Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    he meiden,

hier is de temp gedaald naar 37.0 en kwam ik gisteren en vanmorgen al wat bruin slijm tegen dus ik vermoed dat vandaag of morgen de ongi wel zal komen.

Ik baal verschrikkelijk en heb het er weer erg moeilijk mee. En de eerste die ik tegenkwam op het werk is mijn 20 wkn zwangere collega die juist vandaag haar echo mee heeft genomen. Ben ik blij dat ik afgelopen vrijdag al te horen heb gekregen dat een nicht van mij zwanger is want anders was ik helemaal ingestort geloof ik.

en voor de nieuwe ronde maar weer eens een nieuwe avatar

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    he meiden, denk laat ik hier eens een vraagje stellen als jullie hetn iet erg vinden tenminste?

deze hele week temp ik zon anderhalf uur eerder dan anders omdat mijn man dan naar zijn werk moet en ik er dus ook uit ga. nu is mijn temp wel wat hoger gelukkig maar zou hij dan als ik normaal zou tempen ook hoger zijn dan? ik heb namelijk wel ens gehoord dat je elke uur er 0,1 graad bij op moet tellen is dit echt zo?

en nu had ik vanmorgen een temp van 36,9 om half 6 ben om zes ur er nog ff in gegaan en om 7 uur er weer uit meteen nog ff getempt ,ja was nieuwsgierig, was ie ineens 36,7. hij hoort dan otch hoger te zijn omdat je druk geweest bent of is dat ook weer verschillend?

3. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    @djaar, he meis, dat ziet er inderdaad niet meer zo leuk uit, dikke knuff voor je.

@wops, dag 18 je ei ivm je dip, dan heb je supergeknufffeld, teveel is ook niet goed ;)

@mamasuus, als je iedere dag maar zo vroeg temp. dan maakt het niet uit, het gaat om het totaalplaatje.

Ik ga langzaam weer de goede kant uit, saai hoor het begin van je cyclus. :)

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Wat wordt hier toch veel gekletst... Ik lees alles, maar heb op dit moment niet echt de fut om op alles te reageren... Ben zo moe (ik heb ook cvs, vandaar...).

@ Djaar, balen meid, het zag er allemaal zo goed uit! *knuf*

@ Wops, welkom ;) Leuke naam trouwens!

@ Mosa, hopelijk was je temp vandaag weer wat hoger. Kleine dip naar een hele hoge temp.

@ Meiden op de wachtbank, heel veel succes met wachten! *duim, duim, duim*

Groetjes,
    een super vermoeide Nijntje

5. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

djaaaaaaar wat doe je nuuuuuuuuu dat was niet afgesproken :cry: IK ROEP ALLE MEIDEN OP OM EXTRA HARD TE BLAZEN VOOR DJAAR
    PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
    en verder wens ik iedereen een goede morgen. en gelukkig heb ik vannacht wel lekker geslapen

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF voor Djaar!

7. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Bedankt Klus en Nijntje ! Ik ben tot nu toe verder geen dingen meer tegengekomen bijplassen of zo, maar het lijkt me sterk dat ik niet ongesteld wordt.

Gisteravond ging mijn temp wel nog omhoog naar 37,5 maar vanmorgen om 5 uur was ie 36,7 en om 7 uur was ie dus 37. Met het roze vocht van zondagavond en het bruinige slijm (vorafgegaan door helder slijm gisteravond) van vanmorgen heb ik toch sterk het idee dat ik ongi wordt.
    Ik geloof dat als je soort van ongi signalen hebt maar je toch zwanger zou zijn dat dan in elk geval je temp niet zo mag dalen als ie nu bij mij doet.

