Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Vind ik ook, we gaan gewoon door met de tempkaartjes! :)

@ Mosa: ik blijf voor je blazen meid, ik kan me je teleurstelling zo goed voorstellen.

@ wie: wie heeft wat veranderd? Kon het even niet zo snel terugvinden........

Ik zit heerlijk in pyama met een dik vest op de bank, heerlijk na zo'n dag verzamelen en uitmesten. Pff, ben wel moe hoor.

Musicals zijn zo mooi, ben er gek op! Ga niet vaak, laatste die ik gezien heb is ciske de rat. Maar ik vond Elizabeth echt super!

2. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

voor de nieuwschierige dames..... de foto's staan in me album

3. Klussertje80

@ wie: wie heeft wat veranderd? Kon het even niet zo snel terugvinden........
    =====
    ik heb in huis geklust*veranderd*

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mosa. ja de eerste 3 waren na het stoppen met de pil, uit mezelf...toen niets meer. Die 172 is afgebroken door Provera, een progesteron hormoon om een bloeding op te wekken. daarna ben ik begonnen met Clomid in alle sterktes en toevoegingen. Clomid deed helemaal niets...noppes...dus rond dag 20 gaf de gyn het dan op, moest ik weer 10 dagen Provera slikken en wachten op een bloeding. Dan weer opnoeuw beginnen met clomid, etc etc.
    5 rondes clomid deden dus niets en toen mocht ik gaan spuiten. de 2e ronde spuiten was raak. (echt mazzel gehad).

Ik denk dat als ik niet naar de gyn was geweest ik nu nog geen bloeding of ei had gehad. Mn hormonen werken u eenmaal niet zoals het hoort, blijkbaar.

5. Niet meer actief

Dames,

Ik zie net dat al m`n berichten die ik hier plaats te zien zijn op google.
    Dat wil ik niet, ik wil m`n naam veranderen.
    Kan ik dat zo veranderen of hoe gaat dat.

Help me aub!

6. Klussertje80

wendy ik denk dat je dan beter een moderator kan mailen. een moderator is bijvoorbeeld elmo

7. Klussertje80

lieve schatten ik ga nu ff lekker ontspannen in bad en dan lekker te bed het hele weekend aan het verbouwen geweest ben echt bek af

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Pookie, de volgende keer inderdaad maar eerder beginnen met ovulatietesten! Maar volgens mij hoef je deze ronde niet als verloren te beschouwen hoor!

@ Loe, ook al ben je nu moe, je zult vast wel een voldaan gevoel hebben!

@ Klussertje, mooi hoor! Wel heel apart zo, ziet er vast heel gezellig uit!

@ Poohbear, jeetje, wat een verhaal zeg! Wat een rottijd zal het geweest zijn voor jullie! Telkens weer die teleurstelling als je weer geen eisprong had. Maar gelukkig is het uiteindelijk goed gekomen en ben je over ongeveer 9 weekjes (eindelijk) mama :D

@ Wendy, als je naar de beginpagina van zp gaat, dan zie je daar 'Over deze site', ik denk dat ze je daar verder kunnen helpen. Ik kan me voorstellen dat je niet wilt, dat je via google terug te vinden bent.

9. Klussertje80

@ Klussertje, mooi hoor! Wel heel apart zo, ziet er vast heel gezellig uit!
    ======
    vooral in het donker is het erg romantische. maar ik ging slapen.
    xxxxxxxxxxxx

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hihi, je zou inderdaad al weg zijn ja :)
    Lekker genieten van je bad en weltrusten!

11. bereke

bereke Niet meer actief

Poohbear, amai jij hebt ook al een hele weg afgelegd zeg! Moet erg moeilijk geweest zijn! Gelukkig met een super resultaat!

Klussertje, heel mooi gedaan! Ziet er erg gezellig en romantisch uit!

Loe, zoveel dozen kleren :) ! Hopelijk krijg je alles verkocht!

Pookie, hoeft toch geen verloren ronde te zijn. Ik duim!

