IkDus, knuf voor jou! Jammer van je goedgehumeurde en leuke dagje. Soms gaat het ook om niets. Laat je niet gek maken. Tja ach die situatie van mij... weet je wil jullie er eigenlijk ook maar niet meer mee vermoeien, dat doe ik mezelf al genoeg. Alleen moet ik het af en toe gewoon even kwijt.[/quote]
ik heb net een positieve ovulatietest gehad (smilie op CB en heel donker streepje, donkerder dan de controlestreep..). ik heb dat ingevuld op Fertility Friend en nu krijg ik zo'n melding dat ie geen ovulatie kan vaststellen. Gisteravond goed geklust en de hele nacht blijven liggen. Straks nog maar even klussen voor de 'zekerheid'. Ik neem aan dat als ik morgen en overmorgen m'n temp heb ingevuld dat FF dan wel een ovulatie ziet.. Dees, ruzie met je vriend? wat is er nu allemaal gebeurd? wat jammer zeg. was de huishoudbeurs wel leuk?"*knuf*
Ik denk trouwens dat ik toch gewoon dag 21 mijn ei heb gehad. Ook als ik me temperatuur van morgen al invul blijft het op dag 21.
Dan zal hij vast verschuiven Dees.. Ja huishoudbeurs was leuk, wel erg druk maarja.. Wat er gebeurt was, ik ging met mijn tante naar de HHB met de auto. Maar zij bleef in Amsterdam ze zette mij dus bij station RAI af. Dus ik ging met de trein naar huis, ik belde me vriend al voor dat ik de trein in stapte of hij me op het station kwam halen met de brommer. Toen zei die jaa is goed moet je maar bellen als je bijna in Almere bent. Dus ik bel hem toen ik in Weesp was.. Ik kom op het station meneertje was er nog niet, ik belde van waar ben je, hij zegt ik ben er bijna. 5 Min later belde hij, kan je naar het stadhuis komen. Ik zeg nee dat is te ver, hij zegt wat en ik hang al beledigt op. Even later belt hij weer, ik ben bij het stadhuis, ik zei weet je wat ik wacht wel 20 minuten in deze kou op de bus het is wel goed met je. Hij doet niet eens de moeite om als nog naar het station te komen.. Ik smste hem een paar kreeg geen reactie terug, maar wist wel dat hij het had ontvangen want ik kreeg een ontvangst berichtje. Probeerde ik hem te bellen toen ik thuis was stond zijn telefoon uit. Want wou weten waar hij was, nu weet ik nog niets. Ik heb het gewoon gehad met hem . Hij zou maar 1 minuut verder moeten rijden met de brommer, hij houd zich niet aan de afspraak. Als hij niet naar het station wou rijden moest hij gewoon nee zeggen. En mij niet in de kou laten staan. Sorry voor het lange verhaal.
Dat is inderdaad heel lullig, ben wel boos op hem. Maar ben nu veel bozer dat hij zijn tel heeft uitstaan en niets van zich laat horen. Hij kon ook net zo goed naar huis gaan.
jammer dat het zo moest gaan.. en wat stom dat ie z'n telefoon uit heeft staan. vind dat eigenlijk wel kinderachtig, maar ja. hopelijk draait ie snel weer bij. zo ik ga nog even snel klussen *mannetje wegsleurt bij computer vandaan*.
hallo meiden, jent ik hoop dat je je verjaardag goed gevierd hebt. Sorry dat ik zo laat reageer. Ben ganse weekend niet goed geweest, heb een verkoudheid en dan die misselijkheid erbij, was van de kaart. Nou meiden de moed niet opgeven he
dank jullie wel allemaal. ik was idd gisteren echt jarig, ik heb gelukkig een hele leuke dag gehad. Alleen dit weekend hoorde ik weer van een kennis dat ze zwanger is en ik wordt er gewoon gek van. In ieder geval alle vrienden van ons zijn zwanger of zijn inmiddels bevallen en soms kan ik daar even niet tegen dan denk ik waarom moet het bij ons zo lang duren. het zal wel allemaal goedkomen, maar wanneer he? Ikdus sterktemet die knul van je. xxx Joyce
Heey meiden zoals jullie weten had ik gister ruzie met mijn geen hele erge maar ik was wel boos. Ik had er zelfs een punt achter gezet, omdat ik dacht dat hij weg was gegaan van mij. Maar dat was niet zo hij was opgepakt wegens verdennking van brommerdiefstal.. Toen de politie kwam raakte hij in paniek en loog hij tegen hun. Dus moest hij mee naar het politiebureau, en mocht hij niet bellen. Gelukkig is nu alles weer goed en heeft hij me dus niet laten zitten.
Mogge, Dat is mannen-eigen he, dat doen ze als ze weten dat ze geen gelijk hebben. Lees nu Ikdus haar berichtje, wat een sukkel! Jent, nog van harte gefeliciteerd! Ik, als echte Weegschaal zijnde, wissel van dag tot dag over zekerheid en onzekerheid over het wel of niet zwanger worden, raken, zijn Gister was ik licht positief nadat mijn temp na de dip op 8dpo met 0.2 gestegen was. Nu is er weer 0.3 bij http://www.mijnalbum.nl/Foto-EKDP7GBS.jpg
Als je nog een dag een hoge temp hebt, wordt je kruis misschien wel verplaats naar dag 21! Triphasic: meer kans om zwanger te zijn, maar geen garantie!
Het lijkt er wel op dat je geovuleerd hebt, maar als je het niet gelooft, zou ik nog even doorklussen! Misschien is je temp wat verstoord ergens door.
Nog niet geklust, durf er niet meer om te vragen. Het geen actie voelt als afwijzing en daar heb ik niet telkens zin in. Maar denk dat ie er eindelijk aan zit te komen, tenzij het lager is omdat het zo koud is.
Dat is helemaal normaal, een ovulatie vaststellen doet hij pas na 3 hogere temperaturen, niet na de ovulatietest. Gewoon even doorklussen en afwachten.
@Ikdus: goed geklust dus! Vreemde situatie met je vriend, ik neem aan dat hij geen brommer had gejat? @Mieke: echt een vervelende situatie zo, *KNUF* Wel fijn dat je ei er eindelijk aan lijkt te komen. @Jent: sterkte, meisje, hopelijk ben jij ook snel zwanger... Alsnog gefeliciteerd! @Molly: spannend zeg!
Ik hoop het want ik ben het zat! Wil gewoon straks aan een nieuwe cyclus beginnen. Zijn ook lekker vakantie plannen aan het maken en misschien kan ik een beetje uit kienen dat we weg zijn in mijn vruchtbare dagen!