Molly, idd spannend, nog maar een paar dagen geduldig wachten! Dank voor de KNUF Aquilegia. Ik word er ook wel moe van zeg maar. Uiteraard kan ik het niet compleet uit mijn hoofd zetten voor de komende tijd tot hij wel dat YES gevoel heeft. Maar ik denk dat ik het toch maar moet gaan proberen, maar hoe : Vind het hier te gezellig om weg te blijven. En ik wil blijven tempen om mijn cyclus gewoon in de gaten te houden.
Ik denk dat die vakantie rond de eisprong een goed idee is, Mieke. Wij hebben in de vakanties ook meer spontane seks, omdat je gewoon ontspannener bent, meer tijd hebt en minder vermoeid bent.
jent;gefeliciteerd nog ik heb net het zaad weggebracht van mijn man, om 12 uur de iui. Ik ben alleen bang dat het te laat is. ik heb al 2 dagen een hoge temp gehad. ik had wel wat gedronken zaterdag en later getempt maar het is toch een stuk hoger. ik heb zaterdagochtend getest en die was negatief. Stel dat ik zaterdag mijn ei heb gehad (ik kan beter zeggen eieren, het waren er minstens 3 )moest mijn ovutest dan niet positief aangeven? wel erg die pregnyl, je wordt er ontzettend geil van en je mag niet sexen, lekker hoor hormonen...
Heb je helemaal gelijk in, dat zegt hij zelf ook altijd. Dus wil het wel een beetje plannen, maar dan moet ik wel weten wanneer ik nu eisprong heb en dus ongi ga worden.
Hey wat raar ik kreeg geen berichtjes meer.. Dus veel geklets gemist haha.. Molly het is inderdaad een sukkel af en toe. Maarja ik zou denk ik ook in paniek raken hoor en liegen haha. Maar het word spannende dagen voor jou zo te zien! Aquilegia, nee hij heeft die brommer niet gestolen. Hij heeft het geruilt met een vriend van hem. Die brommer is alleen niet verzekerd dus tjaa, dan denken ze sneller het is gestolen. Mooi kaartje heb je trouwens! Wies, ik zal voor je duimen dat je eitjes op knappen staan en je nog heen eisprong hebt gehad! Mieke, jeetje wat vervelend allemaal zeg. En inderdaad proberen rond de vruchtbare dagen weg te gaan. Hopelijk is het dan snel raak! Jent, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik kan begrijpen dat je af en toe denkt waarom wel bij hun en ik nog niet.. Ben je al bij de dokter geweest?
Hoi, tijdje geleden... even rustig aangedaan na donderdag. Wies, heel veel succes vandaag. Hoop dat het inderdaad door de pregnyl komt dat je temp omhoog was (zou volgens mij goed kunnen). Jent, nog gefeliciteerd Aquilegia, ziet er goed uit. Hoog houden nu! Mieke, hele dikke knuffel.... hoop dat je 'm zonder teveel gedoe nog zover krijgt voor je eitje springt.
Wies, dat zou kunnen, maar dan zou het vanaf gebruik al iets hoger moeten zijn denk ik. Dat doet clomid toch ook?
ik had tijdens de clomid gewoon een lage temp. en de pregnylspuit heb ik zaterdag gehad, en zondag en vandaag die hoge temp. dus zou inderdaad kunnen.
mijn temp is alweer aan het kelderen....ook een beetje spotting vandaag, denk dat ik binnenkort ongi word....