Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woops

woops Niet meer actief

@Loe,
    Schaam je vooral niet.
    Ik heb juist met m`n trouwen een zwangerschaps-setje gekocht, voedings-bh en broekje.
    Was wel lekker handig. :oops:
    En het was echt een sexy setje hoor, je zag eigenlijk niet dat het voor de "borst-gevende-mama" was bedoelt. ;)

2. Loe

Loe Niet meer actief

Ik heb t eigenlijk niet meegenomen, niet omdat ik niet durfde, maar omdat het waarschijnlijk wel de foute maat zou zijn.........hihihi.

3. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames hier was ik weer ;)

hee wops;) geeft nix hoor van je mailtjes! hahaha gelukkig is het allemaal goed gekomen en gelukt!

he mosa, hopen dat nu echt je temp stijgd!

hier verder geen veranderingen, ontzettend slechte nacht gehad, alleen maar lopen draaien en doen bah bah!

ook verde rniet veel anders te zien aan mn ovutesten... wie weet doe ik het een paar daagjes niet!

wat ik wel had was heel veel creamy afscheiding vandaag... maarja daar hebben we helaas niets aan! haahha

groetjesss

4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    goedeavond meiden,

Ben vandaag niet op het forum geweest...na dat gedoe op mn werk, bedacht ik dat het mss beter zou zijn om (voorlopig) maar even niet illegaal te internetten. Heb het hele verhaal bij personeelszaken neergelegd en zij gaat een gesprek aan met mijn manager...daarna zal nog een gesprek met ons 3en plaatsvinden.

Mijn temp was vanmorgen 37.0...mooie temp. Volgens ff zit ik op 5dpo, maar geloof er niets van...maargoed. Hebben jullie weleens gehad dat ff een kruis neerzette en na een paar dagen het kruis weer veranderde zonder dat je iets had veranderd aan ovutesten en/of eggwhite enzo...? Moet zeggen dat ik wel veel bruine afscheiding heb en sinds vandaag een rugpijn ...MEN ! ik denk alleen dat het in mn rug is geschoten en het verder niets te maken heeft met zwanger worden enzo.... Heb ook geen idee waar die afscheiding vandaan komt, voor een innesteling zou het volgens mij nu nog te vroeg zijn...we wachten het nog even af....

Meiden, ik ga even aan mijn eten beginnen, zal straks proberen nog even op iedereen te reageren...Had ik gister al wel gedaan, alleen klikte verkeerd, waardoor heel mn tekst weg was...had op dat moment geen zin om alles weer opnieuw te typen ;)

tot zo.....

5. woops

woops Niet meer actief

@sannehai,
    Gelukkig is het goed gekomen ja, ik kreeg al een stress-aanval. ;)

Ik heb m`n eitje nog altijd niet gevonden, temp. is omlaag gegaan vandaag.
    Ik denk dat m`n eitje gisteren of pas vandaag is gekomen.
    Weet niet of we als het zo is, wel goed hebben geknuffelt, maar goed we zullen het begin Februari wel zien.

6. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedenavond meiden,

Hier ben ik ook weer even... Zo mijn klachtjes houden aan pfff soms denk ik dat het raak is maar dan denk ik gelijk neeee zal wel niet...
    die wachtweken :rolleyes: ...

Heb trouwens vannacht raar gedroomd over ons topic... En over Sannehai dat ze deze ronde opnieuw zwanger zal zijn, ik heb ook iets over mezelf gedroomd maar dat heb ik dan weer niet onthouden :(
    Dus Sannehai, ik hoop dat dit iets goeds voor jou betekend! ;)

Zo nu weer terug naar mijn eten voor het aanbrand, maar moest even mijn droom kwijt... ;)

Tot straks...

7. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    Wat betekent BD in het tabelletje? Dat je sex hebt gehad?

8. bereke

bereke Niet meer actief

Kweb, wel goed dat je je verhaal hebt kunnen vertellen bij personeelszaken. Hopelijk levert het gesprek met z'n drie nog iets op!

Loe, misschien is het wel een teken dat je persé die bh's hebben wou :) ! Wel flink dat je je nog hebt kunnen bedwingen!

Afrola, wie weet wel een voorspellende droom... En dan vergeet je juist het stukje over jezelf. Da's dikke pech :rolleyes: .

