Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Natasja, Jan 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. woops

woops Niet meer actief

Ik denk dat ik op dag 19 ook net als de jouwe bovenste heb.

Hoe zou jij het op FF vermelden met m`n test.
    Op dag 19 toch posi invoeren op FF of gewoon even zo laten en kijken wat FF zelf doet?

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

nou bij mij was het nogal verwarrend vorrige ronde, omdat mijn temp ook pas 2 dagen na mn posi ovu test ( die onderste dus) ging stijgen.

kijk het is moeilijk te zeggen, maar mijn ovu test nu ziet er hetzelfde uit als jou donkerste ovu test..

maar ik noem deze nog niet posi, omdat ie vorrige x dus nog duidelijker was, ik w8 dus morgen af wat hij doet is hij donkerder is dat de posi ovu test, is hij lichter neem ik toch vandaag als posi ovu test dag.

het moeilijke bij jou is, dat je het niet weet, omdat je geen ovu testen meer had...

ik zou gewoon je ovu testen weg laten en kijken wat je temp doet en kijken wanneer ff dan je kruis geeft. ff had het vorrige x w.s. ook fout bij mij, gaf eitje aan op dezelfde dag als posi ovu test, terwijl mn temp pas 2 dagen daarna ging stijgen...

dus ik zou van je temp uit gaan.

maarja, als jou ovu testen niet donkerder worden dan deze, zegmaar als je kijkt bij vorrige ronde... dan misschien weer wel, gwoon even afwachten wat je temp doet en dan kijken of het nog uit maakt of je je ovu test invoert ja of nee..

3. woops

woops Niet meer actief

Oke, ik zal geduldig gaan afwachten.
    Ik hoop wel 1 ding, dat de temp. nu hoog blijft, anders weet FF het helemaal niet meer met m`n geschommel. :oops:
    De temp. van maandag is alleen niet 100% zeker, omdat ik heb getemp. en per ongeluk af heb gedrukt en moest nog een keer temp. dus misschien is het niet helemaal juist.
    Maar goed we zullen zien.
    Als ik maandag weg haal, komt er een kruis op dag 18 en dat zou eigenlijk niet kunnen of wel?

Ik heb eigenlijk nog niet gehoort dat eisprong voor posi-ovu-test kan vallen.
    Jij wel?

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    @ Djaar; ongi niet ongi............spannend hoor!

@kweb; sterkte met je rug, pijnlijke zaak

@klussertje80; spannend misschien bonusweken!

@loe; zou toch goed innesteling kunnen zijn. Ik duim voor je!

@Wops; aan je tests te zien denk ik dat je eisprong niet dag 18 geweest zijn......balen dat ze op waren maar misschien krijg je de komende dagen wat meer inzicht in je kaartje.
    dat is wel balen van die tempkaartjes.....achteraf kan je pas echt goed zien hoe de ronde verlopen is.

@sannehai; hoi hoi hoi een EI in aantocht! Klus ze...

@Bereke; wij kennen dat kluspatroon wel. Komt vooral door verdeling van activiteiten s'avonds na werk :(

5. Sannehai

hmm Ja dat lijkt me ook wel gek, een eitje voor dat je een posi ovu test hebt...

weetje als ik nog een x overnieuw moet tempen s'ochtends dan scheelt dat echt maar 0,1 graad.. maar ik weet natuurlijk niet of dat bij jou ook zo is..

tblijft afwachten maar ik denk dan eerder dat je eitje op dag 21 komt te staan..dat zou wl jammer zijn ivm het klussen....

het is gwoon afwachten helaas!

6. bereke

bereke Niet meer actief

Sannehai, zo jullie hebben al flink geklust! Zeker in vergelijking met ons ;) !
    Enne, duidelijke positest hoor!

Wops, ik denk niet dat je eisprong voor een posi ovutest kan vallen... Dus wees maar een beetje gerust en wacht even af wat je temp. gaat doen en hoe ff hier op reageert! Komt wel goed hoor! Ben er zeker van!

