Welkom terug Wops ( al weet ik heel even niet wie je nu bent hihihi ) Djaar *Blaaaaaaas* Pfffffffffffffffff Pffffffffffffffffff temp moet weer omhoog!
Ik denk dat de echte naam van Wops ook met een W begint, en eindigt op een Y Ze kwam er gisteren achter dat haar naam te googlen was via zwangerschapspagina, dus wilde ze haar naam veranderen. Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Als iedereen zo hard voor je blaast Djaar, dan moet je temp morgen gewoon weer omhoog!
Ok dan, ppppppppppppffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff! En nu maar duimen dat het lukt!
Ja klopt Mosa1982 Jij mag nooit meer raden. Heel misschien heb ik straks een iets andere naam, maar moet even kijken op Lotte dat nog kan verwerken, anders blijf ik lekker wops heten.
ik heb zelf al geen adem meer van het blazen, maar................ nadat ik het al de hele ochtend ijskoud had heb ik nu gloeiende wangen en oren ?! en pijn (gevoeligheid) in mijn onderrug (achterkant heupen?) IK WIL NAAR HUIS !
Oooowja! dat was deze vergietmuis helemaal vergeten! Nou Wops, hallo! leuke naam! vind het wel vrolijk hihi
Heey, onderaan mijn berichten staat een link naar mn tempkaartjes.. in mn album staan alleen van vorige cyclus
mosa het is niet alleen w haar naam maar ook jou naam en mijn naam maar ja daarom post ik ook maar met een andere naam* heb een korte periode ff me naam er onder gezet maar ja de andere klusser is weer weg dus ik ben nu weer gewoon klussertje80*
en nu nog ff blazen voor Djaar Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff en het laatste beetje pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff hehe ben nu buiten adem
he meiden, super dat jullie voor me aan het blazen zijn ! Ik krijg het er gewoon warm van. Maar vergeet niet dat ik voor sommigen van jullie met de paashaas in overleg ben of ie niet gewoon een ei kan geven in plaats van het te verstoppen. Voor anderen met vadertje tijd aan het praten ben over timetraveling en voor de zwangeren onder ons eens met de zon gaan overleggen of ze die roze wolken voor iedereen van geluk en warmte kan voorzien.
Hoi dames, Hoe is het hier met iedereen, ik ben lang niet meer geweest! Heb afgelopen periode wat anders aangepakt. Niet meer getempt, alleen de dagen nadat ik mijn ei heb gehad. Heb dus al op dag 10 mijn ei gehad. Wat ik zo gek vind, is dat mijn cyclus regelmatig is (26 dagen), maar mijn ei wordt steeds vroeger. Ik wordt toch pas na 26 dagen ongi. Nog tips wanneer ik eventueel zou kunnen testen? Toch gewoon op dag 1 (dus dag 27...) Liefs Nadja
@Nadja; inderdaad een vreemd verhaal maar als je cyclus altijd heel regelmatig is dan zou ik ook maar testen op dag 27 of misschien om zekerder te zijn op dag 30 ?!
@Djaar, dacht inderdaad al dat het het beste was om te wachten tot dag 27. Dit is het lastigste van het hele klussen, het wachten! Je kaartje ziet er trouwens netjes uit! Hopen dat het zo blijft! Ik heb deze ronde trouwens om de dag geklust en een stuk minder dan vorige keer. Misschien heeft het geholpen! Ik krijg nu iedere keer na mijn ei een beetje een bol buikje, best grappig! Maar ook wel vervelend, want mijn broek gaat dan niet meer dicht, die past pas weer na mijn ongi! Dus hopenlijk past die broek vanaf nu niet meer, haha!
ik ga zo naar huis en ben morgen weer hier. Hopelijk met een beter humeur als vandaag maar ik moet zeggen BEDANKT LIEVE MEIDEN voor jullie steun van vandaag, het heeft me echt door de dag gesleept GEWELDIG !
Hoi, Nu ben ik weer compleet met onderschrift. M`n temp. was vanmorgen een beetje omlaag gegaan. Ben wel erg benieuwd wat FF van dit kaartje gaat maken en hoe en waar hij m`n eisprong gaat plaatsen. Zelf denk ik dat het toch gisteren is geweest of wie weet vandaag. Zaterdag had ik een bijna posi-ovu-test en ik denk dat het zondag posi is geweest. (helaas weten we dat niet omdat de testen op waren) Groetjes
@ Djaar, nou jij bent inderdaad vandaag we naar huis geblazen! @ Tummeke: jouw kaartje lijkt inderdaad op de mijne! @ ik voel me nogal ziek: kringen onder de ogen (altijd wel, maar nu helemaal), dikke opgezette buik, beetje krampen en moe, zo moeeeee. T zal nog wel te kort geleden zijn he de eisprong voor een evt. innesteling? Moet ook al een week zoveel plassen joh, en zeker twee maal per nacht ervoor mijn bed uit. Zal allemaal wel weer niks te betekenen hebben, maar pfff......
Loe, ik duim ook! En het zou kunnen dat je er al iets van voelt hé. Blijkbaar zijn er toch vrouwen die dit al heel vroeg voelen! Dus hopen en duimen maar!
Hee, W. van Wops! Weet je waarje me aan doet denken? Aan die wuppies die je bij de AH kon krijgen! @ bereke en wops: ik heb geen idee, zit plat op de bank en morgen denk ik ook! ik moet iets bekennen: vandaag werden er nieuwe zwangerschapsbh's opgehangen bij de hema, had er bijna 2 meegenomen..............ze waren nog mooi ook vond ik! Ooooooooo, erg he. Schaam me dood. Heb t ook niet gedaan hoor.