9. woops

woops Niet meer actief

Ja dat zijn de knuffel momenten. :oops:

10. Sannehai

hee afrola..;) nou ik hoop het zeer zeker dat je gelijk hebt! vorrige x had tinkerbel ook een voorgevoel dat het bij mij raak was terwijl ik het zelf totaaaal niet had, en die had toe nook gelijk!

dus ik hoop echt dat het zo mag zijn;) haha

@kweb, ja ik heb dat wel eens gehad mn aller eerste ronde, toen had ik nix veranderd alleen maar mn temp van die volgende dag ingevoerd, en toen verschoof mn kruis ineens! dat kan dus komen door een eventuele stijging de dagen erna, of juist omdat het niet stijgd de dagen erna... dat kan dus zomaar gebeuren!

groetjess

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    hallo allemaal.
    Geen bijzonderheden volgens mij........
    hier nog steeds lekkage:(
    Mijn hubbie was vandaag niet doortastend genoeg met
    dakdekkers benaderen. Nu doe ik dat morgenochtend maar!
    mannen...................

12. Sannehai

hee pookie, balen zeg dat je man nog niets geregeld heeft! tsja...mannen;) haha

dames even vraagje, wat vinden jullie van onder de douche klussen? kan dat gwoon, kan je daar ook nog steeds zwanger van worden? of moet dat meer voor de lol worden beschouwd?

groetjess

13. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Pookie, volgens mij heb je nog best kans hoor, maar als je vindt dat het niet genoeg is geweest dan volgende ronde (mocht die er komen, maar ik duim voor je dat die er niet gaat komen) maar weer harder je best doen ;)
    Balen dat jij morgen ook weer achter de dakbedekkers aan moet, en dat met al die regen :(

@ Klusser, die foto verklaart... Dat ziet er best mooi en sfeervol uit, mooi gemaakt zo! Maar lekker van genieten, 't is ook snel gebeurt met best wel een zichtbaar effect, voelt vast goed?!

@ Djaar, nog niet te snel wanhopen hoor, duim ( [-o< ) en blaas (pppfffffffffffffffffffff )voor je ;)

@ Strijkkraal, lijkt er idd wel op dat je ei is geweest, dat wordt weer duimen draaien en wachten op het bankje, Kopje thee om het wachten te veraangenamen ;)

@ Mosa, je temp weer omhoog :rolleyes: , die temp weet ook niet wat ie wil, nou duim ( [-o< ) en blaas (PPPfffffffffffffffffffffffffffffffffffff, pppffffffffffffffffffffffff) ook voor jou! Een eisprong heb je nu wel es verdiend ;)

@ Sylvia, balen meis dat je weer ongi bent, wel fijn dat je gyn je doorstuurt naar de supergyn, hopelijk heeft die snel een reden voor je rare cycli gevonden!

@ Hanna, leuk dat je weer eens een berichtje achterlaat! Jammer dat je zo misselijk bent, maar ja 't is voor een goed doel, nog effe een paar weekjes geduld en dan hoop ik dat je je weer wat beter gaat voelen. Wel fijn dat je al enkele echo's hebt gehad, was vast leuk/mooi om te zien...

@ Bereke, mooie stabiele temp, begint een mooi kaartje te worden, spannend hoor!

@ Loe, volgens mij gewoon de eerste temp aanhouden, het kan zijn dat je je druk gaat maken over de temp waardoor je temp weer verandert...
    Hoop trouwens dat je je snel weer beter voelt!

@ Berbel, nogmaals bedankt voor je tip van de extra kussen, ik heb nu twee nachten met een extra kussen geslapen en mijn spierpijn wordt langzaam minder. Of de kussen daarbij heeft geholpen of dat het wat anders is weet je nl nooit maar ik ben ieg blij dat het langzaam minder wordt!

@ Wops, nou welkom hier hoor ;)

@ Nadja, hopelijk werkt je nieuwe aanpak! Verder is het idd het beste om te wachten tot je overtijd bent, lastig he ;) ?

@ Kweb, fijn dat je je verhaal kwijt kon bij personeelszaken! Hopelijk is het probleem snel uit de wereld, of gaat het gewoon weer beter...

@ sannehai, laatst vertelde iemand op het forum dat ze zwanger was geworden na een doucheklusrondje, dus het kan wel. Ik zou een beetje het gevoel hebben dat zijn zaad er dan wel heel snel kan uitstromen... Maar doe vooral wat je lekker vind zou ik zeggen ;)

@ All, volgens mij ben ik weer bij...

