ik denk dat bereke dat wel doet, maar dat ff het niet aan ons laat zien. Ik heb dat ook gehad. dit kun je doen door naar sharing en homesetup te gaan en dan iets naar onder...daar kun je vinkjes zetten bij sharing intercouse, daarna je ff linkje weer even op nieuw in je profiel plakken. Wat is het trouwens rustig hier...
Ja zie nu je knuffel patroon, jullie knuffelen inderdaad niet zo heel veel. Maar misschien is dat wel goed.
@sannehai, Volop aan de knuffel vanavond dus. Spannend, ik hoop dat je morgen posi hebt. Dan heb je wel een mooie korte cyclus deze keer.
Nee het komt er vaak om de een of andere reden niet van. Als ik zie hoe vaak andere meiden hier klussen . Maar goed, het is nu zo en we proberen wel genoeg te klussen rond de eisprong.
Je gaat naar het scherm waar je altijd alles invoerd en dan voer je bij Intercourse/Insemination: bijv yes in dan krijg je gewoon een X in de grafiek.
hey wendy ja dat doe ik altijd al maar hij laat het niet zien zegmaar, ik geloof dat kweb ( dacht ik hoor ) het op de vorrige pagina ook uitlegde, ik zal ff kijken of dat misschien lukt..
jajaja dat deed ik ook alleen bij home page setup stond er niet aangevinkt dat het mn klus patroon ook moest sharen, en nu wel
Ja ik reageerde al niet ik denk al wie is nu wendy , ik heb die niet gezien. Ik denk je hebt het tegen een andere op het forum.
@sannehai, Maak je morgen een foto van je testen als het posi is, ben zo benieuwd hoe het bij jouw posi is. Ik heb denk een cyclus van 36 nu deze keer.
hey wops ik heb pas mijn foto;s verwijderd, maar er stond een posi test in mn album ik zal ff kijekn of ik die foto nog kan vinden hiero...