goedemiddag meiden, Temp is bij mij weer gestegen naar 37.1.....als die nu lekker hoog blijft deze keer, ben ik heel blij Toch nog wel bruin/slijmerige vloed....afwachten maar. Ben benieuwd of ff mijn kruis nog gaat verzetten. Snap nog steeds niet hoe ff nu een kruis kan neerzetten op de dag van posi ovutest... Nou voor mij nu toch geen illegaal maar legaal internet, zit thuis op het moment....heb zo`n last van mn rug. Net de dokter gebeld en ik heb vermoedelijk een beknelde zenuw Moet nu 2 dagen rust en daarna kijken of het beter gaat. Gaat het niet beter krijg ik fysio. In overleg besloten geen andere pijnstillers dan paracetamol te nemen ivm de kinderwens..... @djaar PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFF die temp omhoog hup! @klusser, ik zou zeggen vanaf 7 dec zwanger...als het goed is is je eitje de dag na eisprong bevrucht toch? @mosa, namen van je dieren, laat me raden: moos en sam Gezien je vanmorgen vroeger wakker was dan normaal, denk ik wel dat je temp vanmorgen eigenlijk 36.8 had moeten zijn....ik hoop dat je ei zich morgen laat zien @loe, mooi kaartje hoor....lekker hoogblijven die temp @afrola, meis ik hoop ook dat je snel voor je eigen beebje aan de shop kan
mijn gyno is ook totaal geen voorstander van tempkaartjes omdat de temp aan heeeeeeeel veel factoren ligt ben je die nacht naar de wc geweest heb je de avond er voor veel gedronken *ook gewoon drinken* dat zijn allemaal dingen waar het aan kan liggen. *maar als je niet naar me temp kaartjes kijkt* wat zou je dan denken? 17 nov een miskraam bloeding gehad tot 19 nov. daarna bloeding gehad op 25 nov op 5/6 dec eisprong en op 4/5 dec geklust daarna op 22 dec een bloed verlies gehad van ongeveer 1,5 dag met alleen druppels niet eens echt bloed. op 30dec wat kramp/steekjes en vanaf die dag eigenlijk wel wat misselijk met vlagen. Dan zou je toch denken dat de 25ste nov de eerste dag van de laatste ongi is?
Hoi dames, Djaar, wat rot dat je temp. gedaald is. Maar goed, het kan nog altijd dus pppppffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff! Je weet maar nooit... Kweb, wat vervelend dat je sukkelt met je rug! En dan nog alleen paracetamol kunnen nemen... Hopelijk betert het vlug! Aan al de dames die hun kruis nog moeten krijgen: hopelijk staat het er vlug! Deze morgen is mijn temp. weer gestegen. Maar ik heb gisteren door de dag en 's avonds zo'n gloeiende kaken gehad. Precies of ik was koortsig maar dat was helemaal niet. Je lichaam kan toch gek doen!
@klussertje, wat spannend allemaal. Je zou bij je temp kaartje op 22 dec al dat bloedverlies kunnen veranderen in spottting dan krijg je 1 cyclus vanaf november. Ik ben het wel met afrola eens, je kaartje lijkt anders. Had je de 13e gelijk een knal positieve test of een vaag streepje. Als je nu al 9 weken bent, ben je bij de echo al bijna 12 weken.
bereke en kweb; ik geloof er zelf helemaal niet meer in hoor. Maar goed tot nu toe heb ik nog steeds geen bruine of rode afscheiding meer gehad.
Had je de 13e gelijk een knal positieve test of een vaag streepje ===== een behoorlijk donkerstreepje
Bij mij is vorige maand mijn LF korter geweest, hebben jullie dat ook wel eens? was 13 dagen ipv 14 en begon al bij 12 te spotten..
