Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    je zou al op de 27e kunnen testen hoor....en zelfs al eerder...er zijn testen waar je 4 dagen voor je nod mee kan testen. Maar als je niet te vroeg wil testen, zou ik ook de 28e aanhouden. Dan ben je in elk geval "overtijd" ;)

2. woops

woops Niet meer actief

Wat denken jullie?
    Kan je voor de ovulatie-test positief wordt al een eisprong hebben gehad?

Iedereen denkt dag 18 eisprong, dacht ik eigenlijk eerst ook.
    Maar op dag 19 was m`n ovu-test bijna posi.
    Het was helaas de laatste test dus ik heb niet door kunnen testen en zien dat hij op dag 20 zou hebben gedaan.

Toch wel iets raars eigenlijk, die grote dip op dag 18.

Ik hoop dat nu de temp. wel hoog blijft anders krijg ik nog geen kruis. :(

Als ik trouwens de temp. van dag 21 weg haal dan zet hij meteen een kruis op dag 18.
    En ik weet nog goed dat ik op dag 21 een fout had gemaakt met de 1e temp. en moest toen opnieuw temp. omdat ik hem per ongelijk uit had gedrukt (heb digitaal)

Nou het is een heel verhaal zo geworden, maar volgen jullie me nog een beetje? :oops:

3. bereke

bereke Niet meer actief

Misschien was je piek tijdens de late avond / nacht 18 op 19. Dan heb je 18 geen knallende test omdat de piek nog moet komen en ook geen knallende test op 19 omdat de piek al voorbij is. En dan is het in dat geval toch juister om het kruis op dag 18 te krijgen. Klinkt dit logisch?

4. bereke

bereke Niet meer actief

En nog effe blazen voor je tem. wops: pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff! Zo, hopelijk helpt het!

5. woops

woops Niet meer actief

@bereke,
    Ja ik vind het allemaal maar moeilijk hoor, het zou eigenlijk allemaal wat meer duidelijkheid moeten geven dat temp. en ovu-testen. :(

Heb een vraag geopend bij de ovulatie-testen.
    Hopelijk krijg ik daar ook wat antwoorden.

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 62#4159162

6. Woppie, en je eisprong op dag 21 kan ook? De grote dip is wel kenmerkend, maar als je ovutest daarna pas positief wordt dan was dat je eisprong nog niet.. misschien als je de ovutesten bij FF zet en discarded eraf haalt, zet ie je ei op dag 21 straks

7. woops

woops Niet meer actief

Ja 19 Januari (dag 21) zou dan ook nog goed kunnen, vind de dip wel erg raar. :(

8. bereke

bereke Niet meer actief

Zo kl*te dat je mét ovutesten én temp. nog geen zekerheid hebt soms! Hopelijk wordt het morgen allemaal duidelijk wops!

9. woops

woops Niet meer actief

Heb een foto geplaatst van de testen maar dan dichtbij.

10. bereke

bereke Niet meer actief

Op de foto lijkt het tweede streepje net niet donker genoeg. Maar ja, wil dat nu zeggen dat de piek nog moest komen of reeds geweest was? Kun je daar niet uithalen hé. Bij mij was het ook zo dat ik op een gegeven moment 's middags positief testte en 's avonds was hij al terug negatief. De vorige dag had ik ook maar één keer getest en die was negatief. Ik heb dus blijkbaar maar een hele korte piek. Misschien is dit bij jou ook zo? Ik denk maar hoor...

11. woops

woops Niet meer actief

Ik snap wat je bedoelt hoor.
    Op alle andere ronde`s heb ik ook maar echt 1 dag een duidelijkere streep (nooit echt donker) en de rest allemaal vaag.
    Nu had ik op dag 18 al wel een duidelijk begin en op dag 19 best duidelijk, maar ja is het een piek geweest of moest die nog komen, dat is de vraag dan ja. :)
    Hoe zou jij deze test in je FF zetten?
    Op dag 19 gewoon als posi?
    Maar dan ben ik alsnog 1 dag na die rare piek. :confused:

12. bereke

bereke Niet meer actief

Ik ben nog een groentje dus sla de bal nu misschien helemaal mis maar ik zou hem er niet inzetten. Als hij posi was, zou je temp. normaal 1 à 2 dagen later moeten stijgen en bij jou gebeurd dat pas de 3e dag. Dan ga je ff in de war brengen vrees ik. Dus misschien gewoon even weglaten en zien wat ff morgen doet?

13. woops

woops Niet meer actief

Ja we willen allemaal zo graag dat kruis zien, raar eigenlijk. :)
    Misschien moet ik gedult hebben. :oops:
    Het geknuffel is toch al geschiet en daar kan ik niets meer aan veranderen, waar het kruis ook komt te staan. ;)

14. bereke

bereke Niet meer actief

Kan ik van meespreken! Ik zit nog minstens 7 dagen op wachtbankje en wordt helemaal gek van ongeduld. Ik ben nooit een geduldig persoon geweest (in niks) maar dit slaat toch alles :oops: !

Da's idd waar en ik heb hieruit geleerd dat we best nog een paar dagen doorklussen voor de zekerheid!

15. woops

woops Niet meer actief

@bereke,
    Jij voert het geknuffel partoon niet in op FF?
    Is dat met een speciale rede of gewoon geen zin in om dat te delen met ons. ;)

16. bereke

bereke Niet meer actief

Ik voer het wel in hoor. Is me nog niet opgevallen dat dat niet zichtbaar is. Jawel, mag je gerust weten hoor ;) . Dadelijk eens aanpassen!

17. bereke

bereke Niet meer actief

Hoe pas ik dit aan wops?

18. woops

woops Niet meer actief

Je gaat naar het scherm waar je altijd alles invoerd en dan voer je bij Intercourse/Insemination: bijv yes in dan krijg je gewoon een X in de grafiek.

19. bereke

bereke Niet meer actief

Dat deed ik al wel wops (maar ik kies am/pm) maar wist niet hoe ik het kon delen met jullie. Maar heb het ondertussen gevonden dus je zou het moeten kunnen zien nu.

20. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames ik ben mega blij :D

eindelijk vandaag toch een donker wordend streepje op mijn ovu testen :D jippie :D

hij ziet er zo uit als bij mn vorrige ronde, de dag voor de posi ovu test..:D dus ik hoop morgen op een posi ovu test, we gaan in iedergeval flink klussen!

denken jullie dat omdat de vorrige x mijn temp( dus w.s. mijn ei ) pas ging stijgen na 2 dagen na mijn posi ovu test, dat nu deze x ook weer zal zijn, of kan dat verschillen?

@wops zo als jou laatste test is mijn test vandaag, waarschijnlijk morgen nog donkerder w.s. bij mij..

@loe meid ik duim voor je dat het een innestelings bloeding is! ik d8 vorrige x ook op 5 o 6 dpo dat ik al ongi ging worden, ik kon ook wel janken! maar dat was dus helemaal niet zo! :D dus wie weet goed vooruitzicht voor je meid! ik duim voor je!

Deel Deze Pagina