Zaadjes kunnen tot 5 dagen overleven geloof ik. Dus zelfs 5 dagen voor je ei heeft nog zin. Maar dan worden de kansen wel lager, vooral met zaad dat misschien niet zo sterk is. 2 dagen van tevoren is helemaal prima joh
De test was van in de middag en we hebben juist in de nacht zeg maar geknuffelt. Dus tegen de zondag aan zeg maar. Dan zit het helemaal goed moet je zeggen.
Oke, gelukkig. Voelt al weer wat beter aan. Ja misschien had ik het X bij de zondag moeten zetten, het was de zaterdag op zondag nacht rond 2 uur geloof ik. Ik ben lekker naar m`n werk, en het voelt een stuk beter nu, dank je Marb.
hoi dames mijn temp is ook gestegen! ik denk ook dat ik wel een positive ovu test zal krijgen vandaag... ikvind ht wel gek, meestal (bij mn andere kaartjes) is 36,8 de temp dat ik mn eitje heb gehad! maar gister was mn ovu test volges mij toch nog niet positief... of hij moet vandaag lichter zijn..maarja dat is afwachten.. maar ook was mijn temp de laatste dagen 36,6 dus dan is 36,8 maar 0,2 graden hoger, en dus geen 0,3 wat je voor een eitje moet hebben toch? naja ik ben in iedergeval zeer benieuwd wanner ik mn kruis zal krijgen wel had ik gister wat gerommel in mnbuik en steekjes enal... maar goed we zien wel hahaha groetjes en fijne dag!
Tja ben er wel eens geweest maar nooit voor Sightseeing Al heb ik al meerdere keren de Eifeltoren gezien ( vanaf snelweg, vanuit vliegtuig) maar nooit aan kunnen raken. Daar gaan we dus voor! En we zouden daar kindje gaan maken, tja dat had hubby niet helemaal goed gepland
he dames, nou mijn temp was gisteravond nog 37,5 en vanmorgen een twijfelgeval tussen 37,0 en 37,1 maar eenmaal op mijn werk kreeg ik dan toch helderrood bij het plassen. Ben gisteravond dan ook helemaal ingestort door alle onzekerheid. Hopelijk zet het vandaag dan ook goed door en krijg ik de volgende ronde iets eerder mijn ei. Juist die lange cyclussen maken me helemaal gek. Ik zou veel over hebben voor een cyclus van 30 dagen!
Djaar knuf knuf knuf voor jou meisie. Mp een late reactie. maar ik hoop voor iedereen dat je oma snel verlost zal zijn van alle pijn die ze heeft en van boven op jou neer kan kijken. Wopsy ik denk dat jhe gewoon goed zit hoor met klussen ja maar wel super bonus weken want heb op zo af en toe wat hoofdpijn en beetje buikpijn nergens last van gehad.... en tot op de dag van vandaag eigenlijk nog niet echt alleen me (.)(.) worden heeeeeeel gevoelig momenteel
zou iemand naar mijn kaartje willen kijken, want volgensmij hoort dit niet zo zoals mijn temperatuur alles aanpakt. http://www.fertilityfriend.com/ttc/inde ... nterface=0
Even je link veranderen. Links in je kolom van Fertilityfriend staat Sharing, dan Homepage setup en dan die link pakken die in het kolom komt: Your Charting Home Page Web Address:.
heb nu wel (schouderklopje voor mezelf!) een leuke villa voor maart gebouwd. Ik hoop er niet te veel van jullie als bewoners te gaan zien maar ik ben nu druk met de inrichting! hahaha
Ja hij is nu goed. Maar wat bedoel je met Ik vind het een mooi kaartje, en met je dip goed mogelijk dat je eitje eraan komt.
Goedemorgen allemaal, Zo ben moe vandaag Naar mijn idee wel goed geslapen, alleen een beetje vroeg wakker maar wel nog lang gedommeld. Gisteravond weer het gevoel dat ik ongi werd. Nog steeds wat vroeg, maar er komt niets... Vanmorgen is mijn buik weer rustiger. Zo raar, 's ochtends voel ik vrij weinig heb ik alleen maar honger, maar met dat de dag vordert krijg ik steeds meer last van mijn buik en 's middags heb ik helemaal geen trek meer @ Wops, ik denk ook dat je ei op dag 21 is geweest, als je kijkt naar je vorige kaartje zie je dat je eerst een grote dip hebt en daarna schiet temp omhoog en dan heb je weer een dip en die tweede dip geeft dan je ovulatie aan. En dat zie je volgens mij in je huidige kaartje weer. Dat komt ook overeen met je half positieve ovulatie test van vorige ronde en de huidige ronde. @ Pookie, vandaag eindelijk een dakbedekker, hopelijk lost hij al jullie lekkage problemen in een keer op! Ook vast veel plezier in Parijs! Mooie stad hoor, ik ben er nog maar 1 keer geweest maar wil dolgraag weer eens terug @ Sannehai, een bijna posi ovu-test Jippie! Lekker aan de klus en knuffel, Enjoy @ Djaar, balen meis dat het niet gelukt is... Tja, we snappen je frustratie, probeer het maar goed van je af te praten. En daarna moet je het weer even van je af proberen te zetten. Dikke knuffel! @ MP, sterkte hopelijk kunnen jij en je familie op een mooie manier afscheid nemen van je oma!
das ook een probleem fertity zegt gister, hier zegt hij over 3 dagen en victoria ( pc programma) zegt 25e dus ben flink in de war.
Hoe bedoel je zegt gister. Victoria neemt het gemiddelde van je cyclus en dat is op dag 16. Wanneer je een stijging hebt kan je pas zeggen dat je eisprong is geweest. Normaal is dit tussen dag 12 en 18. Maar het kan ook eerder of later zijn.
nou hij geeft aan op de 20e een oranje eitje met een oogje erin, en de dagen ervoor geeft hij aan een groen eitjem et ene oogje erin. Ben een kluns met die fertitly snap er weinig van