14. Sannehai

hee afrola;)

ja ik zou ook niet doucheklussen als ik wist dat mn eitje dr aan kwam ofso hoor! ahahha maar ach, wat afwisseling is ook niet mis ;)

hoe staan de zaken bij jou? nog meer klachtjes...? off? weet je al een datum wanneer je zou gaan willen testen?

groetjess

15. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Sannehai, de enorme vooral zoete trek en de gevoelige borsten blijven wel gelijk maar af en toe last van mijn rug en golvende buikpijntjes ook richting lies verandert wel over de dag. 's avonds is het erger dan 's ochtends. En heel veel afscheiding. Van het weekend had ik heel sterk het gevoel (buikpijn/ rugpijn) ongi te worden, dat is wel weer iets afgezwakt voelt nu weer net iets anders... :rolleyes: Tsja, allemaal zo lekker duidelijk :) Maar goed voor hetzelfde geld is het gewoon flinke PMS...

Heel misschien dat ik zondag wil testen dan zou ik op dag 32 van de cyclus zitten, misschien is het wel beter nog iets langer te wachten... Tot ik zeker weet dat ik echt overtijd ben... Maar de vraag is dan weer of ik dat volhoud, alhoewel ik een nega test ook niet zie zitten... :rolleyes:

pfff al die overpeinzingen, is vast niet goed... :rolleyes:

16. bereke

bereke Niet meer actief

afrola, klinkt toch veelbelovend! Ik duim!

Heb een echte schransdag achter de rug. Ofwel is het van de zenuwen want ben een echte emo-eter. Ofwel is het PMS maar is nog wat vroeg denk ik (ik denk date mijn NOD 27 of 28 jan. is).

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    :( Ik had een reactie getypt op iedereen, en toen klikte ik hem per ongeluk weg :(
    Ik ben alleen te moe om weer uitgebreid te reageren, dus iedereen een dikke knuffel ;)

Even snel, Afrola, spannend :D

Pookie, balen van die stomme lekkage! Hopelijk wordt het snel opgelost!

Djaar, nog maar een keer pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Sanne, hopelijk slaap je vannacht beter!

Loe, lijkt een mooi innestelingsdipje!

Kweb, ik zou van 3 dpo uitgaan, dan kun je in ieder geval niet te vroeg testen. En goed van je dat je het gedoe op je werk bij personeelszaken hebt neergelegd!

Nadja, fijn dat je zo'n vroege eisprong had! Scheelt weer wachten!

Wops, even wennen aan je naam hoor ;) Hopelijk snel een tempstijging. Maar als je de komende dagen een hoge temp hebt, geeft hij dan niet alsnog een kruis op dag 18?

Bereke, waarom heb jij eigenlijk vierkantjes op je kaartje in plaats van rondjes?

Zo, toch nog op iedereen gereageerd, alleen iets minder uitgebreid ;)

18. Loe

Loe Niet meer actief

@ all, willen jullie even mijn tempkaartje bekijken? Ik heb de tweede positieve ovutest verwijderd en alleen de eerste laten staan. Nu krijg ik een kruis op een andere plek! Maar toch een vreemde plek, mijn eerste dpo dagen zitten dan helemaal niet boven de lijn............... :( :confused:

(ik dacht ga ook eens iets weghalen, kijken wat FF dan uit zichzelf doet...................wie vroeg dat nu ook alweer?.......ff teruglezen ah ik zie t: kweb) :)
    Wat denken jullie, tweede ovutest op dag 20 er maar weer bij zetten of zo laten? Welk kruis lijkt aannemelijker:
    op deze dag, dag 19 of dag 22? :( :(

WIllen jullie even als ervaringsdeskundigen helpen? :)

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Loe, ik denk dat ff dan hetzelfde doet als bij Kweb, namelijk het kruis op de dag van de ovulatietest zetten. In jouw geval vind ik dat echt niet logisch en ik zou dan ook de tweede ovulatietest weer neerzetten. Als je nu de eerste weghaalt en de tweede laat staan, geeft hij dan wel een kruis op dag 22?

20. Loe

Loe Niet meer actief

Hee Mosa, dank voor je vlugge reactie! Ik had ook echt twee dagen een positieve ovutest. Ja, dit ziet er vreemd uit he. Ik zal de eerst weghalen en dan alleen de tweede..............

Deel Deze Pagina