinden dat het mooi is geworden. Net als mosa snap ik je uitleg met het lichtsnoer niet helemaal dus ben ook wel nieuwsgierig naar de foto. @ all, fijne avond nog. Ga hier afsluiten en nog even wat anders doen... Iedereen alvast een fijne (werk) week gewend. Ik hoop dat alle ei-jachten snel succes opleveren en dat alle meisjes op de wachtbank snel een posi-test in handen hebben, Ik duim voor jullie! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
Sorry dan als er iets verkeerd is gevallen, zo is het in ieder geval absoluut niet bedoeld! En inderdaad, weer door over de tempkaartjes
jaja verder met tempkaartjes. Ik heb vandaag mijn kaartjes eens grondig bekeken vooral mijn zwanger kaartjes. Beide keren had wij op de ochtend van de eisprong dag geklust. Wij zijn deze keer dus zeker te laat geweest. Volgende keer dus maar eerder startenn met de ovutesten en dan maar dagelijks klussen!