Ik voel me ook niet anders dan anders voor een ongi dus.........

maar ik houd jullie op de hoogte hoor

8. Klussertje80

Heey dames. ik heb nog eens zitten te rekenen na gistere avond het gesprek met me gyno.en ze had me gevraagt om nou te gaan rekenen vanaf de 2de boeding na de mk. dus ikke zo juist gaan rekenen. ik heb op 17 nov een mk gehad op 19 november was het bloeden over. de 25ste begon ik weer te vloeien dat heeft 3 dagen geduurd op 6dec voelde ik me eisprong op 5 dec hebben we geklust 22 dec had ik wat bloed verlies maar dat was maar een halve dag met zo af en toe wat druppels. dus ikke weer gaan rekenen en nu blijk ik dan wss al in week 9 te zitten en daarom me testjes ook niet heel erg donker zijn. want dat kan kloppen volgens de gyno en ook me ha..... pfffff nu weet ik het helemaal niet meer.

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Djaar, wat is dan nou :( Wat ontzettend balen zeg! Ik blaas natuurlijk mee, maar ik ben eerlijk gezegd bang dat het vergeefse moeite is :( Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Pfffffffffffffffffffffffffffffffffff

@ Wops, ik denk ook dat je eisprong op dag 18 is geweest!

@ Suzy, fijn dat je een kruis hebt! Voor mijn gevoel staat het kruis echter goed, ik denk niet dat je eisprong op dag 15 is geweest.

@ Mama suus, bij de één scheelt het inderdaad 0,1 graad per uur, maar dat hoeft niet voor iedereen te gelden.
    En als je net weer in slaap valt (dus bijv. een uur) dan is het volgens mij logisch dat je temp lager is. Stel dat hij 37.4 zou zijn 's avonds, dan daalt hij de eerste uren dat je slaapt eerst, en na een aantal uur stijgt hij weer. Dit is in ieder geval mijn ervaring.

@ Nijntje, vervelend dat je zo moe bent!

@ Klussertje, binnenkort heb je duidelijkheid over hoe lang je precies zwanger bent!

@ All, ik moest bijna een uur eerder uit bed, en mijn temp was 36.7. Als ik morgen een hoge temp heb, geeft ff alsnog een kruis op dag 27. Voor mijn gevoel is mijn eisprong ook wel geweest, de vorige keer schommelde hij ook zo net na de eisprong.

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey,

@ Klussertje ,Je gaat wel heel erg snel! Maar wel super dat alles zo goed gaat!

@ Mosa, fijn dat je je ei bijna gevonden hebt!

Groetjes

11. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen.......

@ kweb, och meid..........je krijg een dikke knuffel. Nee, TIS ECHT NIET LEUK! Sterkte.

@ Nijn, hier nog zo'npatient........ik heb echt alles he...........hoe trek je het tot nu toe? Ik lees een supermoeie nijn, maar al die tijd al of wisselt t? ben ik zelf namelijk ook heel erg benieuwd naar. Wat heb je toch een mooi kaartje!

@ wops, ik ben niet zo ervaren als andere meiden hier met het schatten van de temp.............sorry......maar ik kan beter geen uitspraken doen waar ik zelf hulp bij vraag hihi.

@ Mosa: hoe is je temp? onee, ik zie je staan.........wat is dat nu? als ie de komende twee dagen weer iets stijgt, krijg je dan een kruis? Meid, ik weet dat het zo hard is he..........ik gun je je kruis!

@ all: 37.3 hier (zie kaartje), ben zeer vermoeid, heb kramp in mijn darmen en ben gewoon blehhhhhhhh. Heb geen hoop hoor, waarom weet ik niet, maar heb ik gewoon niet.

tot later!

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Loe, mooi kaartje zeg! Als ik morgen of overmorgen een hoge temp hebt, geeft hij inderdaad een kruis. Op dag 27, en ik denk dat dat ook wel klopt. Nu nog een hoge temp dan :)

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    @ Loe, tot een paar dagen geleden ging het eigenlijk redelijk goed met de vermoeidheid, maar de laatste dagen... poeh, gaat het echt niet.... Vandaag nog een dagje vrij en maar heel weinig doen en dan de komende 3 dagen werken... Ben benieuwd hoe ik die door ga komen... Het was wel een van de eerste dingen die de HA vroeg: "hoe gaat het met je cvs?" Ze kunnen alleen niet zeggen hoe het zich gaat ontwikkelen... Ik houd je op de hoogte.

