Goedemorgen meiden, Vaak lees ik hier nog mee om te kijken hoe het jullie allemaal vergaat. Helaas heb ik niet altijd puf om te reageren. Zwanger zijn is tot nu toe niet echt een pretje voor mij. Heel blij ben ik ermee hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik ben hele dagen misselijk en er blijft geen avondeten in. Maar goed, als ik iedereen moet geloven duurt dat nog maar 5 weken. Ik heb al een aantal echo's gehad en alles gaat goed! @Sylvia, balen zeg dat je ongi bent geworden. Veel succes in de volgende ronde! @Wendy, moeilijk af te lezen kaartje heb je zeg. Hopelijk vind je snel je ei @Mosa, weer een langere cyclus voor jou. Een paar dagen geleden dacht ik, daar is het ei, maar toch niet. Vreemd hoor. Hopelijk schiet je temp nu omhoog. Wacht even PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF *blaast heeeeeel hard* Dit helpt vast Iedereen hier heel veel succes! Groetjes, Hanna
@Hanna; hou vol meid. Je weet waar je het voor doet. Ik wens je veel sterkte de komende tijd en hoop met je mee dat het snel beter wordt.
@Djaar, bedankt voor je lieve berichtje. Ik weet het wel hoor... het is voor een goed doel he Hoe gaat het met jou? Mooi kaartje!
Goeiemorgen allemaal, Sylvia, veel succes volgende ronde! Aan iedereen die z'n ei nog niet kunnen ontdekken heeft, hopelijk volgt er snel een dik vet kruis op ff! Djaar, hopelijk is dit gewoon innestel bloed of het gevolg van dat dagje efteling! Mijn temp. is de voorbije drie dagen exact hetzelfde gebleven. Vind ik wel grappig omdat hij de voorbije dagen altijd zo schommelde.
Ja kaartje gaat nog mooi maar, met mijn lagere temp van vandaag en wat roze vocht na het klussen van gisteren (op de handdoek die we eronder leggen, dus niet bij afvegen) ben ik zo ontzettend bang geworden dat het weer niks wordt. Ben erg gewoon depressief van
Goedemorgen! @ Djaar; ik blaas heel hard met Nijn mee! @ all: mijn temp was heel gek vanmorgen: 1e keer (temp altijd drie keer omdat het vaak verschilt, wat dan twee keer voorkomt houd ik aan) had ik 37.2, toen ineens 37.4 en toen weer 37.2. Voor nieuwsgierigheid nog een paar keer gedaan hihi: nou, resultaat: 37.3, 37.2, 37.3, 37.4, 37.4 en 37.2 en 37.2. Ik houd maar 37.2 aan he, dat lijkt me wel het 'eerlijkst'...........
@ Sylvia, balen dat je ongesteld geworden bent! Hopelijk heb je er niet te veel last van en wordt dit nu écht jouw ronde! @ Hanna, jeetje, wat balen dat je zoveel misselijk bent zeg! Hou je het wel vol op je werk? Hopelijk is het inderdaad met een paar weken over! Wel heel fijn dat alles goed gaat! En bedankt voor het blazen, als jij het doet helpt het vast @ Bereke, fijn dat je temp stabieler is! In mijn eerste paar cyclussen schommelde mijn temp ook veel meer dan de laatste paar keer. Ik dacht bij mezelf dat het ontpillen was, dus misschien was dat bij jou ook het geval? @ Loe, vreemd die schommelingen als je meerdere keren tempt. Toch heb ik dat ook wel een beetje, daarom temp ik nu gewoon één keer en die noteer ik. Ik merk dat het mij onzeker maakt en ik dus wel 6 keer achter elkaar temp, en dat is nu ook weer niet nodig
@Mosa: ik ben bang dat komende cyclus niet mijn ronde gaat worden.... ik moet rond mijn ei 8 dagen naar het buitenland voor mijn werk.... Maar ik heb donderdag een afspraak met een nieuwe Gyn, mijn oude Gyn weet niet meer waarom mijn cyclus zo van slag is en ik steeds 2x per maand een positieve ovulatietest heb... vandaar dat ik naar een super Gyn ga. Wellicht dat zij me kan helpen mijn cyclus weer normaal te krijgen (en te plannen voor of na mijn tipje)
@ Sylvia, 8 dagen is wel lang zeg! Wat een rot-timing dan! Maar wat goed dat je naar een andere gyn gaat om het allemaal uit te laten zoeken. Hopelijk kan zij je inderdaad helpen! @ Loe, ik hoop het ook
Sylvia, wel fijn dat je gyn. je doorgestuurd heeft naar een andere gyn. die je hopelijk wel kan helpen! Mosa, is nog maar de eerste ronde dat ik temp. hoor. En de eerste dagen waren allemaal schommelt maar nu de laatste drie dagen exact hetzelfde maar zal wel toeval geweest zijn.
Ik begrijp niet waarom jullie zo vaak tempen, het maakt je alleen maar onzeker en het heeft ook geen zin. Zeker niet de hele dag door, dus dames, niet meer doen. [-X Sylvia, balen van je ongi, hopelijk kan de andere gyn duidelijkheid geven. Hanna, we zouden allemaal graag met je ruilen maar het is wel heel vervelend voor je. Djaar, het kan nog beide kanten uit bij jou, ik geef de hoop niet op.
@berbel; ben echt blij met jouw vertrouwen. ik wordt gewoon gek van onzekerheid. ik heb in tegenstelling tot vorige week geen steekjes of spierpijngevoel meer. Vandaag wel veel drang tot plassen en wat dunne ontlasting. Hoop gewoon dat mijn temp morgen weer iets stijgt en dat ik geen roze meer zie
Hanna, we zouden allemaal graag met je ruilen maar het is wel heel vervelend voor je. ===== hanna is niet de enige hoor. ook ik ben heerlijk misselijk de dag door maar gelukkig hoef ik nog net niet met de wc pot te knuffelen
@Djaar: als je kijkt naar mijn temp kaartje van 25 aug (de maand dat ik zwanger werd) had ik een daling vlak voor mijn NOD... dus alles kan nog! Ik duim voor je!
Hoi, Ik heb een nieuw account. Door prive omstandigheden heb ik m`n oude weg laten halen. Ik ben nu nog op m`n werk, zal straks m`n onderschrift goed zetten. Groetjes