Ik denk dat hij hem dan op dag 22 zet, maar we zullen het zo weten En als ze allebei echt positief waren, dan zou ik ze ook allebei laten staan. Dan krijg je een zo betrouwbaar mogelijk beeld. Maar ik weet eigenlijk zeker dat je eisprong op dag 22 was!
zo, dan zet ie hem weer op dag 22, zoals hij al stond. Maar waar ik me drukker om maak: als ik allebei de positieve ovutesten weghaal, krijg ik gewoon geen kruis meer, ook geen stippeltjes kruis. Als ik het goed begrijp, is het dus niet zeker of ik wel een eisprong heb, uitgaande van mijn temperatuur?
whoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wat ben ik toch een dom konijn en een oelewapper. Ben zo blij. krijg wel zonder positieve ovutesten een kruis. Had per ongeluk (stomme hand!) een positieve ovutest vandaag aangevinkt hahah. Sorry voor de rompslomp...................
Hier oelewapper a la loe, sorry voor de spam.......maar ik ben ook zo onzeker over mijn eisprong! Mosa, slimmerd, had jij deze oelewapper mooi uit de brand kunnen helpen. Nou slimpie, ga jij morgen verder stijgen, zal ik weer blazen voor je!
@ Loe, mijn temp gaat morgen inderdaad heel hard stijgen Ik moet er alleen al om half 6 uit, drie kwartier eerder dan normaal. Dus hopelijk heeft dat niet te veel invloed! Maar oelewapper jij mijn temp maar omhoog, voor de zekerheid @ Bereke, oke, dus dan krijg je vierkantjes, dat wist ik niet.
Als je je temp ingeeft, heb je daaronder een vakje dat "notes" heet en waar je dingen kan noteren. Je moet er morgen maar eens even opletten. Ik heb daar genoteerd of ik al uit bed ben geweest voor de temp (mag niet ik weet het ),... .
Afrola je bent zeker weer bij! Ik moet toegeven dat ik niet zo goed heb gereageerd en geantwoord.......... ben tegenwoordig verslaafd aan escape games! En Afrola wanneer ga je testen?
hahaha, was dit een uur geleden vergeten te posten......... dan is het wel een beetje een late reactie! maar welterusten ladies......... en die lekkage is echt iet fijn, steeds plop, ploep plop naast me. we hebben nu een half ijsbakje vol, hopelijk houdt het snel op met regenen!
@ Bereke, handig die notes! Zal er eens naar kijken, maar het is een goede tip! @ Pookie, ik heb ook van de periodes dat ik veel computerspelletjes speel, maar escape spelletjes ben ik niet zo goed in. Ik vind sommige spelletjes van Zylom leuk, ken je die? @ Klussertje, dacht je écht dat ik Mosa heet?! Het is zeg maar een samenvoegsel van twee van de namen van onze dieren.
Hihi, ik dacht al! Maar er stond nergens een knipoogje bij ofzo, dus toen ging ik twijfelen of je het echt dacht! En wie weet, over 10 jaar in de meisjesnamen top 10
lieve moos ik ben dan wel blond he maar niet dom maar ik ga me bedje opzoeken kijken of ik beter slapen kan als gisteren heb de gehele nacht wakkergelegen. veel kramp in me buik maar ja ook veel aan het verbouwend klussen geweest
Goede morgen, Heb temp. stijging, nu hopen dat het hoog blijft en dat FF toch een eitje vind voor mij. Als ik de komende 2 daagjes dezelfde temp. houd of hoger krijg ik een kruis op dag 19, en ja dat was m`n gevoel zelf ook al. Dag 18 of dag 19 een eisprong, omdat de ovu-test op dag 17 bijna positief was. Volgen jullie me nog? Ik denk alleen niet dat ik juist heb geknuffelt Jullie hebben veel gekletst gisterenavond, ik ga ook eens een avondje vroeg naar bed. Iedereen en fijne dag.
Ik denk kruis door dag 18 mooi lage temp, daarna stijging. Of heb je die dag misschien vroeger getempt? Dag 18 zou klusgewijs heel mooi zijn!
@ Wops: ik denk ook CD18 dat er een kruis zal verschijnen. @ Afrola: spannend! Hier idd een (stippel)kruis op CD14. Ik denk (of hoop) dat het eigenlijk op CD15 is gebeurd, gezien de ovu-pijntjes e.d. maar misschien hoop ik dat klusgewijs ook. CD14 is er niet geknuffeld (mooi woord Wops, klinkt al een stuk vriendelijker dan klussen )