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Meiden, trek je les uit mijn verhaal ,als je denkt dat je geen eisprong hebt of onwijs onregelmatig bent.
    Praat er over met je huisarts en neem je templijstjes mee (minstens 3). Kom voor jezelf op, niemand anders die het doet hoor! Mijn nhisarts zei ook, kom over een jara maar terug. Maar ik wist dat er niets ging gebeuren en 3 weken later heb ik op mn strepen gestaan voor een verwijzing naar de gyn.
    Er zijn weinig meiden die een cyslus hebben van precies 28 dagen, en een paar dagen verschil maakt ook niet uit. Maar is je cyclus echt een chaos (zie mijn onderschrift) en spoor je geen ei of hele late eitjes op met tempen...pRAAT EROVER!

Mijn gyn zei altijd, een vroeg ei is van de beste kwaliteit. Hoe later je je ei hebt in een cyclus, hoe "minder vers" ie is.
    En als je een week na je eissprong je bloed laat afnemen om het progesteron gehalte te laten bepalen, kun je zien hoe goed je eisprong was! Hoe hoger het cyfer, hoe beter!
    Ook als je te snel na je ei ongetseld wordt, kun je hier het beste over praten met je arts!

succes he/!

13. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen dames,

wat is er hier weer veel gekletst zeg. Ben echter te moe om bij te lezen. Wij hebben gisteren een dag dorgebracht in de efteling en het was top! Wat ben ik op en neer geschud in de verschillende attracties zeg.
    Maar gisteravond na het klussen verloor ik wat roze !?!?!?! Ben dus bezorgd en erg down. Ook mijn temp is gedaald naar 37,2 (ik weet het nog wel hoog maar gisteravond en vanacht zat ie toch een paar keer onder de 37 wat mijn ongigrens is)

Ben nu dus heel erg bang dat het niet gelukt is.

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Djaar, ik blaas heel hard! pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Die temp moet weer omhoog!

Groetjes, Nijntje

15. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Ik hoop dat het helpt Nijntje !

zit me nu suf te speuren op het forum. Zoeken naar verklaringen zoals innesteling bijvoorbeeld op dag 11/12

16. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    @ djaar: ik blaas ook mee (pfffff pfffff pffff)

mijn temp is vanochtend wat gezakt. Als ie morgen ook boven de 36.6 zit, dan zal het kruis op CD 14 komen denk ik. Ik denk dat het wel aardig klopt, aangezien ik tussen CD13 en CD15 allerlei krampjes heb gevoeld (ovu-pijn?), waarbij gister dus (CD15) ik het meeste "last" heb gehad. Dus ik vermoed dat het gister is gebeurd.. Heb het nog niet eerder gehad, waarschijnlijk nu de vleesboom eruit is, voel ik veel meer blijkbaar.

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Poohbear, dank je voor tip! Maar ik wist trouwens niet dat het zo is dat als je later in je cyclus je eisprong hebt, dat deze 'minder vers' is. Ik zal het in ieder geval onthouden!

@ Djaar, poeh, dit kan inderdaad een slecht teken zijn :( Ik hoop dat het meevalt en dat het gewoon door het heen en weer schudden in de efteling komt! Ik duim voor je en ga heel hard blazen *BLAAS* *BLAAS*

@ Strijkkraal, zo te zien heb je inderdaad je eisprong op dag 14 gehad! En dus kun je weer op het wachtbankje!

@ All, mijn temp was nu weer gestegen, en dat ondanks ik slecht geslapen hebt (laat slapen, veel wakker). Meestal is mijn temp in dat geval lager, dus misschien was hij nog iets hoger. Gisterenavond was hij 37.6 en het was de eerste keer deze cyclus dat hij zo hoog was 's avonds. Als mijn temp morgen hoog is, geeft hij een kruis op afgelopen vrijdag. Daar zou ik blij mee zijn, want dan zou ik een cyclus van 43-44 dagen hebben. Dus hopelijk is hij morgen ook daadwerkelijk hoog!

Fijne (werk)dag!

18. Klussertje80

Goede morgen lieve Meiden. mijn temp was vanochtend onder de lijn gegaan maar ja ik weet dat tijdens de zwangerschap geen 1 moment de temp het zelfde is
    Djaar het zou op zich makkelijk een innestel bloeding kunnen zijn.

Enne nu weet ik niet meer wat er gezegt is :oops:

19. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Mogge!

helaas ongesteld geworden gisteren....

20. Niet meer actief

Goede morgen,

M`n temp. is ook omlaag gegaan.