7. woops

woops Niet meer actief

@pookie,
    Ja das wel een nadeel ja, achteraf kun je pas zien waar je eitje is gesprongen. :confused:

8. Sannehai

ja dat vind ik ook wel echt het nadeel aan tempkaartjes.. het achteraf pas weten..

@pookie jaja wij klussen dr op los;) zeg.. hoe staat het met de lekkage? hopelijk al weer geregeld?

9. woops

woops Niet meer actief

Ja het komt ook wel goed ja, beetje onzeker nu gewoon.
    We hebben waarschijnlijk niet lang genoeg door geknuffelt als m`n eitje pas later is gesprongen. :cry:

10. bereke

bereke Niet meer actief

Soms zit ik er wel mee en lijkt het wel alsof we "abnormaal" zijn ofzo. Als je de media moet geloven en wat mensen vaak zeggen, dan lijkt het wel alsof wij er als enige wat minder aan toe komen! Maar goed, het moet ook zo leuk mogelijk worden en volgende ronde gaan we ons best super hard doen. Als is het dan hopelijk niet meer nodig! Duim duim hoop hoop!

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    Haai, ik wist trouwens niet dat ons kluspatroon niet te zien was in het kaartje.
    Ik heb hem dus ook maar ff geactiveerd. Dan zien jullie ook meteen waarom ik niet zo positief ben over deze ronde :(

@sannehai; lekkage meneer komt morgenmiddag pas......helaas.Maar
    gelukkig is het vandaag droog.

Nu ff mijn verf uit mijn haar spoelen, dan ben ik zo weer mooi chocoladebruin, past goed bij mijn werk :)

12. woops

woops Niet meer actief

Ik snap je nu wel pookie.
    Dat heb ik nu al met mijn ronde en we hebben best veel geknuffelt alleen niet op de juiste momenten geloof ik.

Volgende ronde wordt voor ons als het goed is helemaal blanco en gaan we niet temp. of ovu-testen gebruiken.
    Hoop dat ik het volhoud.

13. bereke

bereke Niet meer actief

Het kan nog altijd hoor pookie. Zeker die am na je eisprong is veelbelovend toch!

14. Sannehai

haha ja wops khoop ook dat je het volhoud!

@pookie nee ik snap waarom je dr niet zo positief over bent.. balen meid ! gelukkig komt die meneer morgen! hopen dat het tot die tijd droog blijft!
    en jij dus ook een nieuwe coupe;) leuk hoor!

15. woops

woops Niet meer actief

Dames,

Ik ga m`n oogje toe doen en zal morgenvroeg m`n temp. weer doorgeven. ;)
    Blijft altijd een spannend moment. :D

Slaap zacht allemaal en gezond weer op. :)

Groetjes

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    jaja, de coupe was zaterdag al geknipt ( ff geen bob meer!) en vandaag weer een fris verfje erin.
    Dan vrijdag fijn naar Parijs!

17. bereke

bereke Niet meer actief

Geniet ervan Pookie! Ben je er al eens geweest? Lijkt me echt een prachtige stad!

Wops, ben benieuwd naar je temp morgen!

Enne dadelijk maar eens m'n bedje in. Nog wat lezen. Tot morgen dames!

18. woops

woops Niet meer actief

Goede morgen,

M`n temp. is netjes omhoog gegaan.
    Ik ben bang dat m`n eitje op dag 21 gesprongen is.
    Deze ronde heb ik er een hard hoofd in hoor. :(
    Maar we zullen het allemaal wel zien.
    M`n nod is op woensdag 4 Februari, denk een cyclus van 36 dagen , deze keer.
    Nou ik wacht maar netjes af. ;)

Groetjes

19. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ wops: hoezo heb je er een hard hoofd in? :( Je hoeft echt niet op de dag van je eisprong seks te hebben hoor! 2 dagen van tevoren is hartstikke netjes.

20. woops

woops Niet meer actief

Zou dat echt? :oops:
    Ik hoop het dan maar. ;)

Share This Page