Groetjes

14. Klussertje80

@ Klussertje ,Je gaat wel heel erg snel! Maar wel super dat alles zo goed gaat!
    ======
    hoe bedoel je dat? die snap ik ff niet :oops:

Maar goed heb ff de ha gebeld ik moet nu voorlopig uitgaan van de kortste periode maar moet in me achterhoofd al wel bezig zijn met aan schaffen van spullen en dergelijk. want als de ha het zo aan hoord zou die denken dat ik idd 9 weken zwanger ben in plaats van 3 en een half. dus wat ik doen ga ik lekker me banner hier aan passen aan 9 weken. staat veel leuker als 3 weken :p :oops:

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Nou dat je springt van 3 naar 9 weken! En dat is natuurlijk super nieuws!

16. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen allemaal,

Zo weer een dagje verder 8) ...

@ Bereke, mijn eetlust steeg ook snel na mijn ei dus kan best hoor! Misschien wel een goed teken?!

@ Loe temp gaat goed, ziet er prima uit!

@ Mosa, lijkt mij een aardige temp terwijl je eerder je bed uit moest, ik heb wel goede hoop dat er binnenkort een mooi kruis verschijnt. Ik blaas voor de zekerheid nog even, PPPPffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
    En de Zylom games vind ik ook erg leuk, soms ook wel verslavend ;)

@ Pookie, escape games zijn leuk! Maar wel verdomd lastig ;)

@ Klusser, wat betreft je rekenwerk snap ik het niet helemaal als ik naar je tempkaartje kijk, Maar je komt er vast vanzelf achter bij de eerste echo! Spannend!

@ Nijn, doe maar lekker rustig aan!

@ all, nou hier weer lekker aan het werk en illegaal ana het lezen en posten ( :oops: ) maar mijn collega-kamergenoot is er niet vandaag dus ik kan geen kletspauzes houden dat doe ik dus maar hier ;)
    Vanmiddag bij een voormalige collega op kraambezoek. Heb ik wel zin in. Even lekker bijkletsen en ben ook heel nieuwsgierig naar de kleine. Heb gister ook nog babycadeautjes geshopd. Erg leuk om te doen, maar vind het onderhand wel tijd worden dat ik eens voor mezelf mag shoppen ;) Ik sta echt te watertanden voor al dat leuke spul. Als ik toch eenmaal los mag gaan moet mijn vent maar mee om te voorkomen dat ik de hele winkel leegkoop ;) :)

17. Klussertje80

afrola wat snap je niet aan me reken werk?

18. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Ik heb je verhaal naast je tempkaartjes gelegd. En dan vind ik het niet logisch dat je al 9 weken zwanger bent... :( Dus op die manier snap ik het niet.
    Daarmee wil ik vooral NIET zeggen dat het onzin is wat je verteld, maar gewoon dat ik het niet snap.
    Zodra je een echo hebt gekregen dan is er meer duidelijkheid.
    Het maakt verder ook niet uit hoe de temp is of wat dan ook als er maar resultaat is: een Beeb die onderweg is ;) . En als je daarbij je eigen lichaam snapt is dat mooi meegenomen :D .

19. Klussertje80

ik zeg ook niet dat het al zo is maar het vermoede van mij en me ha is dat. maar we gaan gewoon afwachten tot 10 feb

20. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Precies, gewoon even afwachten..

Je doet me wel denken aan Tinkerbell die na haar eerste echo ook ineens twee weken langer zwanger was dan ze dacht. Alleen zij dacht dat dat onmogelijk was omdat ze dan tijdens haar ongi haar eisprong gehad moest hebben en ook haar tempkaartje daar niet bij paste maar volgens de gyn of vk was het toch echt zo...

Deel Deze Pagina