@ Kweb, balen van je rug zeg. Doe maar rustig aan en hopelijk is het snel over. je kaartje ziet er goed uit, denk wel dat eisprong op dag 19 is geweest... @ klusser, zonder tempkaartje blijft het voor mij lastig, ik kan niet beoordelen of je bloedingen ongi-bloedingen of innestelingsbloedingen zijn.Ik zou zeggen ga uit van wat jij denkt en van wat de artsen denken... @ all, zo meiden ga jullie voor vandaag weer verlaten. Fijne dag nog en tot morgen!
@ all, er gebeurde twee uur geleden iets raars........ik had roze afscheiding. Dacht oneeeeeee na 6 dpo nu al, vorige keer na 9 dpo ongesteld geworden. Iets dieper met dat papiertje afgeveegd (sorry voor de details) toen zag er 1 druppel (zoals ook echt een druppel is, ongeveer een rondje van 3mm) rood bloed aan. Droog bloed. Daarna niet meer. Net wat terug wezen brengen in de stad, durfde net al bijna niet meer naar de wc. Nog steeds is het papiertje wat rozig bij het afvegen. Ik heb verder geen afscheiding maar heb wel wat krampjes in mijn buik, net als de afgelopen dagen. Och hemel, ik zou toch niet nu al ongesteld worden? Wat zou ik dan balen.........dan krijg ik niet eens een KANS om zwanger te raken. Jullie zullen denken: heb je al aan een innestelingsbloeding gedacht? Ja, heb ik maar het is al 6dpo en ik ben vorige keer 9dpo ongesteld geworden. Daarnaast is mijn temp vandaag gestegen en niet gedaald............. Ik kan wel janken. Word ik nu echt al ongesteld dan?
Loe, ik denk toch echt dat het innestelingsbloed is hoor! Zou anders wel heel vroeg zijn om ongi te worden! Dus ik duim super hard voor je! Ik ben moe! Gisterenavond geraakte ik heel moeilijk ingeslapen.
lieve loe....een dip in je temp is niet noodzakelijk hoor bij een innesteling.... natuurlijk is de kans niet uitgesloten dat je ongi wordt, maar denk dat die kans net zo groot is dat je zwanger bent...tenminste gezien deze "kwaal"....Zolang het niet doorzet en je temp niet daalt, zou ik me nog even geen zorgen maken Sylvia, mijn LF verschilt ook. Weet het vanaf de 2e ronde (1e ronde was ik niet bezig met tempen e.d.) 14, 10, 13.....dus das op zich niet zo gek afrola, denk zelf ook dag 19 hoor...maar laat het maar even staan voor het gemak
@loe, ik had dag 8 en 9 innestelingsbloed, dus dat kan best. Als je temp maar hoog blijft en dat ziet er goed uit. @kwebbeltje, nu heb je wel een mooi kaartje maar lijkt het een late eisprong. Anyway lekker zwanger en op naar de echo. @sylvia, mijn lf wisselt van 10 tot 14 dagen.
Dames, ik zit vandaag op 7dpo. Wanneer is dan eigenlijk mijn NOD? Telt de dag van de eisprong als dag 1 van de 14 dagen LF? Of beginnen die 14 dagen pas de dag erna? Ik wil graag weten op welke datum ik mij moet richten. Het wachtbankje verloopt héél moeilijk deze keer, vandaar.
Ik ga wachten met de HA bellen voor een afspraak.. Ik had het mezelf beloofd om deze week een afspraak te maken. Maar alles loopt nu anders nu mijn oma eigenlijk op sterven ligt
bereke, tellen vanaf de dag na je ei..... MP jeetje meis...heel veel sterkte in deze moeilijke periode. Ik hoop voor je oma, dat ze er niet veel van zal meemaken...of in elk geval geen pijn (of zo min mogelijk) heeft
Mijn ei was 13/1 dus is mijn NOD 27/1 en kan ik er eventueel een testje tegen aan gooien vanaf 28/1? Klopt dat dan? Kan ik alleen maar beamen